Gitara na USB
(prestaro za odgovor)
Sinisa Platz
2013-10-22 05:12:58 UTC
Pozdrav!

http://www.ebay.com/itm/Guitar-to-USB-Interface-Link-Audio-Cable-PC-MAC-Recording-Adapter-CD-MP3-Play-XP-/141048075195?pt=Guitar_Accessories&hash=item20d71ed3bb

Za par dolara nadjoh na Ebayu ovu spravicu...
Koristi li to netko, možete li reći par osnovnih stvari iz prakse?
Spominju se problemi sa kasnjenjem signala...
Kakva je uopce prednost u odnosu na spajanje gitarskog pojacala preko
analognog mic/line in ulaza?

Hvala unaprijed...
Dodo Byrd
2013-10-22 06:41:32 UTC
Post by Sinisa Platz
[...]
Nemam nikakva iskustva s navedenim geđetom, no vidim da su cijene istog u
našim trgovinama cca 300+ kunića što je strašno, na njuškalu se nađe za 100 do
200 Kn, što i nije tako strašno ako se uračuna shiping.

No osobno bih rađe (i jesam) investirao do stotinjak ojra u neku mini USB
mikseticu koja na sebi ima bar 4 do 6 kanala.
Npr:
http://www.franc-music-shop.com/mikseri/10223-behringer-302usb-mixer
http://www.franc-music-shop.com/mikseri/10486-behringer-qx1002usb-mixer

S takvom spravicom je daleko komotnije i lakše raditi, da ne velim da možeš spojiti i istovremeno snimiti više instrumenata/mikrofona.

Alternativa je i neka zvučna kartica, ali čini mi se da se tu cijene kreću bliže 1000 Kn, a ako ne misliš raditi neke vrhunske snimke onda i ovo daje
sasvim pristojne rezultate:
http://www.glazbena-kutija.hr/grupe_proizvoda/snimaci/snimaci/2852/14/109

Znam da je lova uvijek problem, ali moje životno iskustvo govori da se uvijek
isplati biti strpljiv, štedjeti i onda investirati u bolje rješenje.
Sedated
2013-10-22 11:11:36 UTC
Post by Sinisa Platz
http://www.ebay.com/itm/Guitar-to-USB-Interface-Link-Audio-Cable-PC-MAC-Recording-Adapter-CD-MP3-Play-XP-/141048075195?pt=Guitar_Accessories&hash=item20d71ed3bb
Za par dolara nadjoh na Ebayu ovu spravicu...
Koristi li to netko, možete li re?i par osnovnih stvari iz prakse?
Spominju se problemi sa kasnjenjem signala...
Kakva je uopce prednost u odnosu na spajanje gitarskog pojacala preko
analognog mic/line in ulaza?
pred koju godinu kupil to prek ibeja ..
probal na laptopu ..
nikak pošteno osposobiti ..
driveri ovakvi-onakvi, zuji, pišti, radi, ne radi ..
možda da sam bil uporniji ?
ovak je završila u nekoj kutiji .. :)
uglavnom, kak je dodo rekel .. kolko para tolko muzike ..

Twenty-twenty-twenty four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated
Sinisa Platz
2013-10-26 04:13:00 UTC
Post by Sinisa Platz
[...]
Hvala svima na objasnjenju, za sada odustajem od toga...
Iskreno, ni ne treba mi, i ne vidim stvarnu prednost pred analognim
spajanjem na line in-mic ulaz, barem za moje, vrlo amaterske potrebe...