Dodo, di je ekipa?
(prestaro za odgovor)
Danko
2013-12-17 08:43:37 UTC
Ostadosmo sami ti i ja u birtiji. Imam dojam da je ekipa nastavila tulumarit
u nekom drugom tjumezu.

Danko
Boris
2013-12-17 09:17:45 UTC
Ima nas još, ali šutke pijemo. :-)
Dodo Byrd
2013-12-17 10:41:33 UTC
Post by Danko
Ostadosmo sami ti i ja u birtiji. Imam dojam da je ekipa nastavila tulumarit
u nekom drugom tjumezu.
Danko
Pa, mislim da uglavnom nemamo više kaj reči jedni drugima. To je k'o brak kad uđe u kolotečinu. Ovakve sporadične porukice će vjerovatno trajati neko vrijeme, a onda će i to ugasiti.

Većinu drugova odavde imam i na FB-u, ali i tamo je opštenje svedeno na minimum.

Ti bolje znaš te sikološke cikluse, kad se balun ispuše i raspadne ekipa. :)
Boris
2013-12-17 11:04:29 UTC
Post by Dodo Byrd
Većinu drugova odavde imam i na FB-u, ali i tamo je opštenje svedeno na minimum.
Pa kad ne pričate ništa zanimljivo i zabavno, samo linkate i linkate.
Udarila vam pod stare dane revolucija u glavu. :-)
Dodo Byrd
2013-12-17 11:33:22 UTC
Ve�inu drugova odavde imam i na FB-u, ali i tamo je op�tenje svedeno na minimum.
Pa kad ne pri�ate ni�ta zanimljivo i zabavno, samo linkate i linkate.
Udarila vam pod stare dane revolucija u glavu. :-)
O tome i govorim. Očigledno više nemamo što za reči ili smo otkrili da su ono što smo htjeli reči već drugi prije nas rekli.
Danko
2013-12-17 12:31:01 UTC
Veï¿œinu drugova odavde imam i na FB-u, ali i tamo je opï¿œtenje svedeno
na minimum.
Pa kad ne priï¿œate niï¿œta zanimljivo i zabavno, samo linkate i linkate.
Udarila vam pod stare dane revolucija u glavu. :-)
O tome i govorim. Oèigledno vi¹e nemamo ¹to za reèi ili smo otkrili da su
ono ¹to smo htjeli reèi veæ drugi prije nas rekli.

Ok.

Danko
Boris
2013-12-17 15:03:19 UTC
Post by Dodo Byrd
O tome i govorim. Očigledno više nemamo što za reči ili smo otkrili da su
ono što smo htjeli reči već drugi prije nas rekli.
Uvijek se ima što za reći, ako se ima volje govorit...

Evo, jučer sam u Super Konzumu vidio da ima za kupit Rooster Jazz Bass
(Konzumkaster bass) za 699,00 kuna. Jbmti, baš me nešto svrbi, Fender
Jazz bass je moj nikad ostvareni dječački san. Nemam love ni za njega ni
za bas pojačalo, nemam vremena za učit novi instrument, nemam ga gdje
držat, a opet... neki crv u guzici mi ne da mira, bojim se da ću uletit
u štetu koja nije u proračunu. :-)
dodo_byrd
2013-12-17 20:25:52 UTC
O tome i govorim. O=E8igledno vi=B9e nemamo =B9to za re=E8i ili smo o=
tkrili da =
su
ono =B9to smo htjeli re=E8i ve=E6 drugi prije nas rekli.
Uvijek se ima =B9to za re=E6i, ako se ima volje govorit...
Evo, ju=E8er sam u Super Konzumu vidio da ima za kupit Rooster Jazz Ba=
ss =
(Konzumkaster bass) za 699,00 kuna. Jbmti, ba=B9 me ne=B9to svrbi, Fen=
der =
Jazz bass je moj nikad ostvareni dje=E8a=E8ki san. Nemam love ni za nj=
ega ni =
za bas poja=E8alo, nemam vremena za u=E8it novi instrument, nemam ga g=
dje =
dr=BEat, a opet... neki crv u guzici mi ne da mira, bojim se da =E6u u=
letit =
u =B9tetu koja nije u prora=E8unu. :-)
A ja =E8ekam da sin zavr=B9i fax pa da napravimo trio, mo=BEda kvartet. =
Pri=E8ali =

