Martinke
(prestaro za odgovor)
BBB
2014-10-08 18:14:30 UTC
Sutra u SAX-u iza 21,00 prezentacija Martinovih akustara uz razne
izvođače ... ulaz za 0 kuna! :)

---
dodo_byrd
2014-10-12 19:02:03 UTC
Post by BBB
Sutra u SAX-u iza 21,00 prezentacija Martinovih akustara uz razne
izvo=F0a=E8e ... ulaz za 0 kuna! :)
---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus =
protection is active.
I kak je bilo?

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
BBB
2014-10-12 21:07:26 UTC
Post by dodo_byrd
Post by BBB
[...]
Nisam išao jer mi je nešto iskrsnulo nenadano .... ali bio sam uvjeren
da ćeš ti ići ...

---
Dodo Byrd
Rado bih išao, ali sam imao dogovorenu svirku. :(
Blajček
2014-10-13 16:25:13 UTC
Ja bih isto bio rado išao ali sam već bio oprao zube.
BBB
2014-10-13 18:28:51 UTC
Rado bih iąao, ali sam imao dogovorenu svirku. :(
Ja bih isto bio rado iąao ali sam već bio oprao zube.
Zaključak je da ideš na takve događaje samo s prljavim zubima!?
:) Ja obično baš idem van nakon što operem zube! :)

---
Dodo Byrd
2014-10-14 06:01:54 UTC
Post by BBB
Ja bih isto bio rado iąao ali sam već bio oprao zube.
Zaključak je da ideš na takve događaje samo s prljavim zubima!?
:) Ja obično baš idem van nakon što operem zube! :)
Hmm, imam naviku poslije pranja staviti ih u čašu, pa je frka da
ih zaboravim ponijeti. :)
BBB
2014-10-14 13:12:13 UTC
On Mon, 13 Oct 2014 23:01:54 -0700 (PDT), Dodo Byrd
Ja bih isto bio rado i±ao ali sam već bio oprao zube.
Zaključak je da ideą na takve događaje samo s prljavim zubima!?
:) Ja obično baą idem van nakon ąto operem zube! :)
Hmm, imam naviku poslije pranja staviti ih u čaąu, pa je frka da
ih zaboravim ponijeti. :)
To je bolje nego da ih popiješ .... :)
Dodo Byrd
Hmm, nekako sam uvijek imao nos za izbjeći situacije gdje bih mogao popiti zube, a po prirodi nisam nikada ni inicirao takve situacije (bar mislim tako).
BBB
2014-10-15 08:04:10 UTC
On Tue, 14 Oct 2014 23:08:14 -0700 (PDT), Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Nema smajlija, dakle sad si ozbiljan ... čemu to? Nisi pomislio da bi
mogao popiti zube iz čaše,s obzirom da si kao zaboravan, nego baš
tučnjavu? :):):)
Dodo Byrd
Nisi primjetio da je šala manje smješna ako se onaj koji je ispriča smije prvi. :)
Blajček
2014-10-16 15:59:09 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
Post by BBB
[...]
Htio sam reći da obično crknem do vremena kada takve stvari počinju.
Najpametniji dio dana je prošao pa idem spavat.
BBB
2014-10-16 22:25:54 UTC
On Wed, 15 Oct 2014 01:58:45 -0700 (PDT), Dodo Byrd
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
To je bolje nego da ih popijeą .... :)
[...]
mogao popiti zube iz čaąe,s obzirom da si kao zaboravan, nego baą
tučnjavu? :):):)
Nisi primjetio da je ąala manje smjeąna ako se onaj koji je ispriča smije prvi. :)

---
Dodo Byrd
2014-10-17 13:22:59 UTC
Post by BBB
Post by Dodo Byrd
[...]
Pali, pali, samo ne za svakoga. Čitač određuje smjer. :)