Talentirani i kreativni mladci
(prestaro za odgovor)
Dodo Byrd
2014-11-19 13:29:10 UTC

BBB
2014-11-19 14:58:15 UTC
On Wed, 19 Nov 2014 05:29:10 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
ne znam da li to samo meni ali ton i slika mi nije sinkronizirano...
jako glupo za gledati i slušati ... :(
Dodo Byrd
A ti samo slušaj.
BBB
2014-11-20 09:05:40 UTC
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
ne znam da li to samo meni ali ton i slika mi nije sinkronizirano...
jako glupo za gledati i sluąati ... :(
A ti samo sluąaj.
Aaaaa, a ja ugasio ton i sasvim se OK da gledati .... :):):) ali mi ne
izgledaju tako jako mlado ... valjda su napredni ... :)
Boris
2014-11-20 11:23:21 UTC
Post by BBB
Aaaaa, a ja ugasio ton i sasvim se OK da gledati .... :):):) ali mi ne
izgledaju tako jako mlado ... valjda su napredni ... :)
Pa na tom mjestu gdje slušaš ovo što je Dodo linkao sa strane imaš
linkove na još njihovih svirki, naprimjer cjelokupni nastup na New
Orleans Jazz & Heritage Concert 2014 gdje se jako dobro i vide i čuju.
Jesu mladi. Pjevačica(gitaristica) jest malčice punašna, al' sve su to
mladi ljudi.
BBB
Dogovoreno ... :) da, mlađi od nas definitivno ...
Sava
2014-11-20 09:37:54 UTC
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
Ovo je slucajan primer mastovitosti o kojoj sam ranije govorio:

To treba smisliti, osmisliti i izvesti.

---
Dodo Byrd
2014-11-20 11:05:37 UTC
Post by Sava
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
http://youtu.be/FqJdzYY_Fas
To treba smisliti, osmisliti i izvesti.
To je svakako kreativno,ali takvih filmića je pun youtube. Po meni nije
problem proizvoditi zvukova iz bilo čega. I sam sam experimentirao s raznim
stvarim, pa i proizvodio bajs od bačve za ulje, razne udaraljke i trzala.
Kako moja draga radi u dječjem vrtiću svako toliko izrađujemo šuškalice,
udaraljke i trzala iz priručnih materijala.

Za mene je glazbena kreativnost napraviti pjesmu ili više njih, aranžirati to,
interpretirati, zapakirati. Svojevremeno sam čitao Claptonov intervju iz
vremena dok je svirao u Cream-u. Rekao je da je bilo nevjerovatno zabavno
beskrajno improvizirati sve do trenutka kada su shvatili da zapravo nemaju niti
jednu jedinu pjesmu.

Svi smo mi imali u životima pregršt pokušaja i promašaja, ali njih nitko nije
brojao. Oni su služili samo za sticanje iskustava. Samo gotovi i upotrebljivi
proizvodi su se brojali.
Sava
2014-11-20 15:57:29 UTC
Post by Sava
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
http://youtu.be/FqJdzYY_Fas
To treba smisliti, osmisliti i izvesti.
To je svakako kreativno,ali takvih filmiæa je pun youtube. Po meni nije
problem proizvoditi zvukova iz bilo èega. I sam sam experimentirao s raznim
stvarim, pa i proizvodio bajs od baève za ulje, razne udaraljke i trzala.
Kako moja draga radi u djeèjem vrtiæu svako toliko izraðujemo ¹u¹kalice,
udaraljke i trzala iz priruènih materijala.

Za mene je glazbena kreativnost napraviti pjesmu ili vi¹e njih, aranŸirati
to,
interpretirati, zapakirati. Svojevremeno sam èitao Claptonov intervju iz
[...]

Svi smo mi imali u Ÿivotima pregr¹t poku¹aja i proma¹aja, ali njih nitko
nije
brojao. Oni su sluŸili samo za sticanje iskustava. Samo gotovi i
upotrebljivi
proizvodi su se brojali.

Dodo, primer sam postavio samo kao prikaz onoga ¹to ja smatram ma¹tom, a to
je originalnost i vlastiti potpis. Seti se recimo monodrame Zijaha
Sokoloviæa (kada ulazi zajedno sa publikom i deli one drvene ploèice) ili
onih Radeta ©erbedŸije! To je ma¹tovitost, kreativnost i originalnost. O
tome prièam. Nekada je svaki veliki ex YU grad imao takve genijalce. PokaŸi
mi danas mladog hrvatskogm srpskog, bosanskog ili bilo kog glumca primera
radi koji moŸe da ima dvoèasovnu predstavu i sve vreme komunicira sa
publikom vispreno, inteligentno i pre svega domi¹ljato i da paŸnju publike
drŸi sve vreme! Ma nema takvih, takvi se vi¹e ne prave! Naravno, uvek ima
predivnih izuzetaka, ali samo izuzetaka. Ja neæu nastavljati ovu diskusiju
jer je bespredmetna. Na kraju èini mi se da mislimo isto ili vrlo slièno
samo razlièito intoniramo.

---
Dodo Byrd
2014-11-21 07:39:20 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
http://youtu.be/FqJdzYY_Fas
[...]
Kako moja draga radi u dječjem vrtiću svako toliko izrađujemo ąuąkalice,
udaraljke i trzala iz priručnih materijala.
Za mene je glazbena kreativnost napraviti pjesmu ili viąe njih, aranľirati
[...]
Svi smo mi imali u ľivotima pregrąt pokuąaja i promaąaja, ali njih nitko
nije
brojao. Oni su sluľili samo za sticanje iskustava. Samo gotovi i
upotrebljivi
proizvodi su se brojali.
Dodo, primer sam postavio samo kao prikaz onoga ąto ja smatram maątom, a to
je originalnost i vlastiti potpis. Seti se recimo monodrame Zijaha
Sokolovića (kada ulazi zajedno sa publikom i deli one drvene pločice) ili
onih Radeta (c)erbedľije! To je maątovitost, kreativnost i originalnost. O
tome pričam. Nekada je svaki veliki ex YU grad imao takve genijalce. Pokaľi
mi danas mladog hrvatskogm srpskog, bosanskog ili bilo kog glumca primera
radi koji moľe da ima dvočasovnu predstavu i sve vreme komunicira sa
publikom vispreno, inteligentno i pre svega domiąljato i da paľnju publike
drľi sve vreme! Ma nema takvih, takvi se viąe ne prave! Naravno, uvek ima
predivnih izuzetaka, ali samo izuzetaka. Ja neću nastavljati ovu diskusiju
jer je bespredmetna. Na kraju čini mi se da mislimo isto ili vrlo slično
samo različito intoniramo.
Generalno se slažemo, to stoji, samo nekako mi se čini da što smo stariji sve
smo skloniji neke varijable izbaciti iz jednadžbe, ili ih naprosto ignorirati.

Najvažniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge živjelo
drugačije, opuštenije, mirnije i sigurnije.

Nije postojao ovako velik izbor robe, a love je bilo u gotovo neograničenim
količinama. Glumac, glazbenik, pisac, pjesnik ... je imao vremena do najsitnijih pojedinosti pripremiti svoj uradak. Imao je vremena promisliti o
njemu i nije bio opterećen egzistencijalnim pitanjima. Iako su i tada postojali
radovi za široke mase poput "Tika tika tačke" ili "Trla baba lan", da ne
govorim o grupi ProArte, Srebrnim Krilima i ostalim "dve do tri harme"
projektima.

Danas svaki glazbenik, glumac, ... radi paralelku na tri, četri staze. Svira
sa pet bandova, glumi u osam predstava, piše devet knjiga odjednom, a sve to
da bi se mogle platiti režije i osnovne egzistencijalne potrebe. Pritisak
profita je sve suroviji.

Mi koji smo probali i ono i ovo možemo reči da je ono bilo bolje, a moralo je
biti bolje jer smo bili mladi. Moj otac je uvijek govorio da su poratne (mislio
je na WW2) godine bile najljepše. Iako su tada vladale točkice i neimaština on je tada bio u svojim u kasnoj tinagerskoj dobi i čitav svijet je bio pred njim.

Kako sam i dalje prisutan u birtijama po kojima sviram imam prilike upoznati
puno mladih ljudi i čuti njihova razmišljanja. Tako sam prije godinu, dvije
upoznao neku ekipicu sa glumačke akademije, '88. godište, generacija moga sina.
Usred svirke oni su napravili kratku interaktivnu predstavu iz ničega, na osnovu par duhovitih dosjetki.

Hoću samo reči da ljudi nisu manje kreativni, samo su im se prioriteti
promjenili, a mi njurgajući zapravo žalimo za vlastitom mladosti.

Možda je najbolje taj žal prikazao Gile iz orgazma u onoj pjesmici Nebo, kad
kaže: "Moje su nebo vezali žicom, po mome mozgu crtaju sheme, žele još jednu
kopiju vernu da njome vrate nestalo vreme ..."

Ili Arsen: "Ja necu imati s kim ostati mlad, ako svi ostarite, i ta ce mi
mladost tesko pasti, a bit ce ipak da ste vi u pravu, jer ja sam sam na ovoj
obali koju ste napustili i predali bezvoljno ..."

A ekipu iz cigar box nacije sam ti linkao upravo iz razloga da vidiš kako
ljudska kreativnost i osobnost još uvijek nije mrtva, iako su nam mediji to
skloni tako prikazivati.

Još samo da dodam, vezano uz medije. Prestao sam čitati novine i gledati telku,
jer sam postao svjestan istine koju mi je još u srednjoj školi otkrio moj
razrednik, a to je: "Ono si što misliš".
Nekako se čini da smo svi na ovom zajebanom poluotoku počeli misliti da nismo
mladi, da nam prijete, da nas mrze, da ne smijemo biti naivni i sva ostala
sranja. E pa, jebeš ga, ja baš u inat svima neću misliti tako. Ja eto mislim da
smo mi dobri ljudi, pametni, radišni, sposobni i zauvjek mladi, ma kako god to
izvana na prvi pogled izgledalo i bez obzira kojoj generaciji pripadali. :)
Boris
2014-11-21 09:23:37 UTC
On 21.11.2014. 8:39, Dodo Byrd wrote:
rati.
Post by Dodo Byrd
Najvažniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge živjelo
drugačije, opuštenije, mirnije i sigurnije.
Gotovo svaki dan dok šetam svog psa razmišljam o jednoj stvari.

Moj pas nije slobodan. On je zarobljenik, zatvorenik. Vezan je, ne smije
ići gdje hoće on nego tamo gdje ja hoću. Kad nije vezan, zatvoren je u
stanu. Zatvor. Tamnica. Mora me bezrezervno slušati i cijeli njegov
život je u mojim rukama. Ako ne poslša ili napravi nešto što ja ne
odobravam, slijedi kazna.
Čist je, njegovan, zimi dok vani viju vjetrovi, kiše i snjegovi živi u
toplom, ljeti ga na +35 hladi klima uređaj. Hrane ima u izobolju,
osigurana mu je medicinska skrb i sve što mu treba u životu.

Psi koje svaki dan na ulici gledam kako kruže oko kontejnera za smeće su
slobodni. Nemaju taj nesretni povodnik oko vrata koji ih sputava i
ograničava im kretanje u krugu od 1,5 metar oko gospodara koji im govori
i naređuje gdje mogu ići i što smiju a što ne smiju raditi.
Gladni su, prljavi, kopaju po kontejnerima ne bi li našli nešto jestivo,
zimi se smrzavaju, kiša ih moči, snijeg im mrzne šape, puni su buha,
krpelja, šuge i svakakvih bolesti i nametnika, ljudi ih tjeraju i gađaju
kamenjem. Ali su slobodni.
Stalno imam nedoumicu, kome je bolje!?
Njima slobodnima ili mome zarobljenom i utamničenome psu?
Dodo Byrd
2014-11-21 11:57:40 UTC
Post by Boris
rati.
Post by Dodo Byrd
[...]
Čovjek treba živjeti svoj život i baviti se njima, a ne tuđim životima, pa
makar i pasjim. :)

"Freedom is another word for nothing left to lose", a oni koji nemaju što
izgubiti su uglavnom očajnici.
BBB
2014-11-21 12:48:59 UTC
rati.
Najvaľniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge ľivjelo
drugačije, opuątenije, mirnije i sigurnije.
Gotovo svaki dan dok ąetam svog psa razmiąljam o jednoj stvari.
Moj pas nije slobodan. On je zarobljenik, zatvorenik. Vezan je, ne smije
ići gdje hoće on nego tamo gdje ja hoću. Kad nije vezan, zatvoren je u
stanu. Zatvor. Tamnica. Mora me bezrezervno sluąati i cijeli njegov
ľivot je u mojim rukama. Ako ne posląa ili napravi neąto ąto ja ne
odobravam, slijedi kazna.
Čist je, njegovan, zimi dok vani viju vjetrovi, kiąe i snjegovi ľivi u
toplom, ljeti ga na +35 hladi klima uređaj. Hrane ima u izobolju,
osigurana mu je medicinska skrb i sve ąto mu treba u ľivotu.
Psi koje svaki dan na ulici gledam kako kruľe oko kontejnera za smeće su
slobodni. Nemaju taj nesretni povodnik oko vrata koji ih sputava i
ograničava im kretanje u krugu od 1,5 metar oko gospodara koji im govori
i naređuje gdje mogu ići i ąto smiju a ąto ne smiju raditi.
Gladni su, prljavi, kopaju po kontejnerima ne bi li naąli neąto jestivo,
zimi se smrzavaju, kiąa ih moči, snijeg im mrzne ąape, puni su buha,
krpelja, ąuge i svakakvih bolesti i nametnika, ljudi ih tjeraju i gađaju
Napravi eksperiment, pusti ga slobodnog, ako se vrati odabrao je ...
Boris
2014-11-21 13:36:11 UTC
Post by BBB
Napravi eksperiment, pusti ga slobodnog, ako se vrati odabrao je ...
Pa već pet godina ga svaki dan puštam, ja ga ne mogu nikako spriječiti
da ode (višestruko je brži od mene). Al' on glupan neće. Draži mu zatvor
od slobode. :-)
Dodo Byrd
Onda moramo konstatirati da se džaba sekiraš. :)
Boris
2014-11-21 14:45:52 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
[...]
Oko svega se u principu džaba sekiramo. Od sekiracije nije nikada bilo
nikakve koristi.
Samo se sjećam kako je lijepo bilo bit "neslobodan". ;-)
Blajček
Jel to zapravo riječ o tvom braku?
Boris
2014-11-21 18:07:30 UTC
Post by Blajček
Jel to zapravo riječ o tvom braku?
A ne, što se toga tiče... to je kod mene k'o vino.
Što više godina prolazi, to je bolje i skuplje.
Ne damo mu da postane kvasina. ;-)
Blajček
Tako valja! :)
Blajček
2014-11-21 14:15:33 UTC
Post by Boris
rati.
Post by Dodo Byrd
[...]
Ooooodličan komentar.
Ajd, iz fore, zamijeni riječ "pas" rječju "dijete".
Javim se uskoro.
Dodo Byrd
2014-11-21 14:29:57 UTC
Post by Blajček
Post by Boris
rati.
Post by Dodo Byrd
[...]
Zašto samo djete. Može čvojek, žena, starac, more, ... Što god, uvijek se
sve vrti u krug.
Boris
2014-11-21 14:51:13 UTC
Ja bih je najradije zamijenio sa riječju Hr... ma nema veze. Zaboravite.
Blajček
Dijete ima potreban emotivni i socijalni naboj. Svima (navodno!) razumljiv.
dodo_byrd
2014-11-22 13:45:18 UTC
Ooooodli=E8an komentar.
Ajd, iz fore, zamijeni rije=E8 "pas" rje=E8ju "dijete".
Javim se uskoro.
Za=B9to samo djete. Mo=BEe =E8vojek, =BEena, starac, more, ... =A9to =
god, uvijek =
se
sve vrti u krug.
Dijete ima potreban emotivni i socijalni naboj. Svima (navodno!) =
razumljiv.
Znam neke susede i kolegice koje imaju ba=B9 takav naboj. :)

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Blajček
2014-11-24 13:22:48 UTC
Post by Blajček
Post by Dodo Byrd
Post by Blajček
[...]
Znam neke susede i kolegice koje imaju baš takav naboj. :)
Jel vrijedi tražit telefonski broj? :-P
Dodo Byrd
2014-11-24 13:28:19 UTC
Post by Blajček
Post by Blajček
Post by Dodo Byrd
Post by Blajček
[...]
Prvo hvališ Borisa za dobar i napet brak, a sad bi brojeve mojih suseda i
kolegica. c c c
Boris
2014-11-24 13:43:16 UTC
Post by Dodo Byrd
Prvo hvališ Borisa za dobar i napet brak, a sad bi brojeve mojih suseda i
kolegica. c c c
Napet!?
Što je napeto!? Gdje je napeto!? Tko je napet!?
Alan Jelaska
2014-11-28 12:41:44 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Prvo hvališ Borisa za dobar i napet brak, a sad bi brojeve mojih suseda i
kolegica. c c c
Napet!?
Što je napeto!? Gdje je napeto!? Tko je napet!?
"Nešto, negdje, netko" mora bit' napet barem jednom
dnevno/tjedno/mjesečno da bi "Ono" iz Dodotovog komentara bilo dobro.
"Trust me, I'm an engineer ..."
<http://9gag.com/gag/6655564/trust-me-i-m-an-engineer>
Boris
2014-11-29 16:23:01 UTC
Post by Alan Jelaska
"Nešto, negdje, netko" mora bit' napet barem jednom
dnevno/tjedno/mjesečno da bi "Ono" iz Dodotovog komentara bilo dobro.
"Trust me, I'm an engineer ..."
<http://9gag.com/gag/6655564/trust-me-i-m-an-engineer>
Ah, to...!!
Pa, ne bih ja to nazvao "napećem".
Al' da, u pravu si... mora se probudit s vremena na vrijeme.

Srećom, ne više prečesto!!!!! :-))))))))))))))))
Alan Jelaska
Da mi je puno zagrada na tipkovnici, sad bih te nadmašio u smajliću ...
kobac
2014-11-21 15:33:37 UTC
Post by Boris
rati.
Post by Dodo Byrd
[...]
Mislim da im je jednako. Jer za razliku od ljudi ne grade pricu i ne
stvaraju deamu oko svoje trenutne situacije. Ako zele i mogu, mijenjaju je,
ako ne prepuste se.
I ne sazaljevaju se. Zive u trenutku. Ne zale za proslim danima i ne
strahuju od buducnosti.
Boris
2014-11-21 15:46:44 UTC
Post by kobac
Mislim da im je jednako.
Ja mislim da im nije jednako, jer moj pas ne želi ostavit svoj zatvor. S
druge strane susreo sam tokom godina puno slobodnih pasa koji su htjeli
postai moji zatočenici. Nažalost, u mom zatvoru ima mjesta samo za
jednog zatvorenika. :-)
Post by kobac
[...]
Zbog sveg toga oni i jesu psi, a ne ljudi.
Kad bi se moj pas ponašao kao čovjek, brzo bi dobio nogu u dupe i imao
punu 'slobodu'. :-)

BTw, ako misliš da se sažaljevam i pravim dramu oko svoje trenutne
situacije, u krivu si. Ja kao i Dodo, samo laprdam. Za slobodu laprdanja
smo se borili. ;-)
kobac
2014-11-21 16:18:57 UTC
Post by Boris
Post by kobac
Mislim da im je jednako.
Ja mislim da im nije jednako, jer moj pas ne želi ostavit svoj zatvor. S
druge strane susreo
Tvoj pas ga vjerojatno ne dozuvljava kao zatvor kao sto bbi ovi slobodni
psi ne dozivljavaju sebe kao slobodne. Oni jednostavno jesu.

sam tokom godina puno slobodnih pasa koji su htjeli postai moji zatočenici.
Nažalost, u mom zatvoru ima mjesta samo za jednog zatvorenika. :-)

Na tvoju zalost. Oni vjerojarno bisu dozivjeli ptsp zbog toga.
Post by Boris
Post by kobac
[...]
To ti vjerujem. :-)
Post by Boris
BTw, ako misliš da se sažaljevam i pravim dramu oko svoje trenutne
situacije, u krivu si. Ja kao i Dodo, samo laprdam. Za slobodu laprdanja smo se borili. ;-)
Ne mislim na tebe nego na ljudski rod. Svemu moramo zalijeputi etiketu
dobrog ili loseg i uvijek zelimo nesto drugo od onog sto je sada.
Boris
2014-11-21 18:12:32 UTC
Post by kobac
Ne mislim na tebe nego na ljudski rod. Svemu moramo zalijeputi etiketu
dobrog ili loseg i uvijek zelimo nesto drugo od onog sto je sada.
Tu si u pravu.
Iako, obzirom da sam prošao dosta po ovoj našoj malenoj planetici, ljudi
iz ovih naših krajeva su po tom pitanju baš nekako posebni. Odskaču! :-)
Sava
2014-11-22 10:11:07 UTC
rati.
Post by Sava
NajvaŸniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge Ÿivjelo
drugaèije, opu¹tenije, mirnije i sigurnije.
Ne, ja to ne ignori¹em, ali gledam rezultate. Starije generacije iz Juge su
ostavile ne¹to i materijalno i kulturolo¹ki iza sebe, ove mlaðe iz zasebnih
"slobodnih demokratskih drŸava" gotovo ni¹ta. Naravno da mi je Ÿao zbog
toga, trebalo bi da bude obratno.
Gotovo svaki dan dok ¹etam svog psa razmi¹ljam o jednoj stvari.
Moj pas nije slobodan. On je zarobljenik, zatvorenik. Vezan je, ne smije
iæi gdje hoæe on nego tamo gdje ja hoæu.
Psi koje svaki dan na ulici gledam kako kruŸe oko kontejnera za smeæe su
slobodni.
Ali su slobodni.
Stalno imam nedoumicu, kome je bolje!?
Njima slobodnima ili mome zarobljenom i utamnièenome psu?
Juèe nisam stigao da ti odgovorim jer sam pisao Dodi i morao da izvedem psa
iza toga! Pa ko je sada zarobljenik, pas ili ja -:)!

Svakodnevno sam u obliŸnjoj ¹umi gde ima vi¹e grupa uliènih pasa. Èesto i ja
o tome razmi¹ljam na isti naèin kao i ti. Ustanu, odu da pro¹etaju kada
Ÿele, uvale se u gomilu li¹æa i toplo im je. neko im uvek baci neku hranu, u
blizini je i deèije obdani¹te gde im kuvarice ostave po ne¹to. Opet kada je
Ÿestok minus ili jaka ki¹a razmi¹ljam koliko im je dobro. Na kraju uvek
shvatim da im je dobro onoliko koliko oni sami to Ÿele da im bude. Uvek su
veseli i raspoloŸeni.

---
Boris
2014-11-22 15:07:41 UTC
Svakodnevno sam u obližnjoj šumi gde ima više grupa uličnih pasa. Često i ja
o tome razmišljam na isti način kao i ti. Ustanu, odu da prošetaju kada
žele, uvale se u gomilu lišća i toplo im je. neko im uvek baci neku hranu, u
blizini je i dečije obdanište gde im kuvarice ostave po nešto. Opet kada je
žestok minus ili jaka kiša razmišljam koliko im je dobro. Na kraju uvek
shvatim da im je dobro onoliko koliko oni sami to žele da im bude. Uvek su
veseli i raspoloženi.
Ma oni su uvijek takvi. Grmilo - vedrilo, oni uvijek mašu repom. Zato ih
i volimo toliko. A nijedan od tih pasa koje viđaš nije slobodan svojom
voljom. Svi su oni tu zato jer ih je neka "životinja" izbacila na ulicu.
Sava
2014-11-22 16:01:28 UTC
Post by Sava
[...]
Ma oni su uvijek takvi. Grmilo - vedrilo, oni uvijek ma¹u repom. Zato ih i
volimo toliko. A nijedan od tih pasa koje viða¹ nije slobodan svojom
voljom. Svi su oni tu zato jer ih je neka "Ÿivotinja" izbacila na ulicu.
Ljudima je mrsko, takvi psi im deluju prljavo i odvratno, ali ja veæinu
pomazim kada proðem. Moje razmi¹ljanje je jednostavno - opraæu ruke kasnije
i idemo dalje. Zato ja savr¹eno mirno sa svojim psom koji je za sve samo ne
za tuèu (seter) ulazim u sred èopora od 15-ak pasa. Ne luèim mirise straha i
agresije i oni to nepogre¹ivo prepoznaju. To sam preneo i na svog psa. ©uma
je to na kojih 50 ha. Nasmejem se kada vidim ljude kako nise neke ¹tapove
misleæi da æe da se odbrane od èopora time!

---
Dodo Byrd
2014-11-24 09:40:38 UTC
rati.
Najvaľniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge ľivjelo
drugačije, opuątenije, mirnije i sigurnije.
Ne, ja to ne ignoriąem, ali gledam rezultate. Starije generacije iz Juge su
ostavile neąto i materijalno i kulturoloąki iza sebe, ove mlađe iz zasebnih
"slobodnih demokratskih drľava" gotovo niąta. Naravno da mi je ľao zbog
toga, trebalo bi da bude obratno.
Druga su vremena. Materijalna dobra koja ostavljaju generacije više govore
o vlastima i državnim uređenjima nego li o pojedincima unutar generacija. Osim
toga nekad smo imali "tvornice", a danas imamo virtualni svijet. Po meni
neusporedivo.
Sava
2014-11-21 11:08:36 UTC
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/JZRbR8UB6-c
Generalno se slaŸemo, to stoji, samo nekako mi se èini da ¹to smo stariji
sve
smo skloniji neke varijable izbaciti iz jednadŸbe, ili ih naprosto
ignorirati.

NajvaŸniji detalj koji uporno ignoriramo je da se u vrijeme Juge Ÿivjelo
drugaèije, opu¹tenije, mirnije i sigurnije.

Nije postojao ovako velik izbor robe, a love je bilo u gotovo neogranièenim
kolièinama. Glumac, glazbenik, pisac, pjesnik ... je imao vremena do
najsitnijih pojedinosti pripremiti svoj uradak. Imao je vremena promisliti o
njemu i nije bio optereæen egzistencijalnim pitanjima. Iako su i tada
postojali
radovi za ¹iroke mase poput "Tika tika taèke" ili "Trla baba lan", da ne
govorim o grupi ProArte, Srebrnim Krilima i ostalim "dve do tri harme"
projektima.

Danas svaki glazbenik, glumac, ... radi paralelku na tri, èetri staze. Svira
sa pet bandova, glumi u osam predstava, pi¹e devet knjiga odjednom, a sve to
da bi se mogle platiti reŸije i osnovne egzistencijalne potrebe. Pritisak
profita je sve suroviji.

Mi koji smo probali i ono i ovo moŸemo reèi da je ono bilo bolje, a moralo
je
biti bolje jer smo bili mladi. Moj otac je uvijek govorio da su poratne
(mislio
je na WW2) godine bile najljep¹e. Iako su tada vladale toèkice i neima¹tina
on je tada bio u svojim u kasnoj tinagerskoj dobi i èitav svijet je bio pred
njim.

Kako sam i dalje prisutan u birtijama po kojima sviram imam prilike upoznati
puno mladih ljudi i èuti njihova razmi¹ljanja. Tako sam prije godinu, dvije
upoznao neku ekipicu sa glumaèke akademije, '88. godi¹te, generacija moga
sina.
Usred svirke oni su napravili kratku interaktivnu predstavu iz nièega, na
osnovu par duhovitih dosjetki.

Hoæu samo reèi da ljudi nisu manje kreativni, samo su im se prioriteti
promjenili, a mi njurgajuæi zapravo Ÿalimo za vlastitom mladosti.

MoŸda je najbolje taj Ÿal prikazao Gile iz orgazma u onoj pjesmici Nebo, kad
kaŸe: "Moje su nebo vezali Ÿicom, po mome mozgu crtaju sheme, Ÿele jo¹ jednu
[...]

A ekipu iz cigar box nacije sam ti linkao upravo iz razloga da vidi¹ kako
ljudska kreativnost i osobnost jo¹ uvijek nije mrtva, iako su nam mediji to
skloni tako prikazivati.

Jo¹ samo da dodam, vezano uz medije. Prestao sam èitati novine i gledati
telku,
jer sam postao svjestan istine koju mi je jo¹ u srednjoj ¹koli otkrio moj
razrednik, a to je: "Ono si ¹to misli¹".
Nekako se èini da smo svi na ovom zajebanom poluotoku poèeli misliti da
nismo
mladi, da nam prijete, da nas mrze, da ne smijemo biti naivni i sva ostala
sranja. E pa, jebe¹ ga, ja ba¹ u inat svima neæu misliti tako. Ja eto mislim
da
smo mi dobri ljudi, pametni, radi¹ni, sposobni i zauvjek mladi, ma kako god
izvana na prvi pogled izgledalo i bez obzira kojoj generaciji pripadali. :)

Stvarno sam mislio da zavr¹im diskusiju, ali hoæu jo¹ ne¹to da dodam.

Sve ¹to si napisao stoji i taèno je. Jedino se ne slaŸem sa tezom da se nama
samo èini da je nekada bilo sve bolje. Ne èini nam se, u mnogim detaljima je
bilo mnogo bolje, ali mnogo bolje! U kulturolo¹kom smislu sve je bilo bolje!
Taèno, imalo se vremena, para, volje... Nedavno sam gledao stari film
Èaliæa, ono sa Milenom Draviæ i Ljubi¹om SamardŸiæem na moru sa velikim
psom, zaboravih kako se film zove. Nekada sam taj film gledao samo onako
usput kao razbibrigu jer uz Operaciju u 26 slika, Samo jednom se ljubi i
sliènima nije po meni imao ¹ta da traŸi. Nedavno sam imao prilike da ga
paŸljivo pogledam i zanemeo sam - taj film nema slabu taèku! Vrhunski
scenario, gluma, reŸija, kamera, dijalozi, ma da ne nabrajam, sve vrhunsko!
Onda sam razgovarao sa drugarom koji radi na filmu i on kaŸe da se nekada
imalo para i vremena, budŸeti su bili veliki, film se snimao mesecima pa i
godinama itd. Sve to stoji, ne mogu da poreknem.

U su¹tini na ovaj tekst me je navelo ne¹to drugo. Ti ima¹ mladu decu pa ako
ih kritikuje¹ to èini¹ i samom sebi jer su oni tvoj produkt i ja to razumem.
Ja æu ipak pomenuti jednu stvar od pre oko mesec dana. Bila mi je slava i
do¹le mi unukice. Jedna je na dan slave imala 21,5 mesec. U jednom trenutku
èujem majku kako dobacuje muŸu u drugoj sobi da detetu da njen telefon.
Pitam ¹ta æe joj telefon, kaŸe pa da ide na Youtube! Pa jel ona to zna
pitam, a ona kaŸe kako ume da bira ¹ta da gleda! Kada nisam pao na ovo
matoro dupe! Ej, 21,5 mesec starosti! Pa kakvu æe ona kreativnost i
ma¹tovitost sutra imati. Jeste, kupili su stan na kredit i samo za ratu
moraju da zarade 300 e meseèno plus svi ostali tro¹kovi Ÿivota, obdani¹ta,
dva automobila itd... Zbog toga majka mora da radi u dobroj firmi i to mnogo
i ozbiljno. Èesto je na putu pa je deca i ne vide po nekoliko dana, a kada
je vide nakaèe se na nju kao krpelji. Onda im da telefon da idu na YT i
brigo moja preði na drgoga. Ba¹ sam o tome razmi¹ljao tog dana i bio vrlo
tuŸan zbog toga.

---
Dodo Byrd
2014-11-21 11:55:33 UTC
U suątini na ovaj tekst me je navelo neąto drugo. Ti imaą mladu decu pa ako
ih kritikujeą to činią i samom sebi jer su oni tvoj produkt i ja to razumem.
Ja ću ipak pomenuti jednu stvar od pre oko mesec dana. Bila mi je slava i
doąle mi unukice. Jedna je na dan slave imala 21,5 mesec. U jednom trenutku
čujem majku kako dobacuje muľu u drugoj sobi da detetu da njen telefon.
Pitam ąta će joj telefon, kaľe pa da ide na Youtube! Pa jel ona to zna
pitam, a ona kaľe kako ume da bira ąta da gleda! Kada nisam pao na ovo
matoro dupe! Ej, 21,5 mesec starosti! Pa kakvu će ona kreativnost i
maątovitost sutra imati. Jeste, kupili su stan na kredit i samo za ratu
moraju da zarade 300 e mesečno plus svi ostali troąkovi ľivota, obdaniąta,
dva automobila itd... Zbog toga majka mora da radi u dobroj firmi i to mnogo
i ozbiljno. Često je na putu pa je deca i ne vide po nekoliko dana, a kada
je vide nakače se na nju kao krpelji. Onda im da telefon da idu na YT i
brigo moja pređi na drgoga. Baą sam o tome razmiąljao tog dana i bio vrlo
tuľan zbog toga.
Ono što cjelo vrijeme želim kazati jest da tvoja tuga i zabrinutost dolazi iz
tvog žala što tvoja djeca ili djeca bilo koga iz tvoje generacije ne žive
onakav "dobar život" kakav si ti/smo mi živjeli. Drugim rječima svi smo mi
postali svjesni da smo prošli polovicu izložaka u robnoj kući zvanoj život, i
da je izlas sve bliži.

Međutim, naši klinci žive "svoj dobar život".

Život je u osnovi dobar i lijep. Inače da nije tako svi bismo mi potukli svoju
djecu pa i sebe same na koncu i odavno ne bi bilo ljudi na svijetu.

Dio sa YT nije nešto što bi trebalo ubiti kreativnost tvoje unučadi. To je samo
alat pomoću kojega oni mogu definirati i izraziti sebe. Ni ti nisi napravio
svoje gitare, nego si radio nešto drugo da bi skupio pare i kupio tuđi rad. To
je otvorilo neke nove prozore u tvom životu, ali i u životima drugih ljudi. Sve
je međusobno povezano. Ljudska želja za virtualnim životom oduvijek je bila
pokretač svega. Ako malo razmisliš, glazba, poezija, književnost, film, likovne
umjetnosti ... sve je to nastalo iz ljudske potrebe da budu negdje drugdje i
žive nešto drugo. Potrebe za virtualnom stvarnosti. Danas je to postalo lako
dostupno i jeftino svima.

Sjedneš za komp i u sekundi možeš biti na bilo kojem koncertu. Možeš vidjeti
Beatlese, Stonse, Dylana, koga god zamisliš. Kada se zasitiš koncerata možeš
voziti najskuplje i najbrže aute po ulicama bilo kojeg grada. Možeš voziti
avione, svemirske brodove, možeš graditi vlastite gradove, biti vojnik ili
general u bilo kojem ratu, čak i ako se on odigrao tisućama godina ranije.

Iza svega toga stoji strahovita kreativnost.

Moja baka je bila seoska žena, rođena početkom dvadesetog stoljeća, i kao takva
nepismena, jer eto u našim se krajevima nije na selima školovalo žensku djecu.
Njeno čuđenje nije trebalo prestajati kada smo mi provodili ljetne praznike
gutajući priče o Peri Kvržici, Tomu Sawyeru, Koku i duhovima i čega se još
trebam sjetiti. Iako su tada već stolječima ljudi po svijetu pisali i čitali.
Iako je ostala mlada udovica sa petero djece, sve ih je školovala jer je bila
svjesna da će im to olakšati život u vremenima koja dolaze. Neki iz njene
generacije su često znali reči:"Eno onaj moj mali će poludit' od tih
knjižurina.", ali ne i ona. Ja sam joj silno zahvalan zbog toga.

Knjige i ploče su bili naši mediji za upijanje znanja. Današnji klinci imaju
nove medije koje im je i naša generacija omogučila. Meni je samo žao što i ja
nisam mogao imati sve te igračke onda, ali nikad nije kasno za putovanje u novi
svijet.
Dodo Byrd
2014-11-21 13:25:36 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Sad mi još pade na pamet. Neki dan sam gledao dokumentarac o američkoj folk sceni s početka šezdesetih (Folk America 3 - Blowin' in the wind). U jednom
djelu Pete Seeger priča o Dylanu i električnoj gitari na NewPort folk festivalu
(nadam se da je ta priča manje više svima poznata) i kako je bio ljut, a onda
je dodao kako mu je njegov otac rekao otprilike: "Kako kuhari smišljaju nova
jela, inženjeri nova rješenja, advokati nove zakone, tako i glazbenici
smišljaju novu glazbu za nove ljude." Sav smisao leži u tome.

Ima mnogo primjera koji govore o tome upravo u glazbi naših generacija. Možda
najsnažniji dylanov stih kaže:

"Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is
Rapidly agin'.
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
For the times they are a-changin'."

:)
Sava
2014-11-22 09:57:32 UTC
"Dodo Byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:32d5c005-9ef5-43bf-9580-***@googlegroups.com...
Ono ¹to cjelo vrijeme Ÿelim kazati jest da tvoja tuga i zabrinutost dolazi
iz
tvog Ÿala ¹to tvoja djeca ili djeca bilo koga iz tvoje generacije ne Ÿive
onakav "dobar Ÿivot" kakav si ti/smo mi Ÿivjeli. Drugim rjeèima svi smo mi
postali svjesni da smo pro¹li polovicu izloŸaka u robnoj kuæi zvanoj Ÿivot,
da je izlas sve bliŸi.

Meðutim, na¹i klinci Ÿive "svoj dobar Ÿivot".
®ivot je u osnovi dobar i lijep. Inaèe da nije tako svi bismo mi potukli
svoju
djecu pa i sebe same na koncu i odavno ne bi bilo ljudi na svijetu.
Ma da, jasno. Naravno da kod mene postoji i "Ÿal za mlados`" i naravno da
je Ÿivot lep ma kakav bio, ali nije poenta u tome.

Dio sa YT nije ne¹to ¹to bi trebalo ubiti kreativnost tvoje unuèadi. To je
samo
alat pomoæu kojega oni mogu definirati i izraziti sebe. Ni ti nisi napravio
svoje gitare, nego si radio ne¹to drugo da bi skupio pare i kupio tuði rad.
je otvorilo neke nove prozore u tvom Ÿivotu, ali i u Ÿivotima drugih ljudi.
Sve
je meðusobno povezano. Ljudska Ÿelja za virtualnim Ÿivotom oduvijek je bila
pokretaè svega. Ako malo razmisli¹, glazba, poezija, knjiŸevnost, film,
likovne
umjetnosti ... sve je to nastalo iz ljudske potrebe da budu negdje drugdje i
Ÿive ne¹to drugo. Potrebe za virtualnom stvarnosti. Danas je to postalo lako
dostupno i jeftino svima.
E sada nam se pogledi bitno razilaze!
Naravno da æe to ubiti kreativnost! Tako malo dete ne misli svojom glavom,
ne upotrebljava ma¹tu, samo gleda i slu¹a ono ¹to neko drugi servira. Ono
samo ima izbor to da prati ili ne. Kakav alat, kako æe ona sebe da izrazi
gledajuæi ne¹to na YT? Ma nikako.

Sjedne¹ za komp i u sekundi moŸe¹ biti na bilo kojem koncertu. MoŸe¹ vidjeti
Beatlese, Stonse, Dylana, koga god zamisli¹. Kada se zasiti¹ koncerata moŸe¹
voziti najskuplje i najbrŸe aute po ulicama bilo kojeg grada. MoŸe¹ voziti
avione, svemirske brodove, moŸe¹ graditi vlastite gradove, biti vojnik ili
general u bilo kojem ratu, èak i ako se on odigrao tisuæama godina ranije.

Iza svega toga stoji strahovita kreativnost.
Ne da se ne slaŸem, nego ni malo!
Valjda i sam zna¹ da nije isto gledati i slu¹ati Muddy Watersa preko neta
ili uŸivo, a ja sam ga gledao uŸivo jer sam to Ÿeleo, a omoguæeno mi je. Ne
da nije isto, nego nema veze jedno sa drugim! Video sam i osetio ne¹to ¹to
me i danas drŸi i podseæa na to kako se blues prezentuje. Pa nemoj molim te
da kaŸe¹ kako je tebi isto da vozi¹ Mercedes na raèunaru ili uŸivo!? leteo
sam avionima preko raèunara, ali sam sedeo u kabini Boeinga 707 i leteo
ultra lakim avionima. Pa ne da nema sliènosti veæ ni malo. U èemu se sastoji
kreativnost "upravljanja" avionom na raèunaru!? Ma nema je! Neko drugi ti
ne¹to servira, neko drugi upravlja tobom, a ne ti sam. Nisam zagovornik
teorija zavera, ali to jeste zavera. Od malena te uèi da æe neko drugi ne¹to
da ti servira, pri tom to i ko¹ta. Em te kontroli¹e, em ti uzima novac!

Pozvao sam te da se u sebi seti¹ bar pet domaæih pesama iz poslednjih 20
godina koje æe uèi u muzièke anale, koje æe se svirati i pevati i u
buduænosti kroz recimo narednih 20-30 godina. Da li si uspeo? Ne poznajem
dovoljno hrvatsko novije stvarala¹tvo, ali gledajuæi scenu ovde sumnjam da
je mnogo razlièito. Ja ne mogu da nabrojim tih pet numera nikako ni pored
najbolje volje. MoŸe¹ li da nabroji¹ pet numera iz perioda recimo 70-90-te
godine koje su ostale do danas? Ma ne pet nego stotinu! Pa samo Johnny
©tuliæ ima najmanje 10 numera koje su ostale do danas kao kulturna bastina
da ne nabrajam mnoge druge!

---
Dodo Byrd
2014-11-24 09:38:08 UTC
Dio sa YT nije neąto ąto bi trebalo ubiti kreativnost tvoje unučadi. To je
samo
alat pomoću kojega oni mogu definirati i izraziti sebe. Ni ti nisi napravio
svoje gitare, nego si radio neąto drugo da bi skupio pare i kupio tuđi rad.
je otvorilo neke nove prozore u tvom ľivotu, ali i u ľivotima drugih ljudi.
Sve
je međusobno povezano. Ljudska ľelja za virtualnim ľivotom oduvijek je bila
pokretač svega. Ako malo razmislią, glazba, poezija, knjiľevnost, film,
likovne
umjetnosti ... sve je to nastalo iz ljudske potrebe da budu negdje drugdje i
ľive neąto drugo. Potrebe za virtualnom stvarnosti. Danas je to postalo lako
dostupno i jeftino svima.
E sada nam se pogledi bitno razilaze!
Naravno da će to ubiti kreativnost! Tako malo dete ne misli svojom glavom,
ne upotrebljava maątu, samo gleda i sluąa ono ąto neko drugi servira. Ono
samo ima izbor to da prati ili ne. Kakav alat, kako će ona sebe da izrazi
gledajući neąto na YT? Ma nikako.
Moje osobno iskustvo je da sam strahovito profitirao, u sviračkom smislu, od
YT-a. Da nije bilo interneta i YT-a vjerovatno nikada ne bih svirao mandolinu,
banjo i alternativne štimove na gitari. Svjestan sam ja da je sve to instant
i da se na taj način preskaču "neke bitne stvari", ali upravo te "neke bitne
stvari" su najveća iluzija, jer se razlikuju od čovjeka do čovjeka. Filmići
sa našeg govornog područja i nisu nešto stimulativni i rijetko se pojave oni
koji uče druge ljude kako nešto napraviti, ali zato ameri koje mi toliko
potcjenjujemo i držimo glupima imaju filmiće za gotovo sve. Kolega s posla je
sam prvi, prvi puta u životu, popravio veš mašinu na način da je na YT upisao
model mašine i opis kvara, a onda dobio objašnjenje kako to napraviti.

Svatko od nas je u nekom području početnik i ne zna ništa o tom području, ma
koliko pametni se činili sami sebi, ali naše iskustvo je ograničeno na "naše
iskustvo." Kada vidiš neki filmić sa YT-a ili pročitaš bilo kakvu recenziju
tada nečije tuđe iskustvo, barem parcijalno, postaje tvoje iskustvo i samim
time otvara nove prozore razmišljanja i djelovanja. Individualna je stvar
koliko će tko iskoristiti od toga iskustva. No to svakako ne ovisi o YT-u. :)
Sjedneą za komp i u sekundi moľeą biti na bilo kojem koncertu. Moľeą vidjeti
Beatlese, Stonse, Dylana, koga god zamislią. Kada se zasitią koncerata moľeą
voziti najskuplje i najbrľe aute po ulicama bilo kojeg grada. Moľeą voziti
avione, svemirske brodove, moľeą graditi vlastite gradove, biti vojnik ili
general u bilo kojem ratu, čak i ako se on odigrao tisućama godina ranije.
Iza svega toga stoji strahovita kreativnost.
Ne da se ne slaľem, nego ni malo!
Valjda i sam znaą da nije isto gledati i sluąati Muddy Watersa preko neta
ili uľivo, a ja sam ga gledao uľivo jer sam to ľeleo, a omogućeno mi je. Ne
da nije isto, nego nema veze jedno sa drugim! Video sam i osetio neąto ąto
me i danas drľi i podseća na to kako se blues prezentuje. Pa nemoj molim te
da kaľeą kako je tebi isto da vozią Mercedes na računaru ili uľivo!? leteo
sam avionima preko računara, ali sam sedeo u kabini Boeinga 707 i leteo
ultra lakim avionima. Pa ne da nema sličnosti već ni malo. U čemu se sastoji
kreativnost "upravljanja" avionom na računaru!? Ma nema je! Neko drugi ti
neąto servira, neko drugi upravlja tobom, a ne ti sam. Nisam zagovornik
teorija zavera, ali to jeste zavera. Od malena te uči da će neko drugi neąto
da ti servira, pri tom to i koąta. Em te kontroliąe, em ti uzima novac!
Naravno da nije isto. Ali sve što nam dolazi preko umjetnosti ili umjetnih
medija da budem precizniji, bilo da se radi o glazbi, slikarstvu, kiparstvu,
književnosti, filmu, u konačnici i internetu nije isto kao stvarno iskustvo.

Sasvim je jasno da igrajući ratne igrice ne možeš osjećati sve ono što vojnik
oko kojeg zuje pravi meci osjeća u stvarnoj pogibelji. Tako je i sa vožnjom avionom, skokom s padobranom ili bunji jumpingom, ali i sa promatranjem prirode
ili sexom. :)
Pozvao sam te da se u sebi setią bar pet domaćih pesama iz poslednjih 20
godina koje će uči u muzičke anale, koje će se svirati i pevati i u
budućnosti kroz recimo narednih 20-30 godina. Da li si uspeo? Ne poznajem
dovoljno hrvatsko novije stvaralaątvo, ali gledajući scenu ovde sumnjam da
je mnogo različito. Ja ne mogu da nabrojim tih pet numera nikako ni pored
najbolje volje. Moľeą li da nabrojią pet numera iz perioda recimo 70-90-te
godine koje su ostale do danas? Ma ne pet nego stotinu! Pa samo Johnny
(c)tulić ima najmanje 10 numera koje su ostale do danas kao kulturna bastina
da ne nabrajam mnoge druge!
Previdio sam to prvi puta. Meni se čini da je to ipak preindividualna
kategorija da bi mogli ozbiljno generalno govoriti o tome. Uglavnom sve se to
svodi na ukus i osobne afinitete.

Ali recimo iz moje perspektive radovi objavljeni u zadnjih 15-20 godina sa hrvatskih lista su recimo:

1. Livio Morosin i Rade Šerbedžija - cijeli album "Orihi Orihi"
2. Giboni - cijeli album "Judi, zvuri i beštimje"
3. Tamara Obrovac - gotovo cijeli njen opus
4. TBF - Grad spava, Smak svita, Nostalgična - sa samplom arsenove "Ono sve što znaš o meni"
5. Vanna - "Ne govori sve na glas", kao i "Tek je 12 sat" (iako ova potonja pripada ET-u u kojem je Vanna ranije pjevala)
6. Letu Štuke - (bosanski band) - čitav prvi album
7. Iako pripada starijoj gardi Rundek je u navedenom periodu objavio odlične
pjesme "Makedo", "Apokalipso", "Ruke", kao i bar dva jako dobra albuma ...
8. Daleka obala - Ruzinavi brod, Osamdesete, Nema te, Poljubi me, Morska vila,
9. Zabranjeno Pušenje - zapadna verzija - Možeš imat moje tjelo
10. Zabranjeno Pušenje - istočan verzija - Ženi nam se Vukota
11. Hladno Pivo - Roštilj, Zimmer Frei, Samo za taj osječaj ...

Ovo je ovako iz rukava, a i većina navedenih je već prevalila četrdesetu. :)
Boris
2014-11-24 10:57:19 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Apsolutno potpisujem. I meni starom konju je YT zadnjih godina postao
nepresušan izvor znanja i iskustava koji su dobri ljudi širom svijeta
bili spremni podijelit sa svima koje to zanima. Mogu tek zamislit što bi
bilo da baratam sa još kojim svjetskim jezikom osim engleskog, ali i
ovako je sasvim dovoljno. I najmanje sam ga koristio za glazbu i
sviranje. Nevjerojatno je koliko dobrih i korisnih stvari se tamo može
naći. Naravno, životno iskustvo nama starijima je ugradilo svojevrstan
filter, tako da lakše filtriramo informacije i separiramo korisno od
nekorisnoga.
Dodo Byrd
2014-11-24 11:12:02 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Ne postoje nekorisne informacije i nekorisno znanje. Uopće je nepredvidivo u
kojem će nam trenutku neka informacija ili komadić znanja otvoriti vrata za
koja nismo znali ni da postoje.
Boris
2014-11-24 13:49:24 UTC
Post by Dodo Byrd
Ne postoje nekorisne informacije i nekorisno znanje. Uopće je nepredvidivo u
kojem će nam trenutku neka informacija ili komadić znanja otvoriti vrata za
koja nismo znali ni da postoje.
Ma ima, Dodo, ima... na svakakve sam ja tamo frikove nilazio.
Samo treba znat ukucat pravu kombinaciju riječi u YT tražilicu.
Jednom sam na YT tražio ženi podatke o održavanju nekakve egzotične
lončanice koju je dobila za rođendan, između ostalog za izradu malenog
staklenika da bi tropska biljka preživjela zimu, pa količina vode i
ispravan omjer humusa i gnojiva, a dobio sam na monitor tipa u maskirnoj
odori koji mi objašnjava kako ću izradit eksplozivnu napravu od umjetnog
gnojiva. :-))))
Dodo Byrd
Nikad ne znaš kad će ti to zatrebat. :)
Boris
2014-11-24 17:44:20 UTC
Post by Dodo Byrd
Nikad ne znaš kad će ti to zatrebat. :)
Liječnici i psiholozi su već odavno ustanovili da je jedan od glavnih
uzroka negativnog tj. štetnog stresa (da, postoji i pozitivan stres)
upravo višak informacija kojima smo izloženi a nismo ih u stanju izbjeći
ili filtrirati. Ebola je vjerojatno ubijala ljude u Africi i prije
nekoliko stotina godina ali se stanovnici Zagreba ili Splita nisu
brinuli jer nisu znali za nju. Tako ti je sa svime što svaki dan upijamo
k'o spužve preko medija i interneta a u stvari nas se uopće ne tiče.
Informacija o tisućama ubijenih ljudi u nekom ratu na drugom kraju
svijeta itekako utječe na naše emocije a time indirektno stvara stres i
šteti našem zdravlju, iako se nas direktno to uopće ne tiče i mi od te
informacije nemamo nikakve koristi, osim što se bojimo da bi se to i
nama moglo dogoditi. Ali, "industrija straha" već odavno je našla svoje
mjesto na svijetu i jako dobro proizvodi i plasira svoj proizvod.
Sava
2014-11-24 16:05:40 UTC
"Dodo Byrd" wrote in message news:8557da08-51d3-453f-ae8b-***@googlegroups.com...

[...]

Za početak bih te zamolio da uključiš kvačice za reply jer je ovako
zbunjujuče pa se ne zna ko šta piše!
Hvala!

Na početku posta govoriš o sticanju znanja. To nema nikakve veze sa maštom I
kreativnošću koje potenciram. Možeš imati ogromno znanje I biti samo odličan
zanatlija. Sa manje znanja možeš biti sjajn kreativac, a sa vrhunskim
znanjem I visokim stepenom mašte postaješ Bob Dylan! Neću da pominjem umena,
ali ću ti reći da u Srbiji postoji jedan gitarista koji se smatra vrhunskim.
U mojim očima je mali zato što je on samo vrhunski reproduktivac sa ogromnim
znanjem I vrhunskom tehnikom, ali njega u toj muzici nigde nema! nema ono
što se zove potpis. On je čovek zadatka I odsviraće šta god hoćeš, ali samo
reproduktivno. Za razliku od njega reciomo Točak ima maštu I kreativnost,
ima svoj potpis I uvek ćeš prepoznati njegovo muziciranje.

Od navedenih numera I izvođača nažalost većinu ne poznajem. Vidim da si tu
ugurao Zabranjeno pušenje, Šerbedžiju I još neke koji su stari lisci inemaju
veze sa klincima iz poslednjih 20-ak godina o čemu pričam.
dodo_byrd
2014-11-24 17:13:41 UTC
Moje osobno iskustvo je da sam strahovito profitirao, u svira=E8kom =
smislu, od
YT-a. Da nije bilo interneta i YT-a vjerovatno nikada ne bih svirao =
mandolinu,
banjo i alternativne =B9timove na gitari.
Ali recimo iz moje perspektive radovi objavljeni u zadnjih 15-20 godin=
a =
1. Livio Morosin i Rade =A9erbed=BEija - cijeli album "Orihi Orihi"
2. Giboni - cijeli album "Judi, zvuri i be=B9timje"
3. Tamara Obrovac - gotovo cijeli njen opus
4. TBF - Grad spava, Smak svita, Nostalgi=E8na - sa samplom arsenove "=
Ono =
sve =B9to zna=B9 o meni"
5. Vanna - "Ne govori sve na glas", kao i "Tek je 12 sat" (iako ova =
potonja pripada ET-u u kojem je Vanna ranije pjevala)
6. Letu =A9tuke - (bosanski band) - =E8itav prvi album
7. Iako pripada starijoj gardi Rundek je u navedenom periodu objavio =
odli=E8ne
pjesme "Makedo", "Apokalipso", "Ruke", kao i bar dva jako dobra albuma=
=
8. Daleka obala - Ruzinavi brod, Osamdesete, Nema te, Poljubi me, Mors=
ka =
vila,
9. Zabranjeno Pu=B9enje - zapadna verzija - Mo=BEe=B9 imat moje tjelo
10. Zabranjeno Pu=B9enje - isto=E8an verzija - =AEeni nam se Vukota
11. Hladno Pivo - Ro=B9tilj, Zimmer Frei, Samo za taj osje=E8aj ...
Ovo je ovako iz rukava, a i ve=E6ina navedenih je ve=E6 prevalila =
=E8etrdesetu. :)
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
Za po=E8etak bih te zamolio da uklju=E8i=B9 kva=E8ice za reply jer je =
ovako =
zbunjuju=E8e pa se ne zna ko =B9ta pi=B9e!
Hvala!
Svi moji postovi imaju na po=E8etku znak ve=E6e od > za dio posta na koj=
i =

odgovaram.
Dio koji pi=B9em kao odovor nema tog znaka.
Na po=E8etku posta govori=B9 o sticanju znanja. To nema nikakve veze s=
a =
ma=B9tom I kreativno=B9=E6u koje potenciram. Mo=BEe=B9 imati ogromno z=
nanje I biti =
samo odli=E8an zanatlija. Sa manje znanja mo=BEe=B9 biti sjajn kreativ=
ac, a sa =
vrhunskim znanjem I visokim stepenom ma=B9te postaje=B9 Bob Dylan! Ne=E6=
u da =
pominjem umena, ali =E6u ti re=E6i da u Srbiji postoji jedan gitarista=
koji =
se smatra vrhunskim. U mojim o=E8ima je mali zato =B9to je on samo vrh=
unski =
reproduktivac sa ogromnim znanjem I vrhunskom tehnikom, ali njega u to=
j =
muzici nigde nema! nema ono =B9to se zove potpis. On je =E8ovek zadatk=
a I =
odsvira=E6e =B9ta god ho=E6e=B9, ali samo reproduktivno. Za razliku od=
njega =
reciomo To=E8ak ima ma=B9tu I kreativnost, ima svoj potpis I uvek =E6e=
=B9 =
prepoznati njegovo muziciranje.
U potpunosti se sla=BEem s tobom. Danas nedostaje kreativnih autora, ali=
tim =

autorima
su potrebni vrhunsti izvo=F0a=E8i da bi stvar postala "vrhunska". Chicag=
o =

blues ti je
najo=E8itiji primjer gdje su se po=E8upismeni autori sa sela povezali sa=
=

=B9kolovanim
glazbenicima i napravili glazbu za sva vremena.
Od navedenih numera I izvo=F0a=E8a na=BEalost ve=E6inu ne poznajem. Vi=
dim da si =
tu ugurao Zabranjeno pu=B9enje, =A9erbed=BEiju I jo=B9 neke koji su st=
ari lisci =
inemaju veze sa klincima iz poslednjih 20-ak godina o =E8emu pri=E8am.=
20 godina je dug period, i ljudi koji danas imaju 40 su prije 20 godina =
=

imali 20 i
bili na po=E8etku karijera.

=A9erbe=F0ija na Morosinovom albumu radi kao pjeva=E8, interpret, ali je=
Morosin =

autor.
Ina=E8e Morosina izuzetno cjenim kao autora "novije generacije", iako je=
on =

moja generacija
njegov debi album "Gu=B9ti su gu=B9ti" sa Alenom Vitasovi=E6em izlazi '9=
4, dakle =

upada u ovih
dvadeset godina.

Svi navedeni su danas stari lisci, ali ve=E8ina generacijski spada u =

sedamdesete godine po
godini ro=F0enja.

Na=BEalost nemam pregled zadnjih sedam odam godina jer slu=B9am isklju=E8=
ivo =

amerikanu na internetu,
i tek tu i tamo u autu =E8ujem pokoju novu stvar na radiju, ali s obziro=
m da =

slu=B9am isklju=E8ivo
Radio Sljeme koje slovi za "stara=E8ki radio" onda su te pjesme rjetkost=
.
-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Sava
2014-11-24 20:00:31 UTC
Post by Sava
Za početak bih te zamolio da uključiš kvačice za reply jer je ovako
zbunjujuče pa se ne zna ko šta piše!
Hvala!
Svi moji postovi imaju na početku znak veće od > za dio posta na koji
odgovaram.
Dio koji pišem kao odovor nema tog znaka.
Post by Sava
Pogledaj druge pa ćeš videti da kod tebe nije isto. Sada ja radim neko
glupavo podvlačenje da bih razdvojio tekstove.
To jeste originalno i kreativno i različito od drugih, ali nije
praktično -:)))!
Sava
2014-12-04 08:17:50 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Ako sam dobro razumeo ti nastupaš u nekim klubovima dva puta nedeljno. To je
zaista dobro i poprilično. Ovde sada samo retki imaju toliko posla. U
klubovima gosti su isključivo mladi, retko oni preko 30-te. E sada, bilo sa
liste koju si naveo ili neke druge liste napiši mi nekoliko numera koje već
godinama izvodiš i publika je oduševljena, a da su nastali recimo u 15-20
poslednjih godina. Nije bitno da li ja poznajem te numere, potražiću na
internetu i preslušati. Zanima me da čujem tu originalnost i kvalitet koji
pominješ. Ovde u Srbiji ima recimo nekoliko grupa koje sam zapazio koje
imaju odlične tekstove, zaista su to pesnici sa onim nervom koji ima pesnik
J. Štulić, ali ne umeju to muzički da uobliče, ne znaju da naprave pesmu
koja će se pamtiti, ne znaju da naprave hit.
Boris
2014-12-04 08:40:06 UTC
Post by Sava
[...]
Pa i u svijetu su relativno rijetki veliki glazbenici kantautori koji
imaju i glazbeni i pjesnički talent. Takvi rijetko i ostaju dijelom
nekog sasatva, obično imaju solo karijeru sa pratećim bandom. Zato
uspješne grupe i jesu obično imale "glavni dvojac" , pisca stihova i
skladatelja. Ako u sastavu imaš dobro samo jedno od tog dvoje, taj jedan
može bit ne znam kako dobar i talentiran uspjeh će biti vrlo ograničen
ako ga uopće bude.
Dodo Byrd
2014-12-04 09:46:55 UTC
Post by Boris
Post by Sava
[...]
Dobra pjesma u svakom pogledu uopće ne znači uspjeh.
Vidi Carla Perkinsa, glazbenog genija sa nevjerovatnim pjesmama. Da nije
bilo Elvisa, koji btw nije ništa napisao, za Carla danas vjerovatno nitko
ne bi znao.
Sava
2014-12-04 10:40:04 UTC
Post by Sava
[...]

Borise, nisam se najsrećnije izrazio, to je istina. Ovo uvek pišem u prolazu
i u jednom dahu pa ne ispadne uvek najbolje i ne stignem sve da napišem pa
ću recimo Dodi odgovoriti kasnije.
Verujem da si ipak razumeo šta sam hteo da kažem. Dylan je jedan, ali evo u
poslednje vreme mi je stalno Štulić u glavi i često pevam u sebi neke
njegove numere. On je pre svega pesnik, vrstan pesnik, nije ni neki
gitarista niti neki pevač. Opet, svoje stihove je tako uobličio da je
napravio hitove koji su ostali do danas. Jasno je da mnogi pišu za druge, to
nije sporno ni za ovu temu. Jasno je da u grupi posao može biti i podeljen,
ali ja tražim taj originalni krajnji produkt.
Dodo Byrd
2014-12-04 11:07:58 UTC
Post by Boris
Post by Sava
[...]
Iako je pisano Borisu, mogu i ja nešto reči o Štuliću i Novom Valu generalno.

Štulić kao pjesnik meni osobno zvuči jako pretenciozno. Kad netko u pjesmu
stavi "Smrdi mi iz usta i znoje mi se noge ..." onda to nije nešto što bi se
moglo nazvati pjesništvom.

Za mene su jedini pravi pjesnici - kantautori na ovim prostorima Arsen i Đole.
Kad Arsen kaže "... I kad si išla krivim putem, sve te vodilo k meni ..." ili
Đole "... sva se pobrka pređa kad te obgrlim s leđa kao violončelo ..." onda je
to poezija, pjesništvo, ma slikanje rječima.

Đoni mi je više kroničar svog vremena kroz stihove. Šankerski pripovjedač.
Njegove tri prve ploče gdje je upravo radio opise događaja iz vlastitog života
kroz stihove spadaju u antologiju. Kasnije mu je slava opizdila glavu pa je
htio biti pametniji nego što jest i bulaznio razna sranja.

Slično se dogodilo i sa Borom, iako Bora i danas zna napisati dobru pjesmu, što
kod Đonija nisam čuo.

U toj priči više cjenim Bregu od ove dvojice, jer Brega nikada nije filozofirao
i nikada nije htio biti pametniji nego što jest, a napisao je isto tako neke
antologijske stihove.

Da Đoni nije zdimio u Nizozemsku i tamo lukavo odbija svaki kontakt sa
balkanskim seljačinama, fama o njemu bi odavno izbljedila kao i o večini
novovalnih veličina.

Rjetka prilika iz tog vremena koja i danas radi kvalitetno i vrijedno
poštovanja je Rundek. Mene zapravo cjelo vrijeme fascinira taj njegov
glazbeni asketizam i kreativnost.

Bajaga ima potencijala, ali, bar po onome što sam imao prilike vidjeti, više
nema energije. Djeluje nažalost preumorno. Jura stublić je puk'o što nije ni
čudo s obzirom šta su mu kradezeovci radili. Predin je postao zadnja ofucana
kurvetina, a dečki iz Idola ionako nisu imali namjeru baviti se muzikom čitav
život. Giletu je ionako uvijek bilo važnije da se napuši i roka nego da napravi
nešto antologijsko.

Šteta je što Šarlo Akrobata nije imao šanse da poživi bar još dve, tri ploče.

Generalno Novi Val je debelo prenapuhana priča, to mogu mirne savjesti reči,
jer je to dio, možda najvažniji ako ne računam djecu, mog života.
Boris
2014-12-04 11:47:15 UTC
Post by Dodo Byrd
Rjetka prilika iz tog vremena koja i danas radi kvalitetno i vrijedno
poštovanja je Rundek. Mene zapravo cjelo vrijeme fascinira taj njegov
glazbeni asketizam i kreativnost.
Možda ima nešto u tome što čovjek živi i radi u Parizu, neopterećen sa
ovim našim svakodnevnim balakniše-šajze. ;-)
Dodo Byrd
Ne znam, često ga se vidi u Zagrebu, tako da nisam sasvim siguran gdje živi.
Boris
2014-12-04 13:51:39 UTC
Post by Dodo Byrd
Ne znam, često ga se vidi u Zagrebu, tako da nisam sasvim siguran gdje živi.
Živi u Parizu, tamo mu je adresa i familija. U Zagreb dolazi poslovno,
mislim da mu je većina članova onog njegovog pratećeg banda iz Zagreba.
Znaš i sam da danas nije neka greda putovat s kraja na kraj države ili
kontinenta. :-)
Dodo Byrd
Nema razloga da ti ne vjerujem.
Boris
2014-12-04 14:11:34 UTC
Post by Dodo Byrd
Nema razloga da ti ne vjerujem.
Ma piše ti u Gloriji i Storyu sve... :-)

Pošto već godinama kolektivno idemo na porodično šišanje tj. friziranje
kod ženine frizerke, ja obično budem prvi na redu pa dok se žena i
klinac friziraju imam vremena prolistat svo ono žutilo i saznat sve te
tako važne i bitne stvari koje muče naš narod. :-))))))))
Dodo Byrd
2014-12-04 14:56:46 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Cjepljen sam od novina i nikako ih ne uzimam u ruke, čak i kad mi je dosadno.
Nosim knjižurine sa sobom tamo gdje znam da ću čekati, a ne mogu svirati. :)
Boris
2014-12-04 15:08:20 UTC
Ah, neznaš što propuštaš.... :-)
Dodo Byrd
2014-12-05 06:43:38 UTC
Jako dobro znam. :)
Sava
2014-12-04 16:28:36 UTC
Post by Boris
Post by Sava
[...]

Ma nisam rekao da je Štulić najbolji pesnik na svetu već da je pesnik. Hvala
Bogu nije usamnmljen, Arsen i Đole pa čak ni Bora nisu time osporni ni u
čemu. Rundek često ima koncerte u Beogradu koji su simpatični.
Dodo Byrd
2014-12-05 07:02:07 UTC
Post by Sava
Ma nisam rekao da je Štulić najbolji pesnik na svetu već da je pesnik. Hvala
Bogu nije usamnmljen, Arsen i Đole pa čak ni Bora nisu time osporni ni u
čemu. Rundek često ima koncerte u Beogradu koji su simpatični.
Nisam ni mislio da misliš da je najbolji, samo mislim da je generalno
precjenjen. S druge strane Leiner i Hrnjak, kao i dio grupe Film (prvenstveno
Jurčić i Pelajić) su zvuku Azre dali neizbrisiv obol, i sasvim je sigurno da
Đoni bez njih nikada ne bi uspio.

Zanimljivo je kako klinci danas doživljavaju Azru kao veliki band, a zapravo
realno oni su bili ništa više doli klupska atrakcija i nisu mogli napuniti
dvoranu veću od Studenskog Centra u Zagrebu. Prave jugoslavenske zvijezde u to
vrijeme su bili Zdravko Čolić, Lepa Brena i Novi Fosili. Oni su mogli napuniti
bilo koji stadion bivše države. Čak ni Dugme kao daleko veći rock band nije
bilo ovom trojcu ni do koljena.

Zanimljivo je, a to sam čuo iz prve ruke od aktera priče zvane Azra, da je Đoni
zapravo malo ograničen tip i da su na njegov račun često zbijali šale. Jedna od
dobrih je da je na nekom tulumu netko Đoniju odsvirao riff iz Satisfactiona i
rekao: "A, kakv riff imam", a Đoni je poludio i rekao: "To mi moraš dati, imam
riječi za to."
Boris
2014-12-05 08:12:57 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Džoni je bio pozer i glumac, znao je napisati stihove i svi smo tada
voljeli njegove pjesme ali iz današnje perspektive sve je to bilo lažno.
U to vrijeme i u tim okolnostima on je bio ono što se tada smatralo
povlaštenom klasom, nešto slično onome što mi danas zovemo "zlatna
mladež". U stvarnom životu nije imao nikakve veze sa radničkom klasom i
bilo čime o čemu je pjevao. Pokenjao se na sve što je radio, pobjegao u
Nizozemsku i već skoro 30 godina živi kao izbjeglica i socijalni slučaj
na grbači svoje žene. Ne samo da ne sklada i ne svira, nego ne radi
ništa. Jedine prilike kad se oglasi je kada traži nekakvu svoju lovu za
nekakva autorska prava.
Dodo Byrd
2014-12-05 09:00:21 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Ne bih ja sada sudio koliko je on bio iskren ili ne. Ljudi koje znam, a tada su
bili dio njegove neposredne okoline trvde je bio naivno, ali čvrsto uvjeren u
svoje ideale.

Dakle rekao bih da nije lagao. Uostalom ljudi vrlo brzo prokuže lažnjake, na
ovaj ili onaj način.

Ja samo želim reči da kao pjesnik nije bio loš na početku svoje karijere, no i
to je precjenjeno. Drugi dio karijere kada ga je slava bubnula u glavu je počeo
beskrajno kenjat misleći da je jako pametan. I ništa više od toga.
Boris
2014-12-05 09:37:52 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Ne kažem ja da on nije vjerovao u svoje ideale, samo kažem da ono o čemu
je pjevao nije osobno proživljavao. Uostalom, neki od najvećih glazbenih
(i drugih) buntovnika su i dolazili iz krugova ljudi koji se zapravo
nisu imali ni za što bunit. Sjeti se samo Jima Morrisona, Džoni je jako
sličan tip njemu, sa malo manje tragičnim krajem. Tip čovjeka kao što je
Džoni je meni jako poznat, jer sam se u svojoj mladosti jako puno družio
s mojim vršnjacima koji su dolazili iz okruženja iz kojeg je i on
potekao. Većina njih su bili buntovnici, idealisti i romantici kojima je
sve to bio jedan način života i u tome su bili iskreni. Problem je što
nitko od njih nije u stvarnosti i htio živit taj život. Bili su
'teoretičari' koji su izbjegavali 'praksu'.
Džoni je pjevao o šljakerima a nikada u životu nije prolio kap znoja,
pjevao je o radničkoj klasi i odijevao se kao oni a živio je na sasvim
suprotnom kraju "štapa" od te iste klase. I bio je u svemu tome iskren,
ne kažem da nije. On je pjevao o onome što su mu pričali i što je
primjećivao oko sebe ugodno ušuškan u tadašnju sigurnost koju mu je
pružalo njegovo zaleđe, i taj njegov imiđ mu je bio baš kuul. I palio je
sve dok, kako i sam kažeš, mjehur od sapunice nije pukao.
Dodo Byrd
2014-12-05 11:23:31 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Osobno pamtim Đonija po ljubavnim pjesmama kao što su "Gracija", "Tople usne
žene", "Obrati pažnju na posljednju stvar", ili po onim kavanskog
pričača poput "Pametni i knjiški ljudi", "Odlazak u noć", "Krvava Meri",
"Marina", ...

Njegove su pjesme pričale priče sa zagrebačkih ulica i tuluma s kraja
sedamdesetih i početka osamdesetih. Tu je Đoni potpuno autentičan u to nema
sumnje. Postoje svjedoci, a čak i mi koji nismo bili s njim u kontaktu možemo
prepoznati bezbroj motiva, birtija i mjesta koje on spominje, a danas ih
uglavnom više nema.

Kasniji period u kojem je on pokazivao političke sklonosti i filozofiranje mi
nije nimalo napet. Zapravo mi je odbojan kako sam već ranije rekao.

No ne mora čovjek proživjeti ništa na svojoj koži da bi pisao iskreno i dobro.
Vladimir Nazor je napisao Velog Jožu u kojem je fantastično opisao istarskog
seljaka i njegove nade, želje i strahove još 1908, dakle 33 godine prije nego
li je i sam postao revolucionar.

Tu je i Pablo Neruda koji prvo pjevao o potlačenima, a onda i sam postao
progonjen, pa genijalni Branislav Nušić koji je dvije godine ležao u zatvoru
jer je ismijavao kralja kao i brojni drugi.

Đoni jednostavno nije imao sreću da u njegovo vrijeme bude prave revolucije
koja bi ga proslavila ...

Ako čovjek ima oči, uši i dušu ne mora osobno proživjeti patnju da bi o njoj
iskreno pisao.
kobac
2014-12-06 08:59:15 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Upravo tako. Inace bi valjda rudar morao napisati "Put u srediste zenlje"
ili "Za trecu smjenu" umjesto Balasevica
kobac
2014-12-06 08:55:30 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Ljudi malko ste zabrijali. Otkud pjesnik mora odobno dozivjetii ono o cemu
pjeva? Zar je Bowie neautentican kad pjeva o majoru Tomu?
Boris
2014-12-06 09:28:51 UTC
Post by kobac
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Ma dobro, niste shvatili što sam htio reć, al' nema veze. Ne da mi se
više pisat.
Možda je ovo moje izlaganje bilo malo osobnije, ja sam na Džonijevim
pjesmama naučio svirat gitaru, bio sam skoro na svim Azrinim koncertima
na koje sam mogo ići a poslije me moj novovalni idol razočarao, i kao
čovjek i kao glazbenik, pa sam možda malo preoštar prema njemu.

Zaboravite.
kobac
Nekakva prava. Kao nema ih?
Boris
2014-12-05 22:48:52 UTC
Post by kobac
Nekakva prava. Kao nema ih?
Problem je što ih nema, jer su se u to vrijeme glazbenici ugovorom
odricali svojih prava u korist diskografske kuće u zamjenu za besplatno
snimanje i distribuciju glazbenog materijala. Autorska prava su
vlasništvo diskografske kuće za koju je snimao tj. Jugotona.
Danas ako želiš objavit album tj. CD sve sam moraš platit ali su i
autorska prava tvoja. Tada nije bilo tako. Svi su bendovi, autori i
izvođači bili "vlasništvo" diskografskih kuća koje su im izdavale ploče
i kasete.
kobac
2014-12-06 16:41:39 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Nisam bas siguran da Dujmic, Tutic, Bregovic nemaju prava na svoja djela iz
tog doba.

A iz onoga sto Stulic govori, osobno sam skloniji vjerovati pojedincu nego
korporaciji:

http://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=605168
Boris
2014-12-06 20:32:03 UTC
Post by kobac
Nisam bas siguran da Dujmic, Tutic, Bregovic nemaju prava na svoja djela iz
tog doba.
Sve ovisi o tome kakve su ugovore potpisivali.
Post by kobac
A iz onoga sto Stulic govori, osobno sam skloniji vjerovati pojedincu nego
http://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=605168
Ja osobno ne vjerujem ni jednima ni drugima a najmanje Indexu.

Sava
2014-12-05 19:55:35 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]

Osnovna je greška posmatrati pojave iz svoje današnje perspektive. Na
fakultetu sam naučen da svaku pojavu moramo staviti u vreme i mesto nastanka
da bi je objasnili. Za ono vreme socijalizma i Jugu on je bio sjajan,
kreativan, buntovan, istiniit... Tako ja gledam na stvari

Alan Jelaska
2014-12-05 22:21:45 UTC
Post by Sava
[...]
Bio je zabranjen ("blacklisted") u Pljevaljskoj vojarni (oops,
"kasarni") '84-'85. Zajedno s Doorsima i Borom Čorbom. :-) Ali, dobro je
Dodo sve rekao.
kobac
2014-12-05 18:18:09 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
[...]
I ni manje ni vise na taj riff napise "Zadovoljstinu". Reklo bi se da (ako
je uopce istinita prica" tip koji jr izbacio "foru" nije bio spreman da je
ovaj prihvati.
Sava
2014-12-05 19:55:46 UTC
Post by Sava
[...]

Nisam klinac, ali Azru sam uvek pa i dan danas doživljavao kao veliki bend,
(a ponavljam se zbog priče!) zato što su bili ekskluzivni i originalni za
ono vreme, a tako je ostalo do danas. I bla, bla već sam to sve pisao...

Što se tiče zvezda ja kao dete rocka koji je bio danas na istorijskom
koncertu Dugmeta kod Hajdučke česme mislio sam da je kraj i sam vrh kada su
posle toga prodali 100,000 LP ploča što je bio rekord. Rekord, ali samo za
rock što u tom trenutku to nisam znao. Onda se na tv pojavi Miroslav Ilić
koji izjavi da je te godine prodao 800,000 ploča. Pao sam na dupe i mislio
da laže. Kasnije proverim podatak i ispade da je cifra još veća. Nije
problem napuniti stadion. Pa Ceca je to ovde odradila "levom rukom" i može
kad hoće na ovom mnogo manjem prostoru nego nekada. Pri tom je ona u pravom
smislu reči umetnica za neke druge koje imaju od muzičkog talenta samo dobre
noge, a napune stadion!

Štulića nisam imao prilike da upoznam iako sam bio u prilici kada je snimao
u Beogradu. Išla je jedna divna emisija o Štuliću na satelitskom HTV-u pre
neku godinu gde su pozvani njegovi prijatelji, bivša devojka, saradnici da
pričaju o njemu. Kada se ta slika sastavi ispostavlja se da je bio pomalo
čudak. Kažu da je maltretirao sve oko sebe kada pravi novu pesmu pa ima je
svirao i pevao tražeći mišljenje. Ostao je čudak i danas. Nije tačno da ne
pravi nove numere što si negde ranije napisao, samo ih ne izvodi javno, ne
nastupa. Imaš na YT njegov kanal gde sve to uredno objavljuje. Naravno, tu
je dosta obrada, ali ima i noviteta. Još da dodam nisam fan Azre, ali sam
veliki poštovalac njegovog dela.

Sava

Dodo Byrd
2014-12-04 09:39:25 UTC
Post by Sava
Post by Dodo Byrd
[...]
Hmm, ja nastupam tri do četri puta tjedno, no uglavnom se radi o kafićima i
restoranima u kojima nema klasičnog derneka nego sviram "animir glazbu". Večina
mog repertoara se bazira na anglo-američkoj glazbi iz šezdesetih i sedamdesetih
godina prearanžiranoj za one man band. Dio repertoara pokrivaju blues standardi
iz četrdesetih i pedesetih godina prošlog stoljeća. Dio se repertoar Zvonka
Bogdana opet prearanžiran za jednu gitaru u jazzy maniri, pa čak i sa slide
gitarom.

S vremena na vrijeme ipak sviram klasične tulum svirke i tada je večina
repertoara bazirana na novovalnoj domaćoj glazbi i rock'n'roll standardima.
No to je normalno jer većinu tih "privatnih tuluma" sviram generacijama starim od 40 godina na više.

Nikada nisam i ne namjeravam svirati turbo folk jer se jednostavno ne nalazim
u toj glazbi, iako sam se uvjerio kako u toj glazbi ima strašnih virtuoza.
Kako kaže Daleka obala "U meni su kiše tiše".

Naravno čovjek da bi ostao u igri mora obnavljati repertoar. Ja sam prilično
širok što se tiče repertoara i mogu pokriti zapravo ogromno područje interesa.
Sve tekstove pjevam iz glave i ne koristim one glupe stalke sa raskupusanim
bilježnicama. Uz gitaru i dobro, još sviram banjo i mandolinu, usnjak, kazoo, a
i napravio sam od stare kutije za bocu vina, elektronski gitaristički drum set,
pa nogama sviram bas bubanj i snare. Uz to moj fingerstyle je drugačiji od svih ostalih gitarista koji se mogu naći na području Zagreba. Sve skupa me to čini
konkurentnim i razlog je zašto sam angažiran više nego što je uobičajeno na
ovim prostorima.

Zašto ovo govorim. Osim što sam sebi pokušavam podići letvicu kvalitete i zanimljivosti, zapravo su izuzetno rijetki ljudi koji prepoznaju one detalje
koji čine razliku. Ljudi uglavnom reagiraju po principu preporuke i angažiraju
me jer je netko drugi prepoznao ono što radim.

Dokaz za to su "Trio Gušti". Tri izlapjela muzičara sumnjivih sviračkih
sposobnosti koji su digli strašnu lovu pjevajući samo refrene aktualnih i onih
malo starijih hitova povezujući to sve u jednu pjesmu sa istim napumpanim
ritmom. Rasprodani su godinama unaprijed i svi pričaju kako rade strašne
tulume.

S druge strane imaš jednog Jimmy Matešića koji je tehnički jedan od najboljih
gitarista u Hrvatskoj, ali je valjda sam sebi dosadan dok svira i može ga se
angažirati za 100 kuna (ovo malo karikiram).

Dosta materijala od gore navedenog sviram povremeno, a može se naći na youtubetu i poslušati.

No možda bi još trebalo reči jednu po meni važnu stvar. Iako osobno smatram da
je glazba "jezik bogova" ona više nema ni značaj ni utjecaj kakav je imala u
našim generacijama. Mi smo duboko vjerovali, i na neki način i danas vjerujemo
da se glazbom može promjeniti svjet. Nove generacije vjeruju da je glazba samo
zabava i ništa više.

S godinama sam naučio da čovjek sam kreira svijet u kojem živi, pa sam se
okrenuo kreiranju svog svijeta ne zamarajući se tuđim svjetovima i ne
pokušavajući razumjeti zašto drugi grade drugačije svjetove.
BBB
2014-12-04 09:48:41 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 01:39:25 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Uz to moj fingerstyle je drugačiji od svih ostalih gitarista koji se mogu naći na području Zagreba. Sve skupa me to čini
konkurentnim i razlog je zaąto sam angaľiran viąe nego ąto je uobičajeno na
ovim prostorima.
Prije par godina kad sam ti rekao da si ti ovdje profesionalac među
većinom amatera, rukama i nogama si se borio dokazati da nisi. Ti jesi
profesionalac, i nije mi jasno zašto je to problem priznati? Nisam
dugo bio u Pivnici Medvedgrad u Ilici pa sam bio po ljeti i bili su
neki gudači, jako zgodno je bilo, dolaziš li i tamo ili više ne ...
mislim da tamo ima neka živa glazba s gitarama .. znam da imaš svoje
stranice ali mi je ovako jednostavnije ...
Dodo Byrd
2014-12-04 10:37:46 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Ja sam prije svega informatičar. Moj kruh su kompovi. Glazba je moj hobi,
i iako zaradim nešto love od glazbe to se sve potroši opet na glazbu.
Biti profesionalac za mene znači živjeti glazbu i živjeti od glazbe. A ja to
ne radim.

E sad, činjenica da se u ovoj sjebanoj zemlji i skupljanje boca po kontejnerima
tretira kao profesionalizam nije moj problem.

A glede pivnice, još uvijek sviram kod njih. Nemam svoju stranicu, osim ako pod
to ne računaš Jubito ili Facebook, pa ni je objavljujem svoje svirke kao dio
propagande. To si jedan profesionalac nikako ne bi dozvolio.
BBB
2014-12-04 11:16:50 UTC
Post by Dodo Byrd
Uz to moj fingerstyle je drugačiji od svih ostalih gitarista koji se mogu naći na području Zagreba. Sve skupa me to čini
konkurentnim i razlog je za±to sam angaµiran vi±e nego ±to je uobičajeno na
ovim prostorima.
Prije par godina kad sam ti rekao da si ti ovdje profesionalac među
većinom amatera, rukama i nogama si se borio dokazati da nisi. Ti jesi
profesionalac, i nije mi jasno zaąto je to problem priznati? Nisam
dugo bio u Pivnici Medvedgrad u Ilici pa sam bio po ljeti i bili su
neki gudači, jako zgodno je bilo, dolazią li i tamo ili viąe ne ...
mislim da tamo ima neka ľiva glazba s gitarama .. znam da imaą svoje
stranice ali mi je ovako jednostavnije ...
Ja sam prije svega informatičar. Moj kruh su kompovi. Glazba je moj hobi,
i iako zaradim neąto love od glazbe to se sve potroąi opet na glazbu.
Biti profesionalac za mene znači ľivjeti glazbu i ľivjeti od glazbe. A ja to
ne radim.
E sad, činjenica da se u ovoj sjebanoj zemlji i skupljanje boca po kontejnerima
tretira kao profesionalizam nije moj problem.
A glede pivnice, joą uvijek sviram kod njih. Nemam svoju stranicu, osim ako pod
to ne računaą Jubito ili Facebook, pa ni je objavljujem svoje svirke kao dio
propagande. To si jedan profesionalac nikako ne bi dozvolio.
OK, onda si poluprofesionalac, to je minimum na koji moraš pristati,
jer amater nisi ... amater sam ja ... :)
Dodo Byrd
2014-12-04 11:40:52 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Ne priznajem pola pimpeka. Ili jesi ili nisi, a ja definitivno nisam, bar za
sada.
BBB
2014-12-04 11:44:29 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 03:40:52 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Ja te ne primam nazad u klub amatera, žao mi je ... probajte iduće
godine sa dokazom da niste u zadnjih 6 mjeseci ostvarili nikakvu
zaradu proizvodeći glazbu instrumentima i glasom! Doviđenja! :)
Boris
2014-12-04 12:05:43 UTC
Post by BBB
Ja te ne primam nazad u klub amatera, žao mi je ... probajte iduće
godine sa dokazom da niste u zadnjih 6 mjeseci ostvarili nikakvu
zaradu proizvodeći glazbu instrumentima i glasom! Doviđenja! :)
Pa, nisi baš sto posto u pravu. Istina je da Dodo možda nije amaterski u
našem kauč-gitara rangu i da je njegov amaterizam preko nekoliko
stepenica više od recimo moga ili tvoga, ali nije ni profesionalac. Ne
čini povremeno zarađivanje novca od bavljenja nečim čovjeka automatski
profesionalcem. Ja eto recimo nikada kune nisam zaradio svirajući, ali
jesam od nekih drugih svojih hobija i zanimacija.
U zadnje vrijeme se recimo više bavim slikarstvom nego sviranjem.
To je nešto što sam oduvijek volio radit, i kažu ljudi da imam talenta,
a u ova teška vremena kada umjetnost općenito slabo prolazi, ipak je
lakše dobit koju kunu slikanjem nego sviranjem (osobito ako za sviranje
i nisi neki pretjerani talenat).
Ja sam amater, radim to iz gušta i ljubavi. Više volim slikati nego
svirati. S vremena na vrijeme nađe se netko kome se svidi nešto što sam
naslikao i spreman je to i platiti. Ali to me ne čini profesionalnim
slikarom. Ja sam još uvijek amater. Isto kao što Dodo zaradu od sviranja
potroši najviše na instrumente i opremu, tako i ja većinu novaca koje
povremeno dobijem od slikanja potrošim na boju, kistove i platna.
Dodo Byrd
2014-12-04 12:51:53 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Upravo tako. Reči da smo mi profesionalci je isto kao reči da su sakupljači
poštanskih maraka profesionalci zato jer s vremena na vrijeme zamjene ili
prodaju neku svoju marku.

No naši ljudi nažalost ne razumiju tu razliku.
BBB
2014-12-04 13:27:45 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Mora postojati razlika između onih koji to rade kao ti i ja i onih
koji to rade kao Dodo. Nije isto, a kako ćeš ti to zvati ili nećeš, to
je stvar pogleda na stvar. Za mene je amaterizam dok u tome nema love,
čim se pojavi lova u kontinuitetu nema amaterizma ... sorry, niti ja
tebe a niti ti mene nećeš razuvjeriti ... to je kao da pitaš nekog tko
postavlja keramičke pločice na crno poslije podne nakon što odradi
posao u nekom dućanu i on ti kaže da je amater ali da kvadrat pločica
košta npr. 5 eura. U isto to vrijeme ti si sam postavljaš pločice doma
jer ti se to baš dopada ... :) Ovaj što postavlja za 5 eura je min.
poluprofesionalac, zar ne? Dobro, ako su mu fuge krive možda je ipak
amater .. :):):)
Dodo Byrd
2014-12-04 13:51:18 UTC
Post by BBB
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Možda ti ne vidiš razliku, ali razlika ipak postoji.
Kad već spominješ keramičare, postoje i keramičari profesionalci koji nikada
u životu nisu zaljepili ni jednu pločicu, ali to za njih rade njihovi radnici
dok oni ugovaraju poslove. No njihovo zanimanje je keramičar.

Moje zanimanje nije glazbenik. Moj hobi je glazbenik. To što hobi okrene neku
sitnu lovu nije razlog za profesionalizam.

Npr. KUD-ovi (kulturno umjetnička društva) su uglavnom amaterski (iako ima i profesionalnih kao Lado ili Ivan Goran Kovačić) pa imaju svoje tajnike,
predsjednike, voditelje, ulazne i izlazne račune. Stvari nikada nisu crno bjele
kako ti se čini.

Kada bih ja bio profesionalni glazbenik imao bih registriranu firmu ili obrt,
managera, marketinške stručnjake, izdavače, albume, službene stranice, organiziranu turneju, plakate, spotove, ...

... ili ništa od toga, ali bih tada bio zaposlen u nekom studiju ili bandu, kao
npr. članovi Parnog Valjka ili studijski glazbenici u CR-u (ako ta kategorija
još uvijek postoji).

U konačnici ja sam samouk glazbenik, notno polupismen i ničim osim iskustvom
nisam kvalificiran da profesionalno obavljam taj posao.
Boris
2014-12-04 14:03:51 UTC
Post by BBB
Mora postojati razlika između onih koji to rade kao ti i ja i onih
koji to rade kao Dodo.
Naravno da razlika postoji, Dodo je dovoljno dobar da su ljudi spremni
platiti njegovu svirku i pjevanje. Ja i ti nismo. :-))))
Post by BBB
to je kao da pitaš nekog tko
postavlja keramičke pločice na crno poslije podne nakon što odradi
posao u nekom dućanu i on ti kaže da je amater ali da kvadrat pločica
košta npr. 5 eura.
Nije isto, jer on ne postavlja pločice iz zabave i zato jer ga to
veseli, nego mu je zarada novca isključivi motiv tog što radi.
Ja i Dodo bi radili to što volimo i da nas nitko ne plati za to, jer to
volimo radit. Nama lova dođe usput, ali nije nam motiv. Nitko neće poć
postavljat pločice u kupatilo zato jer ga to veseli ili zato jer mu je
to hobi. Čak ni sebi. Ja barem ne poznajem takvoga. Čovjek to sam sebi
radi isključivo iz jada i bijede, jer nema tih 5 eura po kvadratu.
Post by BBB
U isto to vrijeme ti si sam postavljaš pločice doma
jer ti se to baš dopada ... :)
Ne, stavljat ću ih zato jer sam ja sebi jeftiniji po kvadratu od njega a
ne zato jer me to veseli.
BBB
2014-12-04 14:29:36 UTC
Post by BBB
U isto to vrijeme ti si sam postavljaš pločice doma
jer ti se to baš dopada ... :)
Ne, stavljat ću ih zato jer sam ja sebi jeftiniji po kvadratu od njega a
ne zato jer me to veseli.
Svejedno, ja mislim da mi liči na profesionalca (ili bar
poluprofesionalca) i umjesto da to shvate svi kao kompliment svi se
opiru i žele prodavati čisti amaterizam. Ja ne gledam na takve stvari
tako i ne mogu reći da se slažem s vašim stavovima ... i ja slikam,
ali slike isključivo poklanjam dragim ljudima ... ja sam po svim
postavkama bio i ostao amater, jer sam do sada zaradio 0 kn na
slikama, a potrošio dosta na materijal a i truda i vremena je trebalo
.... danas tih slika ima po zidovima ne samo u HR nego i šire, ali ni
jedna nije donijela lovu ali jest puno emocija ... ko to more platit?
:)
Dodo Byrd
2014-12-04 14:55:12 UTC
Post by BBB
[...]
Meni su komplimenti važni na mom profesionalnom nivou. Dakle na poslu gdje se
bavim informatikom. Svaka pohvala, usmena i novčana, dobro je došla.

No kod sviranja je malo drugačije. Iako svima nama češka ego kada nas drugi
hvale, meni je ponekad neugodno kada ljudi govore u superlativima o mojoj
svirci. Tim više što osobno smatram da puno brljam i još više ne znam o glazbi.

Ipak nikada nisam imao ni volje ni želje opismeniti se i savladati tehnički
neke, profesionalcima lako savladive, prepreke.

Činjenica da svaki dan sviram po nekoliko sati me ne čini profesionalcem, jer
ja to ne radim sustavno. Ja sviram i uživam svirajući po tisućiti put nešto
što ionako "dobro" sviram. A to što traje po nekoliko sati je zato što ne
gledam telku i ne čitam novine. Sve informacije o svijetu oko mene prije ili
kasnije dođu do mene kroz komentare drugih ljudi. No ja sam odavno odlučio da
se neću baviti tuđim životima nego isključivo uživati u svom vlastitom, ma
koliko skromno to bilo.

Napravio sam već spominjane udaraljke od kutije za vino i one zvuče super, ali
izgledaju grozno. No ja sam ponosan na ideje i rješenja koja sam sam smislio.
Pravi profić bi kupio dva Ellis stomp boxa za dva soma kuna i izgledao bi
profesionalno. Uz to bi imao porezne olakšice. Ja izlgedam s tim drvetom ispred
sebe k'o šloser, ali me nije briga jer mi je oduvjek bila želja imat takav
uređaj poput Hawlin Wolfa i ostalih starih majstora.

Ove kutije su ozvučene piezzom, a sljedeća izvedenica će biti sa naopako
okrenutim zvučnikom, samo da nađem adekvatni komad drveta. Možda kada budem
imao vremena napravim i jednu skroz akustičnu kutiju poput nekog stomp cajona.

Na mojim jubito snimkama se vidi da se nimalo ne trudim oko produkcije ili
uklanjanja grešaka. Profić si to nikako ne bi dozvolio, i koristio bi bar
osnove produkcije.

Kao što vidiš previše je tu amaterizma da bih bio profić. I kako sam kažeš,
previše je tu ljubavi i emocija da bi se moglo mjeriti novcem.
BBB
2014-12-05 08:15:37 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 06:55:12 -0800 (PST), Dodo Byrd
<***@gmail.com> wrote:

Ja razumijem što ti želiš reći, no ja to ne prihvaćam kao aksiom. Moje
je mišljenje drugačije i ti tu ne možeš ništa, kao što niti ja ne mogu
promijeniti tvoje mišljenje. Za mene si i dalje unajmanju ruku
poluprofesionalac, koliko god ti šutio o tome. Čim se uplete novac to
više nije isti pristup. Pogotovo kad ugovaraš gig-ove ti se točno
dogovaraš za program, za termine koji dani u koliko sati, koliko dugo
i na kraju koliko love. Da bi bio ozbiljan ti to MORAŠ ispuniti i time
se stavljaš u potpuno drugačiji odnos nego netko tko svira kada hoće,
koliko hoće, što hoće i da, nema love .... to što si ti možda malo
"neuredan" (tvoj stil je takva produkcija) po nekim stavkama uklapa se
u "lik i djelo" onih koji se bave umjetnošću, a muzičari pogotovo ...
tako da unatoč i usprkos svih tvojih pokušaja odbacivanja tvog statusa
kojeg sam ti ja dodijelio nisi me pokolebao niti milimetar ... sorry
:) i da, to što ja mislim o tebi kao 1/2 ili cijelom profesionalcu
nije nešto loše, nego dapače, pozitivno ...
Alan Jelaska

Ti si neki ZAMP-ov utjerivač, ili što? Skupljaš Ivi za kampanju?
Boris
2014-12-04 15:19:30 UTC
Post by BBB
[...]
Ja doma imam jako malo svojih slika, jer ih nemam gdje držat. Nemam
dovoljno ni zidova da ih vješam a ni drugog prostora. I ja sam veliku
većinu slika poklonio, vrlo mali dio sam prodao. Ako si sve svoje slike
poklonio, to samo govori da imaš stabilan i dovoljan izvor primanja da
ti takvo nešto nije potrebno. Meni nije nikad bilo teško poklonit sliku
(već jako dugo nisam nikome kupio nikakav poklon, moji prijatelji i
rodbina su navikli da ja za Božić, rođendane i godišnjice poklanjam
slike :-) ) ali u trenutnoj situaciji kad samo supruga radi bilo bi
glupo odbiti novac koji mi nudi potpuni stranac za neku moju sliku koja
mu se sviđa.
Dodo Byrd
2014-12-04 12:48:00 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Nisam ovo ni malo shvatio, a i kuri me bolac, ionako nikad nisam bio član
nikakvog kluba. :)
BBB
2014-12-04 13:20:54 UTC
On Thu, 4 Dec 2014 04:48:00 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
On Thu, 4 Dec 2014 03:40:52 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
OK, onda si poluprofesionalac, to je minimum na koji moraą pristati,
jer amater nisi ... amater sam ja ... :)
Ne priznajem pola pimpeka. Ili jesi ili nisi, a ja definitivno nisam, bar za
sada.
Ja te ne primam nazad u klub amatera, ľao mi je ... probajte iduće
[...]
To nas čini članovima kluba nepripadnika nikakvim klubovima gdje je
članarina 0 kn. :) Ali, ipak si bar poluprofesionalac i što ja tu mogu