Jeftine kineske pedale
(prestaro za odgovor)
Sava
2014-11-16 10:41:34 UTC
Na ovaj tekst me navela tema o Nux looperu.

Sada sam stariji, manje se druŸim, manje izlazim i sve je manje prilike da
se proba ne¹to novo od opreme. Ono ¹to je meni potrebno su uglavnom booster
i overdrive pedala, wah i neki delay, reverb obavezno Ÿièani sa pojaèala.
Kada sam raspoloŸen dodam jo¹ neku modulaciju tipa tremolo i phaser i to je
otprilike sve. Zato sam imao ili imam Boss BD-2, SD-1, Marshall BB, RAT,
DS-1, Boss TR-2, DD-3, dva analog delaya i jo¹ dosta toga. Od OD pedala Boss
BD-2 je moj favorit. Fender tone stack, ne boji ton gitare, odlièno radi i
kao booster, odlièno radi i sa overdrive pedalama. Sada sam Ÿeleo da probam
i ne¹to drugo. Zato sam se opredelio za jetine kineske konove koje kupujem
na AliExpress sajtu pa ako mi se ne dopadne bar da ne bude velika ¹teta -:)!
Kupio sam do sada Xotic BB Preamp, EP Booster, Fulltone OCD i Nux Time Core.
Ovaj poslednji delay sam odmah prodao jer je imao ne¹to ¹uma ¹to ja ne
pra¹tam, ali je dobro radio. Zajednièka karakteristika je da sve pedale rade
odlièno i jako, ali jako blizu originalu za nekoliko puta manju cenu. EP
Booster je jednostavna pedal i tu nema ¹ta da se proma¹i, radi ba¹ kako
treba. Xotic BB Preamp je Tube Screamerska pedala koja boji ton, ali vrlo
ugodno. Nju sada najèe¹æe koristim. OCD radi jako dobro, ali to nije za
mene. MoŸda danas doðe drugar sa originalom koji dugo svira i na sceni i van
nje pa da direktno uporedimo. Ne verujem da æe Kinez ne¹to tonski da se
postidi, ali videæemo. Ono ¹to bi moglo da bude problem su konektori i
prekidaè. Veæ vidim da sve to nije za vi¹ekratno skidanje i vraæanje, ali za
to nema ni velike potrebe. Ja sam to radio zbog toga ¹to mrzim one jake
plave led diode pa ubacujem crvenu difuznu. Sve u svemu vrlo sam zadovoljan
ovim kupovinama. Sve skupa je vrednost jedne izvikanije pedale. Èekam jo¹
jedan Nux delay tipa Boss DD-20 pa da vidim koliko i to vredi. Za onoga ko
nije svakodnevno na sceni ovo verovatno zavr¹ava posao.

---
Dodo Byrd
2014-11-17 07:42:28 UTC
Post by Sava
Na ovaj tekst me navela tema o Nux looperu.
Sada sam stariji, manje se družim, manje izlazim i sve je manje prilike da
se proba nešto novo od opreme. Ono što je meni potrebno su uglavnom booster
i overdrive pedala, wah i neki delay, reverb obavezno žičani sa pojačala.
Kada sam raspoložen dodam još neku modulaciju tipa tremolo i phaser i to je
otprilike sve. Zato sam imao ili imam Boss BD-2, SD-1, Marshall BB, RAT,
DS-1, Boss TR-2, DD-3, dva analog delaya i još dosta toga. Od OD pedala Boss
BD-2 je moj favorit. Fender tone stack, ne boji ton gitare, odlično radi i
kao booster, odlično radi i sa overdrive pedalama. Sada sam želeo da probam
i nešto drugo. Zato sam se opredelio za jetine kineske konove koje kupujem
na AliExpress sajtu pa ako mi se ne dopadne bar da ne bude velika šteta -:)!
Kupio sam do sada Xotic BB Preamp, EP Booster, Fulltone OCD i Nux Time Core.
Ovaj poslednji delay sam odmah prodao jer je imao nešto šuma što ja ne
praštam, ali je dobro radio. Zajednička karakteristika je da sve pedale rade
odlično i jako, ali jako blizu originalu za nekoliko puta manju cenu. EP
Booster je jednostavna pedal i tu nema šta da se promaši, radi baš kako
treba. Xotic BB Preamp je Tube Screamerska pedala koja boji ton, ali vrlo
ugodno. Nju sada najčešće koristim. OCD radi jako dobro, ali to nije za
mene. Možda danas dođe drugar sa originalom koji dugo svira i na sceni i van
nje pa da direktno uporedimo. Ne verujem da će Kinez nešto tonski da se
postidi, ali videćemo. Ono što bi moglo da bude problem su konektori i
prekidač. Već vidim da sve to nije za višekratno skidanje i vraćanje, ali za
to nema ni velike potrebe. Ja sam to radio zbog toga što mrzim one jake
plave led diode pa ubacujem crvenu difuznu. Sve u svemu vrlo sam zadovoljan
ovim kupovinama. Sve skupa je vrednost jedne izvikanije pedale. Čekam još
jedan Nux delay tipa Boss DD-20 pa da vidim koliko i to vredi. Za onoga ko
nije svakodnevno na sceni ovo verovatno završava posao.
Sve te stvari sigurno odrade svoj posao kako treba. Pitanje je koliko dugo i
često. Nekada, dok smo bili mladi mogle su se kupiti samo skupe i "pouzdane"
pedale i pojačala ili smo sami gradili sprave koje su zvučale kako su zvučale.

Danas je tržište zasičeno svakakvim proizvodima. I to je dobro. Izbor je veći,
i svakako je lakše doći do željenih sprava. No javlja se jedan drugi problem.

Sjećam se vremena od prije dvadesetpet, trideset i više godina, kada je
prosječan gitarist ispred sebe imao jednu, dvije pedale i svaki je imao svoj
poseban zvuk. Danas svi imaju pedalboardove sa stotinu pedala, nerjetko i po
dvije, tri funkcijski iste (npr. razni delayi) ali zapravo svi zvuče plastično
i isto. Znam da su moje uši stare i produkcijski pregažene, ali još uvijek
osobnost cjenim više od tehnike i zvuka.
Sava
2014-11-17 08:51:45 UTC
Post by Sava
[...]
èesto. Nekada, dok smo bili mladi mogle su se kupiti samo skupe i "pouzdane"
pedale i pojaèala ili smo sami gradili sprave koje su zvuèale kako su
zvuèale.

Danas je trŸi¹te zasièeno svakakvim proizvodima. I to je dobro. Izbor je
veæi,
i svakako je lak¹e doæi do Ÿeljenih sprava. No javlja se jedan drugi
problem.

Sjeæam se vremena od prije dvadesetpet, trideset i vi¹e godina, kada je
prosjeèan gitarist ispred sebe imao jednu, dvije pedale i svaki je imao svoj
poseban zvuk. Danas svi imaju pedalboardove sa stotinu pedala, nerjetko i po
dvije, tri funkcijski iste (npr. razni delayi) ali zapravo svi zvuèe
plastièno
i isto. Znam da su moje u¹i stare i produkcijski pregaŸene, ali jo¹ uvijek
osobnost cjenim vi¹e od tehnike i zvuka.

SlaŸem se i razumem svaku tvoju reèenicu. Nisam hteo da mi tekst bude
preop¹iran pa nisam pominjao to o èemu govori¹. Nekada smo imali jedino onaj
sivi okrugli fuzz ala Hendrix kupljen u Italiji i ni¹ta drugo i bili smo
presreæni. Tada smo i najbolje i svirali i nismo bili optereæeni tehnikom
koju nismo ni imali -:)! Valjda zbog toga Ÿelim da probam i ono ¹to nisam
imao prilike da probam u Ÿivotu pa je to glavna ideja kupovine jeftinih
pedala. Sa druge strane ja nikada ne bih dao za obiènu pedalu vi¹e od 100 e,
a i to je mnogo. Pazi, recimo Mad Professor Little Green Wonder ko¹ta nekih
300-400 dolara, a kineska verzija manje od 40 e sa sve po¹tarinom. Pouèen
iskustvom sa BB Preampom i OCD pedalama siguran sam da i ta radi odlièno.
Ako sam ja pravio pedale po originalnim shemama koje su radile odlièno to
sigurno mogu i Kinezi. Original je uvek original, trajniji i kvalitetnioji,
ali i 40 e je gotovo 10 puta manje od 400 dolara! Pri tom unutra je jedan
obièan analogni integralac, tri potenciometra i 30-ak diskretnih elemenata!
Naravno, projekat je najvrednija stvar, ali tu su Kinezi da pokradu -:)...

Uglavnom oni koji su svakodnevno na sceni i sami znaju ¹ta treba da imaju od
opreme, a znam da neki koriste i kineske proizvode.

---
Dodo Byrd
2014-11-17 09:49:58 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
Na ovaj tekst me navela tema o Nux looperu.
Sada sam stariji, manje se druľim, manje izlazim i sve je manje prilike da
se proba neąto novo od opreme. Ono ąto je meni potrebno su uglavnom
booster
i overdrive pedala, wah i neki delay, reverb obavezno ľičani sa pojačala.
Kada sam raspoloľen dodam joą neku modulaciju tipa tremolo i phaser i to
je
otprilike sve. Zato sam imao ili imam Boss BD-2, SD-1, Marshall BB, RAT,
DS-1, Boss TR-2, DD-3, dva analog delaya i joą dosta toga. Od OD pedala
Boss
BD-2 je moj favorit. Fender tone stack, ne boji ton gitare, odlično radi i
kao booster, odlično radi i sa overdrive pedalama. Sada sam ľeleo da
probam
i neąto drugo. Zato sam se opredelio za jetine kineske konove koje kupujem
na AliExpress sajtu pa ako mi se ne dopadne bar da ne bude velika
ąteta -:)!
Kupio sam do sada Xotic BB Preamp, EP Booster, Fulltone OCD i Nux Time Core.
Ovaj poslednji delay sam odmah prodao jer je imao neąto ąuma ąto ja ne
praątam, ali je dobro radio. Zajednička karakteristika je da sve pedale
rade
odlično i jako, ali jako blizu originalu za nekoliko puta manju cenu. EP
Booster je jednostavna pedal i tu nema ąta da se promaąi, radi baą kako
treba. Xotic BB Preamp je Tube Screamerska pedala koja boji ton, ali vrlo
ugodno. Nju sada najčeąće koristim. OCD radi jako dobro, ali to nije za
mene. Moľda danas dođe drugar sa originalom koji dugo svira i na sceni i
van
nje pa da direktno uporedimo. Ne verujem da će Kinez neąto tonski da se
postidi, ali videćemo. Ono ąto bi moglo da bude problem su konektori i
prekidač. Već vidim da sve to nije za viąekratno skidanje i vraćanje, ali
za
to nema ni velike potrebe. Ja sam to radio zbog toga ąto mrzim one jake
plave led diode pa ubacujem crvenu difuznu. Sve u svemu vrlo sam zadovoljan
ovim kupovinama. Sve skupa je vrednost jedne izvikanije pedale. Čekam joą
jedan Nux delay tipa Boss DD-20 pa da vidim koliko i to vredi. Za onoga ko
nije svakodnevno na sceni ovo verovatno zavrąava posao.
[...]
Danas je trľiąte zasičeno svakakvim proizvodima. I to je dobro. Izbor je
veći,
i svakako je lakąe doći do ľeljenih sprava. No javlja se jedan drugi
problem.
Sjećam se vremena od prije dvadesetpet, trideset i viąe godina, kada je
[...]
i isto. Znam da su moje uąi stare i produkcijski pregaľene, ali joą uvijek
osobnost cjenim viąe od tehnike i zvuka.
Slaľem se i razumem svaku tvoju rečenicu. Nisam hteo da mi tekst bude
preopąiran pa nisam pominjao to o čemu govorią. Nekada smo imali jedino onaj
sivi okrugli fuzz ala Hendrix kupljen u Italiji i niąta drugo i bili smo
presrećni. Tada smo i najbolje i svirali i nismo bili opterećeni tehnikom
koju nismo ni imali -:)! Valjda zbog toga ľelim da probam i ono ąto nisam
imao prilike da probam u ľivotu pa je to glavna ideja kupovine jeftinih
pedala. Sa druge strane ja nikada ne bih dao za običnu pedalu viąe od 100 e,
a i to je mnogo. Pazi, recimo Mad Professor Little Green Wonder koąta nekih
300-400 dolara, a kineska verzija manje od 40 e sa sve poątarinom. Poučen
iskustvom sa BB Preampom i OCD pedalama siguran sam da i ta radi odlično.
Ako sam ja pravio pedale po originalnim shemama koje su radile odlično to
sigurno mogu i Kinezi. Original je uvek original, trajniji i kvalitetnioji,
ali i 40 e je gotovo 10 puta manje od 400 dolara! Pri tom unutra je jedan
običan analogni integralac, tri potenciometra i 30-ak diskretnih elemenata!
Naravno, projekat je najvrednija stvar, ali tu su Kinezi da pokradu -:)...
Uglavnom oni koji su svakodnevno na sceni i sami znaju ąta treba da imaju od
opreme, a znam da neki koriste i kineske proizvode.
Iako nisam dio scene i prilično sam nepoznat zapravo nastupam svaki tjedan tri
do četri puta i mislim da prilično kompetentno mogu govoriti o tome.

