Ena
(prestaro za odgovor)
dodo_byrd
2015-02-07 21:20:51 UTC

Poku=B9aj da to odsviram malo druga=E8ije. Bez rifljanja. :)

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
Bla
2015-02-09 08:09:59 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/hIdlFSasGWw
Pokušaj da to odsviram malo drugačije. Bez rifljanja. :)
Poslušao.
Dobar.
Pohvale.
Tonalitet previsok?
Dodo Byrd
2015-02-09 08:20:29 UTC
Post by Bla
Post by dodo_byrd
[...]
Da, u pravu si za tonalitet.
To je inače spušteno za cjeli ton u odnosu na original.
Probah pjevati oktavu niže, ali onda mi se gubi dinamika i napetost stvari
i jednostavno meni samom ne zvuči dobro.
Mogao sam i podići za cjeli ton i pjevati oktavu niže, ali u tom slučaju
gitara zvuči pretanko.

Ovako mi malo glas puca, al' bar nema laganja. :)

:)
kobac
2015-02-10 11:54:08 UTC
Post by dodo_byrd
http://youtu.be/hIdlFSasGWw
Pokušaj da to odsviram malo drugačije. Bez rifljanja. :)
Ovaj priguseni shuffle ti je izvrstan, bas asocira na originalni wah.
Jedino mi nije jasno zasto uvijek prerano ulijeces s "za mene je vec
kasno"? Bojis se da ne bude prekasno? :-)
Dodo Byrd
2015-02-10 12:15:16 UTC
Post by kobac
Post by dodo_byrd
[...]
U toj stvari se u originalu svašta dešava, ima tu puno instrumenata koji
sviraju različite stvari. Kad je to ritmički posloženo kao u originalu onda
nije problem upasti na vrijeme.

I kad sviraš gitaru na način da primiš harmu i rifljaš trzalicom u ritmu nije
problem upasti na vrijeme, no kad to sviraš sam onda, bar meni, to zvuči
grozno dosadno i prazno.

Način na koji sam pokušao ovdje osmisliti sviranje nije zapravno ni malo
jednostavan. Ako obratiš pažnju na bas (palac) onda ćeš vidjeti da neke tonove
jednostavno preskačem. Iako mi je bila namjera da to napravim tako, ne
kontroliram sasvim taj dio.

No u konačnici ovo je zabilježena ideja i vjerovatno će se s vremenom razviti u
nešto konkretnije i točnije. A možda me istraživanje odvede u neki otvoreni
štim u kojem će to biti jednostavnije za odsvirati.

Sve u svemu, kada usporedim moja upadanja sa Mišinim upadanjima, ja sam kralj.
:)
Dodo Byrd
2015-02-10 12:49:09 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by dodo_byrd
[...]
Ah, mislio sam na nešto sasvim drugo.

Sad sam išao poslušat o čemu zapravo govoriš i poslušao sam original i moju
snimku.

Da, skužio sam, ali nemam neko racionalno objašnjenje. Čini mi se da oduvjek tako pjevam tu stvar, ali nemam ranijih snimki da bih to sam sebi dokazao.

Zašto je tome tako. Nemam pojma, ali se vjerovatno odgovor krije u činjenici
da ja nikada ne "skidam" stvari, nego ih sviram po onome što zapamtim. :)
kobac
2015-02-10 19:16:37 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by dodo_byrd
[...]
Uf meni to jako zapinje za uho jer mi kvari unutarnji metronom. :-) U
mladjim danima kad bih svirao po tulumina, ekipa obicno nema strpljenja
cekati jedan takt pa skrate. Mene je to zivciralo pa bih popunio prazninu
ficukanjem jer mi solerske vjestine nisu bile bas razvijene... :-(
dodo_byrd
2015-02-10 19:26:03 UTC
Post by kobac
Ah, mislio sam na ne=B9to sasvim drugo.
Sad sam i=B9ao poslu=B9at o =E8emu zapravo govori=B9 i poslu=B9ao sam=
original i =
Post by kobac
moju
snimku.
Da, sku=BEio sam, ali nemam neko racionalno obja=B9njenje. =C8ini mi =
se da
Post by kobac
oduvjek tako pjevam tu stvar, ali nemam ranijih snimki da bih to sam =
=
Post by kobac
sebi dokazao.
Za=B9to je tome tako. Nemam pojma, ali se vjerovatno odgovor krije u =
=
Post by kobac
=E8injenici
da ja nikada ne "skidam" stvari, nego ih sviram po onome =B9to zapamt=
im. =
:)
Post by kobac
cekati jedan takt pa skrate. Mene je to zivciralo pa bih popunio =
prazninu
ficukanjem jer mi solerske vjestine nisu bile bas razvijene... :-(
U pravilu kad sam svirao sa bandom onda mi se takve stvari nisu doga=F0a=
le,
jerbo se u bandu uvijek ne=B9to doga=F0a i popuni praznine. Kad sviram s=
am onda
sam sebi sve dozvolim. :)

