evergreen
(prestaro za odgovor)
dodo_byrd
2015-04-03 21:06:17 UTC

www.youtube.com\loveandjazz
blank...
2015-04-05 19:15:12 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/nMTEODEobx8
Sto si stariji, sve brze sviras :D
--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
dodo_byrd
2015-04-06 16:11:44 UTC
Post by blank...
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/nMTEODEobx8
Sto si stariji, sve brze sviras :D
I sve sporije fukam. :)
--
www.youtube.com\loveandjazz
kobac
2015-04-07 04:04:17 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/nMTEODEobx8
Cool. Bas si to inovativno obradio. Fini odmak od onog arpedja po kojem je
stvar poznata a da je nisi upropastio. Svaka cast.
Dodo Byrd
2015-04-07 05:56:02 UTC
Post by kobac
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/nMTEODEobx8
Cool. Bas si to inovativno obradio. Fini odmak od onog arpedja po kojem je
stvar poznata a da je nisi upropastio. Svaka cast.
Pa dobro i nije baš jako inovativno. Možda je malo inovativan fingerpicking
patern, no harmonijsku progresiju je ovako odsvirao Dylan na svom prvijencu,
puno prije nego li su se Animalsi dotakli te stvari. S obzirom da se radi o
tradicionalnoj stvari meni je Dylan uvijek zvučao autentičnije nego li
Animalsi.
kobac
2015-04-07 15:26:02 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by dodo_byrd
[...]
Moram priznati da sam Dylanovu "verziju" potpuno zaboravio. :-) I ne mogu
je dozvati u glavu..
Kakogod, to sto si osvirao dobro zvuci.
dodo_byrd
2015-04-07 19:24:45 UTC
Dana utorak, 7. travnja 2015. u 06:04:18 UTC+2, korisnik kobac napisa=
o =
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/nMTEODEobx8
Cool. Bas si to inovativno obradio. Fini odmak od onog arpedja po =
kojem je
stvar poznata a da je nisi upropastio. Svaka cast.
Pa dobro i nije ba=B9 jako inovativno. Mo=BEda je malo inovativan =
fingerpicking
patern, no harmonijsku progresiju je ovako odsvirao Dylan na svom =
prvijencu,
puno prije nego li su se Animalsi dotakli te stvari. S obzirom da se =
=
radi o
tradicionalnoj stvari meni je Dylan uvijek zvu=E8ao autenti=E8nije ne=
Hvala.

A evo i Dylanove koja me inspirirala:

-- =

www.youtube.com\loveandjazz