Postoji nekoliko momenata koje su važni u toj priči:

1.Sva gedžetarija, osim pojačala i samog instrumenta, koja se nalazi na tržištu
služi samo glazbenicima za igranje ili lječenje frustracija. Neću reči da je sa
glazbenog stajališta potpuno nepotrebna, ali realno, MTV unplugged eksperimenti
iz devedesetih su pokazali da i "na suho" sve dobre pjesme zvuče dobro, a neke
čak i bolje. "Zvuk je u glavi i prstima svirača i nigdje više." :)

2.Prosječan slušatelj, konzument glazbe, ne razlikuje distorziju od chorusa,
niti delay od flangera. Njemu je neka stvar dobra ili nije dobra.
Sjećam se kada sam kupio svoju prvu Ibanez chorus pedalu. Svršavao sam na zvuk
koji sam imao, a onda je došla prva svirka s njom. Bili su neki frendovi koji
nisu muzičari. Došli su prije svirke pa sam, dok smo se postavljali, malo
pokazivao šta imam. Kada sam im odsvirao neku temu bez chorusa i poslije sa
chorusom jedan od njih mi je reako: "Meni to zvuči isto." Tada sam naučio da
muzičari slušaju drugačije od ostatka svijeta.

3.Ako kao muzičar zarađujem određenu lovu onda je sasvim u redu da spizdim 10, 20, 30 ili više posto te love na muzikalije, trebale mi one ili ne.
Neko puši, neko pije, neko se kurva ili kocka, voli skupe aute, a ja eto
kupujem muzičke pizdarije i uživam u tome. Sve je to u konačnici neisplativo,
ali ja nekako držim da sam kvalitetnije proveo svoje vrijeme okrečući
potenciometre nego da sam sjedio u fotelji i piljio u debilnu televiziju.

4. Jedina "must have" pedala je wah. Svaki gitarist bi trebao imati wah pedalu,
jer ona nije obična pedala, ona je dio instrumenta i jedina je koja određuje
zvuk ovisno o aktivnosti svirača.
Kada sam prestao svirati sa bandovima i počeo svirati sam po kafićima kupio sam
Alesis SR16 ritam mašinu s kojom sam neko vrijeme nastupao. Ona je vrlo zgodna jer se kotrolira pomoću pedala (Start/stop, A/B dionica, fill in/fill out), međutim skužio sam da ljudi zaziru od takve svirke iako stvari zvuče bogatije, točnije ... Onda sam neko vrijeme svirao bez nje, samo gitara, glas i povremeno
usna harmonika. Ljudima je to bilo skroz ok, međutim kao i svi glazbenici i ja
sam tražio nešto više. Onda sam otkrio na youtubetu "bass stomp box". Čini mi
se da se radilo o australskoj firmi Ellis. Raspitao sam se i skužio da oni za
taj svoj komadić drveta i piezzo traže nekih 150 EURO. Naravno da nisam bio
spreman dati toliko novca. Ali sam zato uzeo staru drvenu kutiju, u nju
zaljepio piezzo i dodao volume pot (koji Ellis nema). Danas sviram koristeči tu
kutiju umjesto ritam mašine i rezultati su super. Ljudima je izuzetno
zanimljivo, a opet čuju moje plivanje u ritmu jer nisam mašina. Nije nimalo
lako svirati dva, pa čak i tri instrumenta, ako računamo glas i usnjak,
istovremeno.

U konačnici ista je stvar i sa instrumentima. Ja nikada nisam kupio instrument
skuplji od 1000 EURO. Čak i to je prilično skupo za ono što ja radim s tim
instrumentom. Svirao sam neke i tri ili četri puta skuplje i ne mogu reči da
oni ne zaslužuju biti toliko skupi, ali ja rađe kupim tri različite gitare od
soma, nego jednu od tri soma. Takav sam. Jedino što je važno u cjelom tom
procesu jest da čovjek bude sretan i zadovoljan, pa makar i na kratko.
Sava
2014-11-17 11:08:03 UTC
"Dodo Byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:fe2dd513-0b3f-4b5b-b574-***@googlegroups.com...
Dana ponedjeljak, 17. studenoga 2014. 09:51:51 UTC+1, korisnik Sava napisao
Post by Sava
Na ovaj tekst me navela tema o Nux looperu.
Iako nisam dio scene i prilièno sam nepoznat zapravo nastupam svaki tjedan
tri
do èetri puta i mislim da prilièno kompetentno mogu govoriti o tome.

Postoji nekoliko momenata koje su vaŸni u toj prièi:

1.Sva gedŸetarija, osim pojaèala i samog instrumenta, koja se nalazi na
trŸi¹tu
sluŸi samo glazbenicima za igranje ili ljeèenje frustracija.

2.Prosjeèan slu¹atelj, konzument glazbe, ne razlikuje distorziju od chorusa,

3.Ako kao muzièar zaraðujem odreðenu lovu onda je sasvim u redu da spizdim
10, 20, 30 ili vi¹e posto te love na muzikalije, trebale mi one ili ne.

4. Jedina "must have" pedala je wah.

U konaènici ista je stvar i sa instrumentima. Ja nikada nisam kupio
instrument
skuplji od 1000 EURO. Èak i to je prilièno skupo za ono ¹to ja radim s tim
instrumentom.

Da, mozak i prsti su su¹tina tona, tu se slaŸem.
Od muzièara postoje dve grupe - jedni koji nagomilaju pedal efekte i drugi
koji ih nemaju ili imaju samo komad-dva. Prvi nikada nisu zadovoljni svojim
tonom i veèito ne¹to istraŸuju. Drugi odavno imaju svoj ton i precizno znaju
¹ta im treba za dopunu, koliko da malo ofarbaju ton i bolje izaðu iz miksa.
Recimo da za mene moŸda i najbolji, a svakako jedan od najboljih gitarista
na ovim prostorima Josip Boèek koristi samo Boss SD-1 overdrive i ponekad
doda wah.

©to se novca tièe zaista dobri gitaristi su po pravilu cicije i te¹ko im je
da izdvoje novac za opremu. Dosta toga i dobiju na poklon od ljudi koji ih
vole i cene.

Kvalitet tona i produkcije je danas prilièno nevaŸan, naŸalost! Mislim da
nije trik u tome da nema Ÿelje za tim veæ je sve manje ma¹te kod novijih
generacija. Veæinom se trude da lièe na nekoga, a ne da naprave sopstveni i
prepoznatljiv lik. Nekada su se muzièari utrkivali da naprave specifièan i
prepoznatljiv ton i numere prilagogavali opremi i moguæem tonu. Kada su se
recimo pojavile Hammond orgulje na rock sceni to je zvuèalo kao da je
dolazilo iz svemira. Ja i dan danas "pi¹kim firnajz" na zvuk Hammonda! Pa
setimo se samo Doorsa koji nisu imali bas u grupi, a ne verujem da je to
nekome nedostajalo jer su znalaèki to nadome¹æivali muzikom. Danas svi zvuèe
isto ili jako slièno. Mnogo distorzije i mnogo modulacionih efekata bi bila
zajednièka karakteristika. Sterilno po pravilu. Èast izuzecima.

Jo¹ æu dodati ne¹to ¹to sam veæ pisao mislim na Glazbenom. Gledao sam tv
emisiju sa poznatim muzièarima i u jednom trenutku jedna dama kaŸe kako se
fantastièno trude da naprave ¹to bolju produkciju, a onda rezignirano
dodaje, a veæina mladih slu¹a na onim bednim slu¹alicama na telefonu! ®iva
istina.

©to se vrednosti gitara tièe moje su dosta skupe i naravno da mi to nije
potrebno, ali to je sada samo hobi, a svaki hobi je jako skup.

---
Dodo Byrd
2014-11-17 12:54:28 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
Na ovaj tekst me navela tema o Nux looperu.
Iako nisam dio scene i prilično sam nepoznat zapravo nastupam svaki tjedan tri
do četri puta i mislim da prilično kompetentno mogu govoriti o tome.
1.Sva gedľetarija, osim pojačala i samog instrumenta, koja se nalazi na
trľiątu
sluľi samo glazbenicima za igranje ili lječenje frustracija.
2.Prosječan sluąatelj, konzument glazbe, ne razlikuje distorziju od chorusa,
3.Ako kao muzičar zarađujem određenu lovu onda je sasvim u redu da spizdim
10, 20, 30 ili viąe posto te love na muzikalije, trebale mi one ili ne.
4. Jedina "must have" pedala je wah.
U konačnici ista je stvar i sa instrumentima. Ja nikada nisam kupio instrument
skuplji od 1000 EURO. Čak i to je prilično skupo za ono ąto ja radim s tim
instrumentom.
Da, mozak i prsti su suątina tona, tu se slaľem.
Od muzičara postoje dve grupe - jedni koji nagomilaju pedal efekte i drugi
koji ih nemaju ili imaju samo komad-dva. Prvi nikada nisu zadovoljni svojim
tonom i večito neąto istraľuju. Drugi odavno imaju svoj ton i precizno znaju
ąta im treba za dopunu, koliko da malo ofarbaju ton i bolje izađu iz miksa.
Recimo da za mene moľda i najbolji, a svakako jedan od najboljih gitarista
na ovim prostorima Josip Boček koristi samo Boss SD-1 overdrive i ponekad
doda wah.
(c)to se novca tiče zaista dobri gitaristi su po pravilu cicije i teąko im je
da izdvoje novac za opremu. Dosta toga i dobiju na poklon od ljudi koji ih
vole i cene.
Kvalitet tona i produkcije je danas prilično nevaľan, naľalost! Mislim da
nije trik u tome da nema ľelje za tim već je sve manje maąte kod novijih
generacija. Većinom se trude da liče na nekoga, a ne da naprave sopstveni i
prepoznatljiv lik. Nekada su se muzičari utrkivali da naprave specifičan i
prepoznatljiv ton i numere prilagogavali opremi i mogućem tonu. Kada su se
recimo pojavile Hammond orgulje na rock sceni to je zvučalo kao da je
dolazilo iz svemira. Ja i dan danas "piąkim firnajz" na zvuk Hammonda! Pa
setimo se samo Doorsa koji nisu imali bas u grupi, a ne verujem da je to
nekome nedostajalo jer su znalački to nadomeąćivali muzikom. Danas svi zvuče
isto ili jako slično. Mnogo distorzije i mnogo modulacionih efekata bi bila
zajednička karakteristika. Sterilno po pravilu. Čast izuzecima.
Joą ću dodati neąto ąto sam već pisao mislim na Glazbenom. Gledao sam tv
emisiju sa poznatim muzičarima i u jednom trenutku jedna dama kaľe kako se
fantastično trude da naprave ąto bolju produkciju, a onda rezignirano
dodaje, a većina mladih sluąa na onim bednim sluąalicama na telefonu! (R)iva
istina.
(c)to se vrednosti gitara tiče moje su dosta skupe i naravno da mi to nije
potrebno, ali to je sada samo hobi, a svaki hobi je jako skup.
Koliko vidim manje više se slažemo. Ipak ne vjerujem u to da nema mašte kod
novijih generacija. U svakoj generaciji ima genijalaca, pa tako i u ovim
novijim. Problem je hiperprodukcija i tržište koje je zatrpano industrijskim
smećem. Nekada, u naše vrijeme, je bilo važno biti poseban i dobar da bi uopće
dobio priliku nešto snimiti. U takvim uvjetima, defakto, sve što je snimljeno i
objavljeno bilo je dobro.
Danas je važno biti poslušan i discipliniran da bi industrija od tebe napravila
proizvod. A većina je upravo takva. Oni rjetki buntovnici se mogu naći po
youtubovima, ali treba puno strpljenja i upornosti. U pravilu upravo ti
buntovnici, genijalci, ne mogu živjeti od svog rada jer sustav sve čini protiv
njih.

Ipak postoje grupe ljudi koji se organiziraju na svoj načain. Jedna takva, meni
jako draga, grupa se nalazi ovdje:

http://www.cigarboxnation.com/
Sava
2014-11-18 08:09:34 UTC
"Dodo Byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:946916be-dc99-4a26-9d4e-***@googlegroups.com...
Dana ponedjeljak, 17. studenoga 2014. 12:08:08 UTC+1, korisnik Sava napisao
Koliko vidim manje vi¹e se slaŸemo. Ipak ne vjerujem u to da nema ma¹te kod
novijih generacija. U svakoj generaciji ima genijalaca, pa tako i u ovim
novijim.

Nekada, u na¹e vrijeme, je bilo vaŸno biti poseban i dobar da bi uopæe
dobio priliku ne¹to snimiti. U takvim uvjetima, defakto, sve ¹to je
snimljeno i
objavljeno bilo je dobro.

Danas je vaŸno biti poslu¹an i discipliniran da bi industrija od tebe
napravila
proizvod. A veæina je upravo takva. Oni rjetki buntovnici se mogu naæi po
youtubovima, ali treba puno strpljenja i upornosti. U pravilu upravo ti
buntovnici, genijalci, ne mogu Ÿivjeti od svog rada jer sustav sve èini
protiv
njih.

Ipak postoje grupe ljudi koji se organiziraju na svoj naèain. Jedna takva,
meni
jako draga, grupa se nalazi ovdje:

http://www.cigarboxnation.com/

Decenijama veæ svakodnevno ¹etam psa i gledam smenu generacija dece. Nakon
neke moje generacije koja je bila vrlo ma¹tovita jer pravih igraèaka i nije
bilo pa smo se snalazili kako smo znali i umeli do¹le su prvo generacije
koje su se igrale iskljuèlivo onoga ¹to je i¹lo na tv u tom trenutku, recimo
Sandokan pa Tihi i Prle i slièno. Onda je do¹la generacija koja je nestala
sa ulica sa pojavom videorekordera i tv igara. Odmah su do¹li raèunari i
telefoni i prava deèija igra je nestala sa ulica. Samo agresija, deca su
prepuna agresije, romantika je kategorija za zaostale degenerike! Kada si
poslednji put video devojèice koje igraju "lasti¹" ili deèake kako igraju
fudbal ulica protiv ulice? Verujem davno i veoma retko. E sve to se
odslikava na sve dru¹tvene domene pa i muziku. Poku¹aj u sebi da nabroji¹
samo 5 domaæih numera koje pamti¹ iz peioda poslednjih 20-ak godina koje su
ostale za buduænost, koje se i danas slu¹aju. Biæe ti te¹ko. Sinoæ sam bio
na nekoj slavi i ne¹to slièno pitam devojku do mene, a ona mi odgovara "pa
nema ¹ta da se napi¹e, sve je veæ napisano"! Eto ti stava, sve je napisano
za¹to da se mi muèimo i ukljuèujemo mozak. Zato doðe "Parni valjak" u
beogradsku Arenu i napuni je dva dana za redom, onda to ubrzo ponove. Toèak
takoðe i bez problema je napunio Arenu koja prima 10-20.000 gledalaca.
Sviraju i neki drugi u Areni, ali malo ih je koji mogu da je napune, a od
novijih iz poslednjih 20-ak godina ne seæam se da je neko uop¹te uspeo da
svira u Areni. Pre¹iroka je tema za ovako kratke tekstove na "oglasnoj
tabli"!

A to da u svakoj generacijima divne dece i genijalaca pa naravno i hvala
Bogu da je tako. Oni naŸalost nisu na ceni jer su merila vrednosti potpuno
isèa¹ena i poremeæena.

A u neko "na¹e vreme" svaka grupa je bila sastavljena od genijalaca. Seti se
recimo Woodstocka i grupa koje su se iza toga raspadale i iz svake je
praktièno svaki èlan nastavio uspe¹nu karijeru.

Link koji si naveo pogledaæu tokom dana

---
Dodo Byrd
2014-11-18 08:56:47 UTC
Koliko vidim manje viąe se slaľemo. Ipak ne vjerujem u to da nema maąte kod
novijih generacija. U svakoj generaciji ima genijalaca, pa tako i u ovim
novijim.
Nekada, u naąe vrijeme, je bilo vaľno biti poseban i dobar da bi uopće
dobio priliku neąto snimiti. U takvim uvjetima, defakto, sve ąto je
snimljeno i
objavljeno bilo je dobro.
Danas je vaľno biti posluąan i discipliniran da bi industrija od tebe
napravila
proizvod. A većina je upravo takva. Oni rjetki buntovnici se mogu naći po
youtubovima, ali treba puno strpljenja i upornosti. U pravilu upravo ti
buntovnici, genijalci, ne mogu ľivjeti od svog rada jer sustav sve čini
protiv
njih.
Ipak postoje grupe ljudi koji se organiziraju na svoj načain. Jedna takva, meni
http://www.cigarboxnation.com/
Decenijama već svakodnevno ąetam psa i gledam smenu generacija dece. Nakon
neke moje generacije koja je bila vrlo maątovita jer pravih igračaka i nije
bilo pa smo se snalazili kako smo znali i umeli doąle su prvo generacije
koje su se igrale isključlivo onoga ąto je iąlo na tv u tom trenutku, recimo
Sandokan pa Tihi i Prle i slično. Onda je doąla generacija koja je nestala
sa ulica sa pojavom videorekordera i tv igara. Odmah su doąli računari i
telefoni i prava dečija igra je nestala sa ulica. Samo agresija, deca su
prepuna agresije, romantika je kategorija za zaostale degenerike! Kada si
poslednji put video devojčice koje igraju "lastią" ili dečake kako igraju
fudbal ulica protiv ulice? Verujem davno i veoma retko. E sve to se
odslikava na sve druątvene domene pa i muziku. Pokuąaj u sebi da nabrojią
samo 5 domaćih numera koje pamtią iz peioda poslednjih 20-ak godina koje su
ostale za budućnost, koje se i danas sluąaju. Biće ti teąko. Sinoć sam bio
na nekoj slavi i neąto slično pitam devojku do mene, a ona mi odgovara "pa
nema ąta da se napiąe, sve je već napisano"! Eto ti stava, sve je napisano
zaąto da se mi mučimo i uključujemo mozak. Zato dođe "Parni valjak" u
beogradsku Arenu i napuni je dva dana za redom, onda to ubrzo ponove. Točak
takođe i bez problema je napunio Arenu koja prima 10-20.000 gledalaca.
Sviraju i neki drugi u Areni, ali malo ih je koji mogu da je napune, a od
novijih iz poslednjih 20-ak godina ne sećam se da je neko uopąte uspeo da
svira u Areni. Preąiroka je tema za ovako kratke tekstove na "oglasnoj
tabli"!
A to da u svakoj generacijima divne dece i genijalaca pa naravno i hvala
Bogu da je tako. Oni naľalost nisu na ceni jer su merila vrednosti potpuno
isčaąena i poremećena.
A u neko "naąe vreme" svaka grupa je bila sastavljena od genijalaca. Seti se
recimo Woodstocka i grupa koje su se iza toga raspadale i iz svake je
praktično svaki član nastavio uspeąnu karijeru.
Link koji si naveo pogledaću tokom dana
Naravno, sve smo stariji i skloniji stvari gledati iz "tamnije" perspektive.
Žal za mladosti je bolest koja ne zaobilazi nikoga. :)

Ipak nekako nastojim održati onu Paytonovsku "Always look on bright side of
life".

Vrijednosti su se definitivno promjenile. Na bolje ili gore. Nisam siguran da
znam pravi odgovor. Zamisli koliko je čudno i teško bilo našem prosječnom
starcu razumjeti dugu kosu, prebučnu muziku, i sve ono za što ne znam da je
njima bilo novo i nerazumljivo.

Jedan zanimljiv detalj iz mog vlastitog iskustva. Odrastao sam u predgrađu,
bivšem asimiliranom selu uz grad u koje su dolazili ljudi sa udaljenijih sela,
kupovali male parcele zemlje i gradili doslovce sobu po sobu ne bi li imali
krov nad glavom. Pravi Zagrepčani su naše starce zvali kuferaši ili dotepenci.

U dvorištu kuće mojih staraca imali smo pumpu za vodu. Onu metalnu koja je
izgledala kao konjska glava. Sigurno se sjećaš takvih. To je bio jedini izvor
vode za domaćinstvo. Ispred pumpe je bilo izbetonirano korito u kojem se prao
veš, suđe, ... zimi i ljeti. Bili smo toliko vješti sa tom pumpom da smo znali
napumpati pritisak vode na našin da bi jednom rukom začepili slavinu, a drugom
pumpali, a onda smo znali usmjeriti mlaz u željenom pravcu. To je ljeti bio
fantastičan izvor zabave i način da se osvježivmo.

Negdje '72. ili '73. kroz naselje je prošao vodovod i sve su kuće odjednom
imale vodu "iz zida", kade, sudopere, aqua ispirače wc-a, bojlere i toplu vodu,
vešmašine.
Pumpe i veliki lonci za veš su pomalo isčezli. Moji klinci nemaju pojma kako
je to uzgledalo. I dobro je da nemaju.

U tehnološkom smislu strašno smo napredovali. Život se drastično promjenio ali
i ubrzao. Sve to ima svoju cjenu koju plaćamo.

Ti, kao ni ja nismo imali vanškolske aktivnosti. Odnosno postojale su školske
vannastavne aktivnosti poput foto sekcije, novinarske sekcije, raznih sportskih
i inih sekcija, već prema afinitetima profesora koji su držali te sekcije.
Sve je bilo besplatno, slobodno i uvijek u školi, na kraju ili prije početka
nastave i djeca su sve obavljala sama.

Današnji klinci imaju stotine vanškolskih akrivnosti. Vanškolskih zato jer ne
idu u svoju matičnu osnovnu školu, nego u neke "druge škole". Pa se tako ide
na strane jezike, na tenis, ritmiku, klavir ili gitaru, ... i zamisli što god
želiš. Sve se aktivnosti plaćaju i nalaze se negdje gdje ih roditelji moraju
voziti, razvoziti i biti odgovorni da se iskoristi to što se plaća. Sve se ovo
događa kako bi klinci kasnije u životu bili konkurentniji. Iako moje osobno
iskustvo, a prošao sam to sa troje djece, govori da su sve te plaćene
aktivnosti zapravo zamjena za običnu dječju igru. Samo društvo je smislilo
način kako da naplati tu igru.

Rekao si kako smo nekada igračke radili sami. I ne samo igračke, prvo pojačalo
i prvi pickup sam napravio sam. Radilo je kako je radilo, ali je radilo i bio
sam nevjerovatno sretan i ponosan što to "znam, hoću i mogu" (sjećaš li se tog
natjecanja). Danas smo u konzumentskom društvu u kojem se sve plaća.

Svako doba ima dobre i loše strane.

Neki dan sjedim na kavi i stol do mene sjede tri derana od kojih 18, 19 godina
i čujem kako pričaju: "Mi smo zadnja prava generacija. Ove sljedeće više ništa
ne valjaju." Čini se da se ta priča uvijek vrti u krug. :)
Sava
2014-11-18 11:04:29 UTC
Post by Sava
Dana ponedjeljak, 17. studenoga 2014. 12:08:08 UTC+1, korisnik Sava napisao
Koliko vidim manje vi±e se slaµemo. Ipak ne vjerujem u to da nema ma±te
kod
novijih generacija. U svakoj generaciji ima genijalaca, pa tako i u ovim
novijim.
Nekada, u na±e vrijeme, je bilo vaµno biti poseban i dobar da bi uopæe
dobio priliku ne±to snimiti. U takvim uvjetima, defakto, sve ±to je
snimljeno i
objavljeno bilo je dobro.
Danas je vaµno biti poslu±an i discipliniran da bi industrija od tebe
napravila
proizvod. A veæina je upravo takva. Oni rjetki buntovnici se mogu naæi po
youtubovima, ali treba puno strpljenja i upornosti. U pravilu upravo ti
buntovnici, genijalci, ne mogu µivjeti od svog rada jer sustav sve èini
[...]
Decenijama veæ svakodnevno ±etam psa i gledam smenu generacija dece. Nakon
neke moje generacije koja je bila vrlo ma±tovita jer pravih igraèaka i
nije
bilo pa smo se snalazili kako smo znali i umeli do±le su prvo generacije
koje su se igrale iskljuèlivo onoga ±to je i±lo na tv u tom trenutku,
recimo
Sandokan pa Tihi i Prle i slièno. Onda je do±la generacija koja je nestala
sa ulica sa pojavom videorekordera i tv igara. Odmah su do±li raèunari i
telefoni i prava deèija igra je nestala sa ulica. Samo agresija, deca su
prepuna agresije, romantika je kategorija za zaostale degenerike! Kada si
poslednji put video devojèice koje igraju "lasti±" ili deèake kako igraju
fudbal ulica protiv ulice? Verujem davno i veoma retko. E sve to se
odslikava na sve dru±tvene domene pa i muziku. Poku±aj u sebi da nabroji±
samo 5 domaæih numera koje pamti± iz peioda poslednjih 20-ak godina koje
su
ostale za buduænost, koje se i danas slu±aju. Biæe ti te±ko. Sinoæ sam bio
na nekoj slavi i ne±to slièno pitam devojku do mene, a ona mi odgovara "pa
nema ±ta da se napi±e, sve je veæ napisano"! Eto ti stava, sve je napisano
za±to da se mi muèimo i ukljuèujemo mozak. Zato doðe "Parni valjak" u
[...]
novijih iz poslednjih 20-ak godina ne seæam se da je neko uop±te uspeo da
svira u Areni. Pre±iroka je tema za ovako kratke tekstove na "oglasnoj
tabli"!
A to da u svakoj generacijima divne dece i genijalaca pa naravno i hvala
Bogu da je tako. Oni naµalost nisu na ceni jer su merila vrednosti potpuno
isèa±ena i poremeæena.
A u neko "na±e vreme" svaka grupa je bila sastavljena od genijalaca. Seti
se
recimo Woodstocka i grupa koje su se iza toga raspadale i iz svake je
praktièno svaki èlan nastavio uspe±nu karijeru.
Link koji si naveo pogledaæu tokom dana
Naravno, sve smo stariji i skloniji stvari gledati iz "tamnije" perspektive.
®al za mladosti je bolest koja ne zaobilazi nikoga. :)

Ipak nekako nastojim odrŸati onu Paytonovsku "Always look on bright side of
life".

Vrijednosti su se definitivno promjenile. Na bolje ili gore. Nisam siguran
da
znam pravi odgovor. Zamisli koliko je èudno i te¹ko bilo na¹em prosjeènom
starcu razumjeti dugu kosu, prebuènu muziku, i sve ono za ¹to ne znam da je
njima bilo novo i nerazumljivo.

Jedan zanimljiv detalj iz mog vlastitog iskustva. Odrastao sam u predgraðu,
biv¹em asimiliranom selu uz grad u koje su dolazili ljudi sa udaljenijih
sela,
kupovali male parcele zemlje i gradili doslovce sobu po sobu ne bi li imali
krov nad glavom. Pravi Zagrepèani su na¹e starce zvali kufera¹i ili
dotepenci.

U dvori¹tu kuæe mojih staraca imali smo pumpu za vodu. Onu metalnu koja je
izgledala kao konjska glava. Sigurno se sjeæa¹ takvih. To je bio jedini
izvor
vode za domaæinstvo. Ispred pumpe je bilo izbetonirano korito u kojem se
prao
ve¹, suðe, ... zimi i ljeti. Bili smo toliko vje¹ti sa tom pumpom da smo
znali
napumpati pritisak vode na na¹in da bi jednom rukom zaèepili slavinu, a
drugom
pumpali, a onda smo znali usmjeriti mlaz u Ÿeljenom pravcu. To je ljeti bio
fantastièan izvor zabave i naèin da se osvjeŸivmo.

Negdje '72. ili '73. kroz naselje je pro¹ao vodovod i sve su kuæe odjednom
imale vodu "iz zida", kade, sudopere, aqua ispiraèe wc-a, bojlere i toplu
vodu,
ve¹ma¹ine.
Pumpe i veliki lonci za ve¹ su pomalo isèezli. Moji klinci nemaju pojma kako
je to uzgledalo. I dobro je da nemaju.

U tehnolo¹kom smislu stra¹no smo napredovali. ®ivot se drastièno promjenio
ali
i ubrzao. Sve to ima svoju cjenu koju plaæamo.

Ti, kao ni ja nismo imali van¹kolske aktivnosti. Odnosno postojale su
¹kolske
vannastavne aktivnosti poput foto sekcije, novinarske sekcije, raznih
sportskih
i inih sekcija, veæ prema afinitetima profesora koji su drŸali te sekcije.
Sve je bilo besplatno, slobodno i uvijek u ¹koli, na kraju ili prije poèetka
nastave i djeca su sve obavljala sama.

Dana¹nji klinci imaju stotine van¹kolskih akrivnosti. Van¹kolskih zato jer
ne
idu u svoju matiènu osnovnu ¹kolu, nego u neke "druge ¹kole". Pa se tako ide
na strane jezike, na tenis, ritmiku, klavir ili gitaru, ... i zamisli ¹to
god
Ÿeli¹. Sve se aktivnosti plaæaju i nalaze se negdje gdje ih roditelji moraju
voziti, razvoziti i biti odgovorni da se iskoristi to ¹to se plaæa. Sve se
ovo
dogaða kako bi klinci kasnije u Ÿivotu bili konkurentniji. Iako moje osobno
iskustvo, a pro¹ao sam to sa troje djece, govori da su sve te plaæene
aktivnosti zapravo zamjena za obiènu djeèju igru. Samo dru¹tvo je smislilo
naèin kako da naplati tu igru.

Rekao si kako smo nekada igraèke radili sami. I ne samo igraèke, prvo
pojaèalo
i prvi pickup sam napravio sam. Radilo je kako je radilo, ali je radilo i
bio
sam nevjerovatno sretan i ponosan ¹to to "znam, hoæu i mogu" (sjeæa¹ li se
tog
natjecanja). Danas smo u konzumentskom dru¹tvu u kojem se sve plaæa.

Svako doba ima dobre i lo¹e strane.

Neki dan sjedim na kavi i stol do mene sjede tri derana od kojih 18, 19
godina
i èujem kako prièaju: "Mi smo zadnja prava generacija. Ove sljedeæe vi¹e
ni¹ta
ne valjaju." Èini se da se ta prièa uvijek vrti u krug. :)

Ugodno me je nasmejao tvoj post. Ja sam takoðe iz starog beogradskog
periferijskog kraja bogato naseljenog sa svih strana posle II sv. rata.
Nisam bio u zajednièkom dvori¹tu, ali bilo je tih pumpi po kraju pa ih se
seæam.

Uglavnom si potvrdio sve ¹to sam ranije rekao. Mladima se sve servira i oni
su samo konzumenti. Da li su to igraonice ili telefoni nije od znaèaja.
Ni¹ta mozak, ni¹ta ma¹ta. Tako je naŸalost u svim domenima pa i u muzici.

A to da je nama starijima uvek sve lep¹e u pro¹losti nije novost. Opet,
jednom prilikom sam putovao (poèetkom 80-tih) sa veæ tada ostarelim
profesorom beogradskog veterinarskog fakulteta i jednim od osnivaèa istog,
veterinara na kraljevskom dvoru itd., znaèi sa veoma obrazovanim èovekom i
dosta smo razgovarali upravo o toj temi. On je tvrdio da je danas bolje nego
nekada jer recimo Ÿene ne peru ve¹ na ruke veæ ma¹inom itd. Kada sam sabrao
utiske shvatio sam da je govorio jedino o napretku tehnologije. Ja govorim o
neèem drugom, napredak tehnologije nije sporan.

---
BBB
2014-11-18 12:04:42 UTC
Post by Sava
utiske shvatio sam da je govorio jedino o napretku tehnologije. Ja govorim o
ne?em drugom, napredak tehnologije nije sporan.
Napredak tehnologije mijenja sve, pa i nematerijalni svijet, pa i
glazbu ...
Dodo Byrd
2014-11-18 12:37:45 UTC
Post by BBB
Post by Sava
[...]
Napredak tehnologije pripada nematerijalnom svijetu koliko i materijalnom.
Lijepo kaže Biblija: "Na početku bijaše riječ ..." Zapravo prvo imamo ideju,
nešto neopipljivo, apstraktno, a s vremenom se ideja oblikuje i postaje
materijalna. Sve "svete knjige" govore o tome, samo aktualne religije žele to
prikazati na drugi način.
BBB
2014-11-18 14:28:59 UTC
On Tue, 18 Nov 2014 04:37:45 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Sava
[...]
Lijepo kaľe Biblija: "Na početku bijaąe riječ ..." Zapravo prvo imamo ideju,
neąto neopipljivo, apstraktno, a s vremenom se ideja oblikuje i postaje
materijalna. Sve "svete knjige" govore o tome, samo aktualne religije ľele to
prikazati na drugi način.
Da, to je u skladu s teorijom "velikog praska" pa je Biblija u stvari
zapisnik fizikalnih pokusa ... :)
Dodo Byrd
2014-11-18 14:40:59 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Sava
[...]
Hmm, da si se malo informirao onda bi znao da su nacistički inženjeri napravili
veliki iskorak i otvorili vrata ovog našeg "modernog" doba upravo tretirajući
indijske VEDE, koje se tisućama godina drže za "svete knjige", kao obične
tehničke priručnike. Pomoću njih su konstruirali sijaset, za ono vrijeme, novih
i nevjerovatnih tehnikalija.

Zgodan detalj na temu kako nastaju svete stvari je i ona priča sa gramofonskom
pločom i kapetanom aviona u jednom od Mad Maxova.

Nije nemoguće da je čak i Tesla, čiji otac je bio pop, imao pristup detaljima
koje je interpretirao na svoj, očigledno ispravan, način. Ovo zadnje je samo
moje razmišljanje i ne mora imati nikakve veze sa stvarnosti.
BBB
2014-11-18 20:05:02 UTC
On Tue, 18 Nov 2014 06:40:59 -0800 (PST), Dodo Byrd
Hmm, da si se malo informirao onda bi znao da su nacistički inľenjeri napravili
Da li ti je potrebna ova opaska? Od kuda ti znaš da sam neinformiran o
tome? I zašto bih ja trebao nakon teksta u kojem spominješ Bibliju
tebi pisati o vedama ili o vimanama, ili citirati nešto iz epa o
Gilgamešu pa da mi ne upućuješ ovakav podcjenjivački odgovor? Tvoj
bad, Dodo, i nadam se samo da si to učinio nenamjerno, uočio sam da
voliš docirati, to je koji put OK, ali mi se sada nije dopalo jer je
totalni promašaj stoga što mi je ta problematika gotovo pa hobi, samo
na grupi o gitarama mi se nije činilo potrebnim o tome piliti ljude

---
Dodo Byrd
2014-11-19 07:41:07 UTC
Post by BBB
[...]
Sorry, nije mi bila namjera bilo kome čitati bukvice, ali nekako moraš započet
rečenicu. Opet sam se krivo odrazio. Iako sam svjestan da ovaj "pisani" način
komunikacije ima svoje manjkavosti ipak se zanesem u pisanju. Ali da, to je
samo trebao biti doprinos tvojoj konstataciji o Bibliji i teoriji velikog
praska.

Osobno mi nije namjera nikome docirati, jer ni sam nisam sasvim siguran u
najveći dio onoga što "znam i vjerujem". Žao mi je ako tako ispada, jer eto
meni je samo do laprdanja. Nadam se da si i to primjetio. :)
BBB
2014-11-19 09:12:49 UTC
On Tue, 18 Nov 2014 23:41:07 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by BBB
On Tue, 18 Nov 2014 06:40:59 -0800 (PST), Dodo Byrd
Hmm, da si se malo informirao onda bi znao da su nacistički inµenjeri napravili
Da li ti je potrebna ova opaska? Od kuda ti znaą da sam neinformiran o
tome? I zaąto bih ja trebao nakon teksta u kojem spominjeą Bibliju
tebi pisati o vedama ili o vimanama, ili citirati neąto iz epa o
Gilgameąu pa da mi ne upućujeą ovakav podcjenjivački odgovor? Tvoj
bad, Dodo, i nadam se samo da si to učinio nenamjerno, uočio sam da
volią docirati, to je koji put OK, ali mi se sada nije dopalo jer je
totalni promaąaj stoga ąto mi je ta problematika gotovo pa hobi, samo
na grupi o gitarama mi se nije činilo potrebnim o tome piliti ljude
Sorry, nije mi bila namjera bilo kome čitati bukvice, ali nekako moraą započet
[...]
najveći dio onoga ąto "znam i vjerujem". ®ao mi je ako tako ispada, jer eto
meni je samo do laprdanja. Nadam se da si i to primjetio. :)
Onaj tvoj tekst bi bio sasvim OK bez one početne konstatacije i nadao
sam se da si to napisao bez namjere omalovažavanja, nadam se i dalje,
ali i sam si uvidio da je pretpostavka presmiona jer, iako znamo jedni
o drugima mnoge stvari, koje čak možda niti naši najbliži ne znaju jer
ih gitare ne zanimaju, ipak ne znamo dovoljno da bi mogli biti sigurni
što tko zna a što ne. BTW, na NatGeo-u je išla serija s tematikom o
njemačkim tehničkim dostignućima nacističke Njemačke, zatim se to
spominje i u kontekstu NLO-a, te u još nekoliko tema, tako da to nije
neka eksluziva koja je teško dostupna ljudima koje to niti ne zanima a
vrte programe na TV-u ... današnji stupanj dostupnosti informacija je
neizmjerno veći nego prije 30-40 godina ... danas je zapravo meni
čudno kad netko nema neku informaciju a ne da ju ima, jer smo svi
poplavljeni informacijama ... teško je jedino selektirati i popamtiti,
a ni pamćenje više nema smisla kad svi imaju dodatni mozak za pamćenje
u mobitelima, tabletima i kompovima ... danas informacije imaju kratki
vijek, ljudi ih upotrijebe trenutno i zaborave, jer se nadaju da će tu
istu informaciju opet pronaći ako ju zaborave ... no trik je u tome
što treba zapamtiti način na koji se došlo do te informacije kako se
ne bi opet lutalo po bespuću oceana informacija ... u svakom slučaju
tvoji tekstovi znaju biti vrlo korisni, dobri, ali mislim da ih
degradiraš izjavom da ti je samo do laprdanja ... recimo da je onaj
tvoj tekst napisan ok, doduše s nespretnom prvom rečenicom i krenimo
dalje ... NHF! :)
Dodo Byrd
2014-11-19 09:47:54 UTC
Post by BBB
[...]
Nikoga nikada nisam omalovažavao, niti mi je to namjera, i žao mi je ako
nekog povrijede moje riječi. Svjestan sam da svi mi možemo biti nespretni
s rječima i nije mi problem ispričati se.

Ne mislim da bilo što degradiram ako kažem da mi je do laprdanja, jer je to
istina. Moji su interesi prilično široki i gotovo o svemu znam ponešto, no to
ima svoju manu, a to je da ni u čemu nisam dovoljno duboko. Cjenim ljude koji
se mogu koncentrirati samo na jednu stvar i njome dosegnu savšenstvo. No to
ne znači da ne cjenim i one druge. Svatko od nas je u nečemu bolji od svih
drugih.
BBB
2014-11-19 11:05:51 UTC
On Wed, 19 Nov 2014 01:47:54 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
[...]
Da, razumijem, svaštarenje sprečava postizanje savršenstva u pojedinoj
stvari, ali tako dolaziš do velike količine općeg znanja.
Najvjerojatnije nije sve osrednje, nešto obično odskače, a sve ostalo
pomaže u shvaćanju svijeta i svemira uopće ... vrlo rado odlazim na
predavanja s tematikom svemira, astrofizike, astronomije i redovito mi
mozak otkaže poslušnost kad si pokušavam predočiti beskonačnost, kad
trebam svemir staviti u nešto a ne znam u što, zablesiram se u
predočavanju 4., 5. ili n-te dimenzije i zadivljen sam kako je to
nekima jasno, ali i vrhunski gitarist prouzroči jednaku fascinaciju u
mom mozgu ... iza svih njih je vrlo težak rad a ja za takvo što nisam
nikad bio spreman pa je presuda glasila: osrednjost - o svemu ponešto
o ničemu sve, i da, to ima i dosta prednosti, jer se rijetko desi da
baš nemam blage veze o nekoj temi pa tako i o spornoj o vedama i
nacistima, a Indijom je i Adolf bio zaluđen pa je i "svastiku" od tamo
ukrao pa nije čudno da su se naslanjali na te podatke! :)
Boris
2014-11-19 12:16:17 UTC
Post by BBB
[...]
Kod nas je problem u tome da je već skoro 80 godina kompletni obrazovni
sustav koncipiran da školuje ljude koji imaju jako široko znanje o svemu
po malo ali nije predviđen za stvara stučnjake u samo jednom uskom
području. Počevši od osnovne, pa preko srednje škole i na kraju
fakulteta, čovjek je natrpavan (pretrpavan) znanjem iz svega i svačega i
kad na kraju diplomira nije stručnjak ni u čemu. Kad se zaposli, nema
pojma ni o čemu i tek tada počne silom prilika učit ono što mu stvarno
treba u životu. Učenici u strojarskim školama gradivo još uvijek uče na
motoru iz 'stojadina' a većina njih ima više znanja o računalima od
profesora koji im predaju informatiku. Godinama sam imao prilike gledat
i radit sa inženjerima koji su prilikom stupanja na radno mjesto bili
izgubljeni u vremenu i prostoru i trebali su im mjeseci a nekima i
godine da se "ušaltaju" u svoj posao. Problem je što danas sve manje i
manje poslodavaca pruža priliku za ležerno prilagođavanje. Lijepo je
imati široko opće znanje, ali takvo znanje ne stvara stručnjake i ne
vodi ničem konkretnom.
Zato se mi i danas rugamo glupim amerima koji nemaju pojma gdje je
europa i kroejšia ali taj isti mladi i pametni školovani svijet koji im
se ruga ako ikako može bježi u tu glupu ameriku jer kod nas sa svim
svojim znanjem ne može zaradit niti da plati režije i ratu kredita za
jeftini korejski automobil.
BBB
2014-11-19 12:42:10 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Da, može se i tako promatrati naše školstvo .. ja na to gledam kao
ponuđenu podlogu na kojoj će se pojedinac onda izbrusiti individualno
u jednom pravcu ... ako želi, ako ne ostat će mediokritet do kraja
života a u skladu s tim ide i standard ... za prosječno znanje i
sposobnost i osrednja plaća ... za one koji pokažu izvrsnost daleko
bolja plaća ... zar nije tako i sa sviračima gitare? Ako si jako dobar
onda i ineteres raste a i lova iz to ... samo se mora raditi na sebi,
isto kao i što bi trebali i ostali u svim strukama ... nakon fakulteta
je predviđeno stažiranje/pripravništvo u kojem se primjenjuje znanje u
praksi ... zar nije tako? Ameri nisu samo glupi jer im je školstvo
usko specijalizirano, uostalom kao da ja znam koji je glavni grad
savezne države Kentucky i gdje se nalazi ... ali znam da im je Jim
Beam odličan bourbon .... :)
Boris
2014-11-19 13:18:23 UTC
Post by BBB
[...]
Djelimično se slažem s tobom.
Ja sam mišljenja da bi ta podloga na kojoj će se pojedinac izbrusiti
trebala biti samo osnovna i djelomično prva dva razreda srednje škole.
Tu bi se trebalo usađivat opće znanje i kultura, ali ako je čovjek
upisao srednju školu za kuhara, onda od njega treba stvorit kuhara.
I treba sve usmjerit da on bude vrhunski kuhar i izbacit sve predmete
koji nemaju veze sa kuharstvom. Tako je i sa svim ostalim
srednjoškolskim a pogotovo sa fakultetskim obrazovanjima.
Ako na problem gledaš pojedinačno, onda tvoj pogled na problem stoji,
ali država koja želi stvoriti kadar sposoban stvarati i unaprijeđivati
privredu i ukupno društvo ne bi smio sebi dozvoliti da mu školski sustav
školuje prosječan kadar a da stvaranje stručnog kadra bude prepušteno
stihiji tj. entuzijazmu i ambicijama pojedinaca. Pogotovo što se danas
više manje svako školovanje plaća, direktno ili indirektno.
Pa ako plaćam djetetu fakultet, onda želim da taj fakultet od njega
stvori stručnjaka a ne da mu bude nekakva 'podloga'. Jer ne plaćam
podlogu nego školovanje. Vrijeme u školi treba biti posvećeno učenju
onoga što će stvoriti stručnjaka za neko područje, a čitanje lektire i
sličnih sadržaja opće kulture koji nemaju direktne veze sa zanimanjem za
koje se školuje treba izbaciti i takvo nešto prepustiti pojedincu da
odluči hoće li to učiti ako ga zanima. A ne da jedan mladi čovjek koji
se školuje za kuhara, strojara, policajca ili električara gubi vrijeme
koje mu treba za usavršavanje u svom zanimanju na čitanje Dostojevskog
ili neku drugu sporednu stvar. Zašto čovjek mora nakon dugogodišnjeg
školovanja ekstra pohađati raznorazne kurseve, tečajeve i seminare (i
plaćati ih) kad je sve to trebalo već ubaciti u program školovanja
umjesto sporednog gradiva koje samo opterećuje.
BBB
Upravo zato će po novom osnovna škola trajati 9 godina! :):):)
Boris
2014-11-19 13:27:08 UTC
Post by BBB
Upravo zato će po novom osnovna škola trajati 9 godina! :):):)
Ma neće se ništa promijeniti, prava 'škola' će i dalje biti 8 godina,
samo se ubacuje jedna godina obaveznog predškolskog odgoja (vrtića) a to
i neće biti škola u pravom smislu riječi. Neće djeca ići kao do sada sa
7 godina uškolu i imati 9-ti razred, nego će ići sa 6 godina na
predškolski program.
Dodo Byrd
2014-11-19 13:02:38 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Ima puno istine u tome što si napisao o školstvu, no razlog bježanja mladih
stručLJaka je više političke nego li bilo koje druge prirode. Da Ameri ili
Njemci imaju tolike poreze i toliko nakaradnu administraciju nitko normalan
ne bi želio ići tamo.
Boris
2014-11-19 13:21:27 UTC
Eto što ti je tok/tijek, ili kako već, misli ... od Biblije i praska,
preko nacista i veda do poreza ... :) i to na grupi o gitarama ...
:):)
Tako je ovdje oduvijek bilo i biti će sve dok netko tamo 'gore' ne
pritisne "Off"! :-)
BBB
2014-11-19 13:19:04 UTC
On Wed, 19 Nov 2014 05:02:38 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Boris
Da, razumijem, svaątarenje sprečava postizanje savrąenstva u pojedinoj
stvari, ali tako dolazią do velike količine općeg znanja.
Najvjerojatnije nije sve osrednje, neąto obično odskače, a sve ostalo
pomaľe u shvaćanju svijeta i svemira uopće ... vrlo rado odlazim na
predavanja s tematikom svemira, astrofizike, astronomije i redovito mi
mozak otkaľe posluąnost kad si pokuąavam predočiti beskonačnost, kad
trebam svemir staviti u neąto a ne znam u ąto, zablesiram se u
predočavanju 4., 5. ili n-te dimenzije i zadivljen sam kako je to
nekima jasno, ali i vrhunski gitarist prouzroči jednaku fascinaciju u
mom mozgu ... iza svih njih je vrlo teľak rad a ja za takvo ąto nisam
nikad bio spreman pa je presuda glasila: osrednjost - o svemu poneąto
o ničemu sve,
Kod nas je problem u tome da je već skoro 80 godina kompletni obrazovni
sustav koncipiran da ąkoluje ljude koji imaju jako ąiroko znanje o svemu
po malo ali nije predviđen za stvara stučnjake u samo jednom uskom
području. Počevąi od osnovne, pa preko srednje ąkole i na kraju
fakulteta, čovjek je natrpavan (pretrpavan) znanjem iz svega i svačega i
kad na kraju diplomira nije stručnjak ni u čemu. Kad se zaposli, nema
pojma ni o čemu i tek tada počne silom prilika učit ono ąto mu stvarno
treba u ľivotu. Učenici u strojarskim ąkolama gradivo joą uvijek uče na
motoru iz 'stojadina' a većina njih ima viąe znanja o računalima od
profesora koji im predaju informatiku. Godinama sam imao prilike gledat
i radit sa inľenjerima koji su prilikom stupanja na radno mjesto bili
izgubljeni u vremenu i prostoru i trebali su im mjeseci a nekima i
godine da se "uąaltaju" u svoj posao. Problem je ąto danas sve manje i
manje poslodavaca pruľa priliku za leľerno prilagođavanje. Lijepo je
imati ąiroko opće znanje, ali takvo znanje ne stvara stručnjake i ne
vodi ničem konkretnom.
Zato se mi i danas rugamo glupim amerima koji nemaju pojma gdje je
europa i kroejąia ali taj isti mladi i pametni ąkolovani svijet koji im
se ruga ako ikako moľe bjeľi u tu glupu ameriku jer kod nas sa svim
svojim znanjem ne moľe zaradit niti da plati reľije i ratu kredita za
jeftini korejski automobil.
Ima puno istine u tome ąto si napisao o ąkolstvu, no razlog bjeľanja mladih
stručLJaka je viąe političke nego li bilo koje druge prirode. Da Ameri ili
Njemci imaju tolike poreze i toliko nakaradnu administraciju nitko normalan
ne bi ľelio ići tamo.
:):)
Dodo Byrd
2014-11-18 12:34:07 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
[...]
Ugodno me je nasmejao tvoj post. Ja sam takođe iz starog beogradskog
periferijskog kraja bogato naseljenog sa svih strana posle II sv. rata.
Nisam bio u zajedničkom dvorištu, ali bilo je tih pumpi po kraju pa ih se
sećam.
Uglavnom si potvrdio sve što sam ranije rekao. Mladima se sve servira i oni
su samo konzumenti. Da li su to igraonice ili telefoni nije od značaja.
Ništa mozak, ništa mašta. Tako je nažalost u svim domenima pa i u muzici.
A to da je nama starijima uvek sve lepše u prošlosti nije novost. Opet,
jednom prilikom sam putovao (početkom 80-tih) sa već tada ostarelim
profesorom beogradskog veterinarskog fakulteta i jednim od osnivača istog,
veterinara na kraljevskom dvoru itd., znači sa veoma obrazovanim čovekom i
dosta smo razgovarali upravo o toj temi. On je tvrdio da je danas bolje nego
nekada jer recimo žene ne peru veš na ruke već mašinom itd. Kada sam sabrao
utiske shvatio sam da je govorio jedino o napretku tehnologije. Ja govorim o
nečem drugom, napredak tehnologije nije sporan.
Neminovno je priznati da smo tehnološki strašno napredovali, ali kako rekoh to
ima svoju cjenu, a mi tu cjenu plaćamo usamljnošću, duhovnom prazninom i
ostalim stvarima.

No ipah ne bih rekao da su nove generacije gluplje i da ne koriste mozak. Iako
generalno izgleda da mentalno nazadujemo, ipak se u kriznim situacijama, poput
ovogodišnjih poplava, vidi da mladi razmišljaju i spremni su reagirati.

Njihovi interesi i prioriteti su sasvim drugačiji od naših. Njima je glazba
stvarno lako dostupna i kao takva nema gotovo nikakvu vrijednost. Nama je bila
vrijedna upravo zato što je bila teško dostupna, a i bilo je izuzetno lako
poistovjetiti se s pločom koju si slušao mjesecima po desetak puta na dan.

Da danas toliko slušaš bilo koju "aktualnu zvjezdu" isto bi ti bilo dobro i
antologijsko. Nije teško Parnom Valjku napuniti Arenu i nekoliko puta za redom.
Nije ih bilo godinama u Beogradu, a zapravo su sve te pjesme već tridesetak
godina prisutne među publikom i ljudi ih znaju. Isto se ovdje događa sa
Balaševićem, Bajagom i ostalom ekipom iz te generacije.

Iz vlastitog iskustva znam da ljudi jednostavno vole ići na svirke gdje se
sviraju pjesme koje znaju. Možda se nama čini da u našoj generaciji nije bilo
tako, ali razmisli koliko si puta išao na koncert banda koji si već ranije čuo,
a koliko si puta propustio koncert banda za kojeg tada nisi znao, a kasnije ti
je bilo krivo. Meni se to redovito događalo.
Sava
2014-11-18 16:02:11 UTC
"Dodo Byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:46da22c5-b939-49f4-a508-***@googlegroups.com...
Dana utorak, 18. studenoga 2014. 12:04:26 UTC+1, korisnik Sava napisao je:

[...]
ovogodi¹njih poplava, vidi da mladi razmi¹ljaju i spremni su reagirati.

Njihovi interesi i prioriteti su sasvim drugaèiji od na¹ih. Njima je glazba
stvarno lako dostupna i kao takva nema gotovo nikakvu vrijednost. Nama je
bila
vrijedna upravo zato ¹to je bila te¹ko dostupna, a i bilo je izuzetno lako
poistovjetiti se s ploèom koju si slu¹ao mjesecima po desetak puta na dan.

Ni u jednom momentu nisam ni pomislio niti rekao da su mladi gluplji od nas!
Naprotiv, dugo sam mislio da su pametniji, ali sam shvatio da nisu, samo su
daleko informisaniji. Kada sam pominjao mozak iskljuèivo sam mislio na
ma¹tu. ©ta znaèi to da je njima "glazba
stvarno lako dostupna i kao takva nema gotovo nikakvu vrijednos"t!!? Da li
to znaèi kao ¹to mi je pomenuta devojka sinoæ rekla da je veæ sve napisano i
oni nemaju ¹ta da dodaju? Ne, to se opet poklapa sa mojim stavom da su oni
samo konzumenti, ne zanima ih stvaranje u izvornom smislu reèi. Govorim o
proseku. Ne zaboravi da ti nisi prosek. Ne poznajem te lièno, ali sam dosta
toga video pa ako me seæanje ne vara i tvoju æerku (ili æerke) na
audio-video zapisima koje oèigledno nisu u proseku generacije veæ osetno
iznad.

---
dodo_byrd
2014-11-18 18:05:43 UTC
Dana utorak, 18. studenoga 2014. 12:04:26 UTC+1, korisnik Sava napisao=
=
[...]
ovogodi=C2=B9njih poplava, vidi da mladi razmi=C2=B9ljaju i spremni su=
reagirati.
Njihovi interesi i prioriteti su sasvim druga=C3=A8iji od na=C2=B9ih. =
Njima je =
glazba
stvarno lako dostupna i kao takva nema gotovo nikakvu vrijednost. Nama=
je
bila
vrijedna upravo zato =C2=B9to je bila te=C2=B9ko dostupna, a i bilo je=
izuzetno =
lako
poistovjetiti se s plo=C3=A8om koju si slu=C2=B9ao mjesecima po deseta=
k puta na =
dan.
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
[...]
daleko informisaniji. Kada sam pominjao mozak isklju=C3=A8ivo sam misl=
io na
ma=C2=B9tu. =C2=A9ta zna=C3=A8i to da je njima "glazba
stvarno lako dostupna i kao takva nema gotovo nikakvu vrijednos"t!!? D=
a =
li
to zna=C3=A8i kao =C2=B9to mi je pomenuta devojka sino=C3=A6 rekla da =
je ve=C3=A6 sve =
napisano i
oni nemaju =C2=B9ta da dodaju? Ne, to se opet poklapa sa mojim stavom =
da su =
oni
samo konzumenti, ne zanima ih stvaranje u izvornom smislu re=C3=A8i. G=
ovorim o
proseku. Ne zaboravi da ti nisi prosek. Ne poznajem te li=C3=A8no, ali=
sam =
dosta
toga video pa ako me se=C3=A6anje ne vara i tvoju =C3=A6erku (ili =C3=A6=
erke) na
audio-video zapisima koje o=C3=A8igledno nisu u proseku generacije ve=C3=
=A6 osetno
iznad.
Ma glazba je kod mene u ku=C4=87i normalna stvar. Moja djeca odrastaju u=
z =

roditelje
koji nisu glazbenici u pravom smislu, ali oboje sviramo, pa je tako to p=
prirodi stvari pre=C5=A1lo na djecu. Ku=C4=87a nam je puna instrumenata =
i bilo je =

logi=C4=8Dno
da ih se djeca do=C4=8Depaju.

Ono =C5=A1to ti =C5=BEelim re=C4=8Di je da je kreativnost novih generaci=
ja usmjerena u =

neki
drugi pravac. Internet jest proizvod na=C5=A1e i starijih generacija, al=
i na=C4=8Din
na koji se on danas koristi su osmisli, organizirali i napisali ljudi ma=
hom
mla=C4=91i od nas.

Sama =C4=8Dinjenica da na svijetu ne postoji rije=C4=8D koju mo=C5=BEe=C5=
=A1 napisati,
na bilo kojem jeziku, i saznati njeno zna=C4=8Denje je ogroman korak u =

komunikacijskom
smislu. Da bude tako su omogu=C4=8Dili uglavnom mla=C4=91i od nas. Mo=C5=
=BEda ideje vuku =

korjen
u na=C5=A1em vremenu, ali realizirane su tek sada sa novom generacijom.

Nedavno gledam na sajmu izumitelja Hrvatska je, ako se ne varam, pokupil=
a =

pet
zlatnih medalja. Izumitelji su svi bili ljudi ispod 30 godina starosti.

Ovo je stranica moje starije k=C4=8Deri, ona sada ima 29. Ako ovo nije k=
reativno
ne znam =C5=A1ta jest. Ali, na =C5=BEalost nije glazba:

http://fojfana.tumblr.com/

=
Sava
2015-01-25 17:10:13 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
http://ogshare.sfglobe.com/2014/12/16/hWM/?src=share_fb_new_29922

Ovo rade klinci trenutno, a mi smo slično radili pre 30-ak godina samo
skromnije jer nam je bitno bilo da ne oštetimo preskupi hi-fi! Opet ja bih
ovaj projekat pohvalio jer ne znam da li je autor imao prilike da pogleda
nekadašnje stvaralaštvo. Svakako je drukčije od svega ostalog pa neka je i
kopirano donekle! Odrađeno je i uklopljeno znalački. Ja ovo pohvaljujem!
Dodo Byrd
2015-01-26 09:57:08 UTC
Post by Sava
Post by Dodo Byrd
[...]
Ovo je jedan od logičnih koraka u bavljenju muzikom. Svi smo prije ili kasnije
otkrili to djelovanje i bavili se time.

Naime još su stari Egipćani znali (vjerovatno više od nas) čudesne stvari o
zvuku.

Osim službene teorije o elektranama postoje i neke od teorija koje govore kako
su piramide zapravo bile svojevrsna lječilišta jer je otkriveno da određene
komore piramida rezoniraju u određenim frekvencijama.
Također se govori i o mogućoj uporabi za astralna putovanja, inicijalizaciju
svećenika i bla bla bla.

Zna se da Gregorijanski Korali utječu na svjest, pa čak i zdravlje čovjeka.
Crkva je zabranila neke od njih i paterne se čuvaju u strogoj tajnosti negdje u
Rimu. Osobno sam sklon vjerovati da se radi upravo o onima koji oslobađaju um. :)

No osim Katoličke i druge velike religije imaju sasvim određena stajališta
prema glazbi.
Pravoslavna crkva ne dozvoljava uporabu instrumenata u obredima, istočnjačke
religije daju poseban značaj zvonima, gongovima i raznim "pitomim" udaraljkama.

Jesi li se ikada zapitao zašto je tome tako?

Znam da mladi i znanstveno orjentirani ljudi preziru crkvu kao zastarjelu i
konzervativnu, no ja znanje koje je skupljano i filtrirano tisućama godina ne
bih nikako ignorirao.
Možemo mrziti nečiji pokušaj da nas kontrolira i manipulira nama, ali iz
djelovanja takvih institucija možemo strašno puno naučiti.

Smatralo se da je 7. stupanj u glazbi nedopušten, pa otuda i crkvena
tumačenja kako je jazz (baziran na sedmicama)đavolja glazba. U crkvenoj i
klasičnoj glazbi jednostavno nema sedmica.

U drevnoj povjesti (a to je vidljivo i danas kod nekih izoliranih plemena)
glazba se koristila samo u određene svrhe i za određene rituale. Postojali su
dedicirani instrumenti (uglavnom bubnjevi i razne frule) koji su se koristili
u ritualima.
Nije bilo interpretacije nego se inzistiralo na točno određenim paternima.

I danas je to vidljivo u "religijskom" životu kroz npr. božićna ili uskrsne
napjeve, koledare, karnevale, fašnike ...

Jurjevo iliti Đurđevdan koji obilježava proljeće i dolazak "dobrog" djela
godine također u narodu ima svoje napjeve i točno određene tekstove koji
"bajaju" (mole) dobar urod i bogatu ljetinu.

Nažalost danas je ta priča u potpunosti razvodnjena i čovjek gubeći dodir
s prirodom sve manje razumije razloge takvog načina upotrebe glazbe.

Čak mi ne zvuči potpuno nerealno teorija da je glazba pedesetih, šezdesetih i
sedamdesetih godina prošlog stoljeća bila psihološki (na nivou globalne svjesti)
uvodnik u visoko tehnološko doba u kojem smo danas.

Današnja glazbena industrija poput crkava manipulira prosječnim potrošačem i
sasvim sigurno zna što radi. Jednostavno sumnjam da je glazba koja se servira
širokoj masi slučajan odabir.

Dokazano je da se stvari materijaliziraju i mjenjaju stanje na određenim
frekvencijama.
Znamo da sve na zemlji i u svemiru ima svoju frekvenciju.

Zvuk je titraj, frekvencija. Možda nije sasvim jasno koji zvuk ili slijed
zvukova imaju određen učinak, ali zato još učimo i istražujemo. :)
Sava
2015-01-26 16:07:58 UTC
Uf, ti si ga baš "isfilozofirao"! Mislim , hvala na dubokim onbjašnjenjima.
Ja sam primerom hteo da pokažem nešto jednostavno - upotrebu mozga mladih u
muzici. Znači da ovde nije poenta u prikazanoj muzici već u načinu
prezentacije. Recimo da mi je sjajan detalj sa tankim crevom preko zvučnika
koje pravi figuru. To smo upravo mi radili pre 30-ak godina. Takođe i
sipanje talka i sličnog na membranu. Ovo nije baš naivno niti amaterski jer
je sve znalački isproducirano i uklopljeno, ali pozdravljam ideju vrednu
pažnje!

"Dodo Byrd" wrote in message news:9aae3100-423d-4229-9d63-***@googlegroups.com...

Dana nedjelja, 25. siječnja 2015. u 18:10:14 UTC+1, korisnik Sava napisao

Dodo Byrd
2015-01-27 07:04:45 UTC
Post by Sava
[...]
Ma, samo sam htio što zornije i sa "što manje riječi" napisati čime sam sve
upoznat. Svojevremeno sam istraživao, a i sada se povremeno time bavim,
utjecajem muzike na ljude. Koristio sam pri tom od raznih vrsta zvukova do
nekih prezentacijskih i manipulativnih tehnika. Rezultati su uvijek bili
zanimljivi iako, iako često nepredvidivi i neočekivani.

Moram priznati da je sve to kod mene bilo prilično površno i nikada nisam imao
ni vremena, ni volje, a ni love da idem dublje iako me to područje prilično
zanima.

Na spotu koji si linkao je vidljiv interes mladih za ovu vrstu istraživanja,
iako mi se čini da je u ovom slučaju to rađeno više u svrhu video uratka i
impresije na gledatelja nego li same muzike.

Sa tehnikama pjeska i vode se otišlo puno puno dalje nego je to vidljivo na
ovom spotu, no muzika ili bolje reči zvuk koji stvara prekrasne oblike u ova
dva medija nije baš nešto što bi prosječan slušaoc htio slušati.

Fascinantna je činjenica da postoje na manje više svim "svetim" objektima, bez
obzira kojoj religiji pripadali geometrijski simboli poput spirale ili davidove
zvjezde, a koje se može od vode ili pjeska materijalizirati pomoću zvuka.
To mi nekako govori da su naši preci znali nešto što mi ne znamo ili smo
jednostavno zatomili svijest o tome.

Dakle, iako je kreativno, ne radi se ni o kakavim novim spoznajama i
dostignućima. Ipak hvale vrijedan poduhvat.
Sava
2015-01-27 08:19:21 UTC
"Dodo Byrd" wrote in message news:be8ba3b4-1f83-4408-8972-***@googlegroups.com...

[...]

/

Da, pa to sam i napisao u objašnjenju.

Što se tiče starih majstora akustike bio sam bukvalno fasciniran Epidaurusom
koji sam posetio kao gimnazijalac na maturskoj ekskurziji. Kasnije sam
razmišljao malo o tome i o astrologiji. Nije bilo struje, računara, a
rezultati vrhunski. Mislim da su imali mnogo vremena za razmišljane i
istraživanje pa su upotrebljavali mozak. Zamisli arhitektu koji je započeo
tako ogroman projekat, a da na kraju rezultat ne bude savršen!? On bi se
verovatno ubio! Znači da je znanje bilo ogromno i da grešaka nije smelo da
bude. Uostalom u Grčkoj je mnogo antičkih pozorišta na otvorenom, ovo je
samo najveće i zato najfascinantnije.
Dodo Byrd
2015-01-27 09:16:05 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
U zadnje vrijeme se govori dosta o alternativnim teorijama u kojima se pokušava
dokazati da je naša civilizacija samo jedna od "mnogih" na zemlji, i da su naši
preci već dosezali više nivoe znanja i tehnologije u nekim drugim
civilizacijama. Nacistički su inženjeri otvorili novo doba tretirajući
Vede kao tehničke priručnike. Ako su to stvarno bili tehnički priručnici onda
je netko morao doseći stanovit civilizacijski nivo da bi ih napisao. Ono što je
fascinantno jest da tehnički savjeti primjenjeni u praksi funkcioniraju na
tehničkim napravama našeg doba.

No moguće je i da je naš svijet kanta smjese za modeliranje i da mi djelujući svojom svjesti gradimo različite oblike primjenjujući uvijek ista pravila.

Nekako imam dojam, a čini se da nisam jedini, kako znanje i razumjevanje
prirode i njenih procesa s generacijama degradiraju. Primjetio si zanimljiv
detalj, a to je kako su nekada ljudi valjda imali dovoljno vremena da koriste
mozak. Ipak, sasvim sam siguran da pojedinci to i danas čine. Upravo ti
pojedinci snažno utječu na današnje modeliranje svijeta.

Možda je to samo moja fikcija, ali dojma sam da su oduvijek postojali ljudi
lokomotive i ljudi vagoni, da se figurativno izrazim.

Imao sam priliku posjetiti nekoliko amfiteatara, uglavnom u Sredozemnom bazenu od Sicilije do Makedonije i uvijek me fascinirala organizacija, akustika i
solidna gradnja.
Zadnji amfiteatar u kojem sam bio je onaj ohridski. Odslušao sam u njemu dva
koncerta. Jedan električni, Damjana Pejčinoskog i drugi akustični Biljane
Krstić. Tjekom oba koncerta sam se pomicao na razne lokacije tribina i
fascinantno je da se zvuk nigdje nije mjenjao iako se radi o otvorenom
prostoru, što nije slučaj sa sportskim dvoranama i stadionima.
BBB
2015-01-27 11:45:33 UTC
On Tue, 27 Jan 2015 01:16:05 -0800 (PST), Dodo Byrd
U zadnje vrijeme se govori dosta o alternativnim teorijama u kojima se pokuąava
dokazati da je naąa civilizacija samo jedna od "mnogih" na zemlji, i da su naąi
preci već dosezali viąe nivoe znanja i tehnologije u nekim drugim
civilizacijama.
Atlandidu pokušavaju pronaći već duže vrijeme ....
Dodo Byrd
2015-01-27 12:27:00 UTC
Post by BBB
[...]
Postoje razne teorije o tome.
Osim Atlantide spominje se i drugi nestali kontinent Mu, kao i rat između ova dvan koji je uzrokova nestanak oba.

U nekim teorijama je Antarktik zapravo Atlantida.

Neke teorije zavjera govore kako su na Antarktiku naseljene tajne i moćne sile,
kako su nacisti spominjali upravo Antarktik kao novu domovinu, kao i da je
Hitler krajem WW2 avionom odletio baš tamo.

Još se spominju neke vojne operacije u kojima su savezničke (prilično snažne)
flote bile razbijene kao od šale i bla bla bla.

Zanimljivo za pročitati, ali relativno teško za povjerovati. :)
Boris
2015-01-27 15:13:10 UTC
Post by Dodo Byrd
Još se spominju neke vojne operacije u kojima su savezničke (prilično snažne)
flote bile razbijene kao od šale i bla bla bla.
Vjeruj mi, priče za malu djecu.

U WW2 saveznici jesu doživljavali određene neuspjehe i gubitke što je
neminovno u sukobima takvog razmjera ali ni jedna saveznička flota,
osobito ne prilično snažna, nije razbijena kao od šale (što se ne bi
dalo reći za suprotnu stranu). ;-)
Dodo Byrd
2015-01-28 07:07:19 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Borise, Njemačka u WW2 nije uopće imala flotu. Tek nešto podmornica i đepnih
bojnih brodova koji su uglavnom djelovali samostalno poput gusara, i nisu
nikada plovili u formacijama.

Japan je imao prilično snažnu flotu i dobrano je razvalio Amere prije nego li
su se ovi oporavili i uzvratili udarac. U prvoj godini rata na Pacifiku sve
Američke flote su bile uništene ili dobrano oštećene. Jedina neoštećena je
ostala Atlantska flota.

Japan je uveo do tada neviđenu taktiku sa nosačima aviona koji su do tada uglavnom služili kako bi prevezli avione
s jedne lokacije na drugu. Japan je izmislio tehniku u kojoj su nosači aviona
bili ploveći aerodromi i formirao flotu na način da je nosač aviona postao
ključni brod. Drugačije napad na Pearl Harbor ne bi bio izvediv s
avionima ondašnjeg radijusa kretanja. Japanska flota je potisnula Amere do
obala Australije i sama Australija je bila ugrožena i nekoliko puta napadnuta
od japanskih aviona. No malo ratne sreće je preokrenulo tjek rata prije nego li
je izvršena invazija na Australiju (ako je uopće ikada bila planirana).

No s obzirom na resurse bilo je ionako pitanje vremena kada će Ameri
preokrenuti tjek događaja.

Naš Boris Prikril je napisao dobru knjigu "Pakao Pacifika" upravo o tim
događajima.

No navodni događaj koji sam spomenuo se zbio negdje krajem pedesetih ili
početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća. Navodno je cjela priča zataškana
i gurnuta pod tepih.

Naravno u svijetu laži u kojem danas živimo sve se uzima sa rezervom. :)
Boris
2015-01-28 09:24:23 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Dodo, ne moraš se truditi, na knjige i materijal o WWII potrošio sam
više novaca i vremena nego na gitare pojačala i glazbu općenito.
Spominješ knjigu Borisa Prikrila (koju sam BTW pročitao još kao
12-godišnjak, kao i ostale njegove knjige, "Nevidljivi neprijatelj na
Atlantiku" i "Bitka za sredozemlje") a ja doma imam cijelu stalažu,
barem 50-ak knjiga koje se bave WWII a dobra polovica njih je o
pomorskim operacijama tijekom rata. Već 35 godina izrađujem makete
ratnih brodova koji su se sukobljavali na morskim prostranstvima, a
izrađujući ih usporedo sam i pručavao njihovu povijest, podatke, posade
i sve što se o njima moglo doznati.
Znam ime i podatke o gotovo svakom važnijem Njemačkom, Japanskom,
Engleskom, Američkom, Talijanskom ili Francuskom ratnom brodu koji je
učestvovao u tom velikom svjetskom sukobu... to je građa koju imam u
malom prstu.
Glazba i gitare, premda meni jako drage, nikada nisu zauzele ni 10%
prostora u mom životu kao proučavanje tog dijela povijesti.

BTW, njemačka je imala itekako jaku flotu, i njeni relativno malobrojni
brodovi su bili višestruko moderniji, jače naoružani, bolje oklopljeni i
općenito nadmoćni svakom brodu iste klase kojeg su saveznici u početku
rata posjedovali, ali je se nakon početnih teških poraza ("Graf von
Spee" i "Bismarck") Hitler u strahu od novih gubitaka bojao
upotrijebiti. Većinu rata ta je flota provela privezana u raznim
pomorskim bazama sjeverne Evrope i samim svojim postojanjem vezivala i
držala u pripravnosti poprilične savezničke flotne resurse koji su mogli
biti korisnije upotrijebljeni negdje drugdje. Tako je i neaktivna
ispunila značajnu ulogu u ratu.

Što se tiče japana i pacifika, barataš paušalnim podacima. Pearl Harbor
je bio jedina velika pobjeda Japanaca nad Američkom flotom na Pacifiku,
kao i potapanje Britanskog bojnog broda Prince of Wales i Repulse uz
obalu Malajskog poluotoka. Japanci jesu napredovali osvajajući kopnene
baze na pacifičkim otocima, međutim svaki njihov sukob s nekom američkom
flotom na moru završavao je njihovim porazom ili nekakvom pat pozicijom
(bitka u Koraljnom moru, u kojoj su Ameri doživjeli velike gubitke (2
nosača aviona) ali su taktički pobijedili jer su se Japanci povukli i
tada je zapravo Australija spašena. Da, Japanci jesu planirali invaziju
na Australiju).

Samo 6 mjeseci nakon Pearl Harbora, Ameri kod Midwaya u samo 15 minuta
potapaju kopletnu japansku flotu nosača aviona (Akagi, Kaga, Hiryu i
Soryu) i to je bilo 15 minuta u kojima je Japan izgubio rat. Naravno, ni
ameri ni japanci toga tada nisu bili svjesni, ali japanci su kod Midwaya
izgubili rat. Izgubljene nosače kao svoju udarnu snagu više nisu uspjeli
nadoknaditi, uz neke povremene lokalne uspjehe uglavnom su počeli gubiti
bitku za bitkom, otok za otokom, što je na kraju dovelo do njihovog poraza.
Post by Dodo Byrd
No navodni događaj koji sam spomenuo se zbio negdje krajem pedesetih ili
početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća. Navodno je cjela priča zataškana
i gurnuta pod tepih.
Hm, hm... koji je to sukob bio krajem 50-ih i početkom 60-ih u kojem je
cijela "saveznička" (tko su 50ih i 60ih bili saveznici a tko
neprijatelji) flota kao od šale razbijena!? Koji je to 'neprijatelj'
razbio cijelu jednu jaku savezničku flotu u vremenu kada u svijetu i na
moru osim rata u Koreji nije bilo nikakvog većeg sukoba!?
Dodo Byrd
2015-01-28 09:55:44 UTC
Post by Boris
[...]
Ok, krivo sam se izrazio, htio sam reči kako njemačka flota gotovo i nije
sudjelovala u sukobima WW2 s i izuzetkom podmornica, te desantnih i patrolnih
brodova na Sredozemlju. Ipak u odnosu na druge flote bila je mala i slaba.

A i superiornost njemačkih brodova o kojoj se govorilo i nije bila tako
izražena u borbenim djelovanjima što se i pokazalo u situacijama kada su
izgubili gore navedena dva broda.
Post by Boris
[...]
Sve što si napisao stoji, no nisam mislio tako duboko ulaziti u građu. Samo
sam iznio činjenicu da je američka pacifička flota bila gotovo potpuno uništena
i u rasulu se povlačila.
Post by Boris
[...]
Par sretnih okolnosti za Amere oko Midway-a je ono što sam već
spomenuo.
Nakon toga kola su krenula nizbrdo za Japan i više nije bilo povratka. Nemam
što više reči o tome.
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Nisam sasvim siguran oko detalja. Svojevremno mi je šaka dopala literatura
o tome. Navodno su Ameri htjeli vojno zauzeti Antarktik, no presrela ih je
"nepoznata" vojna sila i rasturila. Stvar je "navodno" zataškana i o njoj ima
vrlo malo informacija. Film koji je snimljen prije par godina navodno je
inspiriran tim događajem.

Kao i mnoge druge stvari moguće je da se radi o nečijoj fikciji, ali kako već
rekoh, u današnjem svijetu laži nikad nisi 100 % siguran što je laž, a što
istina.
Boris
2015-01-28 10:12:24 UTC
ROTFL
Dodo Byrd
:), to je ionako odgovor na velik broj službenih tvrdnji. :)
BBB
2015-01-28 13:24:06 UTC
On Wed, 28 Jan 2015 03:13:00 -0800 (PST), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Navodno su Ameri htjeli vojno zauzeti Antarktik, no presrela ih je
"nepoznata" vojna sila i rasturila. Stvar je "navodno" zataąkana i o njoj ima
vrlo malo informacija.
ROTFL
:), to je ionako odgovor na velik broj sluľbenih tvrdnji. :)
Da, teško je znati o svemu sve ... ali kako ti ono voliš reći
"laprdati" se može uvijek .... dao si dobar "šlagvort" Borisu i to je
iskoristio u odličnom tekstu ... bilo je zgodno za pročitati i ako mi
u nekom kvizu bude za te teme trebala pomoć odmah ću zvati Borisa
:):):)
Dodo Byrd
2015-01-28 14:10:39 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Hmmm, kao Kvisko će ti Boris sigurno znati puno toga odgovoriti. Ni ja ne bih
bio beskoristan iako se nikada nisam trudio pamtiti detalje kao on. Mene je
uvijek više zanimala priča kao cjelina i onda onaj injženjerski, izumiteljski
dio posla, a taj je bar što se ww2 dotikavle zaista fascinantan, naročito glede
Njemačke.

No ako želiš znati više samo daj. Građa je obilna i imaš što raditi čitav
život. A s vremenom naučiš čitati i između redova i vidiš kako nisu uvijek
poraženi bili negativci, a pobjednici pozitivci i kako stvar zapravo ni izbliza
nisu onakve kakvima su nas učili u školi.

No da ne bi bilo zabune, meni su Tihi i Prle još uvijek idoli. :)
BBB
2015-01-28 14:36:01 UTC
Post by Dodo Byrd
Navodno su Ameri htjeli vojno zauzeti Antarktik, no presrela ih je
"nepoznata" vojna sila i rasturila. Stvar je "navodno" zata±kana i o njoj ima
vrlo malo informacija.
ROTFL
:), to je ionako odgovor na velik broj sluµbenih tvrdnji. :)
Da, teąko je znati o svemu sve ... ali kako ti ono volią reći
"laprdati" se moľe uvijek .... dao si dobar "ąlagvort" Borisu i to je
[...]
uvijek viąe zanimala priča kao cjelina i onda onaj injľenjerski, izumiteljski
dio posla, a taj je bar ąto se ww2 dotikavle zaista fascinantan, naročito glede
Njemačke.
No ako ľelią znati viąe samo daj. Građa je obilna i imaą ąto raditi čitav
ľivot. A s vremenom naučią čitati i između redova i vidią kako nisu uvijek
poraľeni bili negativci, a pobjednici pozitivci i kako stvar zapravo ni izbliza
nisu onakve kakvima su nas učili u ąkoli.
No da ne bi bilo zabune, meni su Tihi i Prle joą uvijek idoli. :)
Dobro, hvala na savjetu ali rat mi nije baš nešto jako draga tema.
pogotovo što sam se malo "zabavljao" sa onim na ovim prostorima tako
da mi to nije baš tema za analizu i proučavanje ... pogledam neki
dokumentarac, to da, ali baš u neko proučavanje sumnjam da ću ikada
ići ... ako naletim na nešto zanimljivo, na History ch. ili Nat.
Geo-u ili na netu OK, ali to će biti sve što meni treba ... "Tora,
Tora, Tora" odgledana i eto ... Boris je to očito studirao ... makete
+ povijest = majstor! :) Ja sam se po ne znam koji put vratio bazici
u gitari jer sam vidio da sam puno toga preskočio pa su rezultati bili
bezvezni ... kuda će me to odvesti nemam pojma, ali za WW II nemam
niti vremena niti volje ... :)
Dodo Byrd
2015-01-28 15:03:35 UTC
Post by BBB
[...]
Moje motiv za sviranje gitare je "oštro i bez veze" i iako mislim da nisam
bog zna kakav gitarist mnogima se sviđa. :)
Boris
2015-01-28 15:21:03 UTC
Post by Dodo Byrd
A s vremenom naučiš čitati i između redova i vidiš kako nisu uvijek
poraženi bili negativci, a pobjednici pozitivci i kako stvar zapravo ni izbliza
nisu onakve kakvima su nas učili u školi.
To je jedna od najvažnijih stvari (ako ne i najvažnija) koja se nauči
proučavajući povijest ljudskih sukoba.

Nikada neću zaboraviti intervju koji sam gledao na History-u s jednim
američkim mornaričkim pilotom, čovjekom koji je ratovao na Pacifiku i
oborio oko 3o japanskih aviona. Čovjek je rekao: "Mi nismo pucali u
ljude, nama su avioni bili meta. Važno je bilo skinuti taj vražji
japanski aparat s neba, a mnogi piloti, i naši i njihovi su naravno
ginuli jer je to bilo neizbježno u takvom sukobu. Ali nama nije bio cilj
ubiti pilota nego oboriti avion. Od svih japanskih aviona koje sam
oborio, samo sam u jednom uspio vidjeti lice japanskog
strelca/mitraljesca koji je sjedio iza pilota i pucao u mene! To lice
mladog japanskog pilota mi svake noći već 40 godina dolazi u snu i
vjerojatno će mi dolaziti do kraja života." Iz takve jedne priče čovjek
nauči više o ratu nego iz svih povijesnih knjiga koje su napisane.
BBB
2015-01-29 12:18:23 UTC
Post by Dodo Byrd
A s vremenom naučią čitati i između redova i vidią kako nisu uvijek
poraľeni bili negativci, a pobjednici pozitivci i kako stvar zapravo ni izbliza
nisu onakve kakvima su nas učili u ąkoli.
To je jedna od najvaľnijih stvari (ako ne i najvaľnija) koja se nauči
[...]
ljude, nama su avioni bili meta. Vaľno je bilo skinuti taj vraľji
japanski aparat s neba, a mnogi piloti, i naąi i njihovi su naravno
ginuli jer je to bilo neizbjeľno u takvom sukobu. Ali nama nije bio cilj
[...]
vjerojatno će mi dolaziti do kraja ľivota." Iz takve jedne priče čovjek
nauči viąe o ratu nego iz svih povijesnih knjiga koje su napisane.
U ratu se vrlo brzo poživinči i na smrt neprijatelja se gleda kao na
postignuti koš ili gol protivniku ... tek kasnije kad se stvar
osvijesti počinje ljudima biti žao što su neke stvari učinili ... zato
i taj PTSP počinje djelovati naknadno a ne za vrijeme samog akta. S
tim da je artiljercima a i mornarima, tenkistima i pilotima donekle
lakše jer ne gađaju direktno ljude (u većini slučajeva) nego objekte
(u kojima su naravno i ljudi). Kad se mora ubiti čovjeka u bliskoj
borbi stvari postaju vrlo gadne i kasnije noćne more znaju biti jako
neugodne ... nije lako zaklati svinju na kolinju a kamoli s ljudima
gdje je to gore i teže ... no, postoje iznimke koje nemaju problema s
grižnjom savjesti i ti mogu raditi svašta a da ih to niti ne dotakne

kobac
Svejedno, i sluzbene i nesluzbene treba uzimati sa zrnom soli.
Dodo Byrd
Naravno, ali sam htio naglasiti da su službene kao ozbiljnije. :)
kobac
2015-01-28 16:25:49 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
[...]
Kao. Meni je npr. americko objasnjenje invazije na Irak jednako
neuvjerljivo kao ova prica o invaziji na Antartik.
Dodo Byrd
Zato, ako si primjetio, i spominjem svijet laži u kojem živimo. :)
Bla
2015-01-27 14:09:24 UTC
A možda je i to da nisu oni onda bili pametniji, nego smo zapravo mi
danas ovdje zatucaniji.
Dodo Byrd
2015-01-27 14:14:39 UTC
Meni se čini da je rezultat isti koliko god se trudili da to ljepše zvuči. :)
Sava
2014-11-18 11:06:36 UTC
Uzgred, ¹ta nam je sa Zoxxom, ne vidim da na newsu?
Meni je super bio njegov "Stanoinvest blues". Ni¹ta veliko ni pretenciozno,
ali numera ima du¹u i to mi se dopalo.

---
Dodo Byrd
2014-11-18 12:34:54 UTC
Uzgred, 靖a nam je sa Zoxxom, ne vidim da na newsu?
Meni je super bio njegov "Stanoinvest blues". Ni靖a veliko ni pretenciozno,
ali numera ima du靴 i to mi se dopalo.
I meni nedostaju njegovi postovi, ali on se bacio u politiku i borbu protiv
klera. :)
Alan Jelaska
2014-11-18 14:00:29 UTC
Uzgred, šta nam je sa Zoxxom, ne vidim da na newsu?
Meni je super bio njegov "Stanoinvest blues". Ništa veliko ni pretenciozno,
ali numera ima dušu i to mi se dopalo.
Eno ga na Facebooku! Kuha, fotografira i podbada nas klerofašiste. :-)
Nije ni tamo već dugo ništa od svirke stavio, a bio je čovjek talentiran.
Sava
2014-11-18 16:02:48 UTC
Post by Sava
Uzgred, ¹ta nam je sa Zoxxom, ne vidim da na newsu?
Meni je super bio njegov "Stanoinvest blues". Ni¹ta veliko ni pretenciozno,
ali numera ima du¹u i to mi se dopalo.
Eno ga na Facebooku! Kuha, fotografira i podbada nas klerofa¹iste. :-)
Nije ni tamo veæ dugo ni¹ta od svirke stavio, a bio je èovjek talentiran.
Budi ljubazan pa mu prenesi pozdrave i reci da news nije mrtav!

---