Sretan Usrks!
(prestaro za odgovor)
blank...
2015-04-05 18:54:43 UTC
Gdje ste matorci! :D Vidim nije grupa jos skroz mrtva, pohvalno :)
Sretan Uskrs onima koji slave, i onima koji ne slave isto sve najbolje.

A nakon dugo vremena ponovno mi je malo gitara dopala ruke, i ponovno sam
snimao u svojoj poznatoj haj kvaliti maniri :D

https://app.box.com/s/iu1yr18w7wcjeh7420yjo0ash4x10nd6
--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/

---
blank...
2015-04-05 18:56:35 UTC
Pas mater i Avastu...
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
dodo_byrd
2015-04-06 16:13:31 UTC
Post by blank...
[...]
Sretan Uskrs.

Pa di si iskopao ovu stvar. :)
www.youtube.com\loveandjazz
blank...
2015-04-24 09:45:34 UTC
Post by dodo_byrd
Pa di si iskopao ovu stvar. :)
Kod jedne zene :D
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
Dodo Byrd
2015-04-24 09:56:24 UTC
Post by blank...
Post by dodo_byrd
Pa di si iskopao ovu stvar. :)
Kod jedne zene :D
Hmmm, da, izgleda kod one kod koje sam je ja ostavio prije trideset godina. :)
BBB
2015-04-29 10:47:47 UTC
Post by blank...
Post by dodo_byrd
Pa di si iskopao ovu stvar. :)
Kod jedne zene :D
Mora da je bilo duboko ukopano ... ali opet nedovoljno .... :)