Pojačalo <==> footswitch
(prestaro za odgovor)
VHalen
2013-11-21 12:39:32 UTC
Pozdrav!

Imam još jedno (možda glupo) pitanjce.
Iskreno ne znam kako da ga postavim, al evo jednog pokušaja (nadam se da ćete skužiti):

Pojačala tipa mesa boogie express koja imaju footswitch i povezuju ih midi kablom.
Pošto se na footswicthu "reguliraju" kanali, reverb i contura, zanima me da li oni stvarno rade na midi standardu (da se kroz kabel šalju midi poruke) ili pošto je toliko toga, lakše je uzeti jedan midi kabel kroz koji se mogu kontrolirati jedno 4-5 "običnih" on-off?

(kao što se stereo kabel koristi za "obični" footswich gdje je jedna sklopka za kanale, a druga za reverb i sl.)

Hvala!
Danko
2013-11-21 12:58:01 UTC
"VHalen" <***@gmail.com> wrote in message news:8dca71a6-70a0-471f-b631-***@googlegroups.com...
Pozdrav!

Imam jo¹ jedno (moŸda glupo) pitanjce.
Iskreno ne znam kako da ga postavim, al evo jednog poku¹aja (nadam se da
æete skuŸiti):

Pojaèala tipa mesa boogie express koja imaju footswitch i povezuju ih midi
kablom.
Po¹to se na footswicthu "reguliraju" kanali, reverb i contura, zanima me da
li oni stvarno rade na midi standardu (da se kroz kabel ¹alju midi poruke)
ili po¹to je toliko toga, lak¹e je uzeti jedan midi kabel kroz koji se mogu
kontrolirati jedno 4-5 "obiènih" on-off?

(kao ¹to se stereo kabel koristi za "obièni" footswich gdje je jedna sklopka
za kanale, a druga za reverb i sl.)

Hvala!

-----

Ja ne razumijem pitanje. Ali mozda ce netko tko se time bavi shvatiti... Sto
bi ti tocno htio postici?

Danko
Dodo Byrd
2013-11-22 07:04:14 UTC
Post by VHalen
Pozdrav!
Imam joą jedno (moľda glupo) pitanjce.
Iskreno ne znam kako da ga postavim, al evo jednog pokuąaja (nadam se da
Pojačala tipa mesa boogie express koja imaju footswitch i povezuju ih midi kablom.
Poąto se na footswicthu "reguliraju" kanali, reverb i contura, zanima me da
li oni stvarno rade na midi standardu (da se kroz kabel ąalju midi poruke)
ili poąto je toliko toga, lakąe je uzeti jedan midi kabel kroz koji se mogu
kontrolirati jedno 4-5 "običnih" on-off?
(kao ąto se stereo kabel koristi za "obični" footswich gdje je jedna sklopka
[...]
Nemam nikakva iskustva s midi pojačalima. S godinama sve više zaostajem s
tehnologijom.

Mislim da VH interesira mogućnost kontrole pojačala preko kompa ili preko
neke jeftinije solucije. :)

No, šalu nastranu.

Gledajući na web stranici jedno od Messa Boogie express pojačala sklon
sam zaključiti da se radi o zabuni.
http://www.sweetwater.com/store/detail/Exp525pls112/

Footswitch i kabel dolaze sa pojačalom, a recimo da je VH izgubio ili potrgao
svoj kabel.

Naime, ako dobro vidim, Messa za footswitch koristi DIN konektor (mi stariji
se još toga sjećamo sa prastarih pojačala, magnetofona i sličnih geđetarija).

S obzirom na 4way switch to i nije nelogično. Dakle po meni (nemam iskustva,
samo slutim na osnovu fotografije) se može kupiti adekvatne DIN konektore i
adekvatan toliko žični kabel. Sve se polemi i koristi kao čista analogija.

As simple as stupid.

Mislim, ali nisam siguran, da to nije vidilo MIDI-ja. Dapašće, MIDI se nigdje
u opisu ne spominje, a njekako sumLJam da bi takav detalj izostavili.

Pusa svima.
Dodo Byrd
2013-11-22 07:05:20 UTC
Da, još i ovo:

http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_connector
VHalen
2013-11-22 08:32:05 UTC
E to je to!

Ono što mi je falilo - dal je analogija ili digitalija :D

To pojačalo sam imao prilike isprobati i namjeravam ga nabaviti. Ubiti već je trebalo biti kod mene, ali ne bitno sad...duga priča.

