Site za profiće
(prestaro za odgovor)
Dodo Byrd
2014-09-22 11:17:16 UTC
Gledam kak su si vani to lijepo sredili, a kod nas osim oglasnika ne postoji
ništa, ili sam ja neinformiran.

http://www.lastminutemusicians.com/musicians.html

http://www.musicianspage.com/musicians/

http://www.gigmasters.com/soloists

itd.
Blajček
Gledam ovo i korisno mi je. Hvala za linkovlje. Dobro za kolaboracioniste.
Dodo Byrd
2014-09-29 06:07:56 UTC
Post by Blajček
Post by Dodo Byrd
[...]
Ovo je dobro za sve koji se na bilo koji način žele baviti glazbom.

Znam da postoji čitav niz servisa poput My Space-a ili u konačnici FB-a, ali
ovi profilirani sitevi daju vrlo preciznu i brzu informaciju bez puno
filozofije i informacijskog smeća.

Di je onaj dečec sa "gitare.info". On je skroz pametan da pokrene nekaj ovakvo
na lokalnom nivou.
Blajček
2014-10-06 13:29:02 UTC
Which dečec?
Dodo Byrd
2014-10-07 05:42:04 UTC
Di je onaj de�ec sa "gitare.info". On je skroz pametan da pokrene nekaj ovakvo
na lokalnom nivou.
Which de�ec?
Gordan sa brojem godina iza imena. Kaj nije on autor gitare.info?