Pljuge i žice
(prestaro za odgovor)
dodo_byrd
2014-11-30 16:44:01 UTC
Od kada je zabranjeno pu=B9enje po restoranima i kafi=E6ima primjetio sa=
m da =

mi =BEice na
gitari traju i do dva mjeseca du=BEe. Mislim, ono, ne gube ton.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
kobac
2014-11-30 18:27:48 UTC
Od kada je zabranjeno pušenje po restoranima i kafićima primjetio sam da
mi žice na
gitari traju i do dva mjeseca duže. Mislim, ono, ne gube ton.
Od kad je zabranjeno pusenje po kaficima i restoranima primjetio sam da jos
uvijek nisam uspio uci u kafic u kojem se ne pusi.
Boris
2014-11-30 19:45:43 UTC
Post by kobac
Od kad je zabranjeno pusenje po kaficima i restoranima primjetio sam da jos
uvijek nisam uspio uci u kafic u kojem se ne pusi.
Zato jer i kafić i kojem je "zabranjeno" pušenje ima (mora imati po
zakonu) odjeljak za pušače. Nitko ti ne brani da ideš u odjeljak za
nepušače. Barem je tako ovdje dolje kod nas. Svatko ima svoj dio i ne
smetaju jedni drugima.
kobac
2014-12-01 05:27:39 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Ovdje kod nas na vratima svi imaju naljepnicu "pusenje dozvoljeno' a oni
su, kao, prilagodili kafic ventilacijskim sustavom koji omogucava da
odjeljak za nepusace ne bude fizicki odvojen.
Kao.
Boris
2014-12-01 08:31:47 UTC
Post by kobac
[...]
To je skroz bez veze. Mi smo ovdje dolje nekako navikli da sustavi u
Zagrebu bolje funkcioniraju, ali očigledno nije tako.
Doduše, i ovdje u malenim kafićima nepušači "popuše" ali u većini kafića
koji imaju 100 ili više kvadrata pušački dio je obično fizički odvojen
od nepušačkog, bilo da se radi o zatvorenom vanjskom "štekatu" ili o
nekakvom zatvorenom separeu. U jednom od najatraktivnijih splitskih
kafića "Bajamonti", pušači imaju jedan mali odjeljak pregrađen staklenom
pregradom, pa ih gledamo k'o rijetke ribice u akvariju. :-)
kobac
2014-12-01 13:30:17 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Pa ja nisam bas u Zagrebu nego vise u Karlovcu. ;-) I preko zime koristimo
iskljucivo jedan kafic. Ako nadjemo mjesto naravno, jet svatko tko nema
prsutskih ambicija bjezi bas u taj. Pricam o vikendu, jedino tada i
posjecujem takva dekadentna mjesta ;-)
Dodo Byrd
2014-12-01 11:09:39 UTC
Post by kobac
[...]
Hmm, izgleda da ti baš tražiš one s pušačima. Ja zadnje tri godine nisam svirao
u kafiću u kojem se puši, a imam svirke 3 do 4 puta tjedno.
Boris
2014-12-01 11:35:22 UTC
Opaaa, odnio vrag šalu... :-)
Dodo Byrd
2014-12-01 12:14:19 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
imam svirke 3 do 4 puta tjedno.
Opaaa, odnio vrag šalu... :-)
Ne kužim. Ja tako sviram zadnjih 30 godina, iako je, priznajem, bilo kraćih
perioda kad sam svirao jednom ili dva puta tjedno. Ali to je bilo namjerno, jer
zbog obaveza nisam mogao više. I sada bih mogao svirati svaki dan, pa čak i dva
puta dnevno, ali održavam ovaj tempo jer mi se čini optimalan za sada.
Boris
2014-12-01 14:22:50 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Onda sam ja nešto krivo shvatio, jer dok je ova grupa bila puno
aktivnija (prije nekih 2-3 godine) skoro sve svoje svirke si oglašavao
ovdje, a toga nije bilo 3-4 puta tjedno nego otprilike 3-4 puta
mjesečno. A i sam si tada pisao da ti je taj tempo dovoljan za žice i
trzalice. ;-)
Dodo Byrd
2014-12-01 14:36:54 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Krivo si shvatio, oglašavao sam samo svirke na kojima je bilo izvjesno da bi
mogao doći netko sa grupe.
Sava
2014-12-05 19:55:26 UTC
"Dodo Byrd" wrote in message news:b528ccc2-ea4c-4483-8534-***@googlegroups.com...

Dana nedjelja, 30. studenoga 2014. 19:27:48 UTC+1, korisnik kobac napisao
Hmm, izgleda da ti baš tražiš one s pušačima. Ja zadnje tri godine nisam
svirao
u kafiću u kojem se puši, a imam svirke 3 do 4 puta tjedno.

Ovde ti skidam kapu! Družim se sa nekoliko profesionalaca i kafanskih
muzičara i nije mi poznato da iko od njih ima toliko svirki. To kao u zlatno
vremeSmile! Ima sporadično, recimo kada ti se sastavi svirka, koncert pa
odmah svirka u drugom gradu itd. To ima neko vreme pa opet tavorenje. Za
koncert pri tom moraš danima da ideš na probe koje se ne plaćaju posebno
itd... Daleko od dobrog. Ovde jeste užasna kriza i retki su oni koji mogu
dobro da žive od muzike danas. U svakom slučaju ne znam nikoga ko ima uredan
angažman za 3-4 svirke nedeljno!

dodo_byrd
2014-12-07 22:22:30 UTC
Dana nedjelja, 30. studenoga 2014. 19:27:48 UTC+1, korisnik kobac napi=
sao
Hmm, izgleda da ti ba=B9 tra=BEi=B9 one s pu=B9a=E8ima. Ja zadnje tri =
godine nisam
svirao
u kafi=E6u u kojem se pu=B9i, a imam svirke 3 do 4 puta tjedno.
Ovde ti skidam kapu! Dru=BEim se sa nekoliko profesionalaca i kafanski=
muzi=E8ara i nije mi poznato da iko od njih ima toliko svirki. To kao =
u =
zlatno
vremeSmile! Ima sporadi=E8no, recimo kada ti se sastavi svirka, koncer=
t pa
odmah svirka u drugom gradu itd. To ima neko vreme pa opet tavorenje. =
Za
koncert pri tom mora=B9 danima da ide=B9 na probe koje se ne pla=E6aju=
posebno
itd... Daleko od dobrog. Ovde jeste u=BEasna kriza i retki su oni koji=
mogu
dobro da =BEive od muzike danas. U svakom slu=E8aju ne znam nikoga ko =
ima =
uredan
anga=BEman za 3-4 svirke nedeljno! =
Pa nije ni ovdje ni=B9ta bolje. No samnom je situacija specifi=E8na. Ima=
m =

prili=E8no
=B9irok i ve=E8ini ugodan repertoar. Nije to namjerno birano, nego se et=
o =

jednostavno
i meni svi=F0aju evergrini koji su se generacijama uvukli u uho. Razlika=
je =

=B9to ih
ja sviram na specifi=E8an i druga=E8iji na=E8in. Ovdje ima sjajnih jazz =
=

glazbenika
al' su svi dosadni k'o proljev. Kako nema puno svirki onda su svi =

prisiljeni
svirati u milion kombinacija, a da bi si olak=B9ali sviranje onda svi sv=
iraju
stvari na isti na=E8in iz istih tonaliteta, sa istim instrumentima. Nitk=
o =

nema
hrabrosti re=E8i "kuri me bolac, ja =E6u po svome."

Ja sam u situaciji da ne =BEivim od glazbe i nisam prisiljen svirati sa =
=

svima, nego
sviram ono =B9to se meni svi=F0a i kako se meni svi=F0a. Ljudi to osjete=
i zovu =

me jer
im je zanimljivo. Ali ni ja ne bih mogao =BEivjeti od glazbe.

Govorili smo o Novom Valu. Bio je zanimljiv upravo zato jer je =B9a=E8ic=
a =

klinaca imala
muda da napravi ne=B9to druga=E8ije i novo.

Znam da se postavlja moralno pitanje da li ja otimam kruh ljudima koji =

=BEive za glazbu
i od glazbe. S tim sam odavno ras=E8istio. Ne bi njima bilo bolje ni sam=
nom =

ni bez mene
jer eto konformizam je u njih jednostavno prejak i nisu spremni na rizik=
.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Boris
2014-12-07 22:55:03 UTC
Post by dodo_byrd
Znam da se postavlja moralno pitanje da li ja otimam kruh ljudima koji
žive za glazbu
i od glazbe. S tim sam odavno rasčistio. Ne bi njima bilo bolje ni
samnom ni bez mene
jer eto konformizam je u njih jednostavno prejak i nisu spremni na rizik.
I treba da raščistiš, kako u glazbi tako i u drugim segmentima života.
Meni se od tih floskula o otimanju nečijeg kruha diže kosa na glavi i
okreće želudac. To da im netko otima kruh govore samo luzeri i jadnici
koji nisu u stanju bit konkurentni na tržištu, bilo čega. Što god i kako
god budem radio u životu, nikad neću smatrat da nekome otimam kruh iz
usta niti ću se opterćivat takvim razmišljanjima jer smo mi svi
pojedinačno odgovorni za svoj kruh. Ako netko želi platit tebi a ne
nekome tko živi od glazbe, to samo znači da ti taj posao radiš bolje i
ništa drugo.
Sad bih se ja trebao opterećivat i grist time da svojoj sestri otimam
kruh iz usta jer uspijem povremeno prodat neku svoju sliku a ona koja je
završila umjetničku akademiju nije u životu prodala više od dvije slike
i mora radit u osnovnoj školi kao učitelj likovnog odgoja. Kao da sam ja
kriv što ljudi više vole na zidu imat barku, šumu, planinu ili more nego
neku apstraktnu akademsku mazariju. A ona se kao akademski umjetnik ne
želi spustit na taj nivo. Pa nek onda lijepo uči djecu kako se miješaju
tempere.

Sava
2014-12-01 20:31:04 UTC
[...]

Interesantno. Nikada nisam razmišljao o tome. Tamo gde ja zalazim, a to su
uglavnom blues klubovi puši se pa rastura. Ja mogu da se pohvalim (ili
požalim!) da ne pušim već 16 godina, a "skinuo sam se" sa 4 pakle dnevno!
Narkomane odlično razumem jer imam fizičku zavisnost i dan danas i rado
udišem kada neko pored mene puši recimo onaj zlatni Marlboro! U ovim
prostorima je baš previše dima, a kako je muzika preglasna i dovikivanje je
jedini način komunikacije uvek mi stradaju glasne žice pa ne mogu da govorim
sledećeg dana! Hoću da kažem baš me briga za žice na gitari, briga me za
moje glasne žice -:)))!
Dodo Byrd
2014-12-02 07:21:45 UTC
Post by kobac
[...]
Kada idem na neku svirku nastojim ne pričati, a kada idem van s nekim pričati
onda biram mirna i tiha mjesta. Kada sviram u javnosti trudim se svirati što
je tiše moguće jer i sam znam koliko me iritiraju preglasni muzičari.

Imam Soundcraft-ov razglas 2x300W i na najvećim mjestima na kojima sam
svirao (čak i na otovrenom) to je bilo više nego dovoljno. Nikad ga nisam
koristio na više od 40-50% snage.

Zadnjih godina sviram na Crate-ovom acoustic pojačalu od 60W i to sasvim
pristojno pokriva gotovo sve svirke. Razglas koristim možda dva puta godišnje.

S godinama sam primjetio da glazbenicima uopće nije važno da li ih netko sluša
ili ne, oni jednostavno bustaju ego decibelima.

S druge strane što su pojačala glasnija to je i publika bezobzirnija i
glasnija. A ne tako davno, još sredinom devedesetih, moglo se po Zagrebu u
prekrcanim kafićima svirati sa akustičnim gitarama bez pojačanja.
Sava
2014-12-02 09:38:47 UTC
"Dodo Byrd" wrote in message news:1aff8699-6941-40ea-a64a-***@googlegroups.com...

Dana ponedjeljak, 1. prosinca 2014. 21:31:05 UTC+1, korisnik Sava napisao
Post by kobac
[...]

Da, ali ovo je sasvim druga vrsta svirke na koju ja odlazim. Znači to nije
ona pozadinska lagana svirka koju slušamo usput i međusobno pričamo. Ovo su
praktično mini koncerti, a prostori su neverovatno mali. Kada u takvom
prostoru većina puši onda i ne moraš da govoriš da bi te grlo bolelo. Ja sam
primetio od kada ne pušim da mi se prvo nos drastično popravio jer nekada
nisam osećao slabe mirise, a sada se takmičim sa mojim psom -:)! Takođe sam
primetio da mi grlo brzo strada od hladnoće ili prevelike količine duvanskog
dima. No dobro, svako zadovoljstvo ima svoju cenu. Ne žalim se jer uživam u
tim svirkama.
Dodo Byrd
2014-12-02 10:04:14 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
[...]
Znam ja Savo o čemu ti pričaš. Ja čitav život, između ostalog, sviram po
prostorima u koje se jedva natiska 40-50 ljudi. To su mi najdraže svirke jer
su defakto publika i izvođači jedno. Kad izađeš iz takvog prostora imaš
osjećaj da ti je cjelo tjelo ispunjeno dimom. Naravno da tada pati čitav organizam, al' 'beš ga, takav je blues.

