Line 6 Pod Pro HD X
(prestaro za odgovor)
VHalen
2014-04-07 15:59:33 UTC
Pozdrav ekipa!

Ima netko iskustva s ovom spravicom?

Ja razmišljam o jednoj, tražim i gledam njih zadnjih par dana. Nažalost nisam uspio uživo naletjeti ni na jednu, a na jubitou mi dobro zvuči...no, naletio sam na jednu snimku na kojoj lik dosta mijenja programe pa sam primjetio lag (odnosno zaostajanje). Nastane tišina, ne duga, al se čuje odnosno ne čuje između promjene zvuka (programa/preseta/...).

E, to je nešto što mi se ne sviđa i što je meni osobno neprihvatljivo pošto bi nju koristio i live.
Pa me zanima da li je netko imao prilike isprobati tu mašinu da mi javi.

Zahvaljujem!!
dodo_byrd
2014-04-07 16:20:13 UTC
Post by VHalen
Pozdrav ekipa!
Ima netko iskustva s ovom spravicom?
Ja razmi=B9ljam o jednoj, tra=BEim i gledam njih zadnjih par dana. Na=BE=
alost =
Post by VHalen
nisam uspio u=BEivo naletjeti ni na jednu, a na jubitou mi dobro =
zvu=E8i...no, naletio sam na jednu snimku na kojoj lik dosta mijenja =
programe pa sam primjetio lag (odnosno zaostajanje). Nastane ti=B9ina,=
ne =
Post by VHalen
duga, al se =E8uje odnosno ne =E8uje izme=F0u promjene zvuka =
(programa/preseta/...).
E, to je ne=B9to =B9to mi se ne svi=F0a i =B9to je meni osobno neprihv=
atljivo =
Post by VHalen
po=B9to bi nju koristio i live.
Pa me zanima da li je netko imao prilike isprobati tu ma=B9inu da mi j=
avi.
Post by VHalen
Zahvaljujem!!
Frend ga je imao i mjenjao za ovo: