Eric Bibb
(prestaro za odgovor)
Dodo Byrd
2014-11-10 07:54:19 UTC
Zanimljivo razmišljanje i prikaz:

kobac
2014-11-10 18:05:18 UTC
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/nh03Yo3PbjU
Zgodno. Volio bih znati gdje ima za kupit takvih prstiju. Moze i u XL
velicini, ne mora bas XXL
Dodo Byrd
2014-11-11 08:03:18 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/nh03Yo3PbjU
Zgodno. Volio bih znati gdje ima za kupit takvih prstiju. Moze i u XL
velicini, ne mora bas XXL
Evo i ovi prsti nisu loši, a još i nogama bubnja:

kobac
2014-11-11 13:47:20 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/nh03Yo3PbjU
Zgodno. Volio bih znati gdje ima za kupit takvih prstiju. Moze i u XL
velicini, ne mora bas XXL
http://youtu.be/gqrxsSeW9Ak
Jednostavno a efektno.
Kad vec rade linkovi ovaj ina par zgodnih flamenco fora primjenjvih sire:

Dodo Byrd
2014-11-11 13:53:10 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
http://youtu.be/fVf9BTHwVQM
Što jednostavnije to bolje. Ne volim komplicirane likove koji kompliciraju. :)
kobac
2014-11-11 16:21:15 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Koga god od starih mahera slusas kad drze predavanja / radionice, svima je
zajednicki stav: bolje biti vise glazbenik a manje instrumentalist nego
obrnuto.
Dodo Byrd
2014-11-12 07:19:33 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Ne znam, nisam se baš naslušao njihovih životnih filozofija, a i ono što sam čuo sam uglavnom ignorirao. Mene kod drugih zanimaju vrlo konkretne stvari kao
što su tehnike i rješenja. Što su učili i odakle su crpili inspiraciju? Kako
su odbacivali ono suvišno u glazbi, a zadržali esenciju? Gdje su nailazili na
teškoće i kako su ih preskakali/zaobilazili.

Nije mi problem složit vlastitu filozofiju šta je bolje biti. Uostalom Grunf
mi je odavno dao najvažniju poruku:"Bolje živjeti 100 godina bogat i sretan,
nego tjedan dana tužan i siromašan." :)