Gitara
(prestaro za odgovor)
dodo_byrd
2015-02-10 17:09:23 UTC

Zna=E8i ni=B9ta za akusti=E8are. :)

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
GASTON
2015-02-11 12:36:13 UTC

Mislim si kome je potrebna takva gitara.

Nikad ne bi otišao na koncert sytesajzera,
a sigurni niti na koncert na kojem se koristi
takva gitara.
Dodo Byrd
2015-02-11 13:19:05 UTC
Post by GASTON
http://youtu.be/aox-AMOcbyY
Mislim si kome je potrebna takva gitara.
Nikad ne bi otišao na koncert sytesajzera,
a sigurni niti na koncert na kojem se koristi
takva gitara.
Zakaj ne? To je instrument kao i svaki drugi. Kad idem na koncert
zanima me glazbenik i njegova glazba, a ne instrumenti koje koristi.
kobac
2015-02-11 16:17:12 UTC
Dana srijeda, 11. velja
Post by GASTON
http://youtu.be/aox-AMOcbyY
Mislim si kome je potrebna takva gitara.
Nikad ne bi otiaao na koncert sytesajzera,
a sigurni niti na koncert na kojem se koristi
takva gitara.
Zakaj ne? To je instrument kao i svaki drugi. Kad idem na koncert
zanima me glazbenik i njegova glazba, a ne instrumenti koje koristi.
Bogme ni ja ne bih izdrzao dulje nego sto je na ovom videu. Malo me
podsjeca na glazbu iz jeftinih kineskih djecjih igracaka..
Dodo Byrd
2015-02-12 06:55:02 UTC
Post by kobac
Dana srijeda, 11. velja
Post by GASTON
http://youtu.be/aox-AMOcbyY
[...]
Takvo nešto ni ja ne bih izdržao, no ljudska kreativnost nema granica i nikad
ne znaš tko je u stanju s tim napraviti dva sata zanimljivog programa.
kobac
2015-02-12 10:19:45 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Dana srijeda, 11. velja
http://youtu.be/aox-AMOcbyY
Apsolutno. Malo verojatno da hoce ali stvarno nikad ne znas ;-)
Dodo Byrd
2015-02-12 10:36:04 UTC
Post by kobac
Dana srijeda, 11. velja