Rođena 1991
(prestaro za odgovor)
Dodo Byrd
2014-11-21 14:33:55 UTC

Boris
2014-11-21 14:52:45 UTC
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/kdM89_88cdM
Što ti to znači 'Rođena 1991.' !?

Pa nije više ni tako mlada! :-)
Dodo Byrd
2014-11-24 06:14:06 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/kdM89_88cdM
Što ti to znači 'Rođena 1991.' !?
Pa nije više ni tako mlada! :-)
Pedofilčino stara. :)
Boris
2014-11-24 07:22:03 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Što ti to znači 'Rođena 1991.' !?
Pa nije više ni tako mlada! :-)
Pedofilčino stara. :)
Ma daj, stavrno, po čemu je molim te ona toliko posebna... ima 23 godine!?

Kroz cijelu povijest moderne glazbe mladi ljudi poput nje (i mlađi,
dosta mlađi) su ne samo pokazivali svoju genijalnost nego su i
zarađivali goleme sume novca.
Nije ništa ni mlađa ni talentiranija od većine poznatih glazbenika u
vrijeme kada su postajali popularni i osvajali svjetsku glazbenu scenu.

Da ima 16-17 godina, ajde još nekako, ali 23... pa ako je istinski
talent (a vidi se da jeste), vjerojatno je i ona počela svirati jako
rano, možda već sa nekih 10-12 godina. Imala je više od 10 godina
vremena da se isteše, izbrusi, izvježba i napravi sve što treba da uspije.

Iskreno, jest dobra glazbenica i nesumnjivo je telantirana ali ne vidim
što je posebno u tome da je rođena 1991.
Dodo Byrd
2014-11-24 09:44:14 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
[...]
Nije ništa posebno u tome što je rođena 1991, nije ni jedina, ali pokazuje nam
da bez obzira na godinu proizvodnje i generaciju kojoj pripadaju talentirani i
vrijedni ljudi pronađu načina da se pokažu svijetu.

Godina rođena je navedena kao informacija, a ne kao argument. :)
Boris
2014-11-24 10:52:01 UTC
Post by Dodo Byrd
Godina rođena je navedena kao informacija, a ne kao argument. :)
Zaboravio sam da si ti informatičar... :-)

Premda, opet, s mog stajališta, posve nebitna informacija. Pogotovo da
bi se upotrijebila kao naslov topica koji pokazuje curu koja pjeva i
svira gitaru.

