Sa FB
(prestaro za odgovor)
Alan Jelaska
2017-02-17 16:47:30 UTC
Dario Rubilović: A da netko ode na grupu i napiše tamo :D Ima li više
itko ikakav newsreader instaliran?
Dejan Dežan: A da mi organiziramo jednu ex-hr.rec kavu u zg,
jubilarnu za 10-ak godina od kad smo svaki dan drmili po grupi? Jedan
reunion.. Ha ekipa?
Evo, ima l' koga živog na ovim gitarama?
kobac
2017-02-18 06:51:58 UTC
Dario Rubilovi?: A da netko ode na grupu i napi?e tamo :D Ima li vi?e
itko ikakav newsreader instaliran?
Dejan De?an: A da mi organiziramo jednu ex-hr.rec kavu u zg,
jubilarnu za 10-ak godina od kad smo svaki dan drmili po grupi? Jedan
reunion.. Ha ekipa?
Evo, ima l' koga ?ivog na ovim gitarama?
Ima.
--
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
Sava
Ima!
Alan Jelaska
2017-02-20 12:18:47 UTC
Post by Alan Jelaska
[...]
To!

O'š do Zgb (za sada je nekoliko ljudi spremno subotu iza 20:00 posvetiti
druženju)?