nux loop core pedal
(prestaro za odgovor)
Sinisa Platz
2014-10-31 19:20:27 UTC
Pozdrav!
Već neko vrijeme si želim novu igračku, loop pedalu...
I nađoh "nux loop core" pedalu, navodno klon boss- ove loop pedale, što
god to značilo...
Pa pitam, ima li neki meni nepoznat razlog da odustanem od kupovine,
neki veliki funkcijski nedostatak, ili toliko nekvalitetna izvedba da
nije ni za amatersku upotrebu...
Sava
2014-11-01 15:41:41 UTC
Post by Sinisa Platz
Pozdrav!
Vec neko vrijeme si zelim novu igracku, loop pedalu...
I nadoh "nux loop core" pedalu, navodno klon boss- ove loop pedale, sto
god to znacilo...
Pa pitam, ima li neki meni nepoznat razlog da odustanem od kupovine, neki
veliki funkcijski nedostatak, ili toliko nekvalitetna izvedba da nije ni
za amatersku upotrebu...
Nabavio sam nekoliko kineskih pedala, loop nije medju njima, ali verujem da
je stvar slicna.
Citao sam na inostranim forumima da kineske pedale zvuce dobro i da to nije
problem vec da je problem u delovima slabijeg kvaliteta pa onda brzo
propadnu. Sta znam, nabavio sa BB Pream i EP Booster iz njihove "Hand Wired"
serije i mogu reci da zvuce jako dobro. Sinoc sam imao problem sa jackom za
napajanje na BB Preampu. Matica se otpustila, a kada sam hteo da dotegnem
nije islo jer je proklizavala. Onda je pukla plastika po obodu jacka. Mozda
sam i ja kriv jer je jack jako blizu out konektora, a meni je ulazni jack za
napajanje pod uglom od 90 stepeni. Ove pedale ne drzim u pedalboardu vec na
podu i uvek ih iskljucujem i guram po podu nakon upotrebe. To znaci da su
dosta opterecene. Imao sam samo 24 casa i Nux Time Core sto je ista serija
kao i taj loop. Uradena je dobro, radi odlicno, posebno su dobre simulacije
analognog i tape delaya. Medjutim, pedala ima izvesnu dozu suma sto je meni
jako smetalo pa je zato odmah otudena.

Takode sam citao na stranim forumima da nekome te pedale rade dugo i
odlicno, nekima su stradali prekidaci i konektori dosta brzo. Rekao bih da
je to najslabija karika ovih pedala. Sa druge strane ako se malo povede
racuna verovatno mogu da izdrze dugo u ispravnom stanju.

Ako ti je moj tekst od pomoci drago mi je, ako nije bar sam se potrudio :)!
Ja inace koristim Boss RC-2 loop pedalu i prezadovoljan sam.

---
Sava
Dodo Byrd
2014-11-03 06:57:01 UTC
Post by Sava
Post by Sinisa Platz
[...]
No risk no fun, reklo bi se. Moje iskustvo govori da su danas sve pedale kineske, odnosno sve se proizvode u Kini, samo je (valjda) finalna kontrola,
ili kvaliteta djelova različita.

Slažem se sa Savom da bi mehanički djelovi mogli biti najveći problem. Dobro u
tome je što oni vješti s lemilicom to relativno lako rješe kvalitetnijim
zamjenskim djelovima.

Do sada sam šum uglavnom rješavao stabiliziranim napajanjem, no s obzirom da
ja ne koristim drivove i boostere to valjda i nije bio problem.

Osobno koristim DigiTechov JamMan Solo i pedala radi odlično. Bio sam sretne
ruke i kupio novu na akciji za samo 1000 Kn. Ima true bypass i beskrajno je
zabavna, iako je zapravo koristim samo za po doma.

Ako nisi siguran u Kineze (a u koga ćeš biti) možda Njuškalo nije tvoj neprijatelj. Kratkim bacanjem oka vidim da i tu ima ponešto zanimljivo:

http://www.njuskalo.hr/procesori-efekti-pedale-kontroleri/tc-electronic-ditto-looper-oglas-12062973

http://www.njuskalo.hr/procesori-efekti-pedale-kontroleri/tc-electronic-ditto-looper-oglas-12062973

Relativno često se zna nači Boss ili DigiTech za soma kuna na njuškalu. Ljudi
kupe ove pedale jer ih reklamni filmići navuku, a onda skuže da to baš i nije
jednostavno kak na filmićima izgleda pa ih se rješavaju.

Znam da ljudi uglavnom vole novo, no moja iskustva sa second hand oglasima su više nego povoljna.
Dodo Byrd
2014-11-03 06:58:59 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sava
Post by Sinisa Platz
[...]
Drugi link je trebao biti ovo:
http://www.njuskalo.hr/procesori-efekti-pedale-kontroleri/hardwire-delay-looper-dl-8-oglas-13054670
Sava
2014-11-03 07:31:26 UTC
Post by Sava
Post by Sinisa Platz
[...]
Do sada sam ¹um uglavnom rje¹avao stabiliziranim napajanjem, no s obzirom da
ja ne koristim drivove i boostere to valjda i nije bio problem.

Dodajem da imam zaista vrhunska napajanja poèev od Bossa do Voodoo Laba.
Prilikom probe delaya koristio sam DC Brick koji mi je na podu sa nekoliko
pedala koje dnevno sviruckam. Znaèi govorim o ¹umu pedale, ne sistema. Taj
¹um se pojavljuje i u bypass modu koji reklamiraju kao "true bypass", ali on
to nije u pravom smislu. Samo jo¹ da dodam kada ste sobni sviraè onda vam "i
dlake smetaju", taènije tada se svaki ¹um dobro èuje pa mi smeta. To se na
probi ili svirci ne bi ni primetilo.

---
Dodo Byrd
2014-11-03 07:40:11 UTC
Do sada sam ąum uglavnom rjeąavao stabiliziranim napajanjem, no s obzirom da
ja ne koristim drivove i boostere to valjda i nije bio problem.
Dodajem da imam zaista vrhunska napajanja počev od Bossa do Voodoo Laba.
Prilikom probe delaya koristio sam DC Brick koji mi je na podu sa nekoliko
pedala koje dnevno sviruckam. Znači govorim o ąumu pedale, ne sistema. Taj
ąum se pojavljuje i u bypass modu koji reklamiraju kao "true bypass", ali on
to nije u pravom smislu. Samo joą da dodam kada ste sobni svirač onda vam "i
dlake smetaju", tačnije tada se svaki ąum dobro čuje pa mi smeta. To se na
probi ili svirci ne bi ni primetilo.
Slažemo se da se u sobi čuje svaki drek, no moja iskustva sa šumovima su do
sada uglavnom bila vezana uz napajanje. Pretpostavljam da na dotičnoj pedali
negdje nešto ne štima sa masom, izolacijom, shildom ???, pogotovo što kažeš da šumi i u bypassu. No ti se bar kužiš u elektroniku. Bilo bi zanimljivo znati
da li si i kako rješio taj šum.
Sava
2014-11-03 10:33:34 UTC
Do sada sam ±um uglavnom rje±avao stabiliziranim napajanjem, no s obzirom
[...]
pedala koje dnevno sviruckam. Znaèi govorim o ±umu pedale, ne sistema. Taj
±um se pojavljuje i u bypass modu koji reklamiraju kao "true bypass", ali
on
to nije u pravom smislu. Samo jo± da dodam kada ste sobni sviraè onda vam
"i
dlake smetaju", taènije tada se svaki ±um dobro èuje pa mi smeta. To se na
probi ili svirci ne bi ni primetilo.
SlaŸemo se da se u sobi èuje svaki drek, no moja iskustva sa ¹umovima su do
sada uglavnom bila vezana uz napajanje. Pretpostavljam da na dotiènoj pedali
negdje ne¹to ne ¹tima sa masom, izolacijom, shildom ???, pogotovo ¹to kaŸe¹
da ¹umi i u bypassu. No ti se bar kuŸi¹ u elektroniku. Bilo bi zanimljivo
znati
da li si i kako rje¹io taj ¹um.

Otudjio sam je u roku od 24 casa!
To je sum elektronike, nema pomoco.
No, nije strasan, vecina ljudi ne bi obratila mnogo paznje na to.
Dodo Byrd
Da, problem je specifičan kad sviraš doma sam. :)
Dodo Byrd
2014-11-04 07:48:56 UTC
Post by Sinisa Platz
[...]
I ovo izgleda jako zanimljivo:
http://www.audiopro.hr/proizvod/hotone-wally-looper?idPrim=6&idSec=84&idTer=214&idPro=16551
Sava
2014-11-04 16:52:21 UTC
"Dodo Byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:42dd3f56-0bb0-41a1-886a-***@googlegroups.com...
Dana petak, 31. listopada 2014. 20:18:31 UTC+1, korisnik Sinisa Platz
Post by Sinisa Platz
Pozdrav!
Veæ neko vrijeme si Ÿelim novu igraèku, loop pedalu...
I naðoh "nux loop core" pedalu, navodno klon boss- ove loop pedale, ¹to
god to znaèilo...
[...]

Poku¹ao sam na brzinu da pronaðem manual na netu, ali nisam uspeo. Pouèen
nekim drugim iskustvima uvek se bojim malog broja dugmiæa jer onda svako ima
vi¹e funkcija. Takoðe sam prona¹ao da je na Amazonu cena 76 USD ¹to je dosta
bolje od cene u Audiopro. To je takoðe Kinez pa mi Nux deluje kao bolje i
ozbiljnije re¹enje jer po reklami Hoton je skromnih moguænosti i sa samo
jednom memorijom. To automatski znaèi da mu je memorijski prostor mali.

---
Sinisa Platz
2014-11-04 22:57:17 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
Pozdrav!
Veæ neko vrijeme si ¾elim novu igraèku, loop pedalu...
[...]
Kupio u trgovini "glazbena kutija" nux pedalu, bez adaptera za keš
720kn...Nije malo za igračku, ali ni na ebayu nisam našao ispod 100tinjak $.
Nisam se puno igrao, no vidi se da je amaterski uredjaj - donji dio
kućista kao i poklopac baterije je plastika, prekidač djeluje dobro, no
bosom nogom se tesko šalta, nema "pedalu" već samo prekidač...opcija ima
dovoljno, većina tipki ima dvostruku funkciju, pa i displej, pa to malo
zbunjuje, bar za sada...tvornica nudi i novi firmware, no ne specificira
što je različito od starog...uputstvo je kratko, i ne nudi potpuno
objasnjenje...
E, sad, spojio sam pedalu izmedju gitare i micro-cubea, no to mi se ne
čini ispravno, jer efekti u pojačalu djeluju i na zvuk pedale (npr
distorzija, delay, reverb) ...Rekao bih da bi pedala trebala biti
izmedju pretpojačala i izlaznog stupnja pojačala, no na pojačalu nema
fizičke mogućnosti za to...Pa vidim da ću morati uzeti bušilicu i
lemlicu u ruke da to prepravim...mislim, nebi trebao biti problem,
prekinuti vod na pločici i izvesti ga na dodatne utičnice...
Usput, npr kod antenske tehnike je normalno da napajanje i signal idu
jednim koaksom, znači iz pojačala bi mogao napajati sve pedale i
eventualno aktivnu elektroniku u gitari, to bi značajno pojednostavilo
spajanje pedala i adaptera, no to nisam primjetio kod gitarske
tehnike...Ima neki očigledan razlog koji mi je promaknuo?
Kako sam već prije "ugradio" elektronski adapter u kućiste pojačala
(nerviralo me da mi "cigla" stoji uštekana u utičnicu), sad razmišljam o
tome da iz pojačala izvučem 9V za pedalu, da ne moram još jedan adapter
imati...
Dodo Byrd
2014-11-05 07:06:51 UTC
Post by Sinisa Platz
Kupio u trgovini "glazbena kutija" nux pedalu, bez adaptera za keš
720kn...Nije malo za igračku, ali ni na ebayu nisam našao ispod 100tinjak $.
Nek ti je sa srećom.
Post by Sinisa Platz
[...]
Nemoj se zamarati plastikom, bitno je što je unutra a ne vani.
Post by Sinisa Platz
E, sad, spojio sam pedalu izmedju gitare i micro-cubea, no to mi se ne
čini ispravno, jer efekti u pojačalu djeluju i na zvuk pedale (npr
distorzija, delay, reverb) ...
To je sasvim ispravno i u redu, naročito na pojačalu koje nema napravljen "effect loop".