To se nadovezuje na temu o Glabu i Musicomlabu. Oni imaju "pravi" midi (digitaliju) i imaju "output connectors for amp's switching by its footswitch input" (analogiju).

E sad, ako je ovo na pojačalu obična analogija koja koristi DIN (kako se ja nadam), a i kako si ti skužio - onda se to ne može štekati na "pravi" midi ulaz na Glabu ili Musicomlabu.

Ali može se napraviti sljedeće i radi toga je sve ovo:

(p.s. na slici sam zeznuo jer sam stavio 4 stereo jacka. Trebali su biti mono ili samo 2 stereo..moj zajeb)

Pojačalo ima taj DIN konektor i/ili 4 posebna izlaza za svaku funkciju.
Glupo bi mi bilo vući 4 kabla od pojačala do pedalboarda za te funkcije ako mogu povući jedan više-žičani kabel sa DIN konektorima i onda ga razdvojiti u pedalboardu na 4 mono ili 2 stereo jacka koja štekam u Glab ili Musicomlab.

Tako bi išlo?

Hvala Dodo!

Isprika i Danku jer nisam znao kako da preformuliram pitanje, a pokušao sam ga jučer 3x nakon tvog posta. :)
Danko
2013-11-22 08:41:54 UTC
"VHalen" <***@gmail.com> wrote in message news:5a7d54ac-a0fc-4ef4-b2d3-***@googlegroups.com...
E to je to!

Ono ¹to mi je falilo - dal je analogija ili digitalija :D

To pojaèalo sam imao prilike isprobati i namjeravam ga nabaviti. Ubiti veæ
je trebalo biti kod mene, ali ne bitno sad...duga prièa.

To se nadovezuje na temu o Glabu i Musicomlabu. Oni imaju "pravi" midi
(digitaliju) i imaju "output connectors for amp's switching by its
footswitch input" (analogiju).

E sad, ako je ovo na pojaèalu obièna analogija koja koristi DIN (kako se ja
nadam), a i kako si ti skuŸio - onda se to ne moŸe ¹tekati na "pravi" midi
ulaz na Glabu ili Musicomlabu.

Ali moŸe se napraviti sljedeæe i radi toga je sve ovo:
http://imageshack.us/f/440/pmcm.png/

(p.s. na slici sam zeznuo jer sam stavio 4 stereo jacka. Trebali su biti
mono ili samo 2 stereo..moj zajeb)

Pojaèalo ima taj DIN konektor i/ili 4 posebna izlaza za svaku funkciju.
Glupo bi mi bilo vuæi 4 kabla od pojaèala do pedalboarda za te funkcije ako
mogu povuæi jedan vi¹e-Ÿièani kabel sa DIN konektorima i onda ga razdvojiti
u pedalboardu na 4 mono ili 2 stereo jacka koja ¹tekam u Glab ili
Musicomlab.

Tako bi i¹lo?

Hvala Dodo!

Isprika i Danku jer nisam znao kako da preformuliram pitanje, a poku¹ao sam
ga juèer 3x nakon tvog posta. :)

-----------

Tesko je sad to unaprijed reci, ali svakako nam javi kako radi kad to
spojis. Pricam to zato jer npr Digitech ima svoj trostruki prekidac koji se
spaja TRS (stereo) konektorom, a da bi radile sve tri sklopke potrebno je
ubaciti i diodu, te spojiti na odredjeni nacin.

Nadam se da ce ova cetiri saltera koja ti trebaju, raditi bez ikakvih
dodatnih teskoca i komplikacija. Takodjer kao Dodo, mislim da ako se radi o
cetiri saltera bez dodatnih tipkica i displaya, je u pitanju analogni sklop.

Danko
Dodo Byrd
2013-11-22 09:32:09 UTC
Post by VHalen
[...]
Kužim što hoćeš, no nemam nikakva iskustva s navedenim strojevima.
Nema druge nego nabaviti nešto kablovinja i konektora, pa lemilicu u šape.
Držim fige da uspije to što želiš. Obrati pažnju i na DIN konektor jer onaj na
tvojoj sličici nije isti kao onaj na pojačalu. :)

Moje iskustvo sa ostalim geđetraijama je da se u pravilu radi o jednostavnim
rješenjima, samo su uvijek zamaskirana tako da izgledaju komplicirano.