Informacija o godini rođenja (ili proizvodnje, kako to mi 'starci' više
volimo reć) bi bila OK da video pokazuje nešto što je jednom 23-išnjaku
jako teško ili nemoguće postić, ali ovako... pjeva, svira... big deal.
U njenim godinama sam i ja lijepo pjevao i svirao.. i izgledao. :-)
Dodo Byrd
2014-11-24 11:09:03 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Bi li primjereniji naslov bi bio: "Šokantno i uznemirujuće, zabio se
spaceshutleom u kontejner bivše cure" ? :)
BBB
2014-11-24 12:12:00 UTC
On Mon, 24 Nov 2014 03:09:03 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Godina rođena je navedena kao informacija, a ne kao argument. :)
Zaboravio sam da si ti informatičar... :-)
Premda, opet, s mog stajaliąta, posve nebitna informacija. Pogotovo da
bi se upotrijebila kao naslov topica koji pokazuje curu koja pjeva i
svira gitaru.
Informacija o godini rođenja (ili proizvodnje, kako to mi 'starci' viąe
volimo reć) bi bila OK da video pokazuje neąto ąto je jednom 23-iąnjaku
jako teąko ili nemoguće postić, ali ovako... pjeva, svira... big deal.
U njenim godinama sam i ja lijepo pjevao i svirao.. i izgledao. :-)
Bi li primjereniji naslov bi bio: "©okantno i uznemirujuće, zabio se
spaceshutleom u kontejner bivąe cure" ? :)
Može link? :):):) Kaj nema? :)
Dodo Byrd
2014-11-24 12:53:59 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Bi li primjereniji naslov bi bio: "(c)okantno i uznemirujuće, zabio se
Banane dolaze sutra. :)
BBB
2014-11-24 14:00:30 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Godina rođena je navedena kao informacija, a ne kao argument. :)
Zaboravio sam da si ti informatičar... :-)
Premda, opet, s mog stajali±ta, posve nebitna informacija. Pogotovo da
bi se upotrijebila kao naslov topica koji pokazuje curu koja pjeva i
svira gitaru.
Informacija o godini rođenja (ili proizvodnje, kako to mi 'starci' vi±e
volimo reć) bi bila OK da video pokazuje ne±to ±to je jednom 23-i±njaku
jako te±ko ili nemoguće postić, ali ovako... pjeva, svira... big deal.
U njenim godinama sam i ja lijepo pjevao i svirao.. i izgledao. :-)
Bi li primjereniji naslov bi bio: "(c)okantno i uznemirujuće, zabio se
spaceshutleom u kontejner biv±e cure" ? :)
Moľe link? :):):) Kaj nema? :)
Banane dolaze sutra. :)
Kakve i po kojoj cijeni ... ti se kužiš i u banane? :P
Dodo Byrd
Ma imam samo jednu, a i ta je malo truljava. :)
BBB
2014-11-24 14:57:03 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
onda ju pojedi sam, prekasno je da ju nudiš kad je u tako lošem stanju
... :P
dodo_byrd
2014-11-24 17:15:32 UTC
Post by BBB
On Mon, 24 Nov 2014 06:20:15 -0800 (PST), Dodo Byrd
Dana ponedjeljak, 24. studenoga 2014. 15:01:03 UTC+1, korisnik BBB =
Post by BBB
On Mon, 24 Nov 2014 04:53:59 -0800 (PST), Dodo Byrd
Dana ponedjeljak, 24. studenoga 2014. 13:30:01 UTC+1, korisnik BBB =
=
Post by BBB
Post by BBB
Post by BBB
On Mon, 24 Nov 2014 03:09:03 -0800 (PST), Dodo Byrd
Dana ponedjeljak, 24. studenoga 2014. 12:01:02 UTC+1, korisnik =
Godina ro=C4=91ena je navedena kao informacija, a ne kao arg=
ument. =
Post by BBB
Post by BBB
:)
Post by BBB
Zaboravio sam da si ti informati=C4=8Dar... :-)
Premda, opet, s mog stajali=C2=B1ta, posve nebitna informacija=
. =
Post by BBB
Post by BBB
Pogotovo da
Post by BBB
bi se upotrijebila kao naslov topica koji pokazuje curu koja =
pjeva i
Post by BBB
svira gitaru.
Informacija o godini ro=C4=91enja (ili proizvodnje, kako to mi=
=
Post by BBB
Post by BBB
'starci' vi=C2=B1e
Post by BBB
volimo re=C4=87) bi bila OK da video pokazuje ne=C2=B1to =C2=B1=
to je jednom =
Post by BBB
Post by BBB
23-i=C2=B1njaku
Post by BBB
jako te=C2=B1ko ili nemogu=C4=87e posti=C4=87, ali ovako... pj=
eva, svira... big =
Post by BBB
Post by BBB
deal.
Post by BBB
U njenim godinama sam i ja lijepo pjevao i svirao.. i izgledao=
. =
Post by BBB
Post by BBB
:-)
Post by BBB
Bi li primjereniji naslov bi bio: "(c)okantno i uznemiruju=C4=87=
e, =
Post by BBB
Post by BBB
zabio se
Post by BBB
spaceshutleom u kontejner biv=C2=B1e cure" ? :)
Mo=C4=BEe link? :):):) Kaj nema? :)
Banane dolaze sutra. :)
Kakve i po kojoj cijeni ... ti se ku=C5=BEi=C5=A1 i u banane? :P
Ma imam samo jednu, a i ta je malo truljava. :)
onda ju pojedi sam, prekasno je da ju nudi=C5=A1 kad je u tako lo=C5=A1=
em stanju
Post by BBB
... :P
Be=C5=A1 ga, nudio sam je dok je jo=C5=A1 bila svje=C5=BEa, ali su de=C4=
=8Dki ra=C4=91e uzeli =

Wiljamovke.
Ka=C5=BEu da ih podsje=C4=87aju na rakiju.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz

Boris
2014-11-24 13:41:09 UTC
Post by Dodo Byrd
Bi li primjereniji naslov bi bio: "Šokantno i uznemirujuće, zabio se
spaceshutleom u kontejner bivše cure" ? :)
Neeee... možda:

"U 23-oj počela pjevati i svirati u inat mami!" :-))))
kobac
2014-11-24 16:20:23 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]