Čak i kada bi imao effect loop na pojačalu i kada bi looper tako spojio tada bi
premostio pretpojačalo i ne bi imao nikakve efekte, ili ako bi nekim slučajem i
dobio efekte sa pojačala oni bi se opet aplicirali na oba sounda (onaj snimljeni i onaj sa gitare). Bar je tako na večini pojačala s kojima sam se
sretao.

E sad ako hoćeš npr. looperom snimiti clean sound i to pustiti u loop a onda
svirati nadrajvani solo to možeš rješiti tako da u seriju s looperom, ali prije loopera staviš nekakvu pedalu (efekt - drive, delay, chorus ... šta god ti je
pri ruci). Onda sa isključenim efektom snimiš ritam dionicu - pustiš je u loop
a potom upališ efekt i sviraš solo. Efekte sa pojačala (osim eventualno reverba) zaboravi ako želiš dva različita sounda.
Post by Sinisa Platz
[...]
Pusti antensku tehniku. Kod gitara je šum vrlo neugodna i iritantna stvar, a
njega nitko nije čuo na anteni.

Osobno sam skloniji zasebnom "stabiliziranom" napajanju za pedale. Ima za 100
kuna odlično stabilizirano napajanje veličine punjača za mobitel u onom
elektronik shopu na placu na Savici (Lastovska 2a).
Sinisa Platz
2014-11-05 17:14:49 UTC
Post by Dodo Byrd
To je sasvim ispravno i u redu, naročito na pojačalu koje nema napravljen "effect loop".
To mislim redizajnirati, mislim da to nebi trebao biti problem...
Post by Dodo Byrd
[...]
Ja razmišljam ovako, trebalo bi biti spojeno kod "običnog" pojačala:
gitara > efekt (distorzija, delay ,reverb, tremolo) > loop pedala >
pojačalo > zvučnik.
Kako imam micro-cube, pretpostavljam da je to "combo"i da je interno
ovako ožičeno: efekt > pretpojačalo/pojačalo > zvučnik, i ako na početak
stavim loop, onda eventualno uključeni efekt na pojačalu "kvari" već
nasnimljeni zvuk.
Dakle, treba na štampanoj pločici naći izlazno pojačalo (ustvari, to je
samo jedan IC, koji je i pretpojačalo i izlazno pojačalo) i prekinuti
dolazni audio vod, i montirati dvije 6.3mm utičnice (jednu kao
"pre-out", drugu kao "in") i spojiti to komadićem koaksa sa dva utikača
kao bypasom...
I kad je bypas uključen, pojačalo radi kao i prije, kad umjesto bypasa
uključim loop pedalu, trebap bi dobiti da je loop izmedju efekta i
izlaznog pojačala....
Znači, snimim na loop čisti zvuk ritam gitare, i zatim pustim snimak i
nadosnimavam sa npr. distorzijom, bez da to utječe na već snimljeni
ritam....to sada nije moguće, a mislim da bi terbalo tako biti...kolega
elektroničar misli da je izvedivo, probat ću pa javim jeli operacija
uspjela, i jeli pacijent još živ...:)
Post by Dodo Byrd
[...]
Metoda da dodatnom pedalom prije loopera "obradiš" zvuk bi trebala
raditi, no ja već efekte imam u "combo pojačalu", samo ih treba
ispremještati ispred loopera tako da mi odgovara slijed...
Dodo Byrd
2014-11-06 07:07:39 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Sasvim je svejedno da li se radi o combu ili pojačalo+zvučna kutija. Princip je isti i elementi su isti, samo su na combu strpani u zajedničku kutiju.
Post by Sinisa Platz
[...]
Ono što se tebi događa a nikako ti se ne sviđa je sljedeće:

Sa svojom kockicom i looperom ti imaš sljedeću kombinaciju:
Gitara -> looper -> Microcube (pretpojačalo sa simulacijom efekata -> pojačalo)
U ovoj konfiguraciji ti pretpojačalo sa simulacijom efekata farba sve zvukove koji dolaze sa loopera, pa i ritam mašinu i to te iritira. I mene bi.

Da bi dobio ono što želiš trebaš ovakvu konfiguraciju:

Gitara -> efekti (drive, delay, chorus, ...) -> looper -> Microcube(pojačalo)

U tom slučaju bi paljenjem i gašenjem efekata mjenjao ulazni zvuk na looper, a sa lopera prema pojačalu bi uvijek išao onakav zvuk kakav je došao do loopera,
odnosno ritam mašina koja je dio loopera bi bila čista bez efekata.

Da bi to dobio sa postojećom opremom zapravo bi trebao ugurati looper između
pretpojačala i pojačala na kockici. Nisam siguran koliko je to dobra zamisao.
Možda sam oportunist, ali sam skloniji investirati u još par pedalica - ili neki multiefekt koji bi spojio u lancu prije loopera.

Postoji i još jedna opcija. Koliko znam Microcube ima neki "line out". Sa tog line outa možeš slati signal u looper, a onda si kupiš još jedno pojačalo na
koje ćeš slati signal sa loopera. U tom slučaju zapravo Microcube služi kao multiefect.

U svakom slučaju ušao si u začarani krug gitarista i do kraja života ćeš
trošiti lovu na još više i više elektronike. :)
Dodo Byrd
2014-11-06 07:10:00 UTC
Samo da dodam da se, naravno, efekti sa Microcuba ovdje ne koriste.
Boris
2014-11-06 07:52:30 UTC
Post by Dodo Byrd
U svakom slučaju ušao si u začarani krug gitarista i do kraja života ćeš
trošiti lovu na još više i više elektronike. :)
Ne mora značit.
Možda će poput mene nakon mnogo godina igranja i eksperimentiranja
doživjeti prosvjetljenje, baciti u smeće sve žice, lampice, kutijice i
dugmiće i vratiti se čistom i neokaljanom akustičnom zvuku. :-)
Dodo Byrd
To se i meni dogodilo, ali prvo devet krugova pakla. :)
Sava
2014-11-05 07:48:02 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
[...]
Kupio u trgovini "glazbena kutija" nux pedalu, bez adaptera za kes
720kn...Nije malo za igracku, ali ni na ebayu nisam nasao ispod 100tinjak
$.
Nisam se puno igrao, no vidi se da je amaterski uredjaj - donji dio
kucista kao i poklopac baterije je plastika, prekidac djeluje dobro, no
bosom nogom se tesko salta, nema "pedalu" vec samo prekidac...opcija ima
dovoljno, vecina tipki ima dvostruku funkciju, pa i displej, pa to malo
zbunjuje, bar za sada...tvornica nudi i novi firmware, no ne specificira
sto je razlicito od starog...uputstvo je kratko, i ne nudi potpuno
objasnjenje...
E, sad, spojio sam pedalu izmedju gitare i micro-cubea, no to mi se ne
cini ispravno, jer efekti u pojacalu djeluju i na zvuk pedale (npr
distorzija, delay, reverb) ...Rekao bih da bi pedala trebala biti izmedju
pretpojacala i izlaznog stupnja pojacala, no na pojacalu nema fizicke
mogucnosti za to...Pa vidim da cu morati uzeti busilicu i lemlicu u ruke
da to prepravim...mislim, nebi trebao biti problem, prekinuti vod na
plocici i izvesti ga na dodatne uticnice...
Usput, npr kod antenske tehnike je normalno da napajanje i signal idu
jednim koaksom, znaci iz pojacala bi mogao napajati sve pedale i
eventualno aktivnu elektroniku u gitari, to bi znacajno pojednostavilo
spajanje pedala i adaptera, no to nisam primjetio kod gitarske
tehnike...Ima neki ocigledan razlog koji mi je promaknuo?
Kako sam vec prije "ugradio" elektronski adapter u kuciste pojacala
(nerviralo me da mi "cigla" stoji ustekana u uticnicu), sad razmisljam o
tome da iz pojacala izvucem 9V za pedalu, da ne moram jos jedan adapter
imati...
Cestitke i sa moje strane. Neka te dobro sluzi, a verujem da hoce!
Sto se tice donje strane od plastike malo si me iznenadio jer nux delay koji
je na izgled ubacen u istovetnu kutijuima donju stranu metalnu. Otvor za
bateriju je sasvim druga prica i to mi nije od znacaja.

Dodo ti je vec sve napisao sto bi trebalo reci, ja cu samo dodati da nisam
razmisljao o tim "modeling" pojacalima jer ja koristim pedale ispred
pojacala. U svakom slucaju imas memorije pa tu usnimi neki clean, zatim u
reprodukciji dodaj efekte. Pretpostavljam da mozes da ubacis i vec gotove
matrice pa preko njih da sviras. Kod Bossa nema kontrole jacine ulaznog
signala tako da kada ubacujem matrice moram par puta da probam da bih nasao
pravu meru kako bi kvalitet signala ostao dobar. Kako je to reseno kod Nuxa,
da li si stigao da probas?

---
Sinisa Platz
2014-11-05 17:03:55 UTC
Post by Sava
[...]
Bar koliko sam probao, ne radi tako...
Ako u reprodukciji dodam efekte, oni se dodaju na sve sto izlazi iz
loopera, i ritam sekciju, i već snimljenu petlju, i "živi" dio zvuka...

Post by Sava
[...]
Nema kontrolu ulaznog signala, ima odvojeno kontrolu nivoa snimljenog
materijala i ritam sekcije...
Dodo Byrd
2014-11-05 06:44:52 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
Pozdrav!
Već neko vrijeme si ľelim novu igračku, loop pedalu...
I nađoh "nux loop core" pedalu, navodno klon boss- ove loop pedale, ąto
[...]
Pokuąao sam na brzinu da pronađem manual na netu, ali nisam uspeo. Poučen
nekim drugim iskustvima uvek se bojim malog broja dugmića jer onda svako ima
viąe funkcija. Takođe sam pronaąao da je na Amazonu cena 76 USD ąto je dosta
bolje od cene u Audiopro. To je takođe Kinez pa mi Nux deluje kao bolje i
ozbiljnije reąenje jer po reklami Hoton je skromnih mogućnosti i sa samo
jednom memorijom. To automatski znači da mu je memorijski prostor mali.
Zapravo nisam uopće razmišljao na ovaj način, našao sam looper koji košta manje od soma kuna i jednostavno bacio link. S obzirom da vć imam DigiTecha sasvim mi je svejedno koji je od ova dva jeftinjaka bolji.

Što se cjena tiče uvijek je na Amazonu cjena puno bolja. Nisam siguran, al'
nešto mi zvoni u glavi da su tamo cjene izražene bez PDV-a. Iz iskustva znam
da se u našim trgovinama kalkulacija radi po principu. (1$ = 1 EURO + PDV). Dakle cjenu koja je na netu izražena u dolarima pretvoriš u eure i na to dodaš PDV.
Sve što sam kupovao u našim shopovima je imalo takvu kalkulaciju. No s druge
strane dobro je da se možeš cjenkat i da su naši trgovci spremni spustiti cjenu
i do 25% u odnosu na cjenu s police. .