No evo zadnje tri godine sviram isključivo po prostorima restoranskog tipa, a
u Hrvatskoj je zabranjeno pušenje u prostorima u kojima se služi hrana. Tako
sam primjetio da žice više ne mjenjam jednom mjesečno, a one još uvijek dobro
zvone. Naravno da se i fizički manje potrošim na takvim mjestima, a i uglavnom
sam do ponoći doma, za razliku od onih klubova sa početka priče gdje se prije
tri, pola četri ne izlazi i koji imaju atmosferu. :)
BBB
2014-12-02 12:18:17 UTC
On Tue, 2 Dec 2014 02:04:14 -0800 (PST), Dodo Byrd
Znam ja Savo o čemu ti pričaą. Ja čitav ľivot, između ostalog, sviram po
prostorima u koje se jedva natiska 40-50 ljudi. To su mi najdraľe svirke jer
su defakto publika i izvođači jedno. Kad izađeą iz takvog prostora imaą
osjećaj da ti je cjelo tjelo ispunjeno dimom. Naravno da tada pati čitav organizam, al' 'beą ga, takav je blues.
Nije istina da se čovjek mora trovati duhanskim dimom jer je tada
blues bolji ... ipak većina glazbenika NE puši dok svira ... puše samo
oni koji ne poštuju tuđe ni svoje tijelo i zdravlje ... to još nije
100% uređeno ali će biti, siguran sam ...
Dodo Byrd
Nisi shvatio. Nije važan dim, nego su pušači zabavnija škvadra. :)
BBB
2014-12-02 12:40:01 UTC
On Tue, 2 Dec 2014 04:37:38 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by BBB
On Tue, 2 Dec 2014 02:04:14 -0800 (PST), Dodo Byrd
Znam ja Savo o čemu ti priča±. Ja čitav µivot, između ostalog, sviram po
prostorima u koje se jedva natiska 40-50 ljudi. To su mi najdraµe svirke jer
su defakto publika i izvođači jedno. Kad izađe± iz takvog prostora ima±
osjećaj da ti je cjelo tjelo ispunjeno dimom. Naravno da tada pati čitav organizam, al' 'be± ga, takav je blues.
Nije istina da se čovjek mora trovati duhanskim dimom jer je tada
blues bolji ... ipak većina glazbenika NE puąi dok svira ... puąe samo
oni koji ne poątuju tuđe ni svoje tijelo i zdravlje ... to joą nije
100% uređeno ali će biti, siguran sam ...
Nisi shvatio. Nije vaľan dim, nego su puąači zabavnija ąkvadra. :)
Kaže tko? Pušači. :):):)
Dodo Byrd
Ne! Iskustvo. :)
BBB
2014-12-02 14:18:39 UTC
Post by BBB
[...]
Iskustvo pušača koji su "objektivni". Moš' mislit ... Nepušači koje
to smeta niti ne dolaze jer im pušači to ne dozvoljavaju i to govorim
iz vlastitiog iskustva ... moje iskustvo govori da su nepušači
zabavniji jer ne smrde i ne maltretiraju sve oko sebe dimom, a kad se
pušači suzdrže od te grozne navike mogu biti sasvim OK .... :) Prema
tome važno je tko govori i koji su mu motivi, pa tako i prilagođava
priču ... :):):)
Dodo Byrd
2014-12-02 14:39:22 UTC
Post by BBB
[...]
Trenutno sam nepušač, a i dok sam bio pušač nisam imao problema sa
apstinencijama u vrijeme druženja s nepušačima. U konačnici nikada nisam
pušio u svojoj kući zbog žene i djece nepušača. Uvijek bih izašao van kad mi
se pušilo. :)

Jesi li ti ikada bio pušač?
BBB
2014-12-03 13:52:25 UTC
Post by BBB
[...]
Da, to je dobar razlog za otići van ... :)
Post by Dodo Byrd
Jesi li ti ikada bio pušač?
Kako su u mojoj okolini pušači prevladavali pokušavao sam se
prikloniti toj grupaciji i probao pušiti ko i oni ali nije išlo ...
smetalo me je u bavljenju sportom, a i zdravstveno mi nije odgovaralo
nikako, a smrad za poluditi ... do prije 5-10 godina dok je pušenje
bilo dozvoljeno svuda ja sam teško patio jer je teško bilo biti
društven a ne udisati smrad cigareta ... danas je ipak stvar puuuuno
bolja, ali daleko od idealne ... sada biram lokale gdje se ne puši i
sve 5! :) I BTW. danas je skoro 3/5 pušača postalo nepušačima ...
hehe, polako dolaze do pameti ...
Boris
2014-12-02 15:59:26 UTC
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
[...]
I moje iskustvo kaže da su pušači zabavnije društvo, premda sam već jako
dugo nepušač. Ja ne izbjegavam mjesta gdje se puši i ne smeta me ako
netko zapali u mom društvu. Dapače, premda u mojoj kući nitko ne puši,
gostima pušačima je dozvoljeno da zapale cigaretu.

Zašto kažem da je i moje iskustvo da su pušači bolje društvo...!?
Ne zato jer ih činjenica da su pušači čini takvima, nego zato jer su to
obično, najčešće ljudi kojima ništa ne smeta i nisu grintavi. Naprotiv,
nepušačima kojima jako smeta taj dim (ima nepušača poput mene kojima i
ne smeta) obično smeta i puno drugih stvari. Takvima obično smeta i ako
prdneš ili podrigneš, jako im smeta ako ti se iz usta čuje luk ili
češnjak... ma sve im smeta. čak i propuh im smeta. I strašno su naporni
u nastojanju da svakome oko sebe daju do znanja da im sve to smeta.

A, kod nas bi se reklo, osoba kojoj svaki k...c smeta i nije baš neko
društvo. ;-)
BBB
2014-12-03 12:55:58 UTC
Post by Boris
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
[...]
Ti opisuješ gnjavatore kojima smeta pola svijeta ... takvih se zna
naći među nepušačima, a većina nepušača su bivši pušači ... tako da
bismo onda posredno reći da su to ti isti pušači,ali bivši ... kako
sada to pomiriti?
Boris
2014-12-03 13:12:32 UTC
Post by BBB
[...]
Ne znam, nisam nikada o tome razmišljao.
Znam samo da moje životno iskustvo (koje, eto, i nije baš malo... pola
stoljeća) govori da većina nepušača spada u takve gnjavatore, neovisno
jesu li bivši pušači ili nisu nikada pušili. Opet, govorim to kao
dugogodišnji nepušač, bivši dugogodišnji pušač. Zapravo, po mom
iskustvu, kad se mješovito društvo okupi na nekoj proslavi ili zabavi
(pod mješovito ne smatram podjelu na spol nego na društvo različitog
društvenog statusa i obrazovanja, sa različitim životnim stavovima i
filozofijama), samo su vegetarijanci naporniji od nepušača. Ni jedni ni
drugi se nisu baš dokazali kao ugodno društvo.
BBB
2014-12-03 13:57:07 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Mene vegetarijanci uopće ne smetaju! Ne jedu mi ono što bih ja
izabrao, dakle nisu mi konkurencija što je odlično, a to što jedu
uopće me ne smeta. Naime njihove navike me ne smetaju, kad bi im se iz
njihovih tanjura širio širio smrad od kojeg bih kašljao i poslije kod
kuće smrdio, e onda bih ih strpao u isti koš, ovako ... sa mnom nemaju
"nikih" problema kako bi rekao nekad Marković ... :)
Dodo Byrd
2014-12-03 14:13:06 UTC
A Zana Nimani - "... Ništa ne shvataš ..." :)
BBB
2014-12-03 14:22:29 UTC
On Wed, 3 Dec 2014 06:13:06 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by BBB
... sa mnom nemaju
"nikih" problema kako bi rekao nekad Marković ... :)
A Zana Nimani - "... Niąta ne shvataą ..." :)
Da, a Lily Allen - "F.U." ... :)
Dodo Byrd
Nju ne znam, znam samo Lilly of the West. :)
BBB
2014-12-04 07:20:03 UTC
Post by BBB
... sa mnom nemaju
"nikih" problema kako bi rekao nekad Marković ... :)
A Zana Nimani - "... Ni±ta ne shvata± ..." :)
Da, a Lily Allen - "F.U." ... :)
Nju ne znam, znam samo Lilly of the West. :)
Lilly of the West je sada stara baba, bolje bi ti bilo upoznati Lily
Allen! :):):)
Dodo Byrd
Pa i ja sam stara baba. Šta hoćeš time reči? :)
BBB
2014-12-04 10:01:59 UTC
Post by BBB
[...]
Pa da je dobro upoznati mlade komade, ovu već znaš godinama! :) A kako
si, opće je poznato, širok u glazbenom obuhvatu nije mi jasno kako si
uspio promašiti ovu Llly! Ajde da ti pomognem:
:) Očekujem komentar: da,
ali to ti nije baš nešto, ali zato .... :):):) btw. ne mislim da je
na nivou Mozarta nego eto malo je drugačija i ništa više niti manje, a
tekstovi su bitni ...
Dodo Byrd
2014-12-04 10:45:13 UTC
http://youtu.be/yFE6qQ3ySXE :) Očekujem komentar: da,
ali to ti nije baš nešto, ali zato .... :):):) btw. ne mislim da je
na nivou Mozarta nego eto malo je drugačija i ništa više niti manje, a
tekstovi su bitni ...
Pa ta je prije par godina bila na Jarunu u sklopu VIP ili takvog nekakvog
festivala. Vidio sam i čuo, ali nisam zapamtio ime. Not my cup of tea. Kako
rekoh zadnjih godina više ne pratim recentnu scenu i sve više se orjentiram na
prošlost i detalje koji su mi promakli. Fala Bogu tehnologija danas omogućava
te povratke u prošlost.
Boris
2014-12-03 14:29:21 UTC
Post by BBB
[...]
Nisi me uopće shvatio... ne smetaju ni meni vegetarijanci dok jedu i
šute. :-)