S obzirom da sam samouk nikada nisam nau=E8io brojati nego sam uvijek
svirao po nekakvom osje=E6aju. E sad osje=E6aji su uvijek varljiv oslona=
c za
ritam, pa se doga=F0aju ovakve stvari. Uglavnom nisam nikuda =BEurio, =

jednostavno
je moj unutarnji sat rek'o da je to ok. Pa i morao sam pa=BEljivo poslu=B9=
ati
original da bih shvatio o =E8emu ti to pri=E8a=B9. :)
Manje vi=B9e sam svjestan svojim mana, ali uvijek drugi =E8uju ne=B9to =B9=
to ja ne =

=E8ujem.
Hvala za upozorenje, nastojat =E6u to ispraviti.

-- =

www.youtube.com\loveandjazz
kobac
2015-02-11 05:32:50 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
U pravilu kad sam svirao sa bandom onda mi se takve stvari nisu događale,
jerbo se u bandu uvijek nešto događa i popuni praznine. Kad sviram sam onda
sam sebi sve dozvolim. :)
S obzirom da sam samouk nikada nisam naučio brojati nego sam uvijek
svirao po nekakvom osjećaju. E sad osjećaji su uvijek varljiv oslonac za
ritam, pa se događaju ovakve stvari. Uglavnom nisam nikuda žurio,
jednostavno
je moj unutarnji sat rek'o da je to ok. Pa i morao sam pažljivo poslušati
original da bih shvatio o čemu ti to pričaš. :)
Manje više sam svjestan svojim mana, ali uvijek drugi čuju nešto što ja ne
čujem.
Hvala za upozorenje, nastojat ću to ispraviti.
... a sada puhni u vlat glazbene trave... :-)

Ma nemoj me shvacat preozbiljno, pitanje je bilo zbog radoznalosti a ne
zbog kritike. Mislio sam da mozda svjesno zelis proizvesti efekt promjenom
ritma.
Dodo Byrd
2015-02-11 07:09:02 UTC
Post by kobac
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Nema tu preozbiljno ili preneozbiljno. Nisam bio toga svjestan i ti si mi
upalio lampicu. Zahvalan sam na tome i ništa više.

A na travu istina nisam svirao stvarno dugo. Od kada su mi klinci bili mali.
Može se i na stabljiku maslačka i žirovu kapicu. :)
kobac
2015-02-11 09:26:35 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
O kako ne. Maslacak je skoro ko sax. :-)

Vlat glazbene trave je iz crtica Topsi, morao bi se toga sjecati hehe..
Dodo Byrd
2015-02-11 09:32:45 UTC
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Naravno da se sjećam. Znam točno o čemu govoriš, htio sam samo naglasiti
da je svaka trava čarobna ako znaš kak se koristi. :)
Boris
2015-02-11 14:07:54 UTC
That's my bro! :-)
kobac
Ali nije svaka legalna ;-)
Dodo Byrd
2015-02-12 06:55:51 UTC
Legalno i nelegalno je samo stvar dogovora i ništa više.
kobac
Znam. Trenutno je za jneke vrste trava dogovoreno da se nelegalne.
Dodo Byrd
Svejedno ovo 'zgleda napisano k'o da si napušen. :)
kobac
2015-02-12 13:42:50 UTC
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
Post by kobac
Post by Dodo Byrd
[...]
Da bar! :-) Ocoravio a tipkam po mobitelu...