Freak Kitchen - otkrice
(prestaro za odgovor)
Wanja
2013-03-13 10:05:16 UTC
Zanimljivo otkrice nedavno:

Gitarist im je legendarna spaljotina takoder:

Odlicno. Nema na cemu. =)
ZeeTso
2013-03-13 13:33:46 UTC
Post by Wanja
http://youtu.be/zFmKLiyGHIo
http://youtu.be/JAiiTj9-vg4
http://youtu.be/1YslqqAl4v8
Odlicno. Nema na cemu. =)
ja, naivac, kliknuo...

nemojte se barem vi ostali zeznut!
Wanja
2013-03-13 13:47:10 UTC
Kako samo ovo skuzim, hebemsi svoju muz. memoriju:

Cak se i virtuozi ponavljaju. =)
Tek naknadno sam otkrio da je bas na toj specificnoj pjesmi Soilworku gostovao Mattias (iz Freak Kitchena). =D
Bla
2013-03-13 14:03:57 UTC
Post by Wanja
http://youtu.be/zFmKLiyGHIo
http://youtu.be/JAiiTj9-vg4
http://youtu.be/1YslqqAl4v8
Odlicno. Nema na cemu. =)
Lagano se pretvaram u moju baku.

Ne toliko zbog iritacije koju mi razvija ovaj konglomerat napornih i
besmislenih zvukova, koliko zbog količine nemaštovitosti, beznačajnosti
i dosade glazbenih i lirskih tema koju prezentiraju ovi dječarci. Sve
smo to (mi dedeki) odavno čuli i prožvakali i zaboravili. Ha, valjda je
to taj generacijski jaz: svaka beba mora popapat svoje mlekeco.

Inače, skužil sam da što sam stariji, to je život jednostavniji. Sjećam
se, kad sam bio mlađi, stalno neki napadi na emocije, stalno u nekim
sumnjama, potragama, usporedbama, stalno na oprezu, stalno u nedoumici,
stalno nešto dokazivat.... ahhhhh, blažena starost! Sad je konačno sve
jasno! :-P
Bla
2013-03-13 14:05:45 UTC
Post by Bla
[...]
(Ovo ću sam sebi ukrast i objavit na najvažnijem mjestu na svijetu:
fejsbukčetu!)
Sani
2013-03-14 01:21:16 UTC
U potpunosti se slažem sa tvojim revelejšnom :).
Wanja
2013-03-14 13:14:19 UTC
Post by Sani
U potpunosti se slažem sa tvojim revelejšnom :).
Mojem ili Blaovom ? =)

A Bla mogu komentirati da sam ocekivao vise od njega. Ipak je on iskusno uho, trebao bi moci odvojiti boju i ton, jel. Nhf, ali meni "sve je jednostavnije, nema sumnji" jaaaako zvuci na dosadu, da ne kazem glupost, jer budalama je najjednostavnije, zar ne. =/

Svakodnevno izlaganje novome je ono sto moj zivot cini zanimljiv, a Freak Kitchen je jedan mali korak u tom smjeru, kao mali muzicki znalac mogu to cak argumentirano izjaviti, ali necemo o tome sad (zasto bi bili ontopic!). =)

Tko se zatvori u "ma ovo je vec prozvakano" to mora i argumentirati. Molim te, Bla, uozbilji se i daj nam nesto starijeg sto je prozvakalo Freak Kitchen! Slusam glazbu apsolutno svih razdoblja, stvarno nisam naletio na nista slicno!