smo
o tome. On bi htio svirat bas, pa =E6emo valjda i to kupit, ako Bog da =

zdravlja.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Boris
2013-12-17 22:39:30 UTC
A ja čekam da sin završi fax pa da napravimo trio, možda kvartet.
Pričali smo
o tome. On bi htio svirat bas, pa ćemo valjda i to kupit, ako Bog da
zdravlja.
Ah, dok ovaj moj odraste dovoljno da nauči nešto svirat, tata će već
odavno objesit tamburu o klin. :-)
Dodo Byrd
2013-12-18 07:01:50 UTC
A ja �ekam da sin zavr�i fax pa da napravimo trio, mo�da kvartet.
Pri�ali smo
o tome. On bi htio svirat bas, pa �emo valjda i to kupit, ako Bog da
zdravlja.
Ah, dok ovaj moj odraste dovoljno da nau�i ne�to svirat, tata �e ve�
odavno objesit tamburu o klin. :-)
Ne znam za tebe, ali ja duboko vjerujem kako najbolje tek dolazi.
Boris
2013-12-18 08:48:21 UTC
Reumatoidni artritis!? :-)
Dodo Byrd
2013-12-18 09:08:04 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Ne znam za tebe, ali ja duboko vjerujem kako najbolje tek dolazi.
Reumatoidni artritis!? :-)
Možda nije ugodno, ali je beskrajno zabavno. :)

Umjesto u diskače ideš kod doktora. :)
Boris
2013-12-18 09:16:00 UTC
Post by Dodo Byrd
Možda nije ugodno, ali je beskrajno zabavno. :)
Umjesto u diskače ideš kod doktora. :)
Čekaonice po ambulantama i bolnicama će ionako biti jedina mjesta gdje
ćemo moći komunicirati s ljudima offline. :-)
Dodo Byrd
2013-12-18 09:33:53 UTC
Mo�da nije ugodno, ali je beskrajno zabavno. :)
Umjesto u diska�e ide� kod doktora. :)
�ekaonice po ambulantama i bolnicama �e ionako biti jedina mjesta gdje
�emo mo�i komunicirati s ljudima offline. :-)
Samo oni koji imaju love za ulaznicu. Ostali se šoraju za kontejnere.
Boris
2013-12-18 10:12:52 UTC
Ne treba lova za čekaonicu, tamo se može i mukte sjedit i grijat zimi. ;-)
Dodo Byrd
2013-12-18 10:33:00 UTC
Samo oni koji imaju love za ulaznicu. Ostali se �oraju za kontejnere.
Ne treba lova za �ekaonicu, tamo se mo�e i mukte sjedit i grijat zimi. ;-)
Za sada, al' čekaj dok privatiziramo. Nema ulaznice, nema besplatnog grijanja.
Boris
2013-12-18 15:01:12 UTC
Post by Dodo Byrd
Za sada, al' čekaj dok privatiziramo. Nema ulaznice, nema besplatnog grijanja.
Onda ćemo se grijat u MUP-a, tamo di se čeka za osobne i vozačke... to
valjda neće privatizirat. :-)

A i šoping centri se još uvijek dobro zimi griju a ljeti hlade, jedini
je problem psiha dok se tamo samo griješ ili hladiš bez love.
kobac
Ne slazem se. Referendum uopce nije komentiran, a tu bi bilo materijala...
Dodo Byrd
Komentirano je skupljanje potpisa i očigledno je tada rečeno sve što je trebalo biti rečeno.
Boris
2013-12-18 08:47:22 UTC
Referendum je komentiran još prije dvije-tri godine... :-)
Blajček
2013-12-18 08:00:00 UTC
Evo da se i ja javim. Tu sam, za stolom u ćošku.
Blajček
2013-12-18 08:00:34 UTC
Post by Blajček
Post by Danko
Ostadosmo sami ti i ja u birtiji. Imam dojam da je ekipa nastavila tulumarit
u nekom drugom tjumezu.
Danko
Evo da se i ja javim. Tu sam, za stolom u ćošku.
A gle, vidim da mi se promijenio nick.
Bla je to, Blajček.
Cedibra2
2013-12-21 15:11:50 UTC
probaj na fejsbuku... mogli bi tam otpret grupu, he
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
Cedibra2