gdje kupiti
(prestaro za odgovor)
Bukofsky
2010-12-22 20:18:30 UTC
Doslo doba da se mijenja schalter-preklopnik za pickove na stratu...
Nisam nasao nigdje na sebi poznatim mjestima...
U Zg...

-==Glupost je neuni¹tiva==-
Bukofsky
2010-12-22 20:26:18 UTC
Post by Bukofsky
Doslo doba da se mijenja schalter-preklopnik za pickove na stratu...
Nisam nasao nigdje na sebi poznatim mjestima...
U Zg...
E,a zasto???
Stajala ðitra 2 godine u viksi, uz burazove bubnjeve (kojima nije nista) u
garazi i sad sve prdi-fuchka-brenchi kad schaltam a inije neki sound...
Otvorio, vidio da je do jaja oksidiralo...
Ne znam kaj mi je bilo da ostavim plinku na toj hladnoci i vlagi (skupa s
pojacalom koje je doduse home made by buraz, ali savrseno napravljeno u
kistri od marshalla i nije prdnulo... za sad)
Moram se uozbiljit, konacno, i godine to nalazu...
Ponovno sam se primio gitare, posebno zbog toga sto mi je kcerkica neki dan
po prvi put rekla tata, da, ditada (kad je bila skroz mala, jedini nacin da
ju uspavam je bio da joj sviram i pjavam Johny-a Casha ili Creedence
Clearwatter) pa me poneslo, sad mi ju (akustaru) sama dovlaci da joj
sviram...
Post by Bukofsky
_______________________________
-==Glupost je neuni¹tiva==-
Blank...
2010-12-22 22:05:28 UTC
Stajala đitra 2 godine u viksi
Sto je "viksa"?
Ne znam kaj mi je bilo da ostavim plinku
"Plinka" = gitara?
Bukofsky
2010-12-23 06:25:06 UTC
Post by Blank...
Post by Bukofsky
Stajala ðitra 2 godine u viksi
Sto je "viksa"?
Kuca, u pravilu smjestena izvan velikih gradova, sluzi obicno za odmor.
Post by Blank...
Post by Bukofsky
Ne znam kaj mi je bilo da ostavim plinku
"Plinka" = gitara?
Plinka - satrovacki naziv za glazbalo u obliku obradene svinjske sunke
(prsuta), najcesce izradeno od drva, u akusticnoj, elektroakusticnoj i
neakusticnoj izvedbi. Glazbalo se cesto naziva i gitara, djitra i t.d.
ZoxX
2010-12-23 17:38:06 UTC
Post by Blank...
Stajala đitra 2 godine u viksi
Sto je "viksa"?
O tempora, o mores; rekao bi Bla. Ili bi rekao Sic transit gloria mundi.
Dodo bi rekao da si mlad (još). U staro doba kad se još nisi rodio, ali
si bio u nekoj petoljetki; samoupravljači su novac investirali u kuće za
odmor po ruralnim i morskim krajobrazima (uz obvezatne investicije u
buduće vlasništvo Deutsche Telecoma, MOL-a, Hypo banke te zaslužnih
tadašnjih članova SKJ, danas vidi stranke razne). Kolokvijalni naziv za
taj tip nekretnine je bio "vikendica" ili od milja "viksa".
Blank...
2010-12-23 19:35:14 UTC
Post by ZoxX
Kolokvijalni naziv za
taj tip nekretnine je bio "vikendica" ili od milja "viksa".
Vikendice kod nas postoje, "viksa" prvi puta u zivotu cuh, moradoh
pitati.
dodo byrd
2010-12-22 20:40:35 UTC
Fender shop u Vlaškoj.
Bukofsky
2010-12-23 06:17:31 UTC

-==Glupost je neuni¹tiva==-
Post by Bukofsky
Doslo doba da se mijenja schalter-preklopnik za pickove na stratu...
Nisam nasao nigdje na sebi poznatim mjestima...
U Zg...
--
Fender shop u Vla¹koj.
THX
p***@gmail.com
2017-02-15 14:09:37 UTC
Post by Bukofsky
Doslo doba da se mijenja schalter-preklopnik za pickove na stratu...
Nisam nasao nigdje na sebi poznatim mjestima...
U Zg...
-==Glupost je neuništiva==-
probaj ovdje pogledati ako već nisi http://franc-music-shop.com/