Za akustične sladokusce
(prestaro za odgovor)
dodo_byrd
2014-12-13 22:41:13 UTC

www.youtube.com\loveandjazz
kobac
2014-12-14 16:03:54 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/hbT4ngWqmUY
Sjajno!
dodo_byrd
2014-12-14 16:43:18 UTC
Post by kobac

Sjajno!
I mene je odu=B9evilo. Tako jednostavno, a tako bogato.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
kobac
2014-12-14 22:10:53 UTC
Post by kobac
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/hbT4ngWqmUY
Sjajno!
I mene je oduševilo. Tako jednostavno, a tako bogato.
Da. To se, bojim se ne da nauciti. Covjek i sam (kao uostalom valjda svi
genijalci) kaze da ne zna odakle to dolazi ;-)
dodo_byrd
2014-12-14 22:16:01 UTC
Post by dodo_byrd
Post by kobac
http://youtu.be/3DhbT4ngWqmUY
[...]
To je kao kad kod nas cigani uzmu tambure. Nitko ne razumije =B9to se
doga=F0a - jednostavno =E8arolija.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Blajček
2014-12-15 16:36:33 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/hbT4ngWqmUY
Ahoj tamo, grupo!

Lurkam vas zadnjih par dana i ne mogu se oduprijeti veselju da ste mi i
dalje dobri i uporni i aktivni i branite svoja uvjerenja.

Pa da se malo i ja prijavim.

Evo da i ja tutnem nešto meni zgodno:

zabavljači, ne izvode doduše vlastite stvari, ali zabavni, privlačni,
energični. Vrijedi znat za njih.
Blajček
2014-12-15 16:43:48 UTC

http://youtu.be/OblSZbuvykk

Blajček
2014-12-15 16:48:24 UTC
... a evo kratko istih, ali s autorskim stvarima:

dodo_byrd
2014-12-16 07:32:29 UTC

O da. Pratim njihov rad ve=E6 neko vrijeme. Vrlo zabavan band. :)

Drago mi je vidjeti te ovdje i znati da nam se glazbeni ukusi jo=B9 uvij=
ek =

dodirnu. :)

-- =

www.youtube.com\loveandjazz