Problem je što se samo jedan ili dvojica od njih deset može suzdržat da
ne gnjavi svojom životnom filozofijom nas koji jedemo meso i jako su
naporni u nametanju svojih stavova, i kad ih nitko ne vuče za jezik.
BBB
2014-12-03 14:53:37 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Shvatio sam ja to, samo u usporedbi kolika je to blagodat jer mi
ostaju duple porcije mesa mogu filozofirati koliko hoće ... a obično
kad su gladni niti ne piju Bog zna što, niti pive i vina na fali uz
njih ... :):):) ponavljam, meni su najbolji kad moramo dijeliti platu
za 4 osobe ... :):):) Njima paradajz i luk, a meni kotleti ... :):) ja
im onda pričam kak sam u Vijetnamu klopao psa i da je baš bio fin ...
:)
I da, skoro zaboravih, toliko zdravo žive da vrlo rijetki puše ...
meni su najjdraži, a vegani još i više ... :):):)
BBB
:)
Boris
2014-12-03 18:22:31 UTC
[...]
Meni strašno idu na živce... i kad šute, dok jedem kotlet ili odrezak
gledaju me k'o da sam zločinac.
I naravno, ako oni slučajno dolaze kod mene na ručak ili večeru, ja za
njih moram obavezno spremit njihov vegetarijanski obrok dok suprotno ne
vrijedi. Njima ne pada na pamet da bi meni ispržili šniclu kad dođem kod
njih u goste, nego moram i ja klopat one njihove gluparije.

Pa da su bar iskreni, i da jedu samo biljke u obliku u kakvom jesu...
nego licemjerno imaju cijelu industriju koja za njih sprema
vegetarijanske kobasice, vegetarijanske odreske, vegetarijanske
hamburgere... gade mi se.
Ako pate za kobasicama, odrescima i hamburgerima, onda neka jedu prave a
ne surogate.
BBB
2014-12-04 07:27:10 UTC
Post by Boris
[...]
Ti izgleda baš imaš peh, moji vegetarijanci su sasvim drukčiji. Kad ja
dolazim kod njih pitaju me što hoću da mi pripreme i ja sam jednom iz
zajebancije rekao sarmu. Žena skuhala 5 litara sarme, koja je čak i
bila ukusna, ja pojeo 3-4, ali sam doma morao ići s loncem punim sarme
jer što će oni s tolikom sarmom. :) Ubuduće sam naručivao samo ono što
pojedem na licu mjesta i ne moram se šetati s lončinom po gradu! :):)
S vremena na vrijeme i ja pojedem nešto vegetarijansko pa kad oni dođu
k meni i ja jedem što napravim za njih. I nije to toliki problem, kad
se sve dobro začini niti ne znam da jedem sojine medaljone umjesto
mesa ... :)
Boris
2014-12-04 07:43:54 UTC
Post by BBB
[...]
Ma ne bih ja sad htio da ispadne da ja imam nešto protiv njih ili da
nedajbože osuđujem njihov način života. Samo sam primjetio da među
mnogima od njih ima više licemjerstva nego nekakve iskrene predanosti
tom stilu života. Cijenim kad osoba živi svoj život i ne nameće nasilno
svoje stavove drugima, neovisno radi li se o načinu prehrane, religiji,
politici ili stilu života...
Jednako kao što bi pušač u društvu nepušača trebao izaći izvan
prostorije kad puši i time ne ugrožavati tuđe zdravlje, tako bi i
vegetarijanac trebao zadržati taj svoj stil prehrane isključivo za sebe,
ne namtati ga nikome pa ni svojoj djeci ili ukućanima, a pogotovo ne
nekome sa strane. Nažalost, i jedni i drugi koji su spremni na takvo
nešto su još uvijek u velikoj manjini.

Meni je vegetarijanac koji jede voće, povrće, grahorice, gomoljike i sve
ostalo što spada u to OK.
Međutim, vegetarijanac koji jede raznorazne biljne surogate mesnim
proizvodima kao što su vegetarijanski hamburgeri, kobasice i hrenovke i
ostale njima slične stavri za mene je licemjer.

Potpuno isto kao pušač koji koristi elektronsku cigaretu. Jadan mi je
isto kao i osoba koja se seksa sa lutkom na napuhavanje. Ili se ostavi
duhana ili puši pravi duhan.
kobac
2014-12-03 16:23:02 UTC
Post by BBB
[...]
Vidis, ja nisam sreo niti jednog takvog. Dok se druge strane kolegici na
poslu svako malo netko iscudjava da kako to da ne jede meso i jede li ribu
i jaja?
kobac
2014-12-03 16:10:59 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
S tom razlikom sto ti vegetarijanci ne trpaju prisilno svoj izbor hrane u
tvoj zeludac za razliku od pusaca koji to cine sa soijim izborom medija za
disanje .
Boris
2014-12-03 18:36:37 UTC
Post by kobac
S tom razlikom sto ti vegetarijanci ne trpaju prisilno svoj izbor hrane u
tvoj zeludac za razliku od pusaca koji to cine sa soijim izborom medija za
disanje .
Ja nemam takvo iskustvo... mene nitko ne prisiljava da udišem duhanski
dim ako ja to neću. Ako sam ušao u prostor u kojem se puši ili sam u
društvu nekoga tko je pušač, to sve radim svojom voljom i nitko ne na to
ne tjera. Danas imam izbor da sve u životu što radim mogu radit u
prostoru gdje je zabranjeno pušenje, nitko me ne tjera da idem tamo gdje
se puši.