Ignorance is bliss. U sto vise muzike mozes uzivati = vise vrijedis! =*
Sani
2013-03-14 13:42:03 UTC
...slažem se sa Blaom u smislu da su stvari nekako jednostavnije i da je sve
nekako mirnije što više stariš....a Freak Kitchen i Mattiasa slušam već jako
dugo,lik je gitarski monstrum...
Wanja
2013-03-14 14:00:51 UTC
Katastrofa, onda ja ili ne starim ili ne zelim ostariti. =)
ZeeTso
2013-03-15 10:22:28 UTC
...slaŸem se sa Blaom u smislu da su stvari nekako jednostavnije i da
je sve
nekako mirnije ¹to vi¹e stari¹....
Katastrofa, onda ja ili ne starim ili ne zelim ostariti. =)
ne brini, ti si samo mlad, a i to ce s vremenom proci ;)
Boris
2013-03-15 10:34:28 UTC
I brže nego što bi htio. :-)
Wanja
2013-03-18 10:32:27 UTC
Post by Boris
Post by ZeeTso
ne brini, ti si samo mlad, a i to ce s vremenom proci ;)
I brže nego što bi htio. :-)
Cisto sumnjam, nakrcam si ja toga, pa se sve nekako uspori.
Sve se stigne kad se hoce. =)
Boris
2013-03-18 11:13:12 UTC
Post by Wanja
Sve se stigne kad se hoce. =)
Apsolutno se slažem, ali ne pričamo o tome. :-)
Bla
2013-03-21 07:43:06 UTC
Post by Wanja
Post by Sani
[...]
Ma nemoj me krivo shvatit, Wanja.
Ja volim sarmu, ali reći da je sarma "zanimljivo otkriće"... možda nekom
haićanu ili južnoafrikancu.
Sve je stvar percecpije. Ja na prvu ne čujem "zanimljivo otkriće". Ja
čujem nešto drugo. Nemoj me sad tjerat da opisujem. Ne kažem da je loše,
otrovno, zabranjeno, nemoralno ili protuprirodno. Samo je - mojim ušima
- nezanimljivo. Možda da sam producent ili zadrti hevimetalac ili
djevojčica u pubertetu, štajaznam. Sve je teže postići izlet iz vlastite
kože.
Ma ja isto radim nekakvu muziku i nastojim složit nešto 'interesantno' i
'komercijalno' i 'moderno' i sve što god se traži. I puno učim (za mene)
novih stvari (koje su drugi odavno prožvakali i zaboravili). I ne
očekujem da je ono što je meni zanimljivo - zanimljivo svakome. Najčešće
i nije! To ne umanjuje ničiju vrijednost niti vrijednost bilo čije
percepcije.
Idem nešto radit. Čekaju me korisnici.
Dodo Byrd
2013-03-21 07:58:30 UTC
Post by Bla
Post by Wanja
U potpunosti se sla?em sa tvojim revelej?nom :).
[...]
Ja volim sarmu, ali re?i da je sarma "zanimljivo otkri?e"... mo?da nekom
hai?anu ili ju?noafrikancu.
Sve je stvar percecpije. Ja na prvu ne ?ujem "zanimljivo otkri?e". Ja
?ujem ne?to drugo. Nemoj me sad tjerat da opisujem. Ne ka?em da je lo?e,
otrovno, zabranjeno, nemoralno ili protuprirodno. Samo je - mojim u?ima
- nezanimljivo. Mo?da da sam producent ili zadrti hevimetalac ili
djevoj?ica u pubertetu, ?tajaznam. Sve je te?e posti?i izlet iz vlastite
ko?e.
Ma ja isto radim nekakvu muziku i nastojim slo?it ne?to 'interesantno' i
'komercijalno' i 'moderno' i sve ?to god se tra?i. I puno u?im (za mene)
novih stvari (koje su drugi odavno pro?vakali i zaboravili). I ne
o?ekujem da je ono ?to je meni zanimljivo - zanimljivo svakome. Naj?e??e
i nije! To ne umanjuje ni?iju vrijednost niti vrijednost bilo ?ije
percepcije.
Idem ne?to radit. ?ekaju me korisnici.
Meni se čini da je ona primjedba sa religijom i glazbom bila daleko
preciznija od ovoga što sada želiš reči. Bojim se da se kao i ja ne
zapetljaš u besmislene pokušaje objašnjavanja onoga što je neobjašnjivo
za tuđu perspektivu, pogotovo ako ta tuđa perspektiva ne prihvaća linjenicu
da ne mora nužno postojati samo jedna istina.
Bla
2013-03-21 08:22:59 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Ma, imaš pravo.

Ja se zapravo želim ispričati Wanji zbog moje neprikladne reakcije.

Umjesto da dociram i prezentiram svoju percepciju dotične glazbe,
korisnije i informativnije bi bilo za sve da sam bolje istražio - što je
to što Wanja percipira kao zanimljivo.

Dakle, Wanja, pitanje glasi: što je točno tebi zanimljivo, što si novo
čuo, koji te aspekt ove muzike potaknuo da ga podijeliš s nama?