A imao sam i pozitivnih iskustava baš sa Audio Pro.
Našao sam u Thomannu držač gitare koji se montira na stalak od mikrofona.

http://www.thomann.de/gb/km_16150.htm

Thomannova cijena preračunata u kune bi bila cca 110 Kn. Thomann me za shiping
tražio 25 EURO, što je bezobrazno. Audio Pro mi je stalak dofurao za 110 Kn.
Stvarno to nisam očekivao sa tako malim iznosom.
Dodo Byrd
2014-11-05 06:48:35 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
[...]
I da, još sam htio dodati da broj gumbića na pedali stvarno ništa ne znači. Ono
što je po meni važno kod loopera, a to je da zabilježi neku dionicu i onda je beskonačno reproducira, odradi se jednim jedinim prekidačem. :)
meni važno kod loopera jest
Sinisa Platz
2014-11-05 17:14:43 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Naravno, samo mi se čini da su uštedom dugmića i dodjeljivanjem
dvostrukih funkcija zakomplicirali stvar...
Osobno volim kad tehniku možeš koristiti intuitivno, bez podrobnog
čitanja manuala od sto stranica...
E sad, looper bi trebao moći raditi sa bar dvije dionice, recimo jedan
za uvod/stihove, drugi za refren...
Ali da bi promjenio dionicu, moras prstom pritisnuti dugmić veličine 5
mm...mada, navodno ima i pedala za to koja se spaja na "ctrl"...Usput,
ima li ta pedala u sebi samo prekidac/tipkalo, ili ima neki napredni
način komunikacije sa loop pedalom?
Sava
2014-11-05 18:05:54 UTC
I da, jo¹ sam htio dodati da broj gumbiæa na pedali stvarno ni¹ta ne
znaèi. Ono
¹to je po meni vaŸno kod loopera, a to je da zabiljeŸi neku dionicu i
onda je beskonaèno reproducira, odradi se jednim jedinim prekidaèem. :)
meni vaŸno kod loopera jest
Naravno, samo mi se èini da su u¹tedom dugmiæa i dodjeljivanjem dvostrukih
funkcija zakomplicirali stvar...
Osobno volim kad tehniku moŸe¹ koristiti intuitivno, bez podrobnog èitanja
manuala od sto stranica...
E sad, looper bi trebao moæi raditi sa bar dvije dionice, recimo jedan za
uvod/stihove, drugi za refren...
Ali da bi promjenio dionicu, moras prstom pritisnuti dugmiæ velièine 5
mm...mada, navodno ima i pedala za to koja se spaja na "ctrl"...Usput, ima
li ta pedala u sebi samo prekidac/tipkalo, ili ima neki napredni naèin
komunikacije sa loop pedalom?
Kod Bossa RC-2 sam kaèio Music Man footswitch sa prekidaèem i to je radilo.
Probaj spolja da uvede¹ kabl pa simuliraj prekidaè spajanjem krajeva.

Ostala tvoja razmi¹ljanja o looperu moŸe¹ da proveri¹ pregledom
karakteristika raznih modela. Veujem da postoji ono ¹to bi ti Ÿeleo, ali za
koji novac to je drugo pitanje. Jo¹ da dodam da je svaki looper komplikovan
dok mu ne uðe¹ u "srŸ". Dugo nisam koristio moj Bos i veruj mi da sada ovako
iz glave ne mogu da se setim ni 5% moguænosti, morao bih da zavirim u
manual!

---
Dodo Byrd
2014-11-06 06:49:57 UTC
Post by Sinisa Platz
Post by Dodo Byrd
[...]
Da, i ja sam investirao dodatnih 200 kuna u DigiTechovu switch pedalu koja se
spaja na looper i omogućava "nožno" mjenjanje dionica. Pa na taj način možeš
snimiti pratnju za cjelu pjesmu i onda mjenjat dionice po potrebi. Iako meni
osobno to nikada nije bila namjera. Meni se kod loopera najviše sviđa to što
mogu jammati sam sa sobom kad mi nikoga nema pri ruci.
Sava
2014-11-05 08:03:04 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
Pozdrav!
Veæ neko vrijeme si µelim novu igraèku, loop pedalu...
I naðoh "nux loop core" pedalu, navodno klon boss- ove loop pedale, ±to
god to znaèilo...
[...]
Poku±ao sam na brzinu da pronaðem manual na netu, ali nisam uspeo. Pouèen
nekim drugim iskustvima uvek se bojim malog broja dugmiæa jer onda svako ima
vi±e funkcija. Takoðe sam prona±ao da je na Amazonu cena 76 USD ±to je
dosta
bolje od cene u Audiopro. To je takoðe Kinez pa mi Nux deluje kao bolje i
ozbiljnije re±enje jer po reklami Hoton je skromnih moguænosti i sa samo
jednom memorijom. To automatski znaèi da mu je memorijski prostor mali.
Zapravo nisam uopæe razmi¹ljao na ovaj naèin, na¹ao sam looper koji ko¹ta
manje od soma kuna i jednostavno bacio link. S obzirom da væ imam DigiTecha
sasvim mi je svejedno koji je od ova dva jeftinjaka bolji.

©to se cjena tièe uvijek je na Amazonu cjena puno bolja. Nisam siguran, al'
ne¹to mi zvoni u glavi da su tamo cjene izraŸene bez PDV-a. Iz iskustva znam
da se u na¹im trgovinama kalkulacija radi po principu. (1$ = 1 EURO + PDV).
Dakle cjenu koja je na netu izraŸena u dolarima pretvori¹ u eure i na to
doda¹ PDV.
Sve ¹to sam kupovao u na¹im shopovima je imalo takvu kalkulaciju. No s druge
strane dobro je da se moŸe¹ cjenkat i da su na¹i trgovci spremni spustiti
cjenu
i do 25% u odnosu na cjenu s police. .

A imao sam i pozitivnih iskustava ba¹ sa Audio Pro.
Na¹ao sam u Thomannu drŸaè gitare koji se montira na stalak od mikrofona.

http://www.thomann.de/gb/km_16150.htm

Thomannova cijena preraèunata u kune bi bila cca 110 Kn. Thomann me za
shiping
traŸio 25 EURO, ¹to je bezobrazno. Audio Pro mi je stalak dofurao za 110 Kn.
Stvarno to nisam oèekivao sa tako malim iznosom.

Drago mi je da news ipak radi, jer je gotovo zamro!

Ponuda Nux loopera u Audio Pro je jako dobra. Pogledao sam na kineskom
Allexpressu i tamo je cena veæa, osim na jednom mestu gde je sa shippingom
niŸa nekoliko euro, ali se èeka dok stigne oko mesec dana. Cene su jako
èudne. Ja sam recimo poruèio Nux Time Force delay za 35 e, a na Amazonu ga
nema ispod 50 e. Mana je ¹to veæ èekam poprilièno, a jo¹ nije poslato iz
Kine. Raèunica je jasna - dali su nisku cenu i zato vrte moje pare do
zadnjeg dana, a mislim da je rok za isporuku nekih 15-29 dana. ©ta da radim,
naèekaæu se. Jo¹ da dodam kako Nux (Cherub, to je isto koliko sam shvatio)
postaje sasvim ozbiljna firma i na inostranim forumima èitam sve vi¹e
pozitivnih komentara zadovoljnih kupaca sa veoma razmaŸenog trŸi¹ta.

---
Dodo Byrd
2014-11-05 08:13:47 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by Sinisa Platz
[...]
Allexpressu i tamo je cena veća, osim na jednom mestu gde je sa shippingom
niža nekoliko euro, ali se čeka dok stigne oko mesec dana. Cene su jako
čudne. Ja sam recimo poručio Nux Time Force delay za 35 e, a na Amazonu ga
nema ispod 50 e. Mana je što već čekam poprilično, a još nije poslato iz
Kine. Računica je jasna - dali su nisku cenu i zato vrte moje pare do
zadnjeg dana, a mislim da je rok za isporuku nekih 15-29 dana. Šta da radim,
načekaću se. Još da dodam kako Nux (Cherub, to je isto koliko sam shvatio)
postaje sasvim ozbiljna firma i na inostranim forumima čitam sve više
pozitivnih komentara zadovoljnih kupaca sa veoma razmaženog tržišta.
Kao što već rekoh, svaka nova firma koja želi stvoriti brand će za male
pare dati dobru opremu na početku. Kasnije će vrlo vjerovatno kvalitetom, ali
i cjenama stajati uz bok vodećih brandova.
Sava
2014-11-06 17:28:18 UTC
Post by Sinisa Platz
[...]
Ako je nekome interesantno sada ide oglas jedne prodavnice u Nisu za Boss
RC-2 za 105 euro. Ocigledna rasoprodaja zaliha.

http://www.kupujemprodajem.com/Boss-RC-2-Looper-SNIZENJE-16812343-oglas.htm?filter_id=46

---
Dodo Byrd
Ovo je dobra cijena, no s obzirom da je aktualni model RC-3 i nije neobična. :)
Sava
2014-11-07 08:12:44 UTC
Post by Sinisa Platz
Ovo je dobra cijena, no s obzirom da je aktualni model RC-3 i nije
neobièna. :)
Da, razume se. Postavio sam link èisto ako nekome bude interesantno. Verujem
da je u Hrvatskoj ova roba jeftinija nego ovde i da su rasprodaje bolje, ali
u odnosu na Nux i ovo deluje dobro. Ja imam taj RC-2 i ne znam ¹ta bi RC-3
meni doneo vi¹e. Jednostavno nisam uporeðivao jer i ovaj ima vi¹e nego ¹to
mi treba.

---
Dodo Byrd
2014-11-07 08:47:54 UTC
Post by Sinisa Platz
Ovo je dobra cijena, no s obzirom da je aktualni model RC-3 i nije neobična. :)
Da, razume se. Postavio sam link čisto ako nekome bude interesantno. Verujem
da je u Hrvatskoj ova roba jeftinija nego ovde i da su rasprodaje bolje, ali
u odnosu na Nux i ovo deluje dobro. Ja imam taj RC-2 i ne znam ąta bi RC-3
meni doneo viąe. Jednostavno nisam upoređivao jer i ovaj ima viąe nego ąto
mi treba.
Nisam baš siguran da je u Hrvatskoj jeftinije. RC-3 košta 1500 Kn novi (200 EURO),
polovni RC-2 se kreće po oglasima od 1000 do 1200 Kn, vrlo rjetko se nabasa
na nekoga kome hitno trebaju novci pa ga daje za manje novca. Ali napominjem
to je cjena polovnog uređaja.

DigiTech Jamman Solo ima istu cjenu kao RC-3, a generalno gledano opcije su
manje više iste.

Koliko pratim sve dostupne siteove u regiji znam da su cjene glazbene opreme u
Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Srbiji manje više iste ako se isključe povremene
ili redovne akcije i popusti za gotovinu.

Glede opcija, meni se čini da je zapravo najbolje uzimati uređaje sa najmanjim
brojem opcija. Iako je to najskuplja varijanta, zvuk je uvijek bolji što je
manje opcija dostupno.

Iako sam oduvjek volio te elektroničke igračke, zadnjih par godina sviram uglavnom tako da gitaru piknem direktno u pojačalo i to mi ima najbolji mojo
efekt. Sve ostalo nekako razvodni sliku.