A to da vegetarijanci ne prisiljavaju druge na svoj izbor, to mo'š
objesit mačku o rep.
Kao prvo, prisiljavaju svoju djecu, pa čak i svoje kućne ljubimce poput
pasa i mačaka da jedu vegetarijansku hranu. Nitko od njih ne pita svoje
malodobno dijete (koje je BTW u razvoju i ne smije mu se nametati takav
način prehrane) bi li pojelo malo mesa. Nego uporno trtljaju svoju
(neistinitu) mantru kako se sve što je potrebno može dobiti i iz biljaka.

A kao drugo, ja kada dolazim u goste na ručak kod ženine rođakinje koja
je vegan, ona meni neće ispeći odrezak ili dati sendvič od pršuta i
sira. Ako želim jesti, moram pokusati sojine kobasice i tofu. I još
glumiti kako je to divno i krasno. A njena djeca kad dođu kod mene, jedu
krompir, salatu ili več nešto drugo biljno i gledaju mene dok jedem meso
s onim gladnim pogledom kakvog imaju djeca iz Bangladeša. Osjećam se kao
zadnji idiot i najrađe bih njihovoj majci odvalio šamarčinu.
kobac
2014-12-04 06:17:58 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
P zasto te onda rako zivciraju vegetarijanci? Jesti s njima je takodjer
tvoj izbor.
Post by Boris
[...]
Opet, ne rade svii tako. Vec sponenuta moja kolegica s posla kaze da je
vegetarijanstvo njen osobni izbor a svoje dijete hrani "konvencionalno".
Post by Boris
[...]
Meni nije problem jesti obi cime me ponude.
Ako mi je nemoguce pojesti zahvalim se i ispricam. To se moze dogoditi i s
mesnim obrokom.

Ajde, barrm nisi agresivan ko vegani.
Boris
2014-12-04 06:43:47 UTC
Post by kobac
P zasto te onda rako zivciraju vegetarijanci? Jesti s njima je takodjer
tvoj izbor.
Puno toga u životu smo prisiljeni raditi protiv svoje volje. Razloga ima
beskonačno mnogo.
Post by kobac
Opet, ne rade svii tako. Vec sponenuta moja kolegica s posla kaze da je
vegetarijanstvo njen osobni izbor a svoje dijete hrani "konvencionalno".
Naravno da ne rade, ali moje iskustvo kaže da je tvoja kolegica jedna od
rijetkih, vrlo rijetkih.
Post by kobac
Meni nije problem jesti obi cime me ponude.
Nije ni meni, ali me živcira da oni očekuju da se ja prilagođavam dok se
oni nisu spremni prilagođavati. Stavljaju sebe na viši položaj.
Ako sam ja spreman za gosta vegetarijanca spremiti poseban obrok jer ne
jede meso, bilo bi pošteno da i on prihvati da ja nisam vegetarijanac i
da napravi isto kad ja dođem kod njega u goste. Nikada mi ne bi palo na
pamet znajući da mi u goste dolazi netko tko je vegetarijanac stavit na
stol samo hrpu pečenog mesa i reći: "Žao mi je, samo to imamo. Take it
or leave it." Čak i ako mi u goste dolazi netko čije prehrambene navike
ne poznajem, uvijek za jedan ili dva obroka imam spremnu i tu
vegetarijansku alternativu, jer taj trend i moda uzima sve više maha i
kod nas. Međutim, vegetarijancima je sasvim normalno da pred goste koji
nisu vegetarijanci stave samo vegansku hranu i kažu. "Tako se kod nas
jede, u ovoj kući meso se ne priprema." Meni je to nepristojno i licemjerno.
Post by kobac
Ajde, barrm nisi agresivan ko vegani.
Onaj koji po nekakvim ljudskim standardima nije agresivan je u stvari
samo vješt u kontroli te agresije ali svi smo mi agresivni u određenim
situacijama. Tek gubitak kontrole i ispoljavanje agresije nekog čovjeka
čini agresivnim.
BBB
2014-12-04 07:38:50 UTC
Post by Boris
[...]
Malo si možda preoštar prema veganima-vegetarijancima, jer mi svežderi
možemo pojesti i tofu, i seitan, i sojaburger i što ja zna što sve ne,
možda neće biti epohalno, ali nećemo prekršiti neku našu odluku
(jedemo sve) dok je njima ipak teže, oni ne mogu smazati ćevape jer im
se kosi s koncepcijom ... pravim veganima je fizički zlo kad dođu u
kontakt s mesom još u pripremi jela jer vide slike kako su ubili to
tele .... ja ih razumijem, i ne osuđujem ih ... ja bi pak mogao i malo
smanjiti s mesom koliko čitam o tome ... :)
Boris
2014-12-04 08:01:42 UTC
Post by BBB
pravim veganima je fizički zlo kad dođu u
kontakt s mesom još u pripremi jela jer vide slike kako su ubili to
tele ....
Mislim da u tome svemu ima jako puno glume i prenemaganja, čast
iznimkama. Većina njih je veliki dio svog života sasvim normalno jela
meso i sve ostalo što danas odbacuju. Kao što rekoh, očekujem da svoje
stavove drže za sebe i ne nameću mi ih, kao što ja ne gnjavim nikoga
svojim stavovima dok to sam ne zatraži. Nije stvar mogu li ja kao svejed
nešto pojesti ili ne, volim li nešto ili ne. Ja osobno mogu jesti sve
što stave pred mene. Dapače već i zbog svog vjerskog opredjeljenje ne
biram hranu nego sam zahvalan na svakom zalogaju.
Radi se o principu, kao što sam rekao. Ako nešto ne odgovara mojim
životnim stavovima i principima, neću učestvovati u tome. Ali neću doći
u prostor u kojem se puši (ako mi to smeta) i onda gnjaviti pušače zato
što puše. Neću uopće doći tamo. Ako dođem kod vegetarijanca na ručak, ja
ću pojesti što mi stavi na stol i neću prigovarati. Ali mi smeta to da
on moj stil života ne poštuje u jednakoj mjeri kao i ja njegov.
BBB
2014-12-04 09:40:16 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Da, shvaćam te u potpunosti no ja, s njima nemam takvu vrst problema
... ako mi netko počne piliti s vegetarijanstvom ja mu spremno počnem
pričati o kuhanim i pečenim psima u Vijetnamu i kad im kažem kak se
zna da nije dovoljno kuhan, pa kad im objasnim da još laje, onda brzo
odustanu od mene ... što se toga tiče još su mi licemjerniji
ljubitelji pasa koj tamane zečeve, jariće, kozliće, odojke ali se
sablažnjavaju kad netko jede pse ... pa meni je mali kozlić 5 puta
ljepši od psa, ali ga ovi psetoljupci potamane ispod peke a da ni ne
trepnu ... ovi vegani niti ne pomišljaju ... :)
Boris
2014-12-04 10:09:39 UTC
Post by BBB
[...]
Bili smo jednom gosti na nekom vjenčanju i bilo je od hrane svakog blaga
Božjeg. I naravno, kad imaš veliki izbor onda obično izabereš nešto što
baš i nemaš priliku često jesti. Tako sam ja spremno izabrao srneće
pečenje s krompirićima. Supruga mog kuma, koja čak i nije vegetarijanka,
ali je veeeliki ljubitelj životinja (onih čiji dijelovi se ne prodaju
zapakirani u Konzumu i Kauflandu), pitala me: "Što ti to jedeš!?"
"Bambijevu mamu!" opalim ja k'o iz topa.
Još se sječam njenog užasnutog izraza lica, nije cijelu večer zalogaja
pojela. :-)))))
Dodo Byrd
Ne znam nikoga, uključujući sebe, tko nije imao takve ispade u životu. :)
Dodo Byrd
2014-12-04 09:52:55 UTC
Post by BBB
Post by Boris
[...]
Prilično licemjerno jer je dokazano da biljke osjećaju, misle i komuniciraju, čak su i inteligentnije od životinja.
Dakle u čemu je razlika ubiti životinju ili biljku.
Boris
2014-12-04 10:11:46 UTC
Meni je još licemjernije tamaniti jariće i kozliće a pse i mačke ne,
ne zato kaj nisu fini nego jer nije etički prihvatljivo. Krava nije
domaća životinja? :):) Treba sve redom ... :)
To je već stvar kulturološkog okruženja. U većini svijeta je pas i mačka
kućni ljubimac, dok su krava, ovca i koza hrana. U nekim drugim
dijelovima svijeta, pas i mačka su hrana a krava je sveta životinja.
Nema tu licemjerja, samo nasljeđe.
BBB
2014-12-04 11:03:13 UTC
Post by Boris
[...]
Ja mislim da treba samo jednom u životu biti propisno gladan i onda
nema ni licemjerja ni nasljeđa a ni gađenja i osuđivanja ... :) Ako ja
odlučim da mi je krava hrana a pas ne, onda mogu odlučiti i obrnuto
... dakle, stvar je MOJE odluke što ću jesti a što ne. Bez obzira na
sve oko mene ja sam vlasnik svoga jelovnika i nitko mi ne može to
uskratiti ukoliko imam novaca za to. BTW prženi žohari uopće nisu tako
jako loši, a o skakavcima da ne govorim ko mix čipsa i kikirikija ...
zmije isto, ali nemaju veze s piletinom, ja ne znam koje su to jeli pa
da je isto kao piletina ... hoću reći sve je na nama i nemamo nikakvo
pravo ljudima braniti ili propovijedati što će jesti a ni oni nama ...
o količini i debljini (zdravlju u konačnici) se da razgovarati ...
Dodo Byrd
Sve ovisi koje si zmije jeo. Njihov okus se razlikuje po podneblju i vrsti.
BBB
2014-12-04 11:42:24 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 03:38:31 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Meni je joą licemjernije tamaniti jariće i kozliće a pse i mačke ne,
ne zato kaj nisu fini nego jer nije etički prihvatljivo. Krava nije
domaća ľivotinja? :):) Treba sve redom ... :)
To je već stvar kulturoloąkog okruľenja. U većini svijeta je pas i mačka
kućni ljubimac, dok su krava, ovca i koza hrana. U nekim drugim
dijelovima svijeta, pas i mačka su hrana a krava je sveta ľivotinja.
Nema tu licemjerja, samo nasljeđe.
Ja mislim da treba samo jednom u ľivotu biti propisno gladan i onda
nema ni licemjerja ni nasljeđa a ni gađenja i osuđivanja ... :) Ako ja
odlučim da mi je krava hrana a pas ne, onda mogu odlučiti i obrnuto
... dakle, stvar je MOJE odluke ąto ću jesti a ąto ne. Bez obzira na
sve oko mene ja sam vlasnik svoga jelovnika i nitko mi ne moľe to
uskratiti ukoliko imam novaca za to. BTW prľeni ľohari uopće nisu tako
jako loąi, a o skakavcima da ne govorim ko mix čipsa i kikirikija ...
zmije isto, ali nemaju veze s piletinom, ja ne znam koje su to jeli pa
da je isto kao piletina ...
Sve ovisi koje si zmije jeo. Njihov okus se razlikuje po podneblju i vrsti.
Ti znaš koje imaju okus po piletini? Ja ne! Čak i neka piletina mi
nema okus po piletini ... :)
Alan Jelaska
2014-12-05 22:04:27 UTC
Post by Dodo Byrd
Sve ovisi koje si zmije jeo. Njihov okus se razlikuje po podneblju i vrsti.
Ti znaš koje imaju okus po piletini? Ja ne! Čak i neka piletina mi
nema okus po piletini ... :)
Nije skroz kao piletina. Ima okus nešto kao između domaćeg pileta (onog
koje trči po dvorištu) i oborite ribe. Jako dobro!
Boris
2014-12-05 22:50:47 UTC
Post by Alan Jelaska
Nije skroz kao piletina. Ima okus nešto kao između domaćeg pileta (onog
koje trči po dvorištu) i oborite ribe.
Ovo drugo znam kakvog je okusa, ali "domaće pile koje trči po
dvorištu"... mislio sam da je to izumrla vrsta.
U svakom slučaju, ne sjećam se više tog okusa. :-)
Alan Jelaska
2014-12-05 23:04:16 UTC
Post by Boris
Post by Alan Jelaska
[...]
Nađe se tu i tamo. Al' za cijenu, ili u "nekakvoj prigodi" tamo u
"Vlahiji". ;-)
Alan Jelaska
2014-12-05 22:01:32 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Boris
[...]
Poskok je jako ukusan. Moguće je da ga se u nas ne smije lovit'.
Zaštićen je valjda jer može trovati 'rvate. "Disclaimer": Ja sam jeo
crnogorske poskoke pod Prokletijama (ako nisu bili ilegalni Albanski
prebjezi). :-)
Boris
2014-12-04 11:55:32 UTC
Post by BBB
[...]
Nisam sto-posto siguran, nemoj me hvatat za riječ, al' mislim da stvari
i nisu baš tako jednostavne, tj. crno-bijele.

Oću reć, nisam sto posto siguran, nemoj me hvatat za riječ, al' mislim
da kada bi recimo kod nas počeo po ulicama naganjati i umlaćivati mačke
i pse, da ti kod policije ne bi baš prošlo opravdanje da si gladan i da
si ti odlučio da su mačke i psi jako ukusni. :-)
BBB
2014-12-04 13:15:40 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Da, to si u pravu. To je zbog onog nasljeđa o kojem pišeš, ali
zdravorazumski je sve isto: sve su to više manje jestive životinje. I
kad dođeš u Vijetnam ti ćeš odlučiti hoćeš li smazati nekog labradora
ili koker španijela .... :)
Dodo Byrd
Ako idemo do kraja i ljudi su jestive životinje.
Alan Jelaska
2014-12-05 22:06:15 UTC
Post by Dodo Byrd
Ako idemo do kraja i ljudi su jestive životinje.
Kaže jedan iz Papue da imaju okus kao i svinjetina i da ih se peče isto
kao i svinjetinu.
BBB
2014-12-07 17:39:54 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 05:38:56 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Boris
[...]
i nisu baą tako jednostavne, tj. crno-bijele.
Oću reć, nisam sto posto siguran, nemoj me hvatat za riječ, al' mislim
da kada bi recimo kod nas počeo po ulicama naganjati i umlaćivati mačke
i pse, da ti kod policije ne bi baą proąlo opravdanje da si gladan i da
si ti odlučio da su mačke i psi jako ukusni. :-)
Da, to si u pravu. To je zbog onog nasljeđa o kojem piąeą, ali
zdravorazumski je sve isto: sve su to viąe manje jestive ľivotinje. I
kad dođeą u Vijetnam ti ćeą odlučiti hoćeą li smazati nekog labradora
ili koker ąpanijela .... :)
Ako idemo do kraja i ljudi su jestive ľivotinje.
Idemo ... jesu li bolji masniji ili manje masni?

---
Boris
2014-12-07 18:25:56 UTC
Post by BBB
Ako idemo do kraja i ljudi su jestive ľivotinje.
Idemo ... jesu li bolji masniji ili manje masni?
Kažu oni što su probali da ovi zapadnjaci, Ameri i Europljani ništa
nevaljaju. Bezukusni i bez ikakvog gušta. Čisti galofak i GMO.
BBB
2014-12-07 20:40:32 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Što se preporuča?

---
Boris
2014-12-07 21:53:35 UTC
Post by BBB
Što se preporuča?
Oni koje je teško pronaći a još teže uhvatit... ti jedini ne unose
otrove u sebe.
BBB
2014-12-04 10:04:32 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 01:52:55 -0800 (PST), Dodo Byrd
vegetarijansku alternativu, jer taj trend i moda uzima sve viąe maha i
kod nas. Međutim, vegetarijancima je sasvim normalno da pred goste koji
nisu vegetarijanci stave samo vegansku hranu i kaľu. "Tako se kod nas
jede, u ovoj kući meso se ne priprema." Meni je to nepristojno i licemjerno.
Malo si moľda preoątar prema veganima-vegetarijancima, jer mi sveľderi
moľemo pojesti i tofu, i seitan, i sojaburger i ąto ja zna ąto sve ne,
moľda neće biti epohalno, ali nećemo prekrąiti neku naąu odluku
(jedemo sve) dok je njima ipak teľe, oni ne mogu smazati ćevape jer im
se kosi s koncepcijom ... pravim veganima je fizički zlo kad dođu u
kontakt s mesom joą u pripremi jela jer vide slike kako su ubili to
tele .... ja ih razumijem, i ne osuđujem ih ... ja bi pak mogao i malo
smanjiti s mesom koliko čitam o tome ... :)
Prilično licemjerno jer je dokazano da biljke osjećaju, misle i komuniciraju, čak su i inteligentnije od ľivotinja.
Dakle u čemu je razlika ubiti ľivotinju ili biljku.
kobac
2014-12-05 14:50:22 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Boris
[...]
Kazes bolje tamanit sve nego biti licemjer pa tamaniti samo neke? ;-)
Zasto ne bi i ljude?
Dodo Byrd
2014-12-04 09:48:45 UTC
Ima li šanse da je mrkneš kad već toliko pričaš o njoj? :)
kobac
2014-12-05 14:50:22 UTC
Nema.
Sava
2014-12-02 16:16:37 UTC
"BBB" wrote in message news:***@4ax.com...

[...]

Zaista je istina da su pljuge i pivo sastavni deo bluesa!
Većina blues izvođača pije dok svira (uglavnom između numera), a neki istina
malobrojni i puše na sceni.

Ne znam zakon napamet, ali u svim prostorima gde je ne znam koliko ljudi
zabranjeno je pušenje. Ja o tome ne razmišljam jer ne pušim, a duvan mi
(generalno) ne smeta pa mi je svejedno. Poznajem izvođače koji sviraju u
zadimljenim prostorima i retko menjaju žice. Ja sam primetio da je što je
bolji instrument to se ređe menjaju žice, preciznije dugo radi zaista dobro
i ne dobija onaj tupi ton debelih žica.
Dodo Byrd
2014-12-03 07:41:55 UTC
Post by BBB
[...]
Savo, električne i akustične gitare su dva različita svijeta. Na električnoj gitari ne mjenjam žice po dvije godine. Istina ne sviram je toliko koliko
akustične, ali svejedno singlovi na njoj nikada ne tumpaju zvuk (Govorim o
stratolikom Ibanezu SA serije), Još ako dodam kakav drive uopće nema problema.

No sa akustarama je sasvim druga priča. Od ovih mojih 6 akustara (među njih računam i Ibanez AF75 jer sam ga opremio piezzo mostom, a i defakto je akustara sa F rupama). Na njima se žice ponašaju sasvim drugačije nego li na električnoj
gitari.

Najosjetljiviji je Ovation koji je i najskuplji. Kod njega basovi najprije
postanu tumpasti. Ja to pripisujem plastičnoj rezonantnoj kutiji. No sa novim
žicama ima jedinstven zvuk strašnog karaktera. Njega sada uglavnom svira moj
sin i žice se mjenjaju svaka dva mjeseca.

Najbolje reagiraju dvije Yamahe. FG340 je dreadnought gitara i nju sviram samo
po doma. Ona ima širok zvuk s bogatim basom i jasnim treblima, uglavnom odlična
za svirat ritam trzalicom. Odlično reagira na slide i uglavnom je naštimana na
neki od alternativnih štimova. Na njoj mjenjam žice svakih 6 mjeseci, ali ona
nije toliko u prometu.

Yamaha FPX300 je puno finiji stroj. Napravljena za fingerpicking sa OM tjelom
i vratom klasične gitare (ali za metalne žice) je zaista gitara za široku primjenu. Iako sound, kao kod svih Yamaha, malo vuče ka konfekcijskom ova ima
karakter, toplinu i dubinu. Opremljena je piezom i kondenzatorskim mikrofonom
i zvuči raskošno i na suho i na struju. Ona je rezervna radna gitara i na njoj
mjenjam žice svaka tri do četri mjeseca.

"Simon&Patrick Woodland folk pro a3t hg" mi je trenutno prva radna gitara i ona
je u pogonu najviše. Ima malo 00 tjelo i defakto je kopija Gibsona L-00.
Ima stvarno odličan sound kad se svira prstima i na njoj žice mogu trajati dok
god se mogu naštimati, ipak mjenjam ih svaka 3 mjeseca.

Fender FR50CE je resonator i to je kategorija za sebe. Namjenjena je za slide i
sa njim najbolje zvuči. Uvijek je naštimana u otvorenom G. Kao svaka slide
gitara i ovaj Fender voli malo starije i tumpastije žice, pa ih mjenjam jednom
godišnje.

I konačno već spminjani Ibanez AF75, jazz gitara sa F rupama kojoj se raspon
zvuka može definirati od onog mekanog i toplog jazz zvuka do pravog rockabilly
zvuka sa laganim crunchem. Iako je zapravo električna gitara ja je tretiram
kao akustaru i na nju stavljam žice za akustaru, jer mi žice za električnu
zvuče previše kaugumasto. Na njoj žice mjenjam jednom do dva puta godišnje,
prema potrebi.

Samo orjentacije radi da velim da sam na "radnim gitarama" u vrijeme kad je
pušenje bilo dozvoljeno svuda žice mjenjao jednom mjesečno.
Sava
2014-12-03 09:14:54 UTC
Post by BBB
[...]

Volim zvuk akustare, ali imam samo jednu i to lošu i meni jako neudobnu.
Verovatno ima više od godinu dana da je nisam uzeo u ruke. Žice na njoj su
potpuno nove, ali propadaju i stajanjem.

Nekada sam menjao žice često i uživao u tome, a sada sam se jako sam ulenjio
i mrzi me da menjam žice. Jednu gitaru sviram svakodnevno, a žice nisam
promenio najmanje 8 meseci. Onda kažem sebi da ću da častim gitaru i da ih
zamenim pa zatim sledi ono čuveno ajde ne moram danas, sutra ću! To sutra
bude malo sutra! Zapravo ona svira odlično i ovako -:)!
Dodo Byrd
2014-12-03 09:36:01 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Naravno da žice propadaju stajanjem. Možda čak i više nego kad se svira na
njima, naročito u onim "kasnijim" periodima. No svakodnevno sviranje se
razlikuje od svirača do svirača. Netko svira dnevno 15 minuta, a moje dnevno
sviranje znači 2 do 5 sati sviranja svaki dan. Jasno je da se u takvim
uvjetima žice rapidnije troše.
Dodo Byrd
Skoro da ja mjenjam pragove česće nego ti žice. :)
BBB
2014-12-01 08:16:19 UTC
Od kada je zabranjeno puąenje po restoranima i kafićima primjetio sam da
mi ľice na
gitari traju i do dva mjeseca duľe. Mislim, ono, ne gube ton.
Eto, sad vidiš da je nepušenje dobro iz više razloga ... :)
Dodo Byrd
Eto, zato sam ja prestao pušiti ima skoro dve godine.
BBB
2014-12-01 08:40:21 UTC
On Mon, 1 Dec 2014 00:34:13 -0800 (PST), Dodo Byrd
Od kada je zabranjeno pu±enje po restoranima i kafićima primjetio sam da
mi µice na
gitari traju i do dva mjeseca duµe. Mislim, ono, ne gube ton.
Eto, sad vidią da je nepuąenje dobro iz viąe razloga ... :)
Eto, zato sam ja prestao puąiti ima skoro dve godine.
Bravoooooo!!! :):):)
Dodo Byrd
2014-12-01 09:30:10 UTC
Post by BBB
[...]
Ništa revolucionarno. Meni nikada nije bio problem početi ni prestati pušiti.
Pri tome mislim na periode od nekoliko godina, a ne kao Mark Twain. :)
BBB
2014-12-01 11:50:50 UTC
On Mon, 1 Dec 2014 01:30:10 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Samo tako nastavi i sve će biti puuuno bolje ... ne znam točno koliko
treba proći (mislim nekih 5 do 10 godina) pa da ti se pluća iščiste od
katrana i čega sve ne i budeš opet imao pluća ko kakva su ti bila dok
nisi pušio ... bitno je da ne poklekneš, a nećeš ako si stvarno
raščistio s tim dimilicama ... što bi se reklo hrvatski "willpower" je
najvažnija stvar! :)
Dodo Byrd
2014-12-01 12:11:59 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Mislim da su te dimilice najmanji problem u odnosu na sve ostalo čime nas
truju. Samo putovanje od Dubrave do Jankomira ti u organizam unese više
ispušnih sranja nego li kutija pljuga.

Ne pušim jer mi ne paše, ak' bu mi opet pasalo opet ću pušiti. Tih sedam,
osam pljuga na dan mi niš ne znače u bilo kojem obliku.
BBB
2014-12-01 12:49:43 UTC
Dobro, u redu ... dogovoreno :)
Boris
2014-12-01 12:09:45 UTC
Post by BBB
[...]
Ja sam se ostavio pušenja prije 18 godina.
Zanemarit ćemo nuspojave koje su nastale u prvoj godini poput povećanja
tjelesnih gabarita za nekih 40%, a koje su na snazi još i dan danas! :-)
Pero
2014-12-04 22:47:57 UTC
Od kada je zabranjeno pušenje po restoranima i kafićima primjetio sam da
mi žice na
gitari traju i do dva mjeseca duže. Mislim, ono, ne gube ton.
Sigurno je već bilo, ali u kojem kafiću je zabranjeno pušenje, ja prošao
puno njih, ali nisam našao ni jedan :)
--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je imaš na glavi kada tresneš
Boris
2014-12-05 06:31:08 UTC
Post by Pero
Sigurno je već bilo, ali u kojem kafiću je zabranjeno pušenje, ja prošao
puno njih, ali nisam našao ni jedan :)
U većini...

Naše tradicionalno nepoštovanje zakona je već sasvim druga priča.

To ti je isto kao što je svugdje zabranjena prodaja alkohola i cigareta
maloljetnicima, a na svakom koraku pijani tinejđeri sa cigaretom u ustima.
Alan Jelaska
2014-12-06 03:03:07 UTC
Post by Boris
Post by Pero
[...]
Ja bih sad ovu temu zaključio kao besmislenu. Počelo je s pljugama i
žicama, a nitko nije uspio nažicat pljugu. Bezveze.
Boris
Hmmm... ozbiljan obiteljski čovjek piše po njuzima u 4 sata ujutro... hmmmm
Alan Jelaska
2014-12-06 10:00:19 UTC
Post by Boris
Hmmm... ozbiljan obiteljski čovjek piše po njuzima u 4 sata ujutro... hmmmm
Jesam obiteljski, al' moja se žena ne bi složila s ovim "ozbiljan". :o)
Pisao sam u 4 ujutro jer instaliravam Fedoru 21 (ovu koja će uskoro biti
javno dostupna) na novi laptop koji je 3 mjeseca skupljao prašinu (ono:
"sa' ču ja to, tek što nisam"). Obzirom da se radi o beturini, onda je
dosta čupavo instaliravati pakete čije se međuovisnosti mijenjaju iz
trena u tren (dečki pokušavaju sve ispeglati da "final release" izađe na
vrijeme). Upgrade - downgrade, gori -doli, drž - nedaj i tako to ... :-))
Boris
2014-12-06 10:48:58 UTC
Post by Alan Jelaska
[...]
Znači, Fedora 21 je nekakav vampirski Linux sustav. Ne voli danje
svjetlo. U "Read me" fajlu piše: "For successful installation, process
must be perform from dusk till dawn, best results will be achieved
between 02:00 and 04:00 AM." :-)
Alan Jelaska
2014-12-06 12:29:12 UTC
Post by Boris
Post by Alan Jelaska
[...]
Nema još uspješne instalacije jer <http://fedoraproject.org/en/counter>.
Ali, napredujem i dobro je mrčit po tome "from dusk till dawn" jer te
nitko ne gnjavi u to lijepo vampirsko doba. Fedorica Pandemonio
:-) Evo sam baš firefoxa
natira da prikazuje youtube, iako je dan. Sad mogu na "pazar" dok se još
ima što za kupit. >:-}