Sve se nadam kako ću se u penziji igrat sa svom tom elektronikom koja se
nakupila s godinama, ali kako stvari stoje izgleda da nikada neću u penziju.
BBB
2014-11-07 11:23:43 UTC
Post by Sinisa Platz
[...]
u odnosu na Nux i ovo deluje dobro. Ja imam taj RC-2 i ne znam ±ta bi RC-3
meni doneo vi±e. Jednostavno nisam upoređivao jer i ovaj ima vi±e nego ±to
mi treba.
Nisam baą siguran da je u Hrvatskoj jeftinije. RC-3 koąta 1500 Kn novi (200 EURO),
[...]
manje viąe iste.
Koliko pratim sve dostupne siteove u regiji znam da su cjene glazbene opreme u
Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Srbiji manje viąe iste ako se isključe povremene
ili redovne akcije i popusti za gotovinu.
Glede opcija, meni se čini da je zapravo najbolje uzimati uređaje sa najmanjim
brojem opcija. Iako je to najskuplja varijanta, zvuk je uvijek bolji ąto je
[...]
Možda ti hoćeš, ali je pitanje da li će ona na tvoj račun :) ...
nekako mi se čini bankrot države za recimo 3 do 5 godina kao realna
opcija, a tada je isplata penzija jako nesigurna ...
Dodo Byrd
2014-11-07 11:34:53 UTC
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
[...]
Nakon bankrota se ionako sve resetira pa nam u prvo vrijeme neće ni trebati
lova. :)
Boris
2014-11-07 11:41:25 UTC
Post by BBB
Možda ti hoćeš, ali je pitanje da li će ona na tvoj račun :) ...
nekako mi se čini bankrot države za recimo 3 do 5 godina kao realna
opcija, a tada je isplata penzija jako nesigurna ...
Prijatelju moj, bankrotirat ćemo u narednih godinu dana ili nećemo
nikako. Al' to ionako ne ovisi o nama.
Dodo Byrd
2014-11-07 12:27:55 UTC
Post by Boris
Post by BBB
[...]
Ma kakav bankrot, pa neće nam naši vjerovnici nikada dati da bankrotiramo.
Samo nam mogu dati još više kredita sa još više nepovoljih kamata. Čekaj
kad se 'adeze vrati pa'š onda vidit kol'ko Šuker može pozajmit..
Boris
2014-11-07 13:14:44 UTC
Post by Dodo Byrd
Ma kakav bankrot, pa neće nam naši vjerovnici nikada dati da bankrotiramo.
Samo nam mogu dati još više kredita sa još više nepovoljih kamata. Čekaj
kad se 'adeze vrati pa'š onda vidit kol'ko Šuker može pozajmit..
Pa zato i kažem da to ne ovisi o nama.
Ono "nama" nije se odnosilo na mene i tebe. ;-)
Boris
2014-11-07 11:40:05 UTC
Post by Dodo Byrd
Sve se nadam kako ću se u penziji igrat sa svom tom elektronikom koja se
nakupila s godinama, ali kako stvari stoje izgleda da nikada neću u penziju.
Ne bih se tel' mešat u mogućnosti našeg odlaska u penziju, al' u penziji
se sigurno nećeš igrat tim igračkama. Pod broj jedan, sve te igračke će
već odavno zastarjeti dok (i ako) mi dođemo do penzije a pod broj dva,
prirodni tok stvari ide prema tome da ćeš do penzije odbacit i pojačalo
i kabel. Ostat će samo ono što i treba ostat, gitara i tvoji prsti.
Uostalom, kad mi dođemo do penzije, struja će nam biti jako skupa.

P.S.
Prodajem jeftino sobno gitarsko pojačalo, kilo-dva prašine na njemu
dajem gratis. Ne znam jel' radi, prije godinu i nešto je radilo. :-)
Dodo Byrd
2014-11-07 12:26:20 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Ništa to neće i ne može zastariti. Još uvijek se koriste isti efekti kao i
prije 30-40 godina, samo su sada zapakirani u manje i ljepše dizajnirane
paketiće
Baš ti je dobar i precizan oglas. :)
Boris
2014-11-07 13:18:15 UTC
Post by Dodo Byrd
Ništa to neće i ne može zastariti. Još uvijek se koriste isti efekti kao i
prije 30-40 godina, samo su sada zapakirani u manje i ljepše dizajnirane
paketiće
Je, al' one od prije 30-40 godina nisu radili kinezi i nisu bili
programirani da crknu nakon godinu-dvije. ;-)
Dodo Byrd
2014-11-07 13:54:59 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Meni je od svis silnih pedala koje imam riknuo jedino Ibanezov Tuner, a i to
si nekako mislim zato što ga je moj sin koristio. :)
Boris
2014-11-07 14:12:34 UTC
Post by Dodo Byrd
Meni je od svis silnih pedala koje imam riknuo jedino Ibanezov Tuner, a i to
si nekako mislim zato što ga je moj sin koristio. :)
Meni ni jedan komad elektronike u nazad 10 godina nije trajao više od
godinu-dvije. 30 godina sam fotografirao manualnom istočnonjemačkom
Practicom, otkad je u igru ušla digitala svake dvije godine moram kupit
novi fotoaparat.
Staru Philipsovu glazbenu liniju sa gramofonom sam koristio 25 godina,
kad su došli kinezi sa CD-jima i MP3icama, svaka glazbena linija mi
traje deset dana nakon isteka garancije. Prvi kompjuter, Pentium 3-ica
sa Windozama 95 mi je radio skoro 7 godina, poslije njega ni jedan komp
ne izdrži dulje od tri godine. Zoom multiefekt je radio ravno dvije
godine, pojačalo još uvijek radi, ali zato jer ga ne koristim. Uskoro ni
ono više neće radit, upravo zato jer ga ne koristim. Vozim Forda starog
21 godinu, baš me zanima oće li bilo što što kupim nakon njega vozit
dulje od dvije-tri godine. Sva elektronika danas je C.C.P.C. iliti Cheap
Chinese Peace of Shit.
Dodo Byrd
2014-11-07 14:41:48 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Glede elektronike ni u čemu se ne bih složio s tobom. Meni elektronika traje
godinama. Od linija i TV aparata, preko pojačala, mikseta, raznih gitarskih
gedžeta, kompova, i svega ostalog što se u kućanstvu koristi. No moje geslo je
da nikada ne kupujem jeftinu elektroniku. Ne kupujem ni onu najskuplju, ali
A+ klasa je sasvim ok i traje mi godinama. Daleko duže nego to garantni rok
nalaže.
Pojačalo koje trenutno koristim (Crate CA6110D) je kupljeno negdje 2005/2006.
Tjedno radi najmanje 20-30 sati i još uvijek radi savršeno. Prije njega sam
sinu kupio Marshalla koji isto tako radi i radi. Doma trenutno koristim laptop
iz 2009, održavam ga i čistim i još uvijek radi kao prvog dana.

Auto mi je iz 2002 (krenula mu je 13 godina) još uvijek pri prelasku preko rupa
čuješ samo tup-tup.

Stvari koje održavaš traju duže nego jeftine koje ne održavaš.
Boris
2014-11-07 15:04:31 UTC
Post by Dodo Byrd
Stvari koje održavaš traju duže nego jeftine koje ne održavaš.
Kako ćeš održavat digitalni fotoaparat?
Možeš mu očistit leće, pazit da nije na suncu, da se ne smoči, da nije
izložen pijesku ili prašini. I opet ti to sve neće pomoć da on jedan
dan jednostavno ne kaže: "Dosta je, kupi novo i nahrani još jedna gladna
kineska usta!" Ista stvar je sa glazbenim linijama, kompjuterima i svime
ostalim. Na autu možeš mijenjat ulje, filtere i popravljat mehaniku, al'
apsolutno ništa ne kožeš učinit da ti njegov kompjuter (cca 1000 eura) u
bilo kojem trenutku ne kaže "Dosta, gotovo, što si jamio, jamio si!" I
nema nikakve veze cijena, jednako rikne i onaj na Škodi i onaj na Mečki
i BMW-u.
I moj TV traje već 18 godina, al' nije kinez nego Korejac.
Moja sestra je u zadnjih par godina promijenila tri LCD TV-a (a nije baš
sklona kupnji jeftinog). Ne kupujem ni ja najjeftinije a ni najskuplje.
Jednostavno, 2 milijarde kineza ne bi moglo preživjeti i opstati kada bi
radili stvari koje traju i to je cijela mudrost.
Ja bih volio kupit nešto na čemu ne piše "Made in PRC" ali to su
jednostavno jako rijetke zvijerke.

Ima sve to i dobrih strana, kinezi me jednostavno potiču da sve više i
više izbacujem iz svog života te suvišne i nepotrebne gluposti koje mi u
stvari i ne trebaju. ;-)
dodo_byrd
2014-11-07 16:44:12 UTC
Stvari koje odr=BEava=B9 traju du=BEe nego jeftine koje ne odr=BEava=B9=
.
Kako =E6e=B9 odr=BEavat digitalni fotoaparat?
Mo=BEe=B9 mu o=E8istit le=E6e, pazit da nije na suncu, da se ne smo=E8=
i, da nije =
izlo=BEen pijesku ili pra=B9ini. I opet ti to sve ne=E6e pomo=E6 da on=
jedan dan =
jednostavno ne ka=BEe: "Dosta je, kupi novo i nahrani jo=B9 jedna glad=
na =
kineska usta!"
Moj Sony cyber shot radi ve=E6 desetak godina bez gre=B9ke. Vidi filmi=E6=
e na =

Jubitou,
sve snimljeno s njim.
Ista stvar je sa glazbenim linijama, kompjuterima i svime ostalim. Na =
=
autu mo=BEe=B9 mijenjat ulje, filtere i popravljat mehaniku, al' apsol=
utno =
ni=B9ta ne ko=BEe=B9 u=E8init da ti njegov kompjuter (cca 1000 eura) u=
bilo =
kojem trenutku ne ka=BEe "Dosta, gotovo, =B9to si jamio, jamio si!" I =
nema =
nikakve veze cijena, jednako rikne i onaj na =A9kodi i onaj na Me=E8ki=
i =
BMW-u.
nije apsolutno nikakav problem nabaviti komp za auto za soma kuna. De=E8=
ki
ih repariraju i provjereno ta pri=E8a funkcionira.
I moj TV traje ve=E6 18 godina, al' nije kinez nego Korejac.
Moja sestra je u zadnjih par godina promijenila tri LCD TV-a (a nije b=
a=B9 =
sklona kupnji jeftinog). Ne kupujem ni ja najjeftinije a ni najskuplje=
. =
Jednostavno, 2 milijarde kineza ne bi moglo pre=BEivjeti i opstati kad=
a bi =
radili stvari koje traju i to je cijela mudrost.
Mo=BEda je vrijeme da si kupi=B9 UPS. :)
Ja bih volio kupit ne=B9to na =E8emu ne pi=B9e "Made in PRC" ali to su=
=
jednostavno jako rijetke zvijerke.
Ima sve to i dobrih strana, kinezi me jednostavno poti=E8u da sve vi=B9=
e i =
vi=B9e izbacujem iz svog =BEivota te suvi=B9ne i nepotrebne gluposti k=
oje mi u =
stvari i ne trebaju. ;-)
Nema to veze s Kinezima, to je vezano uz godinu proizvodnje (moju i =

tvoju). :)

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Boris
2014-11-07 17:17:51 UTC
Možda je vrijeme da si kupiš UPS. :)
Možda je vrijeme da više ne kupujem ništa. :-)
Dobra je to godina bila, dobraa. Nikad više takve.
kobac
2014-11-08 05:35:49 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Ja bih si na tvom mjestu pregledao kvalitetu napona mreze. I bio njezniji s
fotoaparatima. ;-)
Boris
2014-11-08 08:43:35 UTC
Post by kobac
Ja bih si na tvom mjestu pregledao kvalitetu napona mreze. I bio njezniji s
fotoaparatima. ;-)
Ni jedan kvar nije imao veze sa naponom i napajanjem. Uostalom, ne živim
u nekom zabitom selu na Velebitu ili na nekom otoku. Oni obično imaju
problema s time. Nije kvaliteta napona mreže u Splitu ništa lošija od
one u Zagrebu. Moram biti nježan!? Znači, nije problem u kineskom smeću
nego u meni i našem napajanju. To je baš jedan dobar način razmišljanja.
Ja tako ne razmišljam. Ja mislim da ako sam nešto pošteno platio onda
očekujem da mi to služi i da radi određeno vrijeme. I da ne moram biti
nježan. Naravno da neću stvarima poput fotoaparata lupat okolo po
zidovima i bacat ih po podu ali ako će svaka stvar koju kupim prestat
radit čim je krivo pogledam, onda ja ne vidim problem u sebi nego u
proizvođaču. Onda ja ne krivim napon i napajanje nego kažem "Ovo je
smeće." I točka. Ako moram biti nježan s nečim što je napravljeno da
radi svoj posao što će mi onda to!?
kobac
2014-11-08 12:56:55 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Nema to veze sa Splitom i Zagrebom. Dovoljno ti je da imas susjeda s
nezgodnim trosilom pa da imas npr. padove napona koji po elektroniku mogu
biti stetni kao i prenaponi.

[...]

Nisam te htio uzrujati, samo sam ti htio reci da je moje iskustvo s
jeftinom elektronikom dijametralno suprotno od tvog. Jedina stvar koja mi
se pokvarila u zadnjih par godina bio je japanski skupi fotoaparat, treci
dan nakon kupovine, dobio sam drugi i veselo radi vec evo cetvrtu godinu.
Ideje o programiranom vijeku trajanja elektronike nije, koliko znam,
potvrdio niti jedan elektronicar niti objasnio mehanizam samounistenja
Boris
2014-11-08 17:44:55 UTC
Post by kobac
Nema to veze sa Splitom i Zagrebom. Dovoljno ti je da imas susjeda s
nezgodnim trosilom pa da imas npr. padove napona koji po elektroniku mogu
biti stetni kao i prenaponi.
Kažem ti, završio sam nekakve škole elektroničkog smjera i znam
prepoznati kvarove zbog padova napona i one uzrokovane lošom kvalitetom
proizvoda. Ne može mi digitalni fotoaparat prestat radit zbog pada
napona u mreži, isto kao što ni pad napona ne uzrokuje da DVD uređaj
nakon godinu i pol dana rada ne želi izbacit disk.
Post by kobac
[...]
Vidiš, možda je u tome problem... ti vjerojatno pripadaš generaciji
kojoj kad nešto radi "već evo četvrtu godinu" onda je to super. Zamisli
koja kvalitetna stvar, čovječe, radi već 4 godine!!! Naravno, jer je bio
skup. Koliko bi tek radio da nije bio skup!?
Ja pripadam generaciji koja je navikla da se stvari nakon 4-5 godina tek
razrade. Ako nešto za što sam dao trećinu ili polovicu plaće rikne a da
mi nije služilo bar 5-6 godina( minimum), onda to meni ne valja...
Post by kobac
Ideje o programiranom vijeku trajanja elektronike nije, koliko znam,
potvrdio niti jedan elektronicar niti objasnio mehanizam samounistenja
Naravno da su to gluposti. Nitko ništa ne treba programirati.
Jednostavno su današnji elektronički elementi nekvalitetni i tu nikakvo
programiranje nije potrebno. A nekvalitetni su zato jer ni jednoj
tvornici na svijetu nije u interesu da proizvede uređaj koji će radit
10+ godina. Ni jedna firma na svijetu više neće proizvest radio
kazetofon kao što je Grundig koji se nalazi u sobi moje majke, kojeg je
moj otac donio iz Italije još 1979. I koji još ni jednu svoju funkciju
nije izgubio, čak mu ni gumica u kazetofonu nije otišla. A i on jadan
trpi padove napona, ako ih ima. Da ne spominjem legendarni Sony Walkman
iz ranih 80-ih godina prošlog stoljeća koji mi i dan danas odvrti poneku
kasetu. Jer, današnji proizvođači su navikli svoje kupce da ako im
uređaj radi "evo već četvrtu godinu" da su dobili superkvalitetan
proizvod. Kojeg treba masno platit. Zato jer će radit čak 4 godine. :-)))))
Sava
2014-11-09 07:57:01 UTC
Post by kobac
Ideje o programiranom vijeku trajanja elektronike nije, koliko znam,
potvrdio niti jedan elektronicar niti objasnio mehanizam samounistenja
Naravno da su to gluposti. Nitko nista ne treba programirati. Jednostavno
su danasnji elektronicki elementi nekvalitetni i tu nikakvo programiranje
nije potrebno. A nekvalitetni su zato jer ni jednoj tvornici na svijetu
nije u interesu da proizvede uredaj koji ce radit 10+ godina. Ni jedna
firma na svijetu vise nece proizvest radio kazetofon kao sto je Grundig
koji se nalazi u sobi moje majke, kojeg je moj otac donio iz Italije jos
1979. I koji jos ni jednu svoju funkciju nije izgubio, cak mu ni gumica u
kazetofonu nije otisla. A i on jadan trpi padove napona, ako ih ima. Da ne
spominjem legendarni Sony Walkman iz ranih 80-ih godina proslog stoljeca
koji mi i dan danas odvrti poneku kasetu. Jer, danasnji proizvodaci su
navikli svoje kupce da ako im uredaj radi "evo vec cetvrtu godinu" da su
dobili superkvalitetan proizvod. Kojeg treba masno platit. Zato jer ce
radit cak 4 godine. :-)))))
Uglavnom bih podrzao Borisa i njegovo razmisljanje.
Doba najkvalitetnijih proizvoda je bilo 60-tih godina. Tada je sve pravljeno
da bude vecito i sa mnogo paznje. Citroenova "Zaba" se ne bi postidela ni
danas da se pojavi na putevima. Ono sto mnogi zaborave tom prilikom je da je
sve to bilo i jako skupo sto je i normalno. Kada su gitare u pitanju svi
danas pricaju o nekim Fenderima, Gibsonima i ko zna cemu jos iz nekog tamo
davnog doba sa pocetka rock ekspanzije. E pa nije tako bilo na prostorima Ex
YU, nije toga bilo u vecim kolicinama! Retko ko je imao vrhunsku opremu,
uglavnom se sviralo na nekim Framusima, Hofnerima, EKO, Hagstrom je vec bio
napredak. Vrhunsku opremu su imali samo neki najpoznatiji, recimo Bijele
Strijele, kasnije Koralji u Zagrebu, Siluete i Elipse u Beogradu. Pa i to su
bili samo komadi, ne kompletna oprema. To nam govori da je sve bilo jako,
jako skupo vecini. Ja sam 70-tih bio zaluden za automobilizam i secam se
kako su tada iz Volvoa izjavili da na tom stepenu tehnologije mogu da
naprave automobil koji bi trajao najmanja 30 godina i ne bi bio mnogo
skuplji, ali se to nikome ne isplati, ni proizvodacima, ni servisima. To je
jedina istina. Danas je sva oprema prilicno jeftina i jako loseg kvaliteta,
mahom za jednokratnu upotrebu. Jeftino pa ga cesto menjamo. Proizvodaci i
serviseri samo trljaju ruke! Tesko je i doci do nekih jako kvalitetnih
komada, toga uglavnom vise nema.
E sada, ova jeftina kineska roba traje koliko traje, onima pazljivijim moze
i da potraje. Imam recimo kineski Panasonic fiksni telefon vec godinama i
jako sam iznenaden da baterija jos uvek traje, a telefon je potpuno ispravan
i funkcionalan. Pri tom mi je i padao dosta puta.

---
Sinisa Platz
2014-11-09 10:01:28 UTC
Post by Sava
Post by kobac
[...]
Siguran sam da današnja tehnologija omogućava izradu kvalitetnih i
trajnih prizvoda, ali to nije u potrošačkom društvu potrebno većini
normalnih korisnika...Evo, npr iz svijeta audio tehnnike - sjećate se
sigurno ploča i gramofona?...to se slusalo bar 50 godina....nakon toga
je dosao magnetofon i kazetofon....trajalo je duga, ali ipak ne kao
gramofon...onda CD..zatim DVD...pa onda USB, SD, i poslije svega
vjerovatno "cloud".. isvaki put nova tehnologije traje sve kraće...ono
što zelim reći, je da je trajanje nekog proizvoda danas limitirano
pojavom nove tehnologije, isto kao i u svijetu automobila, bio sam
šokiran kad je prije 10ak godina tetak u njemačkoj gotovo poklonio
ispravan auto, jer mu je bilo značajno jeftinije kupiti mlađi (sa boljom
"eko" kategorijom) nego registririati stari, zbog velikog poreza na
ekologiju...
Sava
2014-11-09 16:49:33 UTC
Post by Sava
Post by kobac
[...]
Siguran sam da danasnja tehnologija omogucava izradu kvalitetnih i trajnih
prizvoda, ali to nije u potrosackom drustvu potrebno vecini normalnih
korisnika...Evo, npr iz svijeta audio tehnnike - sjecate se sigurno ploca
i gramofona?...to se slusalo bar 50 godina....nakon toga je dosao
magnetofon i kazetofon....trajalo je duga, ali ipak ne kao gramofon...onda
CD..zatim DVD...pa onda USB, SD, i poslije svega vjerovatno "cloud"..
isvaki put nova tehnologije traje sve krace...ono sto zelim reci, je da je
trajanje nekog proizvoda danas limitirano pojavom nove tehnologije, isto
kao i u svijetu automobila, bio sam sokiran kad je prije 10ak godina tetak
u njemackoj gotovo poklonio ispravan auto, jer mu je bilo znacajno
jeftinije kupiti mladi (sa boljom "eko" kategorijom) nego registririati
stari, zbog velikog poreza na ekologiju...
Rzumeo sam tvoj stav koji ima osnova, ali po meni ti je polazna osnova
pogresna. Tvoje videnje stvari je globalno i cisto tehnolosko, ali postoji i
upotrebno videnje stvari. Ja recimo mislim da proizvod koji mi dobro radi
danas jednako tako ce da radi i kroz 30 godina ako potraje toliko. To sto
nesto bude tehnoloski prevazideno ne znaci da ne valja i da ga treba baciti.
Ocit primer su lampaska pojacala. Ja recimo imam hi-fi pojacalo
(tranzistorac) Luxman koje sam kupio pre oko 35 godina, radi bukvalno
svakodnevno pa i dan danas je perfektno. Ne vidim u cemu je prevazideno!?
Mogu dosta takvih stvari da nabrojim, ali bi potrajalo :)!

---
Sinisa Platz
2014-11-09 20:37:30 UTC
Post by Sava
Post by Sava
Post by kobac
[...]
Recimo, ima samo dva kanala, nema display, nema daljinski ,dolby
dekoder, optički ulaz, USB, BT.....jesam pogodio bar pola?
Ja razumijem da su to tebi nevazne stvari, i ja imam marantzov receiver
(2252?) iz 1978 godine koji i danas ispravno radi, no većini populacije
je nedostatak daljinskog i digitalnog ulaza nepremostiva prepreka, i
spremni sa živjeti sa nedostatcima današnjih uredjaja, ali da imaju
potrebni komoditet i mogućnosti uredjaja...
Recimo, moj je nećak kupovao televizor, i u trgovini kad ga je trgovac
pitao kakav želi, rekao je - bijeli....ma zamisli, da glavni trazeni
parametar uredjaja bude boja kućišta?...Ali, tako je kako je, očito ni
ti ni ja ne spadamo u kategoriju "tipičnog" kupca...
Sava
2014-11-10 07:18:53 UTC
Post by Sava
[...]
opticki ulaz, USB, BT.....jesam pogodio bar pola?
Dobro, nastavljas u istom tempu -:)! Samo potenciram da stvar radi isto kao
i pre 30 godina, tu je trik. Zadatak pojacala je da pojaca signal i ono to
radi savrseno dobro. Sve ostalo sto pominjes su samo alati.

Uzgred, ono sto se ovde pominje kao teorija zavere-urote ja ne bih tako
nazvao. U pitanju je trziste i zarada. Lepo sam to objasnio primerom Volvoa.
To znaci da su zarade proizvodaca i servisera sve vece i bolje, a korisnici
dobijaju sve jeftinije uredaje koje menjaju cesto. Mozemo ovako unedogled
pa cu zavrsiti.

Moje misljenje je da Nux looper radi svoj posao i to sasvim dobro, a
potrajace dovoljno dugo ako se korisnik ponasa prema njemu korektno.

---
Alan Jelaska
2014-11-10 18:37:34 UTC
Post by Sava
kupio pre oko 35 godina, radi bukvalno
svakodnevno pa i dan danas je perfektno. Ne vidim u cemu je prevazideno!?
Mogu dosta takvih stvari da nabrojim, ali bi potrajalo :)!
Čekić, motika, sikira, kramp, pajser, pila, rašpa, ..., nož, kuhača,
tava, lonac ... :-}
kobac
2014-11-09 08:05:04 UTC
Post by kobac
[...]
Nisi me razumio. Taj fotoaparat je jedino sto mi je riknulo od elektronike.
Ali ne nakon programiranog vijeka trajanja nego u garantnom roku. I pardon,
jedna maticna ploca na racunalu u firmi staromm cca 8 godina. Otisli
kondenzatori.
Moje iskustvo govori da, ako ista traje i ne kvari se cesto, to je
elektronika. Ako se nesto kvari zbog nekvalitete to suuredjaji s mehanickim
dijelovima. I tu se mogu sloziti da se ne proizvode u istoj kvaliteti kao
1978 godine.
A ima i logicno objasnjenje. Trzisna utakmica tjera ih da proizvode sve
jeftinije. Ja danas za 1000 kn odem i kupim alata o kakvom je moj stari
mogao samo sanjati. Ako ubodna pila crkne odem i kupim drugu za 200kn.

Kazes da su "jednostavno elektronicki elementi nekvalitetni". Volio bih
kada bi dao objasnjenje u cemu se ta nekvaliteta manifestira
(konstrukcijski) i kako uspijevaju da im ti elementi riknu cim istekne
garancija kako mnogi tvrde?
Sinisa Platz
2014-11-09 10:12:58 UTC
Post by kobac
[...]
Recimo, elektrolitske kondenzatore mozes kupiti u bar nekoliko razreda -
za 85C ili za 105C, kod konstrukcije sklopa možeš staviti kondenzator za
veći napon nego je potrebno, pošto elektrolit gubi kapacitet sa
vremenom, možeš staviti veći kapacitet nego je potrebno.
Slično je sa poluvodičima - treba predimenzionirati tranzistor,
omogućiti mu bolje hladjenje...takodje kolićina zastita na uredjaju na
neki način određuje trajnost...no sve to malo vrijedi, kad imas "DELL"
ov laptop, ispravan, koji nema procesorske snage za XP, a za 98icu nema
podrske niti programa...
Uglavnom, kvalitetom elemenata i uvelike i dobrim dizajnom, kao i
kvalitetnom izradom moguće je značajno utjecati na trajnost uredjaja....
kobac
2014-11-09 16:18:28 UTC
Post by Sinisa Platz
Post by kobac
[...]
Slazem se. Ali se ne slazem s teorijama urote po kojima proizvodi doslovce
cekaju da im istekne garancija da bi se samounistili.
Boris
2014-11-09 22:24:32 UTC
Post by kobac
Slazem se. Ali se ne slazem s teorijama urote po kojima proizvodi doslovce
cekaju da im istekne garancija da bi se samounistili.
Pa već sam ti gore i napisao da te teorije urote i programirano
samouništenje ne postoji kao takvo. Postoji samo nekvaliteta proizvoda
općenito. Kad mi nakon 3 godine rikne Hi-fi linija (koja je meni
elektronički uređaj) a ja smatram da je za pare koje sam dao za nju
trebala raditi puno duže (recimo bar 6-7 godina), ja neću poć ispitivat
jel riknulo nešto elektronički ( u mom konkretnom slučaju jeste),
električki ili mehanički. Jednostavno kompletan taj uređaj smatram
nekvalitetnim. I da, ja elektronički uređaj koji nije napravljen da trpi
padove napona smatram nekvalitetnim. Jer sam posjedovao i još uvijek
posjedujem elektroničke uređaje koji su napravljeni tako da takve
nepodopštine našeg elektrosustava dobro podnose.
kobac
2014-11-10 11:07:18 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Sve 5. Meni je,,kazem samo neobicno sto tebi niti jedan uredjaj kupljen u
zadnjih 10 godina ne radi duze od 2-3 godine, a meni se u istom periodu
pokvario samo jedan i to u garancijskom roku. Mozda ja onda bas imam srece.
Dodo Byrd
2014-11-10 11:46:50 UTC
Post by kobac
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Ne bih rek'o da ti imaš sreće. I kod mene je isto. Kako rekoh jedino što mi se
pokvarilo od elektronike (ikada) je Ibanezov Tuner LU20.

Pri tom mislim "Pokvario = ne može se više koristiti" iako i tu se da
iskoristiti puno djelova za napraviti od toga nešto drugo.

Koliko sam čitao po netu taj Ibanez je sklon kvarenju, a i riknuo je kad ga je
koristio moj sin, tako da mogu teoretski uzeti u obzir da je možda mali nešto
loše napravio.

No bacao sam (ili donirao) dosta elektronike iako je još bila ispravna.
Uglavnom se to odnosi na kompove, televizore i monitore koji su bili ispravni
ali su im ekrani bili toliko razliveni da je bilo opasno gledati ih ili su bili
toliko stari da ih se moj potrošački mentalitet silno želio rješiti.

Imam doma jednu mini liniju kojoj se CD drive ne da otvoriti, ali sve ostalo
radi na njoj odlično. Starija kčer koristi tu liniju. CD drive sa nje joj
ionako ne treba jer čak i ako treba pročitat neki cd na njoj može to odraditi
preko kompa koji je ionako spojen na Aux te linije.

Pojačala mi se nikada nisu kvarila, a ja sam stvarno izsvirao svako
svoje pojačalo.

Pri tom moram naglasiti da je moj potrošački um uvijek bio racionalan koliko
god je bilo moguće. Svako toliko me spopadne želja za nečim novim, ali ja tu
želju, čak i kada mogu financijski, ne ostvarujem odmah, nego pustim da sazrije
nekih mjesec, dva. Ako nakon toliko vremena želja ne splasne ili je ne potisne
neka nova, onda je stvarno trebam ostvariti.

bili
Boris
2014-11-10 11:59:44 UTC
Post by Dodo Byrd
[...]
Pa eto, ti to smatraš pokvarenim. Kad se više nikako ne može koristit i
ne može popravit. Imamo različite kriterije. Meni je stvar kvalitetna i
ispravna dokle god sve na njoj radi kako treba. Čim mi nakon kratkog
vremena crkne bilo što ili počne pravit probleme, meni je to pokvaren
uređaj, bez obzira što ga djelomično tj. ograničeno možda mogu koristit
još godinama. Mi ovdje ne pričamo o tome hoćemo li nešto bacit, popravit
ili koristit pokvareno nego o tome da iritantno veliki broj uređaja
počne pravit probleme nakon relativno kratkog vremena. Neću ni ja bacit
hi-fi liniju na kojoj ne radi recimo radio prijemnik, al' meni je to loš
tj. pokvaren uređaj.
Post by Dodo Byrd
No bacao sam (ili donirao) dosta elektronike iako je još bila ispravna.
Uglavnom se to odnosi na kompove, televizore i monitore koji su bili ispravni
ali su im ekrani bili toliko razliveni da je bilo opasno gledati
Znači, pokvarili su se. Znači, nije samo Ibanezov tuner. :-)
Post by Dodo Byrd
Imam doma jednu mini liniju kojoj se CD drive ne da otvoriti, ali sve ostalo
radi na njoj odlično.
Znači, pokvarila se. Znači, nije samo Ibanezov tuner. :-)
Post by Dodo Byrd
Pojačala mi se nikada nisu kvarila, a ja sam stvarno izsvirao svako
svoje pojačalo.
Nisu ni meni, al' o pojačalima ionako nismo ni pričali. Gitarska
pojačala su uglavnom još uvijek hard-core uređaji.
Dodo Byrd
2014-11-10 12:17:46 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Moj kriterij kaže da je nešto pokvareno kada se više ne da koristiti.
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Opet se radi o premazu ekrana koji nema veze sa elektronikom. Dakle mogao sam
ih gledati još godinama, ali bih tako samo pokvario vid sebi, stoga sam odlučio
arhivirati ih.

Nijedan moj komp nije riknuo u kontekstu da se ne da upaliti, ili da mu neki dio nije upotrebljiv. Jednostavno ih je pregazilo vrijeme i ja sam donio odluku
da ih više ne želim.
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
Imam doma jednu mini liniju kojoj se CD drive ne da otvoriti, ali sve ostalo
radi na njoj odlično.
Znači, pokvarila se. Znači, nije samo Ibanezov tuner. :-)
CD drive na liniji bih mogao popraviti sam, ne treba mi za to ni serviser, ali
mi se jednostavno ne da jer imam alternativno rješenje koje služi svrsi.
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Mislio sam na pojačala generalno, ne samo gitarska.
Osim toga svašta sam viđao da ljudi rade sa pojačalima. :)
Boris
2014-11-10 13:56:58 UTC
Post by Dodo Byrd
Moj kriterij kaže da je nešto pokvareno kada se više ne da koristiti.
Onda po mom kriteriju vjerojatno imaš punu kuću pokvarenih uređaja koje
ti smatraš ispravnima. Ne leži ti teorija po kojoj ti se ništa osim
tunera nije pokvarilo. Po tvojoj teoriji se ni meni onda ništa nije
(osim fotoaparata) pokvarilo. Sve više-manje radi, ali malo toga 100%.
Jadni smo ti mi, što su nam napravili. K'o kad gladnog magarca uvjeriš
da je i trula mrkva još uvijek mrkva. :-)))))))))))))))
Post by Dodo Byrd
Jednostavno ih je pregazilo vrijeme i ja sam donio odluku
da ih više ne želim.
Pa u tome i jeste poanta. Pregazilo ih vrijeme, al' je to "vrijeme" sa
svakom novom generacijom uređaja sve kraće i kraće. Valjda je to taj
tehnološki napredak o kojem pričaju.
Dodo Byrd
2014-11-10 14:19:44 UTC
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Pa i ne baš. Osim tog CD-a svi ostali uređaju u potpunosti rade. Osobno baš
ne ljubim multifunkcijske uređaje, pa su kod mene doma uglavnom (osim glazbenih
linija koje sam kupovao djeci) jednofunkcijski uređaji. A ti ili rade ili ne
rade.

Naravno, kompovi izlaze i ovih kategorija.

No bavim se mišlju da sve pobacam i elektroniku doma svedem na ovo:
http://www.raspberrypi.org/

No to je odluka, a ne stvar loše robe.
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Sve ovisi o kojem i kakvom uređaju se radi.

Konzumna elektronika je postala jeftina i svima dostupna. Večina uređaja se
baci zato jer vlasnici žele novo, a ne zato što ne rade.

Naravno ima i onih koji ne rade, ali ti su toliko jeftini da će ti u dućanu
kada dođeš reklamirati odmah dati novi, a pokvareni pred tvojim očima baciti u
smeće.
Boris
2014-11-10 14:30:54 UTC
Post by Dodo Byrd
Konzumna elektronika je postala jeftina i svima dostupna. Večina uređaja se
baci zato jer vlasnici žele novo, a ne zato što ne rade.
Bem ti sve, kad ja nisam takav.
Jedino me brine što ću kad mi rikne mobitel.
Ove tač-skrin smradove organski ne podnosim, a ovih sa dugmićima ima sve
manje i manje na tržištu.
Alan Jelaska
2014-11-10 18:45:11 UTC
Ako je u njemu barenko po kila, moš njime razbijat orahe. ;-)
Boris
2014-11-10 11:33:44 UTC
Post by kobac
[...]
Nije baš ni jedan, malo sam karikirao, ali iritantno ih je mnogo za moj
ukus ispustilo dušu prije vremena. Evo, fala Bogu, laptop radi uredno
već petu godinu (iako bih ja htio da šljaka još barem toliko :-) ) a i
stari DVD nakon popravka kvara koji se dogodio nakon samo par mjeseci
vrti već 7-8 godina. Doduše, otkad su 'pocrkale' videoteke i on rijetko
vrti. Draga me stalno nagovara da zamjenimo stari Daewoo TV sa novim
LCD-om, a ja ga ne želim mjenjat dok radi. A radi evo već 18-tu godinu.
I mikrovalka polako ispušta dušu, al' dobro. Bila je stvarno jeftina a
vrti svaki dan već 5 godina. Ta je odradila svoje, ja sam zadovoljan.
Ali Philipsova ne baš jeftina hi-fi linija crkla nepopravljivo nakon 2,5
godine. Zoom multić radio uredno godinu i po dana. I onda usred svirke,
ćorak. Rasklimali se konektori i kontakti i sada prekida kad ga ugaziš
(a moram ga gazit, ne bih ja al' na tom principu radi :-) ). Dragoj na
poslu svaki mjesec mora dolazit serviser za kompjuter, a u zadnjih 5
godina promijenili su joj tri konfiguracije. Word i Excell je uglavnom
sve što radi na njima, ne šutira kompjutere po kancelariji. I sad će
meni netko reći da je to normalno. E pa meni nije. Neki dan sam bio
prisiljen kupit treći fotoaparat u zadnjih 6 godina. Nadam se da će mi
ovaj Sony DSC H-300 služit barem 5 godina, iako mi se to obzirom na loša
iskustva čini preoptimistično.
Dodo Byrd
2014-11-10 12:19:31 UTC
Post by Boris
Post by kobac
[...]
Možda ti žena treba promjeniti servisera za komp, ili ravnatelj ima neki
deal sa njim. Danas se međuljudski odnosi grade na drugačijim principima. :)
Boris
2014-11-10 13:48:11 UTC
Post by Dodo Byrd
Možda ti žena treba promjeniti servisera za komp,
Ne može ona ništa promijeniti, ona je šljaker.
"Veži kozu gdje gazda kaže!"
Post by Dodo Byrd
ili ravnatelj ima neki
deal sa njim.
To ne znam, al' ne vjerujem.
Isti serviser i ravnjatelj su joj već 10-15 godina, a problemi nastaju
unazad zadnjih par godina. Zamisli, upravo u vrijeme kad je došlo do
nekakve smjene u generacijama hardveraja. ;-)

Dobra stvar je u svemu tome da su na kraju i ravnatelj i serviser digli
ruke od svega i dali joj laptop. Nije novi doduše, al' to mu i jest
prednost.
HP iz generacije od prije par godina, koja se nije lako kvarila.
kobac
I kad je nastupila recesija... ;-)
Sava
2014-11-09 08:07:40 UTC
Naravno da su to gluposti. Nitko nista ne treba programirati. Jednostavno
su danasnji elektronicki elementi nekvalitetni i tu nikakvo
Da pitam nesto nevezano za temu. Ja postujem jezik i zelim da pisem sa
kvacicama i upotrebljavam ih, ali ih ovde nikako nema u mojim tekstovima. U
pitanju je Win 7 i Outlook express i International Settings podesen na
"Central European (Windows)". Kada odem na neku od test grupa kvacice se
vide. Gde gresim? OE je naravno prilagoden, nije sastavni deo Windowsa, ali
radi dobro.

---
Alan Jelaska
2014-11-10 18:47:50 UTC
Post by Sava
"Central European (Windows)".
Stavi UTF-8 i živi sretno do kraja juzneta.
Sava
2014-11-10 20:07:50 UTC
Post by Sava
"Central European (Windows)".
Stavi UTF-8 i Ÿivi sretno do kraja juzneta.
Hocu, ali kako se to radi u OE6?

---
Alan Jelaska
2014-11-10 20:30:29 UTC
To je dobro pitanje, al' nemam pri ruci ništa gdje bih upogonio OE6! :-(
Sava
2014-11-11 07:32:13 UTC
Post by Sava
Post by Sava
"Central European (Windows)".
Stavi UTF-8 i Ÿivi sretno do kraja juzneta.
Hocu, ali kako se to radi u OE6?
To je dobro pitanje, al' nemam pri ruci ni¹ta gdje bih upogonio OE6! :-(
Mislim da postoje verzije za sve Windowse do verzije 8.za dalje ne znam.
Nije ni bitno. Podsetiæu te da od pode¹avanje postoji izbor fonta gde pored
ostalog moŸe da se postavi settings na wester, arabic itd.. kao i Central
European i tako je kod mene. Zatim kod International Settingd stoji Central
European (Windows), jednako je u opciji Read. Drugih pode¹avanja nema. Da,
postoji i opcija da korisnik uvek odgovara sa settingsom u kojem je i
izvorna poruka. Sada sam to iskljuèio pa æu videti u odgovoru da li se ne¹to
promenilo.

---
Alan Jelaska
2014-11-11 11:42:32 UTC
Post by Sava
Post by Alan Jelaska
Post by Sava
Post by Alan Jelaska
Post by Sava
[...]
Nije ni bitno. Podsetiću te da od podešavanje postoji izbor fonta gde pored
ostalog može da se postavi settings na wester, arabic itd.. kao i Central
European i tako je kod mene. Zatim kod International Settingd stoji Central
European (Windows), jednako je u opciji Read. Drugih podešavanja nema. Da,
postoji i opcija da korisnik uvek odgovara sa settingsom u kojem je i
izvorna poruka. Sada sam to isključio pa ću videti u odgovoru da li se nešto
promenilo.
Sve su kvake i kuke čitljive. Dobro je! ;-)
Sava
2014-11-11 15:24:40 UTC
Post by Sava
Post by Sava
Post by Sava
[...]
Sve su kvake i kuke èitljive. Dobro je! ;-)
Da, hvala!

---

Alan Jelaska
2014-11-10 18:30:26 UTC

To je prava nepravda, a Ti si - moj Borise - zapravo Kalimero! :-)
kobac
2014-11-08 05:24:46 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Mozda hoce ako pojeftini Axe FX II
Dodo Byrd
2014-11-10 07:05:46 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Baš smo ovih dana nešto razgovarali. Naime dvojica frendova gitarista koji
profesionalno žive od glazbe više ne koriste nikakva pojačala niti pedale.
Naime sve što sviraju procesiraju preko iphonea.

E sad, produkcijski na snimkama to zvuči sasvim ok, čak štaviše hebeno dobro,
ali u živo to zvuči plastično da ne može plastičnije.

Ja znam da nove generacije to puše bez problema jer nisu navikle ni na što
drugo, ali meni je to šuplje i mo'š ga jebat.
Boris
2014-11-10 11:36:33 UTC
Post by Dodo Byrd
Ja znam da nove generacije to puše bez problema jer nisu navikle ni na što
drugo, ali meni je to šuplje i mo'š ga jebat.
Ma novim generacijama ne treba niti gitarist, dovoljan je šuplji i
plastični aj-fon.
Za par godina će izbaciti aj-fon koji će se i seksati umjesto njih i
tada ćemo lijepo svi skupa otići tamo gdje nam je i mjesto. :-)
kobac
2014-11-10 12:33:02 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Uh, za iPhone me ne cudi to sto kazes s obziron na skromne procesorske
kapacitete, ali sam cuo uzivo spomenuti Axe FX i pao na dupe.
Dodo Byrd
2014-11-10 12:57:55 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
Hmmm, imam samo jednu grešku. Organski mi se gadi sve o čemu se govori sa
pridjevom "ultimate".

'beš, ga, iz moje perspektive, još jedna sprava smišljena da svi gitaristi
zvuče jednako bezlično i dosadno.
kobac
2014-11-10 13:53:09 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by Boris
Post by Dodo Byrd
[...]
To je stvar stava Meni nije problem odbaciti cijelu pricu oko neke stvari
i usredotociti se na ono sto meni treba bez obzira bio ostali svijet
zaludjen tom stvari ili je prezirao. U pravu si da je vecina "ultimate"
stvari marketiska bajka ali to ne znaci da se u tom moru ne krije i neki
bisercic.
Kazem, meni ta spravica zvuci ult... ovaj... fenomenalno i uvjetljivo,
jedino sto cu si je eventualno moci priustiti kad izbace verziju FX XIV
Dodo Byrd
2014-11-10 14:07:28 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Nisam baš sklon savjetovanju, ali nekako mi iskustvo govori da umjesto da
štediš pare za tu spravu, vrijeme za zaradu tih para uloži u vježbanje. Sasvim
sigurno će te to dovesti do toga da će drugi plaćati ovakve sprave kako bi
imali zvuk poput tebe.

Osobno ne želim zvučati kao Bilo Tko. Moja glazba je moja, čak i kada su pjesme
tuđe, i nikakav inženjer na svjetu ne može to zamjeniti.

Po tisućiti put sam spreman ući i raspravu i dati krv za činjenicu da je glazba
u meni, bez obzira kojim se instrumentom služio, i bez obzira sviđa li se ta
glazba drugima ili ne.

I sam sam platio školovanje, podsvjesno vjerujući da će sve te sprave svirati
umjesto mene. No vrijedilo je, jer danas sam u stanju proizvoditi svoje
vlastite instrumente.
kobac
2014-11-10 14:23:16 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Ma nista ja ne stedim. Do jucer sam lupao po konzumkasteru i uzivao. Danas
lupam po 10 godina starom Ibanezu i uzivam. Svaki tren koji imam za sebe
trosim na sviranje/vjezbanje noevisno na kojoj opremi. Ako mi se nesto
svidja i mogu si to priustiti, ja si priustim. Ako ne oper dobro. Moju
svirku ce drugi placati jedino eventualno u sesir ako me zivot ostavi bez
drugih egzistencijalnih opcija. ;-)
Post by Dodo Byrd
Osobno ne želim zvučati kao Bilo Tko. Moja glazba je moja, čak i kada su pjesme
tuđe, i nikakav inženjer na svjetu ne može to zamjeniti.
To je sasvim ok pristup. Ali ima i drugih disciplina koje mozda nekog
vesele. Jedan je da npr. skinem neki solo tako precizno da sam tesko
razlikujem vlastitu snimku od originala.
Post by Dodo Byrd
Po tisućiti put sam spreman ući i raspravu i dati krv za činjenicu da je glazba
u meni, bez obzira kojim se instrumentom služio, i bez obzira sviđa li se ta
glazba drugima ili ne.
To je pocetak i kraj svega tu nema ni spora ni rasprave.
Vazan je Put a ne cilj. ;-)
Dodo Byrd
2014-11-10 14:26:16 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Ovo je jedina prava istina.
Cilj je samo sredstvo za odabiranje puta. :)
kobac
2014-11-10 17:12:10 UTC
Formulacija za iscasit mozak ali pogadja bit :-)
BBB
2014-11-10 14:33:23 UTC
On Mon, 10 Nov 2014 14:23:16 +0000 (UTC), kobac <***@hotmail.hr>
wrote:

zamjeniti.
Post by kobac
To je sasvim ok pristup. Ali ima i drugih disciplina koje mozda nekog
vesele. Jedan je da npr. skinem neki solo tako precizno da sam tesko
razlikujem vlastitu snimku od originala.
Ovo ja pokušavam ali mi redovito ne uspijeva .... :) Uvijek skužim da
sam ja taj koji zafalša ... ;(
Post by kobac
Vazan je Put a ne cilj. ;-)
Da li može i obratno? :)
Alan Jelaska
2014-11-10 20:02:23 UTC
Post by BBB
Post by kobac
Vazan je Put a ne cilj. ;-)
Da li može i obratno? :)
Može: "Cilj ne a put je važan."

Kobac, na pravopisnu žalost, a moju veliku sreću, nije stavi' zarez, pa
obrat i nije bio prezahtjevan. :-)
Boris
2014-11-10 14:33:53 UTC
Post by kobac
Vazan je Put a ne cilj. ;-)
Jep, to je istina. Zato ja i dan danas u Zagreb uglavnom putujem starom
cestom. Dosadan brate onaj autoput. Skup i dosadan. :-)
Sava
2014-11-07 16:31:39 UTC
Iako sam oduvjek volio te elektronièke igraèke, zadnjih par godina
sviram uglavnom tako > > > > da gitaru piknem direktno u pojaèalo i to
mi ima najbolji mojo
efekt. Sve ostalo nekako razvodni sliku.
Htedoh ja to da napi¹em jo¹ mnogo ranije kada se pominjala akustara, ali
odustah! Jako volim zvuk akustare, ali nemam dobru tako da se ne seæam kada
sam je zadnji put uzeo u ruke. Meðutim, celog Ÿivota mi je san bio Gibson
335 i na kraju sam ga nabavio. To tako lepo svira, èisto, bistro, svaka
Ÿivca se dobro èuje i razaznaje u akordu da je milina. Meni je to solidna
zamena za akustaru. Pri tom od efekata najèe¹æe korisrim - KABL!!! Znaèi
gitara-kabl-pojaèalo, kao nekada! Imama dobre kablove i to je takoðe vaŸno.
U poslednje vreme sam nabavio neke kineske igraèke OD Xotic BB Preamp i EP
Booster (znaèi kopije) pa se malo igram sa tim. Dodajem i wah pedalu
povremeno i to je sve. Pri tom imam Pedaltrain sa valjda najboljim
napajanjenjem Voodoo Lab i dosta pedala, ali to skuplja pra¹inu. Ponekad
dodam neku modulaciju, delay, phaser, tremolo, ali to je retko. Nedavno sam
razgovarao sa jednim poznatim gitaristom i malo "ogovarali" Jo¹ku Boèeka.
Tom prilikom je izgovorena reèenica "od efekata on koristi Boss SD-1, a kada
je dobro raspoloŸen zna da doda i wah pedalu" :)! A zvuèi fantastièno, i to
svi znamo.

---
dodo_byrd
2014-11-07 16:48:03 UTC
Dana petak, 7. studenoga 2014. 09:12:40 UTC+1, korisnik Sava napisao j=
Dana =C3=A8etvrtak, 6. studenoga 2014. 18:28:15 UTC+1, korisnik Sava =
napisao
Iako sam oduvjek volio te elektroni=C3=A8ke igra=C3=A8ke, zadnjih p=
ar godina
sviram uglavnom tako > > > > da gitaru piknem direktno u poja=C3=A8=
alo i to
mi ima najbolji mojo
efekt. Sve ostalo nekako razvodni sliku.
Htedoh ja to da napi=C2=B9em jo=C2=B9 mnogo ranije kada se pominjala a=
kustara, ali
odustah! Jako volim zvuk akustare, ali nemam dobru tako da se ne se=C3=
=A6am =
kada
sam je zadnji put uzeo u ruke. Me=C3=B0utim, celog =C2=BEivota mi je s=
an bio Gibson
335 i na kraju sam ga nabavio. To tako lepo svira, =C3=A8isto, bistro,=
svaka
=C2=BEivca se dobro =C3=A8uje i razaznaje u akordu da je milina. Meni =
je to solidna
zamena za akustaru. Pri tom od efekata naj=C3=A8e=C2=B9=C3=A6e korisri=
m - KABL!!! Zna=C3=A8i
gitara-kabl-poja=C3=A8alo, kao nekada! Imama dobre kablove i to je tak=
o=C3=B0e =
va=C2=BEno.
U poslednje vreme sam nabavio neke kineske igra=C3=A8ke OD Xotic BB Pr=
eamp i =
EP
Booster (zna=C3=A8i kopije) pa se malo igram sa tim. Dodajem i wah ped=
alu
povremeno i to je sve. Pri tom imam Pedaltrain sa valjda najboljim
napajanjenjem Voodoo Lab i dosta pedala, ali to skuplja pra=C2=B9inu. =
Ponekad
dodam neku modulaciju, delay, phaser, tremolo, ali to je retko. Nedavn=
o =
sam
razgovarao sa jednim poznatim gitaristom i malo "ogovarali" Jo=C2=B9ku=
Bo=C3=A8eka.
Tom prilikom je izgovorena re=C3=A8enica "od efekata on koristi Boss S=
D-1, a =
kada
je dobro raspolo=C2=BEen zna da doda i wah pedalu" :)! A zvu=C3=A8i fa=
ntasti=C3=A8no, i =
svi znamo.
Eh 335. Volim te jazz gitare. Imam Ibaneza AF75, koji nije ni blizu =

335-ice,
ali ja sam ga customizirao prema svojim potrebama i mnogi gitarist mi je=

rekao da dugo nije =C4=8Duo tako dobru jazz gitaru.

No imam bar 5 dobrih akustara, svaka je druga=C4=8Dija i zapravo mi je =
najve=C4=87i
gu=C5=A1t svirat doma na suho i u zadnje dvije godine isklju=C4=8Divo pr=
stima.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Sava
2014-11-07 18:12:28 UTC
Eh 335. Volim te jazz gitare. Imam Ibaneza AF75, koji nije ni blizu
335-ice,
ali ja sam ga customizirao prema svojim potrebama i mnogi gitarist mi je
rekao da dugo nije cuo tako dobru jazz gitaru.

No imam bar 5 dobrih akustara, svaka je drugacija i zapravo mi je najveci
gust svirat doma na suho i u zadnje dvije godine iskljucivo prstima.
--
www.youtube.com\loveandjazz

Samo jedna primedba - 335 nije "jazz gitara", to je pogresno gledanje. To je
jedna od najuniverzalnijih gitara ikada napravljenih i koristi se u svim
zanrovima muzike. Licno sam je najmanje slusao u jazzu. Za moj ukus je to
najbluzerskija gitara koju sam ikada probao! To znaci da bih je ja pre
nazvao "blues gitarom! Robben Ford tako naziva svoj Telecaster, Larry
Carlton jednako svira i blues i jazz na 335, Alvin Lee znamo sta je i kako
svirao... sve u svemu vracamo se na onu pricu da sa svakom gitarom moze da
se svira sve... opet 335 je posebna... ko je ima zna o cemu pricam... ne
cudi me da Vedran Bozic i dan danas pominje svoj 335 koji je prodao u
mladosti i ne moze da se nakaje zbog svoje gluposti...

Seti se da sam tvoje radove pretezno sa akustarom dosta slusao u proslosti i
uvek bio vise nego pozitivno orijentisan. Nesto od toga imam sacuvano i na
CD-ovima. Ako se ne varam bili smo i prijatelji na FB, ali sam ja promenio
nalog zbog nekih ljudi pa sada nema ni tebe ni Zoxxa...

---
dodo_byrd
2014-11-09 17:45:07 UTC
Sla=BEem se s tobom, no ja generalno sve hollow body gitare sa F rupama
zovem jazz gitarama.

Ina=E8e za mene je Gibson uvijek bio ne=B9to posebno. Danas se svi kunu =
Martine, Taylore, Matone i
=B9ta ja znam, a pri tom zaboravljaju da je ono najva=BEnije u pop glazb=
i bilo
elektri=E8no ili akusti=E8no
ipak snimljeno na Gibsonu ili Fenderu. A nije to bez vraga.

Sje=E6am se da smo bili frendovi na fejsu, ali te=B9ko mi je tamo pratit=
i tko
se pojavljuje, a tko nestane.

=A9to se mene ti=E8e, jo=B9 smo frendovi bez obzira na fejs. :)

Sava
2014-11-09 19:49:49 UTC
"dodo_byrd" <***@gmail.com> wrote in message news:***@dominik-pc.sx76x.gigaset.net...
SlaŸem se s tobom, no ja generalno sve hollow body gitare sa F rupama
zovem jazz gitarama.

Inaèe za mene je Gibson uvijek bio ne¹to posebno. Danas se svi kunu u
Martine, Taylore, Matone i
¹ta ja znam, a pri tom zaboravljaju da je ono najvaŸnije u pop glazbi bilo
elektrièno ili akustièno
ipak snimljeno na Gibsonu ili Fenderu. A nije to bez vraga.

Sjeæam se da smo bili frendovi na fejsu, ali te¹ko mi je tamo pratiti tko
se pojavljuje, a tko nestane.

©to se mene tièe, jo¹ smo frendovi bez obzira na fejs. :)

Post by dodo_byrd
[...]
Naravno!

Lièno da imam novca za dobru akustaru traŸio bih Gibsona. Poznanik ima
gomilu vrhunskih akustara, ali kada odem do njega uvek se uhvatim za
Gibsona. Jeste da zvuèi najtamnije, nije ni najèistiji, ali meni prija, a
vrat fenomenalan. Davno, nekih kasnih 70-tih sam imao u rukama Gibson J-45 i
to mi je ostalo kao reper za akustiènu gitaru!

---
dodo_byrd
2014-11-09 20:11:12 UTC
Sla=C2=BEem se s tobom, no ja generalno sve hollow body gitare sa F ru=
pama
zovem jazz gitarama.
Ina=C3=A8e za mene je Gibson uvijek bio ne=C2=B9to posebno. Danas se s=
vi kunu u
Martine, Taylore, Matone i
=C2=B9ta ja znam, a pri tom zaboravljaju da je ono najva=C2=BEnije u p=
op glazbi =
bilo
elektri=C3=A8no ili akusti=C3=A8no
ipak snimljeno na Gibsonu ili Fenderu. A nije to bez vraga.
Sje=C3=A6am se da smo bili frendovi na fejsu, ali te=C2=B9ko mi je tam=
o pratiti tko
se pojavljuje, a tko nestane.
=C2=A9to se mene ti=C3=A8e, jo=C2=B9 smo frendovi bez obzira na fejs. =
:)
Post by dodo_byrd
[...]
Li=C3=A8no da imam novca za dobru akustaru tra=C2=BEio bih Gibsona. Po=
znanik ima
gomilu vrhunskih akustara, ali kada odem do njega uvek se uhvatim za
Gibsona. Jeste da zvu=C3=A8i najtamnije, nije ni naj=C3=A8istiji, ali =
meni prija, a
vrat fenomenalan. Davno, nekih kasnih 70-tih sam imao u rukama Gibson =
=
J-45 i
to mi je ostalo kao reper za akusti=C3=A8nu gitaru!
Moj obrazac je L-00 Blues King. Ljetos sam probao Epiphonovu EL-00 koja =
bi
trebala biti jeftina kopija Blues Kinga, i moram priznati da je za tako =
=

jeftin
instrument odli=C4=8Dno napravljena. A ako Bog da kupit' =C4=87u ja i to=
g Gibsona =

